17 Haziran 2020 Çarşamba

NAZİLLİSPOR TARİHİ SAYFASI AÇILDI.

Herkese Sağlıklı Günler.
Nazillispor Tarihi İle İlgili Arşiv Çalışmalarımı yayınlamak için
yeni bir Sayfa açtım.
https://www.facebook.com/naznaztarihcesi/
Bundan sonra çalışmalarımı,araştırmalarımı burada paylaşacağım.
Nazillispor'a İlgisi Olanlara Davet Göndereceğim.
Kabul edip destek verirseniz sevinirim.
Bu arada Kuruluşundan (1967) Günümüze (2020)
Tam 43 Sezonun (Sadece 1971-72 Sezonu eksik)
kadrolarından 350 Fotoğrafı sezon sezon bu sayfada
topladım.Bu çalışmalarımı 7 yıldır sürdürüyorum.
Kolay değil büyük emek ve zaman gerektiriyor.
Fotoğraf bulamıyorum,buluyorum kadrodaki isimleri
bulmam gerekiyor isimlendirmek için,bu yüzden çok
kişiyi rahatsız ettim öğrenmek için haklarını helal etsinler.
Özellikle en başta 3 isim sayacağım en çok onları rahatsız
ettim,sağolsunlar her zaman yardımcı oldular.
Yalçın Günay abim,Orhan Ibiş hocam ve Ercan Özada kardeşime bilhassa özel Teşekkürlerimi sunuyorum.
Daha sonra isimlerini unuttuklarım olabilir kusura
bakmasınlar ve Facebook 50 den fazla etikete izin vermiyor bilgi,belge,fotoğraf,isimlendirme ve manevi destek olarak yardımcı olan ;
Osman Güntürçün Ilhan Öden Murat Dilmen Yalçın Bilgiç
Rahmi Capkin Hakan Duran Galip Sarioglu İlker Seven
Tamer Teksin Sayim Soybayraktar Hasan Güney Süleyman Dövez Mustafa Karakaya Gürhan Sönmez Tarkan Özturunç Cengiz Civan Yavuz Keklik Mhmt Sengeldi Ergun Kutsal Tokoglu Metin Tufan Saraç Orhan Cihaner Tahsin Yılmaz özcan Varlık Fuat Tan Gursel Balic Devlet Öztuna Nurettin Gürsoy Nurettin Özkat Engin Topcu Murat Türkar Ferhat Kurhan Şükrü Zenger Gani Türkeri Fırat Akyıl Cevdet Sağ Kojuk Muzo Selim Acar Mustafa Yılmaz Kemal Yüksel
Gürdal Yüzügüler Ertan Öndeyer Ercüment Dilmen
ve Cengiz Düzgün ile Esat Ergüler Başkanlarıma çok Teşekkür ederim.
Ayrıca paylaşımlarıma her zaman Beğeni ve Yorumları ile destek olan herkese de Teşekkür ederim.
Özellikle Şenol Yılmaz Hüseyin Argunşah Cem Angın TC Fatih Rüştü Değirmenci ye bilhassa Teşekkür ederim.
Ufak bir sitem etmeme de izin verin lütfen,43 sezon içerisinde fotoğrafları olan veya görev yapmış Eski Başkan,Eski Yönetici,Eski Kaptan,Eski Futbolcu,Eski Kulüp Görevlisi bazı kişileri etiketlememe rağmen ki bu etiketleri Onları onore etmek için yapıyorum eşi dostu görsün Onlarla gurur duysunlar diye ancak bir Beğeni yapmayı (Buna benim ihtiyacım yok) bile çok gördüler hiç ilgilenmediler bile.
(Facebook'u aktif kullanmayanları tenzih ediyorum,çoğu
girip görüyor,kendi paylaşımlarda bulunuyorlardı)
Canları Sağolsun ne diyeyim.
Yine Nazillispor'lu olduklarını bildiğim bazı dost ve arkadaş ve kardeşlerimden de bir Beğeni yapamayacak kadar hiç bir ilgi görememek beni üzmüştür.
Beğenen,Beğenmeyen,Yorum yazan,yazmayan,ilgi gösteren,göstermeyen herkese çok Teşekkürler.
Herkesin canı sağolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder