6 Ocak 2015 Salı

Futbolcularımızla Röportajlar : ONUR YAVAŞ RÖPORTAJI !!!


Kısaca Seni tanıyalım.Ailen hakkında da kısa bir bilgi verebilir misin ? Ailen de başka futbolla ilgilenen var mı ?

- 1 Mart 1995 Nazilli doğumluyum.5 Kişilik bir Aileyiz.Benden büyük 1 Abim
ve 1 Ablam var.Ailemde Babam zamanında futbol ile amatör olarak kısa
süreli ilgilenmiş.

Futbola nasıl başladın,ailen de yönlendiren oldu mu,desteklediler mi ?

- Futbola Babam sayesinde başladım.Onun merakı Beni doğal olarak futbola
yönlendirmiş ve Annem.Annem olsun Babam olsun hep arkamda durdular,hep
desteklediler.O konuda çok şanslı hissediyorum kendimi :)

Futbola başladığında o dönemlerde İdolün veya örnek aldığın futbolcular var mıydı ? Bugün hala örnek aldığın isimler var mı Dünyada ve Ülkemizde oynadığın mevkii de ?

- Örnek aldığım bir isim yok ama Caner Erkin'in oyun stilini beğeniyorum.

Bugünlere gelmende emeği olan hocaların kimler isimlerinden bahsedebilir misin ? Ben de yeri ayrıdır diyebileceğin bir Hocan 
var mı ?

- Bütün hocalarımın Ben de emeği çoktur ama gerçekten Bana bir şeyler
kattıklarına inandığım hocalarımı isim isim sayacak olursam ; Erol Çinkaya,
Kadir Mutlu,Süleyman Kabasakal,Cumhur Sezer,Cüneyt Biçer ve Taşkın
Güngör.Ahmet Kazım Ertem'i de unutmamak gerekir.

Futbolu meslek olarak seçtin ya futbolcu olmasaydın hangi mesleği seçmek isterdin ?

- Kendimi inanın futbolculuk dışında bir yerde göremiyorum ama eğer ki
olsaydı Spordan yine kopmaz Antrenörlük derdim :)

Kariyer Planlaman nedir futbolda ?

- Ben Başarı merdivenlerini teker teker çıkmak istiyorum ama asıl hedefim bir
Nazilli çocuğu olarak Nazillispor ile Süperlig de mücadele vermek.

Bireysel ve takım olarak kariyerinde ödül ve başarıların var mı, Şampiyonluk yaşadın mı ?

- U 14 Ege Karmasıyla Türkiye 5.ciliği.Danone Kupası Türkiye 3.cülüğü
ve bir çok Atletizm Şampiyonluğum var.



Futbolcu özelliklerini nasıl ifade edersin,en kuvvetli ve eksik yönlerin nelerdir ?

- Bunları benim söylemem doğru olmaz dışarıdan insanların çıplak gözle
gözlemleri ve bunu aktarmaları benim gelişimim açısından faydası daha çok
olacağına inanıyorum.

Unutamadığın maç  var mı en çok sevindiğin ve en çok üzüldüğün ?  ve Golün var mı ? 

- En çok üzüldüğüm geçen sene Türkiye Kupasında Sivasspor'a karşı son 
dakikada yediğimiz ve grupların eşiğinden döndüğümüz maç onu
unutamıyorum.Profesyonel kariyerimde ilk defa 11'de çıktığım maçta
henüz 26.saniyede Bugsaşspor'a attığım golü unutamıyorum ve unutacağımı da
sanmıyorum Ben de yeri her zaman ayrı kalacak :)

Maçlara çıkmadan önce denediğin herhangi bir uğurun var mı ?

- Bol bol dua ederim.

Takımda en iyi anlaştığın oyuncular kimler? Antrenman ve maçlar dışında boş kalan vakitlerini nasıl değerlendiriyorsun?

- Ben genellikle takımdan Nazilli'li arkadaşlarımla vakit geçiriyorum.En çokta
Osman Doğru kardeşimle ve Mustafa Acar Abi ile.İzin günlerimizde Cafe'lere
gidiyoruz,Çarşı'ya çıkıyoruz.Yeri geldiğinde tesiste kalıp muhabbet ediyoruz.
Olabildiğince futboldan uzak aktiviteler yapmaya çalışıyoruz.

Sence Türk futbolunun şu anki durumu nasıl ? En temel sorunlar
nelerdir ? Çözüm önerilerin var mı ?

-


Biraz da futbol dışındaki yönlerini konuşalım.

Herhangi bir Lakabın var mı arkadaşlarının ve yakın çevrenin Sana seslendiği ?

- Takımda herkesin kullandığı bir Lakabım henüz yok.

Bekarsın galiba nişan,evlilik planların ne alemde ? 
Kız arkadaşın var mı  :)

- Kız arkadaşım var ama yaşımın henüz nişan ve evlilik için erken olduğunu
düşünüyorum.Zamanla bunlarda netleşir tabii ki :)

Forma numaran 11  ? Özel bir sebebi var mı bu rakamın ?

- Özel bir sebebi yok.Mevkiim gereği giyiyorum.

Sosyal medya ile aran nasıl hesapların var mı düzenli takip eder misin ?

- Hesaplarım var ama aktif olarak kullandığım İnstagram ve Twitter oluyor
genellikle.

Bilgisayar açtığında mutlaka ziyaret ettiğin web sitesi ? 

- Youtube ve Mynet.

Tatillerini en çok nerelerde geçirmekten hoşlanırsın ? 

- Marmaris

Yemek yapar mısın, en iyi yaptığın yemek ? En sevdiğin yemek(ler) ? 

- Yemek yapma konusunda iyi değilim ama yeme konusunda iyi olduğumu
düşünüyorum :) Mantı ve Karnıyarık.

Sıcak havayı mı seversin, soğuk havayı mı ?

- Sıcak

Favori içeceğin ?

- Fuse Tea Karpuz

Kullandığın parfüm ?

- Hypnose

Arabanın markası ? 


Giyimde tercih ettiğin özel marka nedir?

- Adidas,Nike,Zara,Bershka,Pull&Bear

En çok beğendiğin ve kullandığın futbol ayakkabısı ?

- Nike Mercurial

En sevdiğin ve kullanmaktan vazgeçmediğin aksesuar ?

- Bileklerim

Hangi marka saat takarsın ? 


Alışverişte en çok sevdiğin marka(lar) ?

- Adidas,Nike,Zara,Bershka,Pull&Bear

Dolabında olmazsa olmaz kıyafetin ?

- Tişörtlerim ve Ceketlerim diyebilirim.

Telefonunda en çok hangi uygulamaları sever, kullanırsın ?

- Whatsapp ve 101 Okey Plus

Favori oyun konsolun ? 

- Play Station

Oyun konsolu veya bilgisayarda favori oyunun ?

- PES ve FIFA


Kullandığın Telefon ?

- Iphone 5S

Evinde kullandığın TV’nin markası ? 

- Vestel

Ne tür Müzikler dinlersin ?

- Slow ve R&B

Favori Şarkıcı ve Grupların ? 

- Wiz Khalifa,Nicki Minaj,Sıla ve Gökhan Tükrmen

Enstrüman çalar mısın, evet ise hangisi ? 


Hangi dizileri takip edersin ?

-

En Son Gittiğin Film ?

- Exodus Tanrılar ve Krallar


Hayatında seni en çok etkileyen film ? 

-

Kitap okur musun, son okuduğun ve ayrıca en çok etkilendiğin kitap ?

-

Koleksiyon merakın var mı, varsa nedir ? 

- Misket Kolleksiyonum var.

Korktuğun veya uğursuzluğuna inandığın şeyler var mı?

- Her Müslüman gibi Benimde Allah korkum var.

Taraftarlara bir mesajın var mı ?

- Ben bir Nazilli çocuğu olarak bizleri hiç bir zaman yalnız bırakmasınlar,

bize destek vermeye devam etsinler diyorum çünkü 12.ci Adam'a her dakika,
her saniye ihtiyacımız var.Onlar olmadan biz bir hiçiz biz bunu da biliyoruz.
Bizler gelip geçeriz ama Nazillispor kalıcı.O yüzden takımımızı yalnız
bırakmasınlar.Çünkü başka Nazillisporumuz yok.

Bize vakit ayırıp sorularımızı içtenlikle cevapladığın için çok çok teşekkür ediyor futbol kariyerinde başarılar diliyorum..

- Ayrıca Sana da çok teşekkür ediyorum Abi.Senin böyle bu tür konuları

kaleme alman bizlere ne kadar değer verdiğini gösteriyor.Senin dar zamanlarında bile Sabahlara kadar yazılar yazdığını biliyoruz.
Sırf bu Nazillispor sevdan için.Tekrardan teşekkür ediyorum.
Saygılar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder