30 Aralık 2014 Salı

Hazırlık Maçı : Nazilli Belediyespor - Didim Belediyespor : 3-0


STAT: Nazilli İlçe 
HAKEM: Recep Subakan
NAZİLLİ BELEDİYE: İbrahim *** (Dk.46 Ömer ***), Arda *** (Dk.46 Lider ***), Hüseyin Bülbül ***, Saffet *** (Dk.46 Bora ?), Hakan *** (Dk.41 İsmail ***), Mustafa ***, Hüseyin Akoğlu ***, Tufan **** (Dk.46 Halil **), Onur **, Sedat *** (Dk.46 Eren **), Osman ****, 
DİDİM BELEDİYESPOR: Yaşar **, Burçin *, Mustafa **, Ahmetcan ** (Dk.55 Kadir ***), Ünal ** (Dk.75 Deniz ?), Salih * (Dk.46 Ali **), Ediz * (Dk.46 Orhan **), Ziya **, Mehmet Bozkurt **, Rıza **, Mehmet Emin *** (Dk.46 Mohammed Sumaila **) 
GOLLER: (P) Dk.3 Sedat, Dk.37-55 Osman (Nazilli Belediyespor)
SARI KARTLAR: Burçin (Didim Belediyespor) - Lider ( Nazilli Bld.)

Haber Kaynağı: ÜMİT ÖZMEN

* Yoğun yağış altında,ağır sahada Didim Belediyespor'lu futbolcuların
anlamsız aşırı sert futbolu ile Bora ve Osman Doğru'nun sakatlanması
ile son 23 dakikayı 9 kişi oynayan ve 80.dk.da maçın bittiği bir 
Hazırlık maçı olmuş.
* Takımımız maça şu 11 ve Diziliş ile başlamış ; 
Ayaktakiler Soldan Sağa : Osman Doğru,Onur Yavaş,Hüseyin Bülbül,Gurur
Yazar,Kaleci İbrahim Karaca ve Kaptan Sedat Debreli.
Oturanlar Soldan Sağa : Hakan Duran,Hüseyin Akoğlu,Mustafa Acar,Arda
Demiral ve Tufan Zahid Arslan.
* Caner Hüseyin Bağ,Mehmet Ersavaş ve Abdullah Temircan hasta oldukları
için kadroda yoklardı.
* Maçın Yıldızı Genç Gol Ümidimiz Osman Doğru olmuş.2 Gol atıp bir de
Penaltı yaptıran Osman nazar değmiş olsa gerek ki bileğinden sakatlanarak
sahayı Malzemecimiz Ercan Özada'nın sırtında sahayı terk etmiş.
Performansı ile de 2.devre için Ahmet Hoca'ya 'Ben de Varım' demiş.
* Didim Belediyesporlu futbolcuların sert futbolunu anlayan kimse yoktur.
Osman bileğinden sakatlanmış,Bora'nın kaşı açılmış,Hakan Duran ucuz
kurtulmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder