6 Haziran 2020 Cumartesi

EFSANELERLE NOSTALJİ RÖPORTAJLAR :GOL KRALI KADİR SAKALLI !!!

  
Kendini tanıtır mısın futbola ne zaman,hangi takımda başladın ? 
Hangi takımlarda oynadın ? Kaç yıl futbol oynadın ne zaman bıraktın ? 
Futbola Urla Gençlikte başladım.1984'te Göztepe'de profesyenel futbol hayatım başladı.Sonra sırasıyla Çeşmespor,Soma Sotes,Yeni Nazillispor,Galatasaray,Ankara Yeni Sincanspor,Edremitspor,Aliağa Petkim,Torbalı Belediyespor ve o zamanki adıyla Ankara Büyükşehir Belediyespor da oynadım.
- Futbolu bıraktıktan sonra futbolun içinde kaldın mı neler yaptın ,şu an neler yapıyorsun  ?
Evet kaldım.1998 yılında profesyenel futbolculuk hayatım bitti.
Memleketim Urla'ya döndüm.2 yıl sporcu olarak hizmet ettikten sonra Antrenör olarak 2012 yılına kadar Urla Gençlik'te görev yaptım.
Şu anda ise Urla Gençlikte yönetici olarak görev yapıyorum.
- Santrfor oynuyordun büyük Golcüydün bu özelliklerinden biraz  bahseder misin ?
Gol vuruşumun çok iyi olduğuna inanıyordum.Fiziki gücüm çok iyi durumdaydı ama bu kadar çok gol atmamın sebebi çok iyi bir kadroya sahip olmamızdı.
Yönetici,Antrenör,Futbolcu olarak çok güzel birlik ve beraberlik arkadaşlık vardı.
- Nazillispor kariyerini anlatır mısın ? Nazillispor'da kaç yıl oynadın ? 
Bildiğim kadarıyla 1990-1991 sezonunda Aralık Ayında Soma Sotesspor'dan Kiralık olarak geldin ilk maçına Burdurgücü deplasmanında 1-0 kazandığımız maçta çıktın 1991-1992 Şampiyonluk Sezonu ve  1992-1993 sezonunun devre arasında Yeni Sincanspor'a 
gittin öyle değil mi ?
Evet aynen öyle.91-92 sezonunda 3.ligi Şampiyon olarak tamamlayıp 2.lige yükseldik.92 yılı Ekim Ayında Yeni Sincanspor'a transfer oldum.
Mahsuru yoksa ayrılma nedenin ne idi ?
Kulübün çok iyi para kazanması aynı zamanda benim de menfaatim dolayısıyla.
Birde 48 gol attığın ilk sezonun sonunda Milliyet Gazetesi arşivinde gördüm G.Saray ile anlaştığın hatta rakamlarda var Soma Sotesspor'a 300 milyon Sana da 450 milyon verileceği yazılmıştı neden olmadı bu transfer ? İyi ki olmamış çünkü 1991 1992 sezonunda bizi Şampiyon yaptın 36 gol atarak :)
Evet anlaşmalar öyleydi.Soma Sotes bonservis parasını aldı fakat bana herhangi bir ücret ödenmediği için bende Nazillispor'a geri döndüm

- Nazillispor kariyerinde hangi hocalarla çalıştın ? 
Ve takım arkadaşlarından bir kaç isim sayabilir misin ?
Murat Dilmen, Taner Hancı ve Kemal Dirikan hocalarımla çalıştım.Takım arkadaşlarımda hepsinin ismine sayabilirim.
Çünkü benim için hepsi özel unutamadığım arkadaşlarımdı.
- Nazillispor kariyerinde kaç gol attın ? 
1990-1991'de 18 maçta 34,1991-1992'de 33 maçta 36,1992-1993'de ayrılıncaya kadar da 16 maçta 10 gol atmıştın yani bizde toplam 96 gol attın doğru değil mi ?
Doğru.Sadece ufak bir düzeltme 91-92 sezonunda 37 gol attım.
Toplamda 67 maçta 95 gol attım.
(*Kadir Abi yanlış hatırlıyor olabilir TFF kayıtlarına göre 61 maçta 80 gol attı
bizde.Soma daki 14 golünü de sayıyor olabilir.Birde 1991-92 de 2 maçta rakipler Kendi kalelerine gol attı onları kendisi attı diye sayıyor olabilir.Güray Gürsoy.)
Futbol kariyerinde kaç gol attın sayısını tuttun mu ?
Tutmadım fakat 200'ün üzerinde gol attım.
Nazillisporumuzda attığın goller arasında önem olarak veya estetik olarak Unutamadığın gol var mı ? 
Önem olarak Marmarisspor'a attığım 2.gol çok özeldi.Çünkü Şampiyonluğun habercisiydi.
- Nazillispor kariyerinde en sevinçli ve en üzüntülü hangi maçları hatırlıyorsun ?
En sevinçli Marmaris deplasmanı çünkü aramızda 4 puan fark vardı ve istediğimizi oradan almıştık.En üzüntülü maç 90-91 sezonundaki son maçımız 
Yeni Sandıklıspor maçı.8-2 kazandığımız halde ve 107 gol attığımız sezonda Şampiyon olamamıştık
- Gelelim 1991-1992 Şampiyonluğumuza.O Şampiyonluğu kısaca anlatabilir misiniz müthiş bir kadromuz vardı değil mi Sen,Rahmetli Rıza Aslan Abi,Yavuz Keklik ,Hüseyin Hancı,Güven Karacasu,Kaleci Yalçın v.b.gibi. Hocamız da Taner Hancı idi değil mi ? 
Zaten bir önceki sezon oturmuş kadromuz vardı.Birde Taner Hancı hocamızın da tecrübesi katkısı Şampiyonluğu getirdi.
- 107 ve sonraki sezon 87 Gol attığımız 2 sezon ofansif gücümüzü ve oyun sistemimizi anlatabilir misin nasıl bu kadar çok gol attık ,rakipler mi çok zayıf geliyordu yoksa ? :)
Rakipler kesinlikle zayıf değildi.Aksine hep çok güçlü takımlar vardı.Fakat en büyük sistemimiz tempomuzdu.Tempomuz ve arkadaşlığımızdı.
- Oynadığın dönemlerde Nazillispor'a camianın ve taraftarın ilgisi ve desteği nasıldı ?
Süperdi her zaman çok destek oldular
Biraz da Türk futboluna dönelim ; 
- Oynadığın yıllar ile bugünkü futbol arasında kısaca ne gibi farklar 
var ?
Tamamen o zamanki dönemle şimdiki dönem arasında müthiş bir fizik gücü 
farkı var.O zaman 6-7 km koşulurken şu anda 10 km.lerin üzerilerine çıkılıyor.
- Sence Türk futbolunun en önemli yapısal sorunları neler ?
Bence yetersizlik 
- Neden yeterli ve kaliteli futbolcu yetişmiyor ?
Yukarıdaki soruya verdiğim cevapla aynı yetersizlik
- Türk futbolunun sorunlarına kısaca çözümlerin varsa nelerdir
Altyapılara önem verilmesi ve cesaret gösterilip olanların oynatılması
- Nazilli halkına ve Nazillispor taraftarlarına bir mesajın var mı ?
Sonsuz Sevgiler,Saygılar.Sana da bu imkanı verdiğin için Çok Teşekkürler 
Güray kardeşim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder