12 Temmuz 2015 Pazar

Yeni Transferlerimiz Röportaj Serisi : Emre İşciler !!!


  Röportajı telefondan mesaj yazmak zor olduğu için konuşarak sohbet havasında yaptık hızlı bir şekilde not almaya çalıştım söylediklerini 
kaçırmamaya çalışarak. Bu şekilde yapmak benim açımdan çok
faydalı oldu zira son derece samimi,efendi,pırlanta gibi bir futbolcu
kardeşim ile tanışma fırsatı bulmuş oldum.

 Geçelim röportaja ; 

Emre kardeşim Öncelikle Hayırlı Olsun Hoşgeldin Başarılar.

Çok teşekkür ediyorum abi hepimize Hayırlı Olsun.

1.Futbol kariyerini biz verdik onun yerine kariyerinde en sevindiğin

 ve üzüldüğün sezon ve maç hangisidir ?

Balıkesirspor ve Aydınspor'da Şampiyonluk yaşadığım sezonlar ve son maçları en sevindiğim,iyi bir sezon geçirdiğim bu sezon takımımın küme düştüğü sezonda en üzüldüğüm sezondu bunu ilerideki soruda açacağım zaten. 

2.3 sezon önce geliyordun bugüne kısmetmiş değil mi Nazilli Belediyespor'u neden tercih ettin ?


2011-12 sezonu yani Sizin Şampiyon olduğunuz sezon devre arasında
Ben Balıkesirspor'da kadro dışı kalmıştım o dönem Özgen Abi ile anlaştık
ön protokol bile yaptık hatta ben 2.yarı maçlarınızın 4-5 tanesine geldim,
Stad da izledim sezon sonunda resmi anlaşma imzalayacak iken Özgen 
Abinin özel durumundan dolayı olmadı ve ön anlaşma bozuldu yani basında yazıldığı gibi maddi konulardan dolayı yatmadı transferim.Para için Nazilli'yi
değil Aydın'ı tercih etti doğru değil.

(Bu konuyu Özgen Başkan'a da sordum teyit ettirmek veya bir yanlış varsa
düzeltmek için aynen şu cevabı verdi bire bir yayınlıyorum ;
'' Güray cığım Emre'nin söyledikleri doğru,o dönemde Emre haricinde 5 tane daha futbolcu ile anlaşmıştım bana ihaleye fesat karıştırdığım iddiası ile operasyon yapıp ceza evine girince zamanın teknik direktörü Mustafa Ceviz
Emre dahil ön protokol imzaladığım hiçbir futbolcuyu istemedi sadece stoper İsmail Konuk ile anlaşma imzalandı.Emre çok düzgün ve sağlam karakterli bir çoçuktur ve asla para için Aydınspor'u tercih etmemiştir.Aksine devre arasında Aydınspor bizden daha yüksek bedel vermesine rağmen bizimle anlaşmış ve ön protokolü bizimle imzalamıştır.Ortada bir yanlış varsa bunu yapan Emre değil zamanın Teknik Direktörü Mustafa Ceviz ve yöneticilerimizdir. Yaptığımız ön protokolün her iki taraf lehine & aleyhine bozulması uyulmaması durumunda
100 milyar cezai madde vardı bizim kulübümüz bozmasına rağmen Emre bu parayı da çatır çatır alma imkanı var iken kesinlikle bu yolu tercih etmeyip yapılan protokolü yırtmış atmıştır.Olayın özü gerçeği bu Güray hocam.Yazabilirsin benim acımdan sıkıntı yok.
Bence çok iyi bir transfer Emre..'' )

 Kısmet bugüne imiş Menemen,Karagümrük,Kartal gibi takımlardan da
teklif vardı ama Ahmet Hocamın,Orhan İbiş Abinin ısrarla beni istemesi,
Manisalı olmam yani bölge insanı olmamdan dolayı bende Nazilli'yi çok
istedim araştırdım da açıkcası ve çok uygun buldum Nazilli'yi kabul ettim.
Çok da memnunum ve isteyerek geldim.


3.Futbolcu özelliklerinden biraz bahseder misin Senden Rıdvan 

Dilmen programında 'Balıkesir'de Veliahtım var' diye bahsetmişti 
öyle değil mi  gerçekten özelliklerin Rıdvan Dilmen'e benziyor mu ?

Evet abi ilginçtir Bende o programı izliyordum Güntekin Onay Türk 

futbolunda artık bir Hakan Şükür bir Rıdvan Dilmen yetişmiyor 
dedi Rıdvan Dilmen ismimi vermedi ama 'Balıkesir'de var benim 
veliahtım gel izle' dedi tüylerim diken diken oldu :) 
Kendisine benzetiyorlar evet stilimi süratimi,çabukluğumu.

4.2011-2012 sezonu hariç 6 sezon 30'un üzerinde maç oynamışsın yani istikrarlı bir futbolcusun ancak son 2 sezon Turgutluspor kariyerin ondan önceki sezon ki Aydınspor kariyerini arattı 2 sezondur Emre yerinde sayıyor görüşleri var katılıyor musun buna ?

Abi işte burada bir yanılgısı var insanların maçların tamamını seyretmedikleri için.Bakıyorlar istatistiklere bu sezon 4 gol atmışım ama 14 tane de 

asistim var mesela.Benim en kötü oynadığım sezonumda bile 10 
asistim vardır.Balıkesirspor'da Şampiyon olduğumuz 2009-2010 
sezonunda 24 asist yapmıştım ve Asist Kralı olmuştum.
Ben daha çok gol attırmayı seviyorum,servis yapmayı seviyorum.
(Balıkesirspor'a gelmeden önce -Göztepe'nin elinden kapılmış- İzmirspor'da
da Asist Kralı olmuş.Şöyle bir cümle okumuştum forzabalkes blogunda ; 
(''O zamanki yönetim akıllı bir politikayla Emre'yi Göztepe'nin elinden kapıp, Balkes'in kadrosuna kattı. İzmirspor'da gol atamamıştı ama asist kralı olmuştu. Balıkesirspor'da da bu düzen değişmedi. Kırmızı-beyazlılardaki ilk golünü 2009-2010 sezonunda penaltıdan Kırıkhanspor filelerine göndermişti. Emre o sezon 36 maçta forma giydi.
Balıkesirspor o sezon Emre'nin de büyük katkısıyla 2.Lig'e çıktı. 

Emre, 2.Lig'de 34 maçta forma giydi ve 3 gol attı.
Bu sezon ise Emre için kabus gibi geçti. Sezon başında yönetimle arasında çıkan anlaşmazlık nedeniyle kadroya giremedi ve hiçbir maçta da forma giyemedi. Ancak idmanlarını aralıksız sürdürdü.
Sezon biter bitmez Nazilli Belediyespor Emre'yi kadrosuna kattı '' 

03 Haziran 2012)
 (Yukarıda anlattığı gibi son anda transfer yatmış.)

Yani Abi 2 sezondur yerinde sayıyor,düşüşte görüşlere katılmıyorum
dediğim gibi bu sezon 35 maç oynadım 4 gol attım ama 14 asist yaptım
takımım küme düştüğü için öyle gösteriliyorum.

5. Bu sezon takım ve bireysel olarak hedeflerin neler ?

Takım olarak hedefimiz Şampiyonluk.Tabii bunu Yönetim,teknik heyet,futbolcular taraftarlar,basın hep birlikte olarak başaracağız.

Gördüğüm kadarıyla bu arzu ve istek var.Bir Belediye Başkanınız var
inanılmaz iyi bir Adam,kulüp Başkanımız öyle,yönetimimiz öyle.
Ahmet Hocam,Orhan Abi hepsi inanmışlar.
Bireysel olarak Ahmet Hocamın antrenmanları ile performansımı
arttırıp daha fazla asist ve gol yapmaya çalışacağım.
(Burada Ben mevkiinde Caner gibi iyi bir oyuncu var dedim.Olsun Abi
Caner arkadaşımızla iyi bir rekabete gireceğiz hocamız kime şans
verirse O elinden gelenin en iyisini yapar dedi)

6.Gruplar belirlendi ve Beyaz Gruptayız nasıl değerlendiriyorsun grubumuzu Sence Şampiyonluk yarışında bize hangi takımlar rakip olabilir ?

Bandırma,Sarıyer,Pendik,Ümraniye,beraber çalıştığım Selahattin Hocamın

geldiği Menemen gibi iyi takımlar var bizim grup daha zorlu ama bu bizim
için avantaj çünkü daha çok çalışmalıyız zor rakipleri yenmek için
daha çok motive oluruz.

6.Bildiğimiz kadarıyla taraftarlarla ilişkilerin çok iyi Balıkesirspor ve Aydınspor da oynarken onlara üçlü çektirecek kadar iyi bir iletişimin vardı aynı görüntüleri burada da görecek miyiz ? Gülümseme

Evet Abi Balıkesirspor'da başlayan sonra Aydınspor'da devam ettirdiğim öyle

bir ilişkimiz oldu.Ben yapı olarak kasıntı biri değilim,sempatik biriyim
taraftarlarımızı çok severim.İstenirse burada da yaparız ama asıl işim
tabii önce iyi futbol oynamak onu yapmam lazım.

Sayfamızı https://www.facebook.com/pages/Nazilli-Belediyespor/474256802691856 ve blogumuzu
http://nazillisporumuz.blogspot.com.tr/2015/05/emre-isciler-nazilli-belediyesporda.html takip ediyor musun hakkındaki incelememizi okudun mu ?


Ediyorum Abi çok güzel araştırmalarınız var,ciddi bir iş yapıyorsunuz tebrik ediyorum.

7.Son olarak taraftarlarımıza ne gibi bir mesajın olacak ?


Yukarıda dediğim gibi hep birlikte çok çalışarak ,sakatlık,kaza bela 
olmadan mutlu sona ulaşmalıyız.Taraftarlarımızın bizi en iyi şekilde destekleyeceklerine inanıyorum ve bekliyorum.
Onları mutlu etmek,sezon sonunda hepimiz
mutlu olmak için elimizden geleni yapacağız.
20'sinde başlıyoruz çalışmalara çok çalışmalıyız.
Sezon boyunca ilk 5 içinde kalarak Şampiyonluk hedefimizi 
gerçekleştirme şansımızı korumalıyız. 

8.Emre keyifli sohbetin ve içten cevapların için teşekkür ediyor ve Başarılar diliyorum.


Estağfurullah Abi memnun oldum tanıştığımıza ben teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder