29 Aralık 2014 Pazartesi

Futbolcularımızla Röportajlar : OSMAN DOĞRU RÖPORTAJI !!!


Kısaca Seni tanıyalım.Ailen hakkında da kısa bir bilgi verebilir misin ? Ailen de başka futbolla ilgilenen var mı ?

- 10.04.1995'de Ağrı'nın Ozanlar Köyünde doğdum.17 sene önce Aydın'ın Söke İlçesine taşındık.17 senedir Söke'de yaşıyorum.11 kardeşiz ve
Ben en sonuncusuyum :)

Futbola nasıl başladın,ailen de yönlendiren oldu mu,desteklediler mi ?

- Futbola Okul takımında başladım.Orada bir Hocam vardı,Onun sayesinde başladım.Ailem de herkes destekçim oldu Sağolsunlar.

Futbola başladığında o dönemlerde İdolün veya örnek aldığın futbolcular var mıydı ?

- Başladığımda futbol ile pek alakam yoktu öylesine başlamıştım.

Bugün hala örnek aldığın isimler var mı Dünyada ve Ülkemizde oynadığın mevkii de ?

- Örnek aldığım futbolcu yok şu anda.


Bugünlere gelmende emeği olan hocaların kimler isimlerinden bahsedebilir misin ? Ben de yeri ayrıdır diyebileceğin bir Hocan 
var mı ?

- Ben de ayrı yeri olan Hocam Süleyman Uzgur hocamdır.Yanı sıra burada olmam da büyük emeği olan Hasan Aygün ve Gürhan Sönmez hocalarımın da katkıları vardır.Bir de Nuh İyikan hocam Sağolsunlar.

Futbolu meslek olarak seçtin ya futbolcu olmasaydın hangi mesleği seçmek isterdin ?

- Futbolcu olmasaydım eğer kesinlikle Polislik mesleğini seçerdim.

Kariyer Planlaman nedir futbolda ?

- Hayallerim bayağı geniş.Süperlig de oynamak ondan sonra Allah
nasip ederse Avrupa.Çalışırsam neden olmasın Allah istedikten sonra :)

Bireysel ve takım olarak kariyerinde ödül ve başarıların var mı, Şampiyonluk yaşadın mı ?

- 1 kez U 19 Şampiyonluğum ve 4-5 kez Gol Krallığım var.

Futbolcu özelliklerini nasıl ifade edersin,en kuvvetli ve eksik yönlerin nelerdir ?

- Eksiklerimin çok olduğunu düşünüyorum.Çalışarak gideriyorum.
2 Ayağımı iyi kullanmam ve Gol şansımın yüksek oluşu :)

Unutamadığın maç  var mı en çok sevindiğin ve en çok üzüldüğün ?  ve Golün var mı ? 

- Unutamadığım maç geçen sene Fethiyespor ile A2 maçı.9 kişi kalmış
fakat 3-1 yenmiştik,2 gol atmıştım.
Üzüldüğüm maç ise Şampiyonluğu kaçırdığımız Karşıyaka maçı.
İyi oynamıştık 90.dakikada boş kaleye atamamıştım.

Maçlara çıkmadan önce denediğin herhangi bir uğurun var mı ?

- Maçlara çıkmadan önce bol bol dua ederim.

Takımda en iyi anlaştığın oyuncular kimler? Antrenman ve maçlar dışında boş kalan vakitlerini nasıl değerlendiriyorsun?

- Takımda şükür herkes ile aram çok iyi.Hepsi çok iyi insanlar ama
yediğim içtiğim ayrı gitmeyen Onur Yavaş kardeşim var benim için
çok önemli biri.Mustafa Acar da öyle.Hüseyin Akoğlu Abiyi çok severim bize çok şey öğretiyor kendisi,onun dediklerini yapmam hoşuma gidiyor.
Yanı sıra Lider Abi de,Sedat Abi de çok kalite insandır.Caner ve Tufan
Abi'yi de unutmamak lazım :) Mehmet Ersavaş,Bora Yelken,Hakan Duran,Ömer Abi bir de kısacası Hepsi :) 

Sence Türk futbolunun şu anki durumu nasıl ? En temel sorunlar
nelerdir ? Çözüm önerilerin var mı ?

-

Sence futbolu kim yorumlamalı? Eski futbolcular mı, eski hakemler mi, yoksa bu işe gönül vermişler mi?

-
Futbolun dışında hayatında neler var? Nelerden hoşlanırsın? Boş zamanlarında neler yaparsın?

- Gezmeyi severim genelde hep Onur ile oluyor sosyal aktivitelerimiz.

Biraz da futbol dışındaki yönlerini konuşalım.

Herhangi bir Lakabın var mı arkadaşlarının ve yakın çevrenin Sana seslendiği ?

- Sedat Abi çok fazla lakap kullanıyor,Hüseyin Abi de Neymar diyor.
Genelde Neymar :)

Bekarsın galiba nişan,evlilik planların ne alemde ? 
Kız arkadaşın var mı  :))

- Abi Valla Bekarım daha Gencim.Nazilli'den sevdiğim,evlilik planları yaptığım bir Kız arkadaşım vardı kısmet değilmiş olmadı.İnşaallah  ilerleyen yıllarda.

Forma numaran 27  ? Özel bir sebebi var mı bu rakamın ?

- 27 numaranın anlamı Ben de Annem ve Babamla ilgili bir şey :(

Sosyal medya ile aran nasıl hesapların var mı düzenli takip eder misin ?

- Sosyal medya ile aram İnstagram'ı kullanırım.Facebook fazla
kullanmam ama takip ederim iyidir aram. 

Bilgisayar açtığında mutlaka ziyaret ettiğin web sitesi ? 

- Youtube'a girerim.

Tatillerini en çok nerelerde geçirmekten hoşlanırsın ? 

- Kuşadası ve Didim

Tatillerinde gittiğin favori mekanların var mı ?


Yemek yapar mısın, en iyi yaptığın yemek ?

- Yemek yaparım arada ama çok iyi değil :)

En sevdiğin yemek(ler) ? 

- En sevdiğim yemek yok.Yemek ayırt etmem ama en sevdiğim
şey Cacık :)

Sıcak havayı mı seversin, soğuk havayı mı ?

- Sıcak

Favori içeceğin ?

- Cappy Portakal suyu

Kullandığın parfüm ?

- Zara

Arabanın markası ? 

- Arabam yok şu anda Allah nasip eder inşaallah.

Giyimde tercih ettiğin özel marka nedir?

- Giyimde tercihim Nike ve Zara.

En çok beğendiğin ve kullandığın futbol ayakkabısı ?

- Nike giyerim.

En sevdiğin ve kullanmaktan vazgeçmediğin aksesuar ?

- Bileklik takmayı severim.

Hangi marka saat takarsın ? 

- Daniel Klein

Alışverişte en çok sevdiğin marka(lar) ?

- Zara,Nike,Philippe Plein

Dolabında olmazsa olmaz kıyafetin ?

- Fazlasıyla Kotum var.Bir de Ceket.

Telefonunda en çok hangi uygulamaları sever, kullanırsın ?

- Whatsapp ve İnstagram en çok kullandıklarım.

Favori oyun konsolun ? 

- PES 2014

Oyun konsolu veya bilgisayarda favori oyunun ?

-
Kullandığın Telefon ?

- Iphone

Evinde kullandığın TV’nin markası ? 

- Samsung

Ne tür Müzikler dinlersin ?

- Kulağıma hoş gelen her tür Müziği dinlerim.

Favori Şarkıcı ve Grupların ? 

- Duman,Sezen Aksu
Enstrüman çalar mısın, evet ise hangisi ? 


Hangi dizileri takip edersin ?

- Dizi takip etmiyorum.

En Son Gittiğin Film ?


Hayatında seni en çok etkileyen film ? 

-
Kitap okur musun, son okuduğun ve ayrıca en çok etkilendiğin kitap ?

-
Koleksiyon merakın var mı, varsa nedir ? 

-
Korktuğun veya uğursuzluğuna inandığın şeyler var mı?

- Karanlıktan korkarım :)

Nazilli şehrini beğendin mi ne düşünüyorsun Nazilli hakkında.

- Nazilli şehrini gerçekten çok beğendim İnsanlarını da,Çarşısını da.

Taraftarlara bir mesajın var mı ?

- Allah gönlünüze göre versin.Nasıl istiyorsanız Nazillispor o yere

gelir inşaallah.Destekleriniz için çok çok teşekkürler.

Bize vakit ayırıp sorularımızı içtenlikle cevapladığın için çok çok teşekkür ediyor futbol kariyerinde başarılar diliyoruz.

- Röportaj için Ben Sana çok teşekkür ederim Abi.Allah gönlüne göre

versin,çok iyi bir insansın bizleri her zaman destekliyorsun o yüzden
Sana gönülden minnettarız.Senin bu Karşılıksız Nazillispor Sevdan için de ayrıca yürekten kutluyorum Allah emeklerinin karşılığını inşaallah verir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder