11 Ocak 2015 Pazar

Futbolcularımızla Röportajlar : TUFAN ZAHİD ARSLAN RÖPORTAJI

  

Merhaba Zahid Röportaj isteğimizi kabul ettiğin için 
çok teşekkür ediyorum.Cevaplamak istemediğin soruları geçebilirsin.
Başlayalım ; 

Kısaca Seni tanıyalım.Ailen hakkında da kısa bir bilgi verebilir misin ? Ailen de başka futbolla ilgilenen var mı ?

7 Aralık 1985 İstanbul doğumluyum.7 yıldır Evli ve 1 kız Babasıyim,
11 senedir Profesyonel futbol oynuyorum.İlk olarak Beylerbeyi'nde Profesyonel oldum.Sırasıyla G.Antep Bld.,Çaykur Rize,Siirt Jetpa,Darıca,Batman Petrol,Bayrampaşa ve Nazilli Belediyespor.Ailemde Babam ve Abim futbol geçmişleri var fazla olmasa da amatör olarak...

Futbola nasıl başladın,ailen de yönlendiren oldu mu,desteklediler mi ?

Futbola Kasımpaşa Altyapisinda basladim. 4 sene sonra Galatasaray'a transfer oldum. 3 senede burda PAF takimda oynadim.Bu dönemde Ailem en çok Babam hep yanımda destekçim oldu.

Oynadığın mevkii de Dünyada ve Ülkemizde örnek aldığın isimler 
var mı  ?

-İdol olarak o zamanlar Raul'u örnek alırdım.Ama David Ginola hayranıydım. Odamda hep onun resimleri vardı.Bugün örnek aldığım kimse yok açıkçası tabi beğendiğim oyuncular var Türk olarak Arda Turan,Gökhan Töre ve Alper Potuk Yabanci olarakta Hazard,Robben  diyebilirm şu an aklıma gelenler. 

Bugünlere gelmende emeği olan hocaların kimler isimlerinden bahsedebilir misin ? Ben de yeri ayrıdır diyebileceğin bir Hocan 
var mı ?

Bugünlere gelmemde çalıştığım G.Saray altyapısında ilk hocam Cenk Özcan, daha sonra Metin Yıldız ve Birol Yalçın hocam ve Profesyonel anlamda çalıstığım bütün hocalarımın başta Emrah Bayraktar olmak üzere çok emekleri var hepsi ayri bir kisilik hepsi ayri bir tecrübe katiyor insana iyisiyle kötüsüyle  diye bakıyorum.Ayırt ettiğim tek isim var az zaman çalıştık G.Saray PAF takımında Abdullah Avcı O da benim gibi Kasımpaşalı ve Rizeli belki ondan dolayı Gülümseme Hocalik olarakta yarın öbür gün örnek alabileceğim isimlerin başında geliyor gerçekten çok başarılı bence.

Futbolu meslek olarak seçtin ya futbolcu olmasaydın hangi mesleği seçmek isterdin ?

- Futbolcu olmasaydım diye bir şey düşünmedim. Allah nasip etti istediğim işi yapıyorum futbol bittikten sonrada kısmet ne olur bilemem.

Futbol da Kariyer Planın nedir ?

- Açıkçası kariyer planlamam yok şu anda anı yaşıyorum işime konsantre oluyorum başarılı olduğun sürece güzellikler zaten Seni buluyor.
Oynayabildiğim kadar vücudum elverdiği sürece oynamak istiyorum.
Futbol yaşantım bitmeden bir Şampiyonluk yaşamak istiyorum artık o da
inşaallah Nazilli Belediyespor da nasip olur.

Bireysel ve takım olarak kariyerinde ödül ve başarıların var mı, Şampiyonluk yaşadın mı ?

Dediğim gibi Şampiyonluk yaşamadım.Takim olarak Rizespor da Türkiye 
Kupası Yari Finali ve 4 tane de Play Off oynadim.

Futbolcu özelliklerini nasıl ifade edersin,en kuvvetli ve eksik yönlerin nelerdir ?

Futbolcu özelliğim daha çok takım oyununa dayalı hocamın görev verdiği pozisyona göre değisiyor. En kuvvetli yanım dayanıklılığım sanırım en zayıf yönümde bence çok özellikli bir oyuncu olup ama hiç bir özelliğimin de çok iyi olmaması Gülümseme 

Unutamadığın maç  var mı en çok sevindiğin ve en çok üzüldüğün ?  ve Golün var mı ? 

Unutmadığım maç sanırım Rizespor formasiyla İnönü de Türkiye Kupasi Çeyrek Finalinde Beşiktaş'a 3-2 yenilip ama elediğimiz Yarı Finale yükseldiğimiz maçtı. Bende o maçta az da olsa forma şansı buldum Rahmetli Erdoğan Arıca sayesinde. En çok üzüldüğüm ise geçen seneki Sivas kupa maçı ve Bayrampaşa da oynarken Hatay Yarı Finali. Gol olarak ta üzüldüğüm yok sevindiğim ise bu seneki doğum günümde attiğim goldÜ herhalde. 

Maçlara çıkmadan önce denediğin herhangi bir uğurun var mı ?

- Herhangi bir uğurum batıl inancım yok dua ederim sadece. 

Takımda en iyi anlaştığın oyuncular kimler? Antrenman ve maçlar dışında boş kalan vakitlerini nasıl değerlendiriyorsun?

Takımda herkes birbiriyle çok iyi anlaşıyor.Arkadaşlık çok güzel herkesle 
çok iyi anlaşıyorum.

Boş zamanlarımı genellikle Ailemle geçiriyorum veya buradaki Nazilli de dostlarımızla, arkadaşlarımızla bir yerlere giderek değerlendiriyoruz.

Sence Türk futbolunun şu anki durumu nasıl ? En temel sorunlar
nelerdir ? Çözüm önerilerin var mı ?

Türk futbolu herkesin gördüğü gibi geri gitmekte bazi şeylerin değişmesi lazim, altyapilara çok daha detaylı ilgi gerekiyor.Tamamen Profesyonel sadece futbolcu gelişimiyle değil herşeyiyle, iş disiplini olsun ahlak olsun ne bileyim en altlardan başlaması lazım bazı şeylerin.

Sence futbolu kim yorumlamalı? Eski futbolcular mı, eski hakemler mi, yoksa bu işe gönül vermişler mi?

Türkiye de futbolu herkes yorumluyor bu konu hakkında birşey diyemeyeceğim. Herkesin yorumu farklı.Tabi ki herkese saygı duymak lazım o yorumlara takılmamak lazım futbolcu olarak.

Futbolun dışında hayatında neler var? Nelerden hoşlanırsın? Boş zamanlarında neler yaparsın?

Futbol dışında Ailemle sevdiklerimle zaman geçiririm Alışverişten hoşlanırım
 bir de değişik yerlere gitmeyi severiz Ailemle görmediğimiz. 

Biraz da futbol dışındaki yönlerini konuşalım.

Herhangi bir Lakabın var mı arkadaşlarının ve yakın çevrenin Sana seslendiği ?

- Yok.

Evlisin ve Bir Kız Babasısın galiba değil mi ?  Allah bağışlasın
ve bahtı açık olsun inşaallah.Baba olmak nasıl bir duygu ?

Evet Evliyim 1 kız çocuğu Babasıyım.Adi Alya.Babalık duygusu bambaşka 
birşey anlatilamaz yaşanır. Allahima binlerce kez şükürler olsun.Evlat sahibi olmak isteyen herkese nasip etsin inşaallah.

Forma numaran 14  ? Özel bir sebebi var mı bu rakamın ?

14 numara David Ginola ve Babamın artı bütün dünyanın hayran olduğu 
Cruyff dan esinlenerek giyiyorum.

Sosyal medya ile aran nasıl hesapların var mı düzenli takip eder misin ?

- Sosyal medyada Facebook hesabım var düzenli takip ederim.

Bilgisayar açtığında mutlaka ziyaret ettiğin Web sitesi ? 

Bilgisayarı açtığımda genellikle ilk önce Mynet'e girer en son haberleri 
takip ederim.

Tatillerini en çok nerelerde geçirmekten hoşlanırsın ? 

Tatilleri en çok kendi yazlığımızda İzmit Kefken de geçirmeyi severim tüm ailece ve akrabalarımızla olmayı tercih ediyoruz.
Tatillerinde gittiğin favori mekanların var mı ?

- Bunun haricinde Favori mekanım Bodrum.

Yemek yapar mısın, en iyi yaptığın yemek ?
En Sevdiğin yemek(ler) ? 

Yemek yapmakla aram yok o işi Eşim'e bırakıyorum Gülümseme Bende güzel Çay demlerim Gülümseme

En sevdiğim yemekler Brokoli Çorbası,Ispanak ve Etli tüm yemekler.
Sıcak havayı mı seversin, soğuk havayı mı ?

Karadeniz çocuğu olarak Soğuk havayı severim.

Favori İçeceğin ?

- Favori içeceğim Çay ve Su.

Kullandığın Parfüm ?

Kullandığım Parfüm Costume National.

Arabanın Markası ? 

Arabamın markası Kia Sportage.

Giyimde tercih ettiğin özel marka nedir?

Spor giyimde Nike,Adidas ,normalde Avva ve Zara.

En Çok Beğendiğin Ve Kullandığın Futbol Ayakkabısı ?

- Nike,Adidas

En Sevdiğin ve Kullanmaktan Vazgeçmediğin Aksesuar ?

Vazgeçemediğim aksesuar Saat.

Hangi Marka Saat takarsın ? 

Saat'te marka Twsteel ve İnvicta.

Dolabında olmazsa olmaz kıyafetin ?

Dolabımda olmazsa olmazlarım Ayakkabılarım.

Telefonunda En Çok Hangi Uygulamaları sever, kullanırsın ?

Telefonumda en çok Whatsapp uygulamısını kullanırım.

Favori Oyun Konsolun ? 


Oyun konsolu veya bilgisayarda Favori oyunun ?

-

Kullandığın Telefon ?

Kullandığım Telefon Iphone 4

Evinde kullandığın TV’nin markası ? 

Evimde kullandiğim TV Samsung.

Ne tür Müzikler dinlersin ?

Türkçe Pop Müzik dinlerim.

Favori Şarkıcı ve Grupların ? 

Favori Şarkıcılarım Demet Akalın,Hande Yener,Tarkan ve Ajda Pekkan.

Enstrüman Çalar mısın, Evet ise hangisi ? 

Enstruman çalmam

Hangi Dizileri takip edersin ?

İzlediğim diziler Kara Para Aşk ve Diriliş.

En Son Gittiğin Film ?

 En son gittiğim film kıziım Alya ve Sofunun kızı Ada için Madagaskar Penguenleri Gülümseme

Hayatında Seni En Çok Etkileyen Film ? 

B
eni en çok etkileyen film Su ve Ateş.

Kitap okur musun, son okuduğun ve ayrıca en çok etkilendiğin kitap ?

Evet okurum genellikle Uğur Koşar'ın kitapları.En son okuduğum kitap 
''Beş Rahmet Kapısı''.Etkilendiğim kitap'ta yine Uğur Koşar'ın ''Allah de Ötesini Bırak''
Koleksiyon merakın var mı, varsa nedir ? 

Koleksiyon merakım yok. 

Korktuğun veya uğursuzluğuna inandığın şeyler var mı?

- Yükseklikten ve kapalı, dar yerlerden korkarım.Uğursuzluğuna inandığım
 bir sey yok.
Nazilli şehrini beğendin mi ne düşünüyorsun Nazilli hakkında.

Nazilli şehrini ailecek çok beğendik burada yaşam hem çok rahat ve hem de doğal beslenme açisindan çok güzel.Ulaşım olarakta Ege'nin her bir yerine 
yakın mesafede kolaylıkla ulaşım yapabileceğimiz bir şehir. 
Burada yaşamaktan dolayı gayet mutluyuz..

Taraftarlara bir mesajın var mı ?

Taraftarlarimiza da mesajim her zaman olduğu gibi sağolsunlar, yanımızda olmaya devam etsinler İnşaallah hep beraber güzel günler yaşarız Allah'ın izniyle.

Bize vakit ayırıp sorularımızı içtenlikle cevapladığın için çok çok teşekkür ediyor futbol kariyerinde başarılar diliyorum.

Ben Teşekkür ediyorum Abi çok sağol.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder