8 Aralık 2014 Pazartesi

Nazilli Belediyespor - Ankaragücü : 4-1 (Görkemli Zafer) !!!

STAT:  Nazilli İlçe
HAKEMLER: Bülent Çenet **, Servet Reyhan ***, Ziya Aksoy ****
NAZİLLİ BELEDİYESPOR: Sofu ***, Lider ****, Hakan ***, Bora ****, Saffet Gurur ****, Mehmet Ersavaş ***, Caner Hüseyin *****, Erdi *** (Dk.75 Yunus **), Halil *****, Sedat **** (Dk.55 Abdullah **), Eren ***** (Dk.80 Tufan Zahid ***)
MKE ANKARAGÜCÜ: Gökhan *, Metin **, Volkan * (Dk.46 Hasan **), Aytaç ** (Dk.77 Ali Sinan **), Onur ***, Gürkan **, Harun **, Serhat ***, Mehmet Erdem ***, Ramazan * (46 Levent *), Mehmet Umut ***
GOLLER: Dk.9-41 Eren, Dk.43 Halil, Dk.87 Tufan Zahid (Nazilli Belediyespor) – Dk.6 Mehmet Erdem (MKE Ankaragücü)
SARI KART: Metin, Serhat (MKE Ankaragücü)
KIRMIZI KART: -
Ümit ÖZMEN

Teknik Direktör Ahmet Kazım Ertem, Ankaragücü karşılaşmasında kamuoyu oluşturarak tribünlerin dolmasını sağlayan ve 90 dakika boyunca takımı destekleyen taraftarlara teşekkür etti. Ertem,“Zor bir maç olacağı belliydi. Maçın hemen başında yenik duruma düştük. Ancak takımımızın agresif ve tempolu oynaması bize galibiyeti getirdi. Bu maç bizim için eşik atlama maçıydı. Lig sıralamasında yerimizi korumamız ve nerede olmak istiyorsak orada olmamamızı belirleyecekti. Farklı kazandığımız için mutluyuz” dedi. Ahmet Kazım Ertem, “Bu zorlu karşılaşmada taraftarımızın da inanılmaz desteğini gördük. Demek ki taraftarımızla, basımımızla, teknik heyetimizle ve yöneticilerimizle birlikte bütünleştiğimiz zaman böyle inanılmaz bir tablo çıkıyor ortaya” 
diyerek sözlerini tamamladı. 
 HABER: M.Şevket ALTINAYAR

MAÇ ÖNCESİ


MAÇTAN DAKİKALAR

(GOL) Dk.6; Karşılaşmaya hızlı başlayan konuk ekip Ankaragücü’nde Metin’in sağ kanattan açtığı ortasında karambolde topa yükselerek vuran Mehmet Erdem’in kafa şutunda meşin yuvarlak ağlarla buluştu. 0-1.

Dk.8; Beraberlik için yüklenen ev sahibi Nazilli ekibinde Lider’in sağ kanattan açtığı ortasında Ankaragücü defansından Metin penaltı noktasında yükselerek topa vurmaya çalışan Sedat’ı formasından çekerek yere indirdi. Maçın orta hakemi tereddütsüz penaltı noktasını gösterdi.

(GOLLLLLLL) 
(P) Dk.9; Penaltı atışını kullanan Siyah İnciler’in golcüsü Eren, kaleci Gökhan’ı avlayarak meşin yuvarlağı ağlara 
gönderdi. 1-1.
Dk.24; Siyah İnciler’de Hakan’ın sol kanattan kullandığı köşe atışında ortasında Halil’in aşırttığı topa vuran Saffet’in şutu defanstan döndü. Dönen topa vuran Bora’nın kafa şutunda direkten dönen topu bu kez Saffet tamamlarken, Ankaragücü topu çizgi üstünden çıkarttı.

Dk.30; Nazilli ekibinde Caner’in sağ kanattan kullandığı köşe atışında altı pas çizgisi üstünde defanstan fazla yükselerek topa vuran Eren’in kafa şutunda top direği sıyırarak auta çıktı.

(GOLLLLLLL) 
Dk.41; Sol kanattan kontratak geliştiren Nazilli ekibinde Halil’in açtığı ortada ceza sahası dışında topla buluşan Eren’in düzgün vuruşunda meşin yuvarlak kaleci Gökhan’ın müdahalesine rağmen ağlarla buluştu. 2-1.

(GOLLLLLLL) 
Dk.43; Farkı artırmak için yüklenen Siyah İnciler’de sağ kanattan rakip ceza alanına giren Caner’in yerden ortasında topa gelişine sert vuran Halil’in şutunda top ağlarla buluştu. 3-1.
Dk.49; Ev sahibi ekipte sol kanattan bindirme yapan Hakan’ın açtığı ortasında ceza yayı üstünde topla buluşan Sedat’ın plasesinde, meşin yuvarlak direkten döndü.

Dk.73; Sol kanatta buluştuğu topla 30 metre dripling yapan Caner, açtığı ortasında defansı ve kaleciyi geçen topa dokunamayan Halil mutlak golden oldu.

Dk.79; Orta sahada kazandığı topla uzun oynayan Caner’in pasını Eren indirdi.Defansın arkasında topla buluşan Halil’in şutunda kaleci Gökhan’ı aşan top direğe çarparak oyuna döndü.

(GOLLLLLLL) 
Dk.87; Orta sahada topla buluşan Caner’in attığı uzun pasta topla buluşan Tufan Zahid, defansı çalımlayarak rakip ceza alanına girdi. Tufan düzgün bir vuruşla meşin yuvarlağı ağlara göndererek skoru belirledi.

MAÇ SONU

SİYAH İNCİLER DESTAN YAZDI
* Mükemmel,Harika bir Galibiyet için Yönetimi,teknik heyeti,futbolcularımızı
ve taraftarlarımızı kutluyorum.3 Puan Camiamıza Hayırlı Olsun.

* Gerçekten de Ankaragücü gibi köklü bir geleneği olan,genç oyunculardan
kurulu olsa da iyi de bir takımı yenmek hele de farklı yenmek ''Tarihe
geçecek kadar görkemli bir Zafer'' dir bana göre.

Kupada 7-0'lık biz bozgunumuz vardı bir nevi rövanşı aldık diyebiliriz.
Geçen sezon da burada 1-0 yenmiştik Zahid'in golü ile.Zahid gene gol attı.
* Maçı Nazilli dışında yaşadığım için zaten seyretme şansım yok Üzgün
maç öncesi yazımda değindim gibi maç sırasında Açık Öğretim Sınavında
görevli olduğum için canlı skor takibi ile de takip edemeyecektim.
Maç 13.30'da başladı.Biz de sınav 14.00'da başlayacaktı ancak 13.30'da
öğrencileri içeri aldık.Benim Mobil telefon imkanım yok telefonu da 
montumun cebinde bıraktım ve sessizdeydi.Sınav başladı ,devam ediyor görevimizi yapıyoruz bir yandan da aklım maçta tabii Gülümseme İlk yarı bitmiş olmalı.
Gideyim bir bakayım belki mesaj ile skor gelmiştir kardeşlerimizden dedim.
İçime doğmuş sanki ve tam beklediğim çok sevdiğim bir kardeşimden
mesaj var ; '' Hocam 3-1 öndeyiz ilk yarı'' yazıyordu.Nasıl sevindiğimi
anlatamam.Hemen sevincimi sessiz bir şekilde tabii Gülümseme paylaşmak için
mesajı yanımdaki Gözetmen arkadaşa ve karşı sınıfın kapısındaki arkadaşa
gösterdim ''memleketimin takımı Nazilli 3-1 galip '' Gülümseme diye.
2.yarı başlamıştır sınav devam ediyor ,maç bitti ama telefona bakıyorum
bu kez mesaj yok ''Eyvah dedim herhalde 3-3 veya 3-4 falan mı oldu da
mesaj gelmedi '' Sınav bitti teslim ettik evrakları hemen O kardeşimi
aradım ''4-1 bitti hocam '' dedi Ohhhh beee dedim tebrik ettim Gülümseme

* Gurbet de olmak,görevde olmak bu tarihi Zafer maçını işte böyle
yaşamamıza yol açtı.Bu anektotu paylaşmadan geçmek istemedim Gülümseme

* Öğle arası 12.30 civarı TFF sitesinde kadrolar açıklandığını görmüştüm.
Bizim 11'imiz de Pazarspor galibiyetine başlayan kadronun aynısı idi.
Sezon başından beri zaman zaman yazdığım Eren ve Sedat çift santrfor
4-4-2 düzenini Ahmet Hoca oynatmaya başladı.Bununla birlikte Erdi - 
Mehmet Ersavaş Orta saha göbeği ve Halil - Caner kanatları da tuttu.
Defans da zaten zorunlu eksikler dışında oturmuş bir düzen vardı.
Böyle başlamak rakiplere de gözdağı vermek anlamına geliyor bence.
Kazanmak isteğini rakibe hissettiriyorsun.

Böyle başlayıp skorda geride ve ileride olma durumuna taktik değişiklikler
yapılabilir ki Hocanın bunu yaptığını görüyoruz.Skor üstünlüğünü alınca
mesela bu maçta olduğu gibi 54'de Sedat'ı alıp Abdullah'ı orta sahaya
sürerek tek santrfora döndüğümüzü görüyoruz.Doğal bunlar.
Kısaca ilk devre biterken Ahmet Hoca ''İdeal 11 ve diziliş/sistem''i
bulmuş gözüküyor.Bu düzen tuttu ve oturdu bence.

* Ankaragücü 11'i ve Dizilişi ise şöyleydi ; 
Beklediğim 11'den değişiklikler vardı.Mustafa Kaplan bizim Çift santrfor
çıktığımızı görerek mi böyle bir 11 ve sistem ile çıktı bilemiyorum ama
yüksek ihtimal çünkü bu maça kadar hep 4-4-2 oynuyorlardı Umut
Nayir'in yanında Levent Kale,Hasan Ayaroğlu,Teoman Safa gibi isimler
oluyordu.Son Kırklareli ve Başakşehir kupa maçında oynattığı Levent Kale
ve Teoman Safa Erkan'ı kesmiş yerlerine Sağ tarafa Ramazan Adıgüzel
- sonradan giriyordu - ve enteresan bir şekilde Stoper Gürkan Alver'i
almıştı.3 Stoper Volkan Geyik,Aytaç Öden ve Gürkan Alver vardı 11'de.

Maçı izleyemediğim için bu 3'lü den hangi ikisini tandem oynattı hangisini
tandemin önünde 3.stoper gibi oynattı bilemiyorum tahminim Gürkan
sakatlıktan döndüğü için sürekli oynayan Aytaç - Volkan ikilisini bozmayıp
Gürkan'ı önlerinde oynattığı şeklinde.O yüzden dizilişi öyle yaptım.
Mustafa Kaplan'ın 3 Stoper ile çıkması ''Açıkca çekindiğini,önce yenilmeyeyim felsefesi ''ile çıktığını gösteriyordu bana göre.
O yüzden dedim bizim için çift santrfor ile çıkmak ''rakibe gözdağı vermek ,
ben bu maçı alacağım'' demek anlamına geliyordu.

* Maça gelince ; 
Ankaragücü çok iyi başlamış maça ve bizimkilerin daha ne oluyoruz 
demesine kalmadan da öne geçmişler.Bu gol adeta bizim çocukları
kendine getirmiş ve yüklenerek penaltı ve gol ile erken eşitliği 
sağlamışlar.Akabinde aynı tempo ile sürekli gol arama ve devrenin
sonunda arka arkaya gelen 2 gol ile daha ilk yarı sonunda fişi
çekmişiz diyebiliriz.İkinci devre başında bir 15 dakika oyunu kontrol
etmişiz sonrasında gene üstünlüğümüz şeklinde geçmiş.
Ankaragücü'nün Kupa yorgunluğunun son 20-25 dakikada sirayet 
edebileceğini ve oyundan düşebileceklerini öngörmüştüm ama skorun da
etkisiyle 60.dk.dan sonra adeta teslim bayrağını çekmişler.
Skor 4-1 ama abartısız kaçan gollerimiz nedeniyle 8-1 bile bitebilirmiş.

* Tek tek oyuncularımızı zikretmeye gerek yok elbette içlerinde öne çıkan
isimler olmuş özellikle neredeyse tüm ataklarımızın başlangıcında ismi 
geçen Caner gibi mesela ( 2 asisti var ) ama takım halinde çok iyi oynamışız.
Kalede 2.yarı başında kritik bir top çıkaran Sofu'dan 80.dk.da oyuna girip 
4.golü atan Zahid'e kadar hepsi görevlerini en iyi şekilde yapmışlar.

* Zahid demişken aynı zamanda doğum günüymüş o gün.
Ne güzel doğum gününde golünü de attı.Geçen sezon 1-0 kazandığımız
maçın da golünü atmıştı.Kendisini futbolculuğu,mütevazi kişiliği,iyi bir
aile yapısı ve Babası olması nedeniyle çok severim.
Bizzat kendisini tebrik ettim,doğum gününü de kutladım.
Buradan da bir kez da Galibiyet ve gol için tebrik edeyim.
Ailesi ve sevdikleri ile birlikte nice sağlıklı,huzurlu,başarılı yeni
yaşlarının olmasını dileyeyim.

* Teknik Direktörümüz Ahmet Kazım Ertem hakkında da da bir kaç
söz söylemem lazım.Takip edenler bilir özellikle 7 maçtır kazanamadığımız
kötü gittiğimiz dönem de kendisini ''teknik açıdan'' eleştirdim.
Hatta olmuyor hocam bırakmalısın da dedim.Kendisi de zaten 
yönetimi rahatlatmak için istifasını da vermişti yönetim arkasında durdu
kabul etmedi.Bugün baktığımızda Nurettin Başkan'ın bu kararının
doğru çıktığını görüyoruz.O açıdan tebrik etmek lazım kendisini.

Ahmet Hoca da bence bazı teknik yanlışlarından döndü Mehmet Ersavaş'ı
kazandı Erdi ile orta sahada iyi bir ikili yarattı,çift santrfor'a döndü v.s.,
verim alınamayan oyuncular ile yolların ayrılmasından sonra oyuncu
deneme imkanı da kalmayınca eldeki kadroyu oturttu ve başarı da
gelmeye başladı.Bu açıdan nasıl eleştirdiysem tebrik etme,kutlama
erdemini de göstermeyi borç biliyorum.Bravo Ahmet Hocam tebrik 
ediyorum devamını diliyorum diyorum.
Tabii ekibini de aynı şekilde kutluyorum Gürhan,Osman,Murat hocalar,
Kaleci Antrenörü Volkan Ertem hoca yanlış bilmiyorsam hepsini 
kutluyorum.

* Ha bir de Ahmet Hocamı Osman kardeşimi 18'e almaya başlaması
nedeniyle de kutluyorum.Osman Doğru kardeşim 18'e girdiği andan
itibaren 3/3 yaptık.Keramet Osman da hocam :)) diye espri
yapayım Siz ilk isim olarak her zaman Osman'ı yazın geriye kalan
17 ismi sonra doldurursunuz :))

* Bir önceki Pazarspor maçı yazımda da belirtmiştim takım 'Diyarbakır
Bşb.Spor maçının 2.devresinde oynadığı futbol ve 2-0'dan 2-2'ye çevirdiği' andan Düzyurtspor,Pazarspor ve nitekim bu maç 
''Özgüven  kazandığını, kimliğini,havasını bulduğunu '' gene 
göstermiş oldu.

* İnşaallah bu çıkışımızı ilk devrenin son maçı Göztepe deplasmanında da
gösterir ve yarıya ikinci yarı için büyük umutlar besleyerek mutlu gireriz.

* Göztepe maçı öncesi sarı kart sınırındaki oyuncularımızın kart 
görmemesi de çok sevindirici.Hiç kart görmedik bu maçta.

* Takım çok iyi dedik.Taraftar da çok iyiymiş.Stad'ın full dolmasını 
beklesem de yağmur'un etkisiyle olsa gerek bu olmamış ama Stad'a
gelenler 90 dakika çok iyi bir ambians yaratmış.Özellikle 1 haftadır
maç için çağrılar ,hazırlıklar yapan taraftar gruplarımızın çabaları
sonuç vermiş güzel bir destek ortamı sağlanmış.
Hepsine şahsen tebrik ve teşekkür ediyorum.

* Hep söyledik ''BAŞARI BİRLİK VE BERABERLİK'TEN GEÇER''
Şehrin takımına herkes sahip çıkmalı.Yönetim,takım,taraftar,yerel basın,
şehrin dinamikleri birlik olursa başarılı olmamak için bir sebep yok.
Bu konuda başarılı gazeteci Ümit Özmen kardeşim güzel bir yorum
yazmış buraya almadan duramadım ; 
* Taraftar gruplarımız kendi imkanları ile hazırlık yaparak takıma 90
dakika destek verdiler dedik.Sağolsunlar hepsi.
Esnaf dostlarımız ceplerinden 1000 TL.harcayarak 200 tane atkı 
yaptırıp 7'den 70'e taraftarlarımıza dağıtmış.Bu güzel bir olay.
Teşvik olması açısından diğerlerine kendilerinin adını zikretmek isterim.
Numan ŞENGÜN (Şengün Market) kardeşimizin kesesine bereket.
Onunla birlikte Demirciler Odası Başkanı Nuri ŞimşekŞimşek PEN
Allah razı olsun ikisinden de. 
Gene adeta işini gücünü bırakarak, gece geç saatlere
kadar +1 kişi daha fazla Stad'a gelmesi için çalışan Eşref ÖZBAĞCI
kardeşime de teşekkür ederim.Mehmet ÇEVİK kardeşime aynı şekilde.
İsimleri tek tek yazarsam bazılarını unutabilirim ayıp olur onların hepsi kendilerini biliyorlar zaten  o kardeşlerime de tebrik ediyorum.
Gene Alem Gençlik ve Meydan grubundan kardeşlerimiz de 
sağolsunlar.

 Ufak tefek laflar duyuyorum atkı,takım niye önce açığa gitti sonra
niye kapalıya gitti,neden kapalıya gönülsüz gitti v.s.diye.
Bence bunlar Muhteşem bir Zafer'den sonra hiç konuşulmaması 
gereken basit şeyler.Her şey diyalog ile aşılır arkadaşlar.
Taraftar grupları,münferit taraftarlar birbirleriyle,yönetim ile
pekala diyalog kurarak varsa yanlış anlaşılmalar oturulur
karşılıklı dilekler,beklentiler konuşulur halledilir.

Nitekim bunun güzel örneklerini gördük.O yüzden iyi bir şey yapan taraftarlarımızın çabalarını,emeklerini,iyi niyetlerini yazık etmeyelim kısır çekişmeler ve düşüncelerle.Nacizane bir Abileri olarak dileğim budur.
* Taraftarlarımızın Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem
Çerçioğlu'na pankart ile sessiz protestoları da çok yerinde.
Çok beğendim.Tebrik ediyorum.Özlem Hanım maalesef artık
Büyükşehir Belediye Başkanı olmasına rağmen hala kendisini
sadece Aydın İl Merkezinin Belediye Başkanı zannediyor olsa gerek ki
Aydınspor'dan başka diğer İlçelerin takımlarına hiç bakmıyor bile.
Adeta Üvey Evlat muamelesi yapıyor.Yakışmıyor.Duyumlara göre
Aydınspor'a 1 milyon TL.yardım yapmış.Helali hoş olsun.
Ama aynı lig de (2.Lig) Nazilli Belediyespor da var unutuyor sanırım.
Destek olmasa bile hiç olmazsa köstek olmasın diyorum nacizane.
* TARAFTAR KÖŞESİ
''Taraftar bütünleşmesi ve ilk defa 90 dakika tek ses destek o kadar güzel bir tablo ortaya çıkardı ki galibiyet serisiyle beraber gelen bu atmosfer eminim takıma ve taraftara çok büyük sinerji katmıştır. 
Şahsen ben maçı izlerken şöyle bir düşünceye kapılmıştım. 
Yaa bu oynayan takım Nazilli Belediyespor mu:))) 
O kadar hırslı tempolu ve ne yaptığını bilen iyi top yapan orta sahayı hızlı ve dikine geçen bir takım kurgusu süperdi. 
Takım o kadar iyi çalışmış ve inanmış ki maça buna taraftar desteği de eklenince bu maç sabaha kadar 
defalarca oynansaydı Nazilli Belediyespor bu maçı galip bitirirdi. 
Bu galibiyette emeği olan yönetim taraftar hoca ve oyuncuları kutluyorum. 
Herşey tam anlamıyla harikaydı bugün:))
 Demek ki bizim bugünkü oyunu oynayabilecek potansiyelimiz varmış. 
Bunu görmek sanırım tüm taraftarı mutlu etmiş ve heyecanlandırmıştır. 
Herkese selamlar...
OSMAN AKSU ''
* Son olarak Ankaragücü taraftarlarını da tebrik ediyorum.
8 Otobüs ile o kadar km.yoldan gelip takımlarını güzel bir atmosfer
yaratarak desteklemişler.Sonuçtan üzgün ayrıldılar ama görevlerini
yapmanın huzuru yetmiştir sanırım.Kendilerine geçmiş olsun diyorum.
Bundan sonraki maçlarda Başarılar diliyorum.
İnşaallah Ankaragücü'nü en kısa zamanda layık olduğu Süperlig'de
görürüz.

NOT : 1-Ümit Özmen'e,M.Şevket Altınayar'a,Facebook Nazillispor Sayfasına Teşekkürler.
NOT : 2-Bu tarihi maçın golleri video olarak olsa çok makbule geçecek
arşive kayıt etmek için.Varsa ilgilenenler duysun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder