1 Ocak 2015 Perşembe

Futbolcularımızla Röportajlar : BORA YELKEN Röportajı.


Merhaba Bora Röportaj isteğimizi kabul ettiğin için 
çok teşekkür ediyorum.Cevaplamak istemediğin soruları
geçebilirsin.Başlayalım ; 

Kısaca Seni tanıyalım.Ailen hakkında da kısa bir bilgi verebilir misin ? Ailen de başka futbolla ilgilenen var mı ?

1985 İnegöl doğumluyum.Futbola İnegölspor Altyapısında başladım bütün
yaş gruplarında görev aldım.

Futbola nasıl başladın,ailen de yönlendiren oldu mu,desteklediler mi ?

7 Kişilik bir Ailenin 3.evladıyım.Ailem özellikle Babam futbolcu olmamı çok istiyordu.Belki de kendinden fedakarlık yaparak bana bakıyordu.

Oynadığın mevkii de Dünyada ve Ülkemizde örnek aldığın isimler 
var mı  ?

Eskiden Servet Çetin'i İdol olarak görürdüm kendime şimdi ise
örnek aldığım bir futbolcu yok.

Bugünlere gelmende emeği olan hocaların kimler isimlerinden bahsedebilir misin ? Ben de yeri ayrıdır diyebileceğin bir Hocan 
var mı ?

Tabii ki bütün hocalarımın emeği çoktur.Ben de hepsi bana bir şeyler
katmıştır.Ama alt yapı hocalarımın yeri ben de her zaman ayrıdır.

Futbolu meslek olarak seçtin ya futbolcu olmasaydın hangi mesleği seçmek isterdin ?

Futbolcu olmaktan başka bir şey düşünemiyordum.Eğer olamasaydım ne olacağımı kestiremiyorum.

Futbol da Kariyer Planın nedir ?

Plan yapmaktan hoşlanmıyorum.29 yaşındayım.Buraya elimden gelenin en iyisini vermek için çabalıyorum.Bir gün buradan ayrılacağım zaman
hep iyi anılmak istiyorum.

Bireysel ve takım olarak kariyerinde ödül ve başarıların var mı, Şampiyonluk yaşadın mı ?

Kişisel başarım Ümit Milli takımında oynadım takım olarak 1 Şampiyonluk ve 
Play Off oynadım.

Futbolcu özelliklerini nasıl ifade edersin,en kuvvetli ve eksik yönlerin nelerdir ?

Futbolculuk yönlerimin artılarını eksilerini benim söylemem doğru olmaz
ama çok çalışmalıyım çok.

Unutamadığın maç  var mı en çok sevindiğin ve en çok üzüldüğün ?  ve Golün var mı ? 

Bir çok unutamadığım maç var.Mesela Sivasspor - Nazillispor maçını
ve bunun gibi bir çok maç var.Gol olarak burada İnegölspor'a ve Bayrampaşa da oynarken Çerkezköy'e attığım goller çok manidardı.

Maçlara çıkmadan önce denediğin herhangi bir uğurun var mı ?

Babamın ve eşimin duasını alırım.

Takımda en iyi anlaştığın oyuncular kimler? Antrenman ve maçlar dışında boş kalan vakitlerini nasıl değerlendiriyorsun?

İsim vermem doğru olmaz herkesi sevmeye çalışıyorum.Antrenman dışı vakitlerimi eşime ayırmaya çalışıyorum.

Sence Türk futbolunun şu anki durumu nasıl ? En temel sorunlar
nelerdir ? Çözüm önerilerin var mı ?

-

Sence futbolu kim yorumlamalı? Eski futbolcular mı, eski hakemler mi, yoksa bu işe gönül vermişler mi?

- Futbolu kimler yorumlamalı bilmiyorum ama yorumlamaması gereken onca insan var Televizyonlarda.

Futbolun dışında hayatında neler var? Nelerden hoşlanırsın? Boş zamanlarında neler yaparsın?

- Futbol hayatı dışında ailem ve çocukluk arkadaşlarımla birlikte bir şeyler yapmaktan hoşlanırım,önemli ve özel arkadaş grubum var.

Biraz da futbol dışındaki yönlerini konuşalım.

Herhangi bir Lakabın var mı arkadaşlarının ve yakın çevrenin Sana seslendiği ?

- Lakabım yok bazen soy adımla seslenirler.

Evlisin ve 2,5 Ay önce Eliz isimli bir Kız Babası oldun Allah bağışlasın
ve bahtı açık olsun inşaallah.Baba olmak nasıl bir duyguymuş ?  :)

- Babalık çok enteresan bir duyguymuş.Yaşamadan kimse anlayamaz
harika bir şey.

Forma numaran 4  ? Özel bir sebebi var mı bu rakamın ?

- Yok.

Sosyal medya ile aran nasıl hesapların var mı düzenli takip eder misin ?

- Sosyal medya ile aram fena değil.Twitter'ı aktif kullanıyorum.
Facebook hesabımı dondurdum.

Bilgisayar açtığında mutlaka ziyaret ettiğin Web sitesi ? 


Tatillerini en çok nerelerde geçirmekten hoşlanırsın ? 

- Tatilde en çok keyif aldığım yer İnegöl ve Çeşme.

Tatillerinde gittiğin favori mekanların var mı ?


Yemek yapar mısın, en iyi yaptığın yemek ?
En Sevdiğin yemek(ler) ? 

- Mutfakta vakit geçirmekten çok keyif alıyorum.Bezelye yemeğini
iyi yaptığımı söyleyebilirim.Favorim ise İnegöl Köfte.

Sıcak havayı mı seversin, soğuk havayı mı ?

- Sıcak havayı.

Favori İçeceğin ?

- Çay

Kullandığın Parfüm ?

- Tom Ford

Arabanın Markası ? 

- Audi

Giyimde tercih ettiğin özel marka nedir?

- Avva

En Çok Beğendiğin Ve Kullandığın Futbol Ayakkabısı ?

- Nike

En Sevdiğin ve Kullanmaktan Vazgeçmediğin Aksesuar ?

- Saat

Hangi Marka Saat takarsın ? 

- İnvicta

Alışverişte En Çok Sevdiğin Marka(lar) ?

- Nike

Dolabında olmazsa olmaz kıyafetin ?

- Gömlek

Telefonunda En Çok Hangi Uygulamaları sever, kullanırsın ?


Favori Oyun Konsolun ? 


Oyun konsolu veya bilgisayarda favori oyunun ?

-

Kullandığın Telefon ?

- Iphone 

Evinde kullandığın TV’nin markası ? 


Ne tür Müzikler dinlersin ?

- Pop ve Slow

Favori Şarkıcı ve Grupların ? 

- Sıla,Serdar Ortaç,Volkan Konak

Enstrüman Çalar mısın, Evet ise hangisi ? 

- Hayır

Hangi Dizileri takip edersin ?

- Diriliş,Karadayı

En Son Gittiğin Film ?

- Sinema kültürüm pek yok.

Hayatında Seni En Çok Etkileyen Film ? 

- Beni en çok güldüren Kolpaçino serileri.

Kitap okur musun, son okuduğun ve ayrıca en çok etkilendiğin kitap ?

- Kitap okumaktan çok hoşlanmam ama ''Uğur Koşar'ın Allah de 
Ötesini Bırak '' kitabı beni çok etkilemişti.

Koleksiyon merakın var mı, varsa nedir ? 

- Yok

Korktuğun veya uğursuzluğuna inandığın şeyler var mı?

- Korkum hepimizin ki gibi ''ALLAH''

Bize vakit ayırıp sorularımızı içtenlikle cevapladığın için çok çok teşekkür ediyor futbol kariyerinde başarılar diliyoruz.

- Ben Sizlere Teşekkür ediyorum.Çok güzel çalışmalar yapıyorsunuz
takip etmeye çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder