14 Temmuz 2015 Salı

Yeni Transferlerimiz Röportaj Serisi : Mustafa Cevret !!!


Mustafa kardeşim Öncelikle Hayırlı Olsun Hoşgeldin Başarılar.

Çok teşekkür ederim hoş buldum.

1.Futbol kariyerini biz verdik onun yerine kariyerinde en sevindiğin ve üzüldüğün sezon ve maç hangisidir ? Tekirova maçında 13.saniyede attığın golü diyeceksin değil mi ? :)

En sevindiğim maç olarak sıralandıramam galip gelinen her maçta ayrı ayrı sevinç duygusundaydım . Ancak bu sezon sonu Denizli Belediyespor ile
Play Off maçı finalinde galip gelip şampiyonluğu tatdığımız maçta kariyerim boyunca en cok sevindiğim ve duygu dolu bir anım olduğunu söyleyebilirim.. Tekirova maçında en erken gol atma duygumda bonus olmuş gibi oldu kariyerime .. Her futbolcuya nasip olmaz bu kadar erken gol atmak bende bu yüzden çok şanslı ve önemli hissediyorum Tekirova maçındaki o golü ..

2.Nazilli Belediyespor'u neden tercih ettin  ?

Nazilli Belediyespor'u tercih etmemdeki en büyük etken hocamızın ve Başkanımızın bana olan tutumu ve çok istekli olmaları transfer için beni çeken etken olmuştur.Nazilli Belediyespor zaten geçmişte takip ettiğim Ege piyasasında 1-2 takım daha olarak çok önemli bir yere sahip olması . İlçe takımı olmasına rağmen taraftar coşkusu ve takımlarını sahiplenmeleri bir an önce onların önünde oyunumu gösterme hevesi veriyor bana .. Bu sebeple Nazilli Belediye sporu her yönden memnun kalarak tercih ettiğim takım olmuştur ..

3.Futbolcu özelliklerinden biraz bahseder misin hakkında yaptığımız araştırmalarda çok olumlu referanslar aldık.


Özelliklerimi anlatmayı pek fazla sevmiyorum hani ego değimi olmasını istemiyorum . Yetenekli bir oyuncuyum sadece gözlem olarak insanlar değerlendirmesini istiyorum doğru gözlerin .. 
Göze güzel hitap eden oyun tarzım var diyeceğim tek şey bu olabilir ..

4.Geçtiğimiz sezon Şampiyonluk yaşadın Tebrik ediyorum nasıl bir sezondu Senin açından ?


Şampiyonluk çok başka bir duygu ve sevinç içerikli bir durum. Bu duyguyu yaşadığım içinde ilerde eşime dostuma anlatabileceğim bir anım olarak kalacak Sezon olarak çok iyi bir sezon geçirdim ve bunun meyvelerini topluyorum ve ŞAMPİYONLUKTA en büyük hediyesi olmuştur ..

5.Gruplar belirlendi ve Beyaz Gruptayız nasıl değerlendiriyorsun grubumuzu Sence Şampiyonluk yarışında bize hangi takımlar rakip olabilir ?


Grubumuzu gördüm evet öncelikle söyleyeceğim şey hakkımızda hayırlısı olsun diyorum. Tevekkül misali biz takım yönetim her anlamda elimizden geleni yapacağız gerisi Allahın nasipi kısmetine kalmıştır. Zor bir sezon olacak güçlü ekipler var bunların başında ; Bandırma , Pendik , Hatay , Menemen , Ümraniye , Sarıyer , Fethiye vb hani çok takım var diyebiliriz.. Ligte böyle takımların olması iştah açıcı oluyor daha çok çalışıp daha çok kazanmak için mücadele etmek gerek .. Sonunda da inşallah bir Şampiyonluk daha yaşamak istiyorum ..

6.Sosyal medyayı çok iyi takip ediyorsun gördüğümüz kadarıyla o halde sayfamızı https://www.facebook.com/pages/Nazilli-Belediyespor/474256802691856 ve blogumuzu
http://nazillisporumuz.blogspot.com.tr/2015/07/mustafa-cevret-nazilli.html
takip ediyor musun hakkındaki incelememizi okudun mu ?


Mümkün oldukca takip etmeye çalışıyorum sosyal medyadaki haberleri. Nazilli belediyespor a yeni geldiğim için şu an takip durumuna yeni girdim diyebilirim  bundan sonra daima takipte kalacağım.Benimle ilgili yazılanları gördüm olumlu olumsuz herkese başta siz olmak üzere çok teşekkür ederim ..

7.Son olarak taraftarlarımıza ne gibi bir mesajın olacak ?


 Taraftarlarımızdan desteklerini hiç eksik etmemelerini talep ediyor şimdiden herkese çok teşekkür ediyorum ..

8.Sorularımıza cevap verdiğin için teşekkür ediyor ve Başarılar diliyoruz.


Yapılan bu röportajdan çok keyif aldım bende bu röportajı benimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum bundan sonraki yaşamınızda size de başarılar diliyorum ..
Çok teşekkürler
Ufak tefek yazı hataları olmuştur
Affola


RÖPORTAJ NOTU : 
  Okuduğunuz gibi sorulara verdiği cevaplardan bende yarattığı 
izlenim ; 25 yaşında olmasına rağmen gayet olgun, birikimli, kültürlü,dolu bir futbolcu kardeşimiz olduğudur.
Hayran kaldım diyebilirim.
O açıdan böyle bir futbolcu kazandığımız için mutlu oldum 
diyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder