27 Aralık 2014 Cumartesi

Futbolcularımızla Röportajlar : SOFU BAYKAL RÖPORTAJI !!!


Kısaca Seni tanıyalım.Ailen hakkında da kısa bir bilgi verebilir misin ? Ailen de başka futbolla ilgilenen var mı ?

- 1 Ocak 1982 Konya Ereğli doğumluyum.Evliyim.1 Kızım var.
Futbola Ereğli Sümerbankspor da başladım.Daha sonra Antalyaspor'a
transfer oldum.4 Sene Alt yapıda ve A takımda bulundum.
Daha sonra sırasıyla Aksarayspor, Fethiyespor, Ispartaspor, Turgutluspor, Yozgatspor,Ofspor,Denizli Belediyespor, Bayrampaşa, İnegölspor, Gaziosmanpaşaspor ve şu an da Nazilli Belediyespor'da oynadım.

Futbola nasıl başladın,ailen de yönlendiren oldu mu,desteklediler mi ?

- Ailem çok yönlendirdi diyemeyeceğim.Daha çok kendi isteğimdi.

Futbola başladığında o dönemlerde İdolün veya örnek aldığın futbolcular var mıydı ?

O zamanlarda Adnan Abi (Karahan) vardı önümüzde olduğu için
Onu örnek alıyordum.

Bugün hala örnek aldığın isimler var mı Dünyada ve Ülkemizde oynadığın mevkii de ?

- Şu anda ise Neuer örnek aldığım ve beğendiğim
bir Kaleci.Türkiye de ise Onur Kıvrak ve Tolga Zengin beğendiğim Kaleciler.

Bugünlere gelmende emeği olan hocaların kimler isimlerinden bahsedebilir misin ? Ben de yeri ayrıdır diyebileceğin bir Hocan 
var mı ?

- Ben de yeri ayrı olan Hocam Beni Kaleci yapan Burak Yılmaz'ın Babası
Fikret Yılmaz''dır.Çalıştığım hocalarım da ayrı ayrı bana bir şeyler
katmışlardır.

Futbolu meslek olarak seçtin ya futbolcu olmasaydın hangi mesleği seçmek isterdin ?

Valla meslek konusunda hiç düşünmedim ama Ben de Öğretmen
olmak isterdim.

Bireysel ve takım olarak kariyerinde ödül ve başarıların var mı, Şampiyonluk yaşadın mı ?

- İnegölspor da 3.Lig Şampiyonluğu yaşadım.5 kez Play Off oynadım.

Kaleci özelliklerini nasıl ifade edersin,en kuvvetli ve eksik yönlerin nelerdir ?

- Karşı karşıya pozisyonlarda iyi olduğumu düşünüyorum ancak
ayak tekniği konusunda eksiklerim var.

Unutamadığın maç  var mı en çok sevindiğin ve en çok üzüldüğün ? 

- İnegölspor'da oynarken bir Ofspor maçında çok iyi oynamıştım.
Üzüldüğüm maç ise buradaki Bugsaş maçı.

Maçlara çıkmadan önce denediğin herhangi bir uğurun var mı ?

Kaleci kazaklarım uğurumdur.



Takımda en iyi anlaştığın oyuncular kimler? Antrenman ve maçlar dışında boş kalan vakitlerini nasıl değerlendiriyorsun?

- Takımda arkadaşlarımı ayırt etmem hepsi aram iyidir.Genellikle
evcil bir insan olduğum için ailemle vakit geçirmeyi severim.

Futbolun dışında hayatında neler var? Nelerden hoşlanırsın? Boş zamanlarında neler yaparsın?

- Futbol dışında bir Ailem vardır.Onlarla vakit geçiririm.

Biraz da futbol dışındaki yönlerini konuşalım.

Herhangi bir Lakabın var mı arkadaşlarının ve yakın çevrenin Sana seslendiği ?

- Lakabım yoktur aslında bazen arkadaşlarım Barthez diye seslenir.

Evlisin ve 1 Evlat sahibisin bildiğim kadarıyla Baba olmak
nasıl bir duygu ?

- İnanılmaz bir duygu Baba olmak.Keşke daha önce bu duyguyu tatsaymışım
demişimdir hep.

Sosyal medya ile aran nasıl hesapların var mı düzenli takip eder misin ? 

- Çok fazla takip etmem.Facebook hesabıma bakarım genellikle.

Bilgisayar açtığında mutlaka ziyaret ettiğin Web sitesi ? 

- Ajansspor.com

Tatillerini en çok nerelerde geçirmekten hoşlanırsın ? 

- Antalya

Yemek yapar mısın, en iyi yaptığın yemek ?

- Makarna

En sevdiğin yemek(ler) ? 

- Yemek ayırt etmem.Güzel olan her şeyi severim.

Sıcak havayı mı seversin, Soğuk havayı mı ?

- Sıcak hava.

Favori içeceğin ?

- Lipton Ice Tea

Kullandığın parfüm ?

- Dolce & Gabbana

En çok beğendiğin ve kullandığın futbol ayakkabısı ?

- Nike

Hangi marka saat takarsın ? 

- Saat kullanmam.

Alışverişte en çok sevdiğin marka(lar) ?

- Adidas ve Nike

Telefonunda en çok hangi uygulamaları sever, kullanırsın ?

- Okey oyununu severim.

Oyun konsolu veya bilgisayarda favori oyunun ?

- Bilgisayarda oyun oynamayı sevmem.

Kullandığın telefon ?

- Sony Xperia 

Evinde kullandığın TV’nin markası ? 

- LG

Ne tür Müzikler dinlersin ?

- Özgün müzik dinlemeyi severim.

Favori şarkıcı ve grupların ? 

- Sıla'yı dinlemeyi severim.

Enstrüman Çalar mısın, Evet ise hangisi ? 

- Hayır Çalmam.

Hangi Dizileri Takip Edersin ?

- Kardeş Payını izlerim.

En Son Gittiğin Film ?

- Kızımla Madagaskar Penguenleri :)

Hayatında Seni En Çok Etkileyen Film ? 

- Yüzüklerin Efendisi Serisi

Korktuğun veya uğursuzluğuna inandığın şeyler var mı?

- Uğursuz olduğuna inandığım bir şey yok.

Nazilli şehrini beğendin mi ne düşünüyorsun Nazilli hakkında.

- Biraz Klasik olacak ama gerçekten çok alıştım Nazilli'ye.Benim
için çok güzel bir yer.Ailem de çok seviyor.

Taraftarlara bir mesajın var mı ?

- Şimdiye kadar desteklediler.Bundan sonra da yanımızda olacaklarına 
eminim.
  Bir de şunu ilave edeyim ,yıllar önce Turgutluspor'da oynarken bir  yanlış anlamadan dolayı taraftarlarımız ile ilgili tatsız olaylar olmuş ben hatırlamıyorum ama öğrenince çok üzüldüm.Maruz kalan taraftarlarımızdan özellikle de Murat Sarıoğlu'ndan özür dilerim, yüz yüze gelip konuşmayı ve tatlıya bağlamak da isterim.

Bize vakit ayırıp sorularımızı içtenlikle cevapladığın için çok çok teşekkür ediyor futbol kariyerinde başarılar diliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder