17 Temmuz 2015 Cuma

Yeni Transferlerimiz Röportaj Serisi : Yılmaz Özeren !!!


Yılmaz kardeşim Öncelikle Hayırlı Olsun Hoşgeldin Başarılar.

Hoş buldum çok teşekkür ederim. Allah Razı olsun.

1.Futbol kariyerini biz verdik onun yerine kariyerinde en sevindiğin ve üzüldüğün sezon ve maç hangisidir ?


Benim kariyerimde asla unutamayacağım sezon İnegölspor ile geçen sezondu.Hiçbir zaman unutamam geçen sezonu. Ama en sevindiğim maç 
Yeni Malatyaspor'la Play Offlar da oynadığımız Tepecikspor maçı. 
En üzüldüğüm maç ise geçen sezon final maçı tabi asla ama asla 
unutamam o maçı :(

2.5 sezon önce geliyordun bugüne kısmetmiş değil mi Nazilli Belediyespor'u neden tercih ettin ?


O zaman nasip olmadı Nazilli'ye transfer olmak bonservis sorun olmuştu.
Şimdi nasip oldu hedeflerinin olduğunu gördüm iyi bir oluşum olduğunu
gördüm ve Belediye Başkanımız Haluk beyin ilgisi beni buraya getirdi..

3.Futbolcu özelliklerinden biraz bahseder misin Orta Saha gibi çok kilit bir mevkiide oynuyorsun zira ?


Çok koşan, mücadele eden, hırslı bir oyun yapım var kaybetmeyi asla 
sevmem oyunu iki yönlü oynamaya çalışırım.

4.2012-2013 Yeni Malatyaspor sezonundaki 24 maç hariç 6 sezon 

30 civarında maç oynamışsın yani istikrarlı bir futbolcusun bunu 
neye borçlusun ?

Her sezon kendime hedef koyarım. Allah nasip ederse hedefime ulaşmak 
için çok çalışırım idmanlarda asla kaytarmam ve kendime özel hayatıma ve yediklerime içtiklerine çok dikkat ederim ve ailem eşim ve oğlum..

5. Bu sezon takım ve bireysel olarak hedeflerin neler ?


Hedeflerimiz bu sezon zor gruba düştük ama geçen sezon çok daha 
zordu  bu ligde neyin ne olacağı belli olmuyor ama biz futbolcular 
yönetim taraftar bir olursak Şampiyonluk hedefimize ulaşırız inşallah.

6.Gruplar belirlendi ve Beyaz Gruptayız nasıl değerlendiriyorsun grubumuzu Sence Şampiyonluk yarışında bize hangi takımlar rakip olabilir ?


Bandırma, Sarıyer, Ümraniye, Fethiye, Pendik, Nazilli bu yarışın içinde olur.

7.Bildiğimiz kadarıyla fıtık rahatsızlıklarından dolayı ameliyat oldun çok geçmiş olsun ne durumdasın sezon hazırlıkları ve futbol oynayacak duruma ne zaman gelirsin ?


Evet bel ve kasık fıtığı operasyonları geçirdim şimdi Allah'a şükür çok iyiyim idmanlarımı yapıyorum takımla ilk idmanla birlikte başlayacağım..

Sayfamızı https://www.facebook.com/pages/Nazilli-Belediyespor/474256802691856 ve blogumuzu
http://nazillisporumuz.blogspot.com.tr/2015/06/inegolsporlu-ylmaz-ozeren-2-yllgna.html takip ediyor musun hakkındaki incelememizi okudun mu ?


Sayfanızı takip ediyorum haberleri oradan görüyorum, çok seviyeli ve gerçekçi.

8.Son olarak taraftarlarımıza ne gibi bir mesajın olacak ?


Taraftarlarımıza da buradan sabırlı olmalarını ve her zaman destek olmalarını istiyorum...

9.Sorularımıza cevap verdiğin için teşekkür ediyor ve Başarılar diliyoruz.

Ben Size Teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder