13 Temmuz 2015 Pazartesi

Yeni Transferlerimiz Röportaj Serisi : Metin Uçar !!!


Metin kardeşim Öncelikle Hayırlı Olsun Hoşgeldin Başarılar.

1.Futbol kariyerini biz verdik onun yerine kariyerinde en sevindiğin ve üzüldüğün sezon ve maç hangisidir ?

1. Geçen sezon Turgutluspor - Antalyaspor maçıydı 2-0 yenerken 3-2 yenildik ve çok üzüldüm 2-0 yenerken son dakika penaltı oldu onu çıkardım normal süreyle maçın ilk yarısı bitmişti ama hakem çok sevindik diye korner kullandırdı ve gol yedik sonra maçın rengi değişti ve yenildik kupa maçıydı.

2.Nazilli Belediyespor'u neden tercih ettin  ?

Nazillisporu neden tercih ettim kısa ve öz konuşacağım Şampiyonluk için geldik güzel günler görmek için geldim.

3.Kaleci özelliklerinden biraz bahseder misin 'Kaleci fabrikası' diye tabir edilen Gençlerbirliği'nden yetiştin alt yapı eğitimini iyi aldığınız tahmin ediyorum.

Kaleci özelliklerimden ben bahsedemem nasip olursa sezon başladığında inşaallah siz taraftarlarımız göreceksiniz Allahın izniyle.

4.Son 3 sezon istikrarlı bir şekilde forma giymişsin ancak ilk kez Şampiyonluğa oynayacak bir takımda oynayacaksın kendine güveniyor musun,taraftarlarımızın kafasında tecrübe eksikliğin konusunda tereddütler var onları giderebilmek için neler 

söyleyeceksin ?

4. Dediğiniz gibi şampiyonluga oynayacak takıma geldim ve benim korkum olmuş olsa Allahın izniyle 3 sezon oynamazdım ve kesinlikle dışarışı takımları tercih etmezdim Ankara da kalırdım o konuda kendime olan güvenim sonsuzdur. Gelelim tecrübe işine ben ne kaleciler gördüm tecrübeli ama güvensiz kendine ve 3 sezondur oynuyorum şükürler olsun milli takımlarda oynamışım 100 e yakın maçın var buna nasıl tecrübesiz diyebiliriz tecrübe sadece yaşta değildir bir kalecide yürek olacak o olursa Allahın izniyle hiç bir sıkıntı olmaz ve o konuda da kendime güveniyorum Allah'a şükürler olsun o konuda rahat olsun taraftarlarımız.

5.Alt yaş Milli takımları kariyerinde var öyle değil mi ?

5. Evet milli takımda kariyerlerim de var U17 Avrupa 3.lüğüm var dahası da var yani.

6.Gruplar belirlendi ve Beyaz Gruptayız nasıl değerlendiriyorsun grubumuzu Sence Şampiyonluk yarışında bize hangi takımlar rakip olabilir ?

6. Bizim tek rakibimiz kendimiziz biz kendimize güzel ve iyi şekilde bakarsak bize kimse rakip olamaz Allahın izniyle.

7.Sayfamızı https://www.facebook.com/pages/Nazilli-Belediyespor/474256802691856 ve blogumuzu
http://nazillisporumuz.blogspot.com.tr/2015/06/hacettepeden-kaleci-metin-ucar-nazilli.html
takip ediyor musun hakkındaki incelememizi okudun mu ?

7.Evet takip etmeye başladım.

8.Son olarak taraftarlarımıza ne gibi bir mesajın olacak ?

8. Taraftarlarımız her konuda rahat olsun inşaallah Allahın izniyle bu sezon Şampiyon olacağız ve rabbimin izniyle kaledede sıkıntı olmayacak benim kendime güvenim sonsuz. Teşekkür ederim şimdiden herkese.

9.Sorularımıza cevap verdiğin için teşekkür ediyor ve Başarılar diliyoruz.


Sağolun ben teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder