1 Aralık 2014 Pazartesi

Pazarspor - Nazilli Belediyespor : 1-2 / Pazar Masrafları Bora'dan :))




Stat: Arhavi İlçe
Hakemler: Serkan Ergün, Doğuş Darık, Barış Çardaklı
Pazarspor: Fethi, Hasan, Nuh, Ramazan, Aykut, Cabir, Serkan (81’ Mülayim), Uğur, Hacı Şükrü (57’ Nezir), Ahmet, Burhan (71’ Salih)
Nazilli Belediyespor: Sofu, Lider, Bora, Erdi, Mehmet, Sedat (86’ Hüseyin), Hakan, Eren (52’ Abdullah), Saffet, Halil (76’ Tufan), Caner
Goller: 6’ ve 75’ Bora (Nazilli Belediyespor) 65’ Serkan (penaltıdan) (Pazarspor)
Sarı Kartlar: 25’ Sedat, 59’ Bora, 90' Tufan, 90' Sofu (Nazilli Belediyespor) 67’ Cabir (Pazarspor)



GOLLLLLLLLLLLL 0-1
Dk.5 Lider'in kullandığı serbest vuruşta Bora topu kafa ile ağlara 
göndermiş.

Dk.60 Ahmet Kuru'nun düşürülmesi ile kazanılan penaltıyı Serkan Çelik
ağlara göndermiş.1-1

GOLLLLLLLLLLLL 1-2
Dk.74 Halil'in kornerden kestiği topta Gurur vurdu karambolde dönen topu
iyi takip eden Bora yeniden topu ağlara göndermiş.

HARİKA BİR GALİBİYET
* Takımı teknik heyet ve futbolcularımızla birlikte kutluyorum.
3 Puan camiamıza Hayırlı olsun.
* Bazı kardeşlerim biliyor ailede yaşadığımız ciddi sağlık sorunu
nedeniyle Cuma gecesi Antalya'ya gidip Pazar akşamı döndüğüm için
ne maç öncesi rakip Pazarspor Analizi yazabildim ne de maçı canlı skor 
olarak takip edebildim.Maç sırasında yoldaydım otobüste yanımdaki 
çocuğun telefonundan pekala skoru öğrenebilirdim veya kardeşlerimi 
arayıp skor sorabilirdim ama yapmadım eve gelinceye kadar da maçın 
sonucu ile ilgili hiç bir bilgim yoktu.Bir nevi totem yaptım.
Eve gelip bilgisayarı açtıktan sonra ilk olarak NAZİLLİSPOR sayfasını
https://www.facebook.com/SiyahBeyazNazNaz?fref=ts 
açtığımda şu fotoğrafı görünce anladım kazandığımızı :))
  Ve haliyle çok sevindim.Sıkıntılı,üzücü,yorucu,uykusuz bir hafta sonu maceramda bu galibiyet bir nebze ilaç gibi geldi bana.
* Maç öncesi Analiz yapamadığım için beklentimi yazamadım ama bazı
kardeşlerimle paylaşmıştım 'takıma güveniyordum ama beraberlik 
sonucunu da yeterli görüyordum' çünkü Pazarspor 7 maçtır kaybetmeyen 
iyi bir takım ve zor bir deplasmandı.Beklentimin daha fazlasını aldığımız 
için de  gayet memnunum.Adeta ''ballı kaymak oldu'' :))
* Geçen haftaki Düzyurtspor maçından sonraki yazımda şunu yazmıştım ;
 ''Bu galibiyet üzerlerindeki kazanamama stresini,baskısını giderdi 
ve özgüven kazandırdı ''
Aslında bunun işareti geçen hafta Diyarbakır deplasmanında 2-0 geriden 
gelip 2-2'yi  yakaladığımızda yakılmıştı.Bu hafta çok iyi devam ettirdik.
Haftaya inşaallah Pazarspor deplasmanında da devam ettiririz ''
   Ve çok şükür devam ettirdik.En önemlisi de 'kazanamama stresini
atma ve özgüven kazanma' tespitimizin doğru olduğunu görmek de
sevindirdi.
* Kadrolara baktığımızda iki takım şu 11 ve dizilişlerle oynamış ; 
PAZARSPOR
Beklediğim 11'den tek değişiklik Sol Önde Nezir Özer yerine 20 yaşındaki
genç Hacı Şükrü Çiçek ile başlamış Hasan Çelik.
Bizim 11'imiz ve dizilişimiz ise şöyle  ;
Öncelikle Sedat ve Eren ile Çift Santrfor çıkmamıza sevindim.
Ahmet Hocayı bu cesur kararından dolayı kutluyorum.
Gerçi 35-40'lı dakikalarda erken skor bulmanın da etkisi ile birini 
biraz daha geriye çekmiş ikinci yarı başında 51.dk.da ise Eren'i çıkarıp 
Abdullah'ı alarak gene tek Santrfora dönmüşüz ama başlaması önemliydi 
skora göre taktik değişiklikler normal.
* Maçla ilgili aldığımız bilgiler ve Pazarspor'lu taraftarların yerel sitede
yaptığı yorumlar takımımızın iyi futbol oynadığı yönünde.
'Fethi kalede olmasa bu maç hezimetle biterdi' yazmış bir 
Pazarspor  taraftarı.
Bir başkası ''Nazillispor eze eze yendi.Kendi sahanda böyle 
ezile ezile yeniliyorsan geçmişteki hiç bir ezdiğin ve yendiğin 
dikkate alınmaz''
 Aslında ben geçen hafta Kırklareli deplasmanında 0-0 kaldıkları
maçtan sonra şu yorumu 
yazan ''Arhavili Altan''ı bu maçtan sonra da
aynı yorumu delikanlı gibi yazmasını beklerdim ama herhalde hala
kendine gelemedi zavallı :))
* Ahmet Kazım Ertem hoca da memnuniyetini dile getirmiş ; 
Ertem: "Tüm oyuncularımızı kutluyorum"
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup ekiplerinden Nazilli Belediyespor’un teknik direktörü Ahmet Kazım Ertem, Pazarspor deplasmanında kazanılan üç puanın altın değerinde olduğunu belirtti.

Deplasmanda Pazarspor'u 2-1 yenen Nazilli Belediyespor'da teknik direktörü Ertem, maça çıkmadan önce Pazarspor deplasmanının çok zorlu geçeceğinin, güçlü ve diri bir takım ile oynayacaklarının bilincinde olduklarını söyledi.

Ertem, oyuncuların zorlu maça iyi hazırlandığını ifade ederek, "Soyunma odasında verdiğim taktikleri saha içerisinde aynen uyguladılar. Karşılaşmasının her iki yarısında da hiç oyundan kopmadılar. Hepsi de aslanlar gibi mücadele ederek, yardımlaşarak sonuca gittiler. Tüm oyuncularımızı görevlerini yaparak altın değerinde üç puan kazandırdıkları için kutluyorum" diye konuştu.

Siyah beyazlılar kendi sahasında oynayacakları Ankaragücü maçı hazırlıklarına yarın başlayacak.
(ajansspor.com)

* Gerçekten de zor bir deplasmandan (Arhavi de oynansa da) Altın değerinde
3 puan çıkardık çünkü Pazarspor 7 maçtır kaybetmiyordu 8 hafta sonra ilk 
mağlubiyetlerini aldırdık.İlginçtir Pazarspor'a şansımız tutuyor geçen
sezon da 0-2 kazanmıştık Tunç ve Muğdat'ın golleriyle.
* Takımda kadro ve roller aşağı yukarı oturdu artık.
Orta sahada Mehmet Ersavaş ve Erdi'nin giderek iyi oynamaları 
sevindirici.Özellikle kendi evladımız olduğu için Mehmet Ersavaş'ın iyi
oynaması beni fazlasıyla sevindiriyor.
* Takımın mücadelesi,dikkati de yerindeymiş.
* Tek sıkıntımız Santrforlarımızın / Golcülerimizin hala istenilen
verimlilikte olmamaları.Bu maçta 2 golümüz Stoperimiz Bora'dan.
Yönetimimiz bu konuda devre arasında takviye için eminim gerekli
çalışmaları yapıyordur.
* Yönetim demişken Nurettin Başkan'ın özverili çabalarını da duyuyoruz
değinmeden geçmeyelim.Kulübün borçlarının azaltılması,denk bütçe
konusundaki titiz çalışmalarını takdir etmek lazım.Yanılmıyorsam TFF 
Ege bölgesindeki 5 kulübe borçların azaltılması konusundaki çalışmalarından
dolayı teşekkür etmiş içlerinde Nazillispor'umuz da var.
Nurettin Başkan'ın bu kulübü bir kaç yıl içerisinde sağlam adımlarla 1.Lig'e çıkarma hedefi olduğunu duyuyoruz.Çıktık mı Kahramanmaraşspor gibi
büyük bir borç ile düşmemek için sağlam adımlarla fazla açılmadan
hedefe varmaya çalışan bir düşüncesi var.Umarım başarır.
Haluk Başkan ve Nurettin Başkan bu kulüp için varlıkları çok önemli
2 Başkan.Katkıları,çabaları için kendi adıma bir taraftar olarak teşekkür
etmem lazım.Hep eleştiri yapılacak değil biraz da takdir etmek lazım.
50 İl'in takımı 2.Lig'de yok biz bir İlçe takımı ki İlçe ne kadar sahip
çıkıyor görüyoruz kulübe.O yüzden sahip çıkanları da desteklemek,
takdir etmek lazım kanımca.
* 2 maçtır Galibiyet serimiz var inşaallah Ankaragücü maçı ile devam 
ettiririz.Bu seri de biraz da Osman Doğru kardeşimin uğurlu ayağı var
diye düşünüyorum.2 haftadır 18'e giriyor ve takım 2 haftadır galip.
Keramet Sen deymiş Osman kardeşim diyorum :))
* Bu hafta grupta gene ilginç sonuçlar alındı.Bunları Haftalık 
Değerlendirmem de geniş olarak yazacağım.Hatayspor'un da Tepecik deplasmanında kazanmasıyla 6.lık daki yerimiz değişmedi.
Haftaya biz Ankaragücü ile Hatay ise Bandırmaspor ile oynuyor sahalarında.
  İnşaallah kazanırız ve gelecek sonuca göre son haftaya Göztepe 
deplasmanına çıkarken Play Off hattında gireriz.
* Ankaragücü yarın Başakşehirspor ile deplasmanda Ziraat Türkiye Kupası
maçı oynayacak.Sakat futbolcuları da var sanırım daha az oynama şansı
bulan oyuncularına şans vereceklerdir.Gene de az da olsa yorgun olmaları
bizim için bir avantaj olabilir.
* Bol şans ve başarılar diliyorum.Bu hava ile kazanacağımıza inancım tam.
* Maça ilgi konusunda şimdiden duyurular var ilgi Hatayspor maçı gibi
yoğun olacaktır - sonucu öyle olmasın - çünkü sonuçlara endeksli oluyor
ne yazık ki bu işler.Her zaman söylerim Stad'ın dolması önemli değil
''destek veren efektif taraftar ne kadar o daha önemli'' diye.
O yüzden taraftar gruplarının ne kadar bazı konulardan dolayı küskün 
olurlarsa olsunlar ''takıma küsecek halleri olmadığı için'' destek 
olacaklarına inanıyorum.
   Açık tribünün de bu maçta güzel bir atmosfere sahne olacağını umuyorum.

NOT : 
Fotoğraflar için Pazarspor ve Arda Demiral Fan Club sayfalarına teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder