11 Temmuz 2015 Cumartesi

Yeni Transferlerimiz Röportaj Serisi : Mehmet Fuat Gölbaşı !!!


Fuat  kardeşim Öncelikle Hayırlı Olsun Hoşgeldin Başarılar.

Hoş buldum abi. Cümlemize Hayırlı olur İnşaaallah .. 

1.Futbol kariyerini biz verdik onun yerine kariyerinde en sevindiğin ve üzüldüğün sezon ve maç hangisidir ?


Sevindiğim çok nokta var.Başarı olarak ama Şampiyonluk tarif edilemiyor. Üzülme konusuna gelince Hatayspor ve Maraş Belediyespor da final maçlarında uzatmalarda yıkıldığımız anlar. 

2.Geçen sezon başında da gelmiştin ama kısmetmiş değil mi yeniden Nazilli Belediyespor'u neden tercih ettin ?


Geçen sezon çok istemiştim ama bonservisim Gaziantepspor'da olduğu için sıkıntı yaşamıştık bu yıl çözüldü ilk sırayı Nazilli Belediyespor'dan yana kullandım tercih meselesi . 

3.Futbolcu özelliklerinden biraz bahseder misin nasıl bir Santrforsun ?


Hava toplarına hakimim ama bunun yanı sıra yanımdaki oyuncuları oynatmayı da ihmal etmem bencillik olması gerekir ama bende biraz az .

4.Gaziantepspor'dan yetiştin taraftarlar ve camia Senden çok şey bekliyordu Türk futbolu yeni bir yıldız Santrfor kazanıyor deniliyordu ancak sanırım yeterli şans verilmedi öyle değil mi ?


Yanlış yer yanlış zaman diyelim. 2 güzel başarılı sezonun ardından döndüm ama yeterli şans verilmedi verilse belki farklı olabilirdi ama kısmet çok fazla konuşmaya gerek yok geçmişi . 

5.Son 2 sezondur K.Maraş Belediyespor'da düzenli olarak oynadın goller attın ancak Hatayspor'da 3.Lig'de Şampiyon olduğunuz ve sonraki sezon 2.lig'de Play Off oynadığınız sezonlardaki Gol sayısı ve performansının biraz gerisinde kaldın gibi öyle değil mi ?


Yani Evet farkındayım Hataysporda güzel sezon geçirdim Maraş'ta ilk yılda güzel geçti ama gecen sezon gol olarak kısır geçirdim . Forvet Oyuncuların en önemli artısı yanında ve arkasında oynayanlarıyla uyumudur bu sezon o uyumu yakalayamadım maalesef yaş olarak büyük değilim. İnşaaallah Nazillispor'la tekrar bol goller atıp  Şampiyonluk yaşarım.

5. Bu sezon takım ve bireysel olarak hedeflerin neler ?


Bireysel olarak bol gollü golün yanı sıra Şampiyonluk yaşamak tabi takım olarak da yönetim hoca olarak da tek hedefimiz başarılı bir sezon ve Nazilli taraftarına Şampiyonluk.

6.Gruplar belirlendi ve Beyaz Gruptayız nasıl değerlendiriyorsun grubumuzu Sence Şampiyonluk yarışında bize hangi takımlar rakip olabilir ?


Her takım sezon basına hedeflerle baslar ama biz cok ciddi baslıyoruz hocamız yöneticilerimiz Başkanı'mız ince eleyip sık dokuyorlar . Bütün Takım'lar ciddi rakip ama taraftar takım olarak bütünleşip her maçı kolaya indirgemeye çalışacağız.

7.Sayfamızı https://www.facebook.com/pages/Nazilli-Belediyespor/474256802691856 ve blogumuzu
http://nazillisporumuz.blogspot.com.tr/2015/06/mehmet-fuat-golbas-nazilli.html takip ediyor musun hakkındaki incelememizi okudun mu ?


Bayadır takip ediyorum zaten sadece sadece benim değil bütün futbolcular hakkında detaylı baya bilgi buluyorsunuz. Haberleriniz gerçek dışı olmuyor çalışmalarınızın devamını diliyoruz.

8.Son olarak taraftarlarımıza ne gibi bir mesajın olacak ?


Taraftarımız ilk maçtan son maça kadar takıma destek verecegini düşünüyorum Ben olurum başkası olur önemli değil önemli olan Nazillisporun başarısıdır onun için takımlarına 90 dakika destek olsunlar ki gördüğüm kadarıyla da öyleler şehirde futbolu seviyorlar inşaallah güzel bir sezon bizi bekliyor.

9.Sorularımıza verdiğin için samimi cevaplar için teşekkür ediyor ve Başarılar diliyoruz.


Ben Teşekkür ediyorum bende Size Başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder