19 Şubat 2015 Perşembe

Naz Naz'ın İnegöl Zaferi : 1-2 !!!! (Veni Vidi Vici - Geldim Gördüm Yendim)


İnegölspor: 1 - Nazilli Belediyespor: 2
Stat: İnegöl
Hakemler: Çağdaş Altay, Ufuk Altunbaş, Armağan Çekinmez
İnegölspor: Ali, Kemal, Alişan, Semih, Yılmaz, Ömürcan (Dk. 66 Okan), Mahmut (Dk. 46 Yasin Görkem Arslan), Cihan, Mümin, Ersel, Uğur
Nazilli Belediyespor: Sofu, Lider, Bora, Mehmet (Dk. 71 Erdi), Tufan, Hakan, Saffet, Yasin Yener, Sedat (Dk. 77 Eren), Halil, Caner (Dk. 83 Fatih)
Goller: Dk. 90 Kemal (İnegölspor), Dk. 45 Tufan, Dk. 62 Halil (Nazilli Belediyespor)
Sarı kartlar: Dk. 48 Semih, Dk. 64 Yasin Görkem Arslan, Dk. 69 Alişan, Dk. 75 Kemal, Dk. 90 Okan (İnegölspor), Dk. 11 Mehmet, Dk. 74 Yasin Yener (Nazilli Belediyespor)
ZAFERİN ÖZETİ 
VENİ VİDİ VİCİ - GELDİM GÖRDÜM YENDİM
* Bu yazı biraz daha farklı bir yazı olacak zira ''ZAFERE TANIKLIK'' ettim.Baştan sona ''ZAFERİN HİKAYESİ''ni İzlenimlerim olarak yazacağım.
* Öncelikle ''ZAFER'' Hayırlı olsun camiamıza.Takımı,teknik heyeti,yönetimi,taraftarlarımızı herkesi kutluyorum.
* 21 Temmuz 2014'de 2.Lig Fikstürü çekildiğinde ilk baktığım bu maç olmuştu ve hemen takvimi işaretlemiştim.''18 Şubat Çarşamba'' Artık bundan sonra Eylül'de Okullar açıldığında Ders programımın o gün müsait olup olmamasına bağlı olacaktı.Program ayarlamasında da Çarşamba gününü boş gün olarak yaptırdım.Artık bundan sonra herhangi bir sağlık sorunu,ciddi bir aksilik olmazsa bu maça gitmek için Aylar önce bugünün gelmesini beklemeye başlamıştım.
* Malum Kış mevsimindeyiz ve günlerdir Meteoroloji'de gözlerim,kulaklarım.Hay aksi bu hafta ve maç günü Kar gösteriyordu.Yolun kapanması ve maçın oynamama endişesi de düşündürüyordu.
* Nazilli'den takımla birlikte öz kardeşim gibi sevdiğim Ümmet Özkat kardeşimin ''Hocam Ben de geliyorum'' demesi beni hem takımı izleyecek,tanıştığım bazı futbolcu kardeşlerimi görmek,konuşacak olmak hem başta Değerli Başkanlarım Haluk ve Nurettin Başkanlar ile birlikte Ümmet kardeşimi ,Masör Osman Özcan,Doktorumuz İrfan Bey,Ercan kardeşimi de görecek ve hasret giderecek olmak beni şimdiden heyecanlandırmıştı.
* Maç sabahı Ümmet kardeşimi aradım hava durumu orada nasıl maç oynanabilir mi diye.Abi oynanır Gel Sen dedikten sonra hemen kahvaltımı yaptım ve 10.07 Treni ile Korupark İstasyonundan Metro'ya bindim.Yol boyunca kar belli yerlerde sağanak şekilde bir yağıyor bir duruyordu ve Ben dua ediyordum maç ertelenmesin diye.Yarım saat sonra Davutdede istasyonunda inip İnegöl Otübüsünü beklemeye başladım ama dondurucu soğuk vardı bir 5 dakika kadar bekledim araba geldi ve bindim kar yağışı devam ediyordu İnegöl'e yakın bir ara güneş açtı sonra gene kapattı.11.35 civarlarında İnegöl'e vardım bu arada kardeşim de aradı neredesin diye yoldayım geliyorum dedim Stad'a geçtiklerini orada buluşalım dedi.İnmeden Stad'a gideceğimi sormuştum otogara girmeden yol ayrımında inip 5-10 dakika yürüyerek ulaşabileceğimi söylediler ben de vakit var nasıl olsa 13.30'a yetişirim dedim ve yürüdüm yolda 2 vatandaşa Stad'ın yerini sordum Adamlar şaşırdılar bugün maç mı var ne maçı diye.Söyledim Ooo iyi o zaman bizde gidelim dediler :) takımlarının durumundan hoşnut değillerdi Şampiyon olamazlar dediler biraz sohbet ederek ilerledik.
* Yeni yapılmış İnegöl Devlet Hastanesinin hemen arka tarafında Sosyal Tesis ile birlikte Stad görünüyordu.Stad'a doğru yürüdüm ve gene Aylar öncesi bu maça gitmek için defalarca bana soran Bursa'da Lisede okuyan taraftarımız Mustafa Kardeşim ile karşılaştık 1 gün önce konuşmuştuk zaten.Aynı anda da takım otobüsü geldi arkasından Başkanlarımızın araçları Haluk Başkanım aracı durdurdu Hoşgeldiniz diyerek Selamlaştık.
* Ümmet kardeşimle kucaklaştık ve Stad'a girdik.Oyuncularımız hemen zemini incelemek için saha içine girmişti zemini incelediler.Tanıdığım dostlara,futbolcu kardeşlerime Hoşgeldiniz dedim özellikle yıllar sonra gördüğüm Haluk Başkanımın kardeşi Hakan kardeşimi de görmek beni çok mutlu etti.
* Mehmet Ersavaş kardeşime sordum zemin nasıl diye ''Abi çok kötü dedi'' Zemin temizlenmiş ve dışarıdan maçın oynanmaması için bir engel teşkil etmediği görülüyordu ancak temizlenen karların erimesi ile sulu idi.
* İnegöl Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü görevlileri gece boyunca yağan karı sabah iyi bir çalışma ile temizlemişlerdi.
* Bu arada İnegölspor'un eksikleri ve kritik durumda ''Şampiyonluk için Ya Tamam Ya Devam'' maçı olarak gördükleri için ağır sahada galip gelememe korkusundan maçı oynamak istemediklerini öğrendim ama Hakemler sahayı kontrol edip oynanacağını söylemişler.Nurettin Başkan da oynanmasını istemiş.
* Oyuncularımız içeri girdi bizde protokol tribününe çıktık oturup sohbet etmeye başladık,hasret giderdik.Kardeşimle bir de fotoğraf çektirdik :)
* Maçın başlamasına 1 saat falan vardı.Bu arada görevli takım kadrolarını getirdi 1 tane aldık incelemeye başladık.
Bizim 11'imizde geçen haftadan tek değişiklik Eren'in yerine Sedat vardı.
İnegölspor'da ise beklediğimden bir iki değişiklik vardı.En önemlisi de Şaban Hoca ağır sahada fiziği kuvvetli - güreşci gibi :) - Mümin Aysever'i de Ersel Aslıyüksek ile birlikte çift santrfor olarak 11'e almıştı,Okan Deniz'i yedek bırakmıştı.Diğer beklediğimden farklı isim ise orta sahada Yasin Görkem Arslan yedek Mahmut Şeker 11'de idi.
* Maçın başlamasına yarım saat kala takımımız ısınmalarını sürdürüyordu.
* İnegöl Stadı ufak kutu gibi bir Stad dı.Kale arkaları tribünsüz.Her iki karşı tribünler kapalı tribünlerden oluşuyordu.Bizim bulunduğumuz Protokol tribününün yer aldığı Kapalının karşısındaki Maraton tribününde hemen hemen öğrencilerden oluşan taraftar grupları var.Yavaş yavaş onlarda yerlerini almaya başlamıştı.Kar nedeniyle okul tatilmiydi bilmiyorum bugün tatil ,öğrencilere biletleri 1 TL.yapmışlar onun mu etkisinden öğrenciler hatta orta okul öğrencileri bile görünüyordu.
Efsane Maraton Taraftar Grubu maç boyu 2-0'a kadar ciddi tezahürat yaptılar ses akustiğinin iyi olmasıyla kafam şişti diyebilirim :) Yan taraflarında gene öğrencilerden oluşan daha küçük bir grup vardı onların önündeki pankartda İrriducibili yazıyordu.2-0 olunca her iki grup Şaban Yıldırım'a tepki göstermeye başladı.Efsane Maraton grubu ''Ne Zaman Şampiyonluk diye bağırsak kursağımızda kalıyor.Söylesene Şaban Hoca bu takım neden oynamıyor '' bestesini söylerken diğer grup Şaban Yıldırım İstifa diye bağırıyordu.Şaban Yıldırım bugün cevap vermiş ; 
* Dönelim tekrar maça.Ve Maç  başladı.Maç ile ilgili gördüğüm rüyayı da söyleyeyim skoru 1-4 olarak görmüştüm ve bunu arkadaşlarımla da paylaşmıştım.Maç sabahı da içim rahat idi bir sıkıntı yoktu bu yüzden.Kötü sonuçlarda hep içime bir sıkıntı girer.Aynı zamanda Annemin de dün kontrolü vardı tedavi sürecinde yeni bir tedaviye geçilecekmiş Onu da maçtan sonra Abimden öğrendim.İnşaallah bu faydalı olur. 
* Maça iyi başladık ceza sahası içinde Tufan Zahid'in düşürülüşüne devam dedi Hakem bence penaltıydı.Daha sonra Caner'in sağdan gollük atağı ofsayt diye kesildi kritik bir karardı.Yine defansın arkasına attığımız bir topa defans adamları engelleme yaptı Caner veya Halil'e kartlık faulü vermedi bile hatırladığım kadarıyla.Hakem tüm takdir haklarını İnegölspor'dan yana kullanıyordu.
* Bir kornerimizden dönen topta kontrada açık yakalandık Mehmet Ersavaş mecburen rakibe faul yapmak zorunda kaldı ve sarı kart görerek cezalı duruma düştü gollük atak olabilirdi.Dk.11 idi.
* İnegöspor'un Yılmaz ile bir şutu auta gitti.Sonra bir karambolde Mümin Aysever penaltı almak istedi hakem yutmadı devam dedi.
* Mücadelemiz,isteğimiz üst düzeydeydi o ağır sahada cesaretle rakiple dişe diş oynuyorduk.30.dk.dan sonra kar iyice bastırdı devre sonuna kadar ve maçın kaderi için endişelendirmeye başladı.
Bu anlarda İnegölspor'un 2 pozisyonu oldu birinde Mümin soldan kendi çabası ile girdi ortaya Ersel'e çıkaracağı yerde kendi vurmak istedi ama Sofu açıyı çok iyi kapatmıştı kornere çeldi.Diğerinde karambolde Yılmaz'ın rövaşatası üstden aut.
* 34'de Zahid sağdan kendi çabası ile söke söke kurtarıp gitti vurduğu şut Kalecide kaldı.
* 41'de Mümin'in şutunu Sofu kurtardı sonrasında Hakem lehimize düdük çaldı faul verdi sanırım ama önce mi verdi sonra mı anlamadım.
* Artık devre 0-0 bitecek diye beklerken +1 uzatma gösterdi 4.Hakem.Yanımda Ümmet kardeşim telefonda ''Golllll Tufan Zahid '' yazdı.Ne yapıyorsun abicim dedim.Abi Totem yapıyordum dedi ama ''Gelecekten haber vermişler sanki '' :) tam hakem bitiş düdüğü çalacakken Tufan Zahid Arslan orta sahadan topu çabuk bir şekilde sağdan bindiren Lider'e verip kendisi hızla ceza sahasına doğru koştu ,Lider topu çok iyi kesti bu arada Lider topu kestiği anda biz ayağa kalkmıştık gol olacağı belliydi adeta ve orada birilerini sadece dokunması lazımdı dokunan da pası verenTufan Zahid Arslan oldu adeta Lider ile verkaç yapmış oldular :)

Gollllllllllllllllllllllll :) diye havaya sıçradık bağırdık bu bağırmayı yukarıda videoda 1.34.dk.da duyabilirsiniz amma bağırmışız ama tabii etraftan epey de tepki aldık haliyle :) kendimizi kaybetmişiz bir anda heyecandan.Haluk ve Nurettin Başkan'lar bize dönüp aman sakin olun dediler :) tamam dedik hakem de bitiş düdüğünü çalmıştı devrenin.
* Devre arasında aşağıda ilk yarının değerlendirmesini yaptık Nurettin Başkan'a takımı çok beğendiğimi bu şartlarda bu kadar kadar iyi oyun beklemediğimi söyledim.''Biz hep böyle oynuyoruz'' zaten dedi.Diğer dostlarla da konuştuk İnegöl'lü olan Bora'nın eşi ve kayınpederi ile de tanıştık zaten aynı sırada izliyorduk maçı.Telefonla Nazilli'den kardeşlerimizle değerlendirme yaptık.
* 2.yarıya Mahmut Şeker'in yerine Yasin Görkem Arslan - benim başta beklediğim - ile başladı.İlk 5-10 dakika kalemize yüklenmeye başladılar.Ömürcan sağdan götürdü vurdu Sofu kornere çeldi.
* Sonrasında gene dengeyi sağladık Stoperleri Semih'in kaptırdığı topu Zahid götürdü ama fazla sürdüremedi kornere attılar.Sonrasında sağdan iyi bir orta geldi Sedat'dan önce defansları kornere attı.Yine uzaktan Yasin'in sağ ayakla ve Mehmet Ersavaş'ın şutları vardı kalecide kaldı.Onların bir kornerden karambolden attıkları bir gol vardı ofsayt doğru karardı.
* Ve 2.golümüz geldi mükemmel bir organizasyonla.Yasin orta sahada her zamanki çalışkanlığı ile kaptığı topu Sol kanada deplase olan Tufan Zahid'e aktardı Zahid'in soldan girip çok iyi çıkardığı topu Halil mükemmel bir dokunuşla golümüzü attı.Bu kez bağırmadık dizlerimize vurduk birbirimizin :)
Arkamızda üst tarafta maçı bant yayınla çeken KANAL 16 mensupları,anons,müzik yayını görevlileri görmüşlerdir bunu da :)
* 2-0 olunca İnegölspor adeta şok oldu ve pes ettiler.Taraftarları da yukarıda dediğim gibi hemen Şaban hocaya tepkilere başladılar.
* Biz rahatlamış bir şekilde 3.golü kovalıyorduk ama kaçırdık.2.golün aynısı bu kez sağdan Caner girdi aynı şekilde ortaya çıkardı ama Halil bu kez aynı dokunuşu yapamadı dönen topu Sedat çok kötü vurdu sol ayağı ile aut.
* Hakan Duran'ın frikiği yan ağlarda kaldı.
* Şaban Yıldırım 2.hamlesini yaptı 66'da Ömürcan'ı çıkarıp Okan Deniz'i aldı.
* Ahmet Hoca şimdi Ersavaş - Erdi değişikliği yapar dedim kardeşime yok Abi  bu kez yapmaz dedi 70'de hoca yaptı :) doğruydu Ersavaş sarı kartlı oynuyordu orta sahaya taze kuvvet lazımdı.Ahmet Hoca Ersavaş'ı öperek kutladı.
* Bu dakikalarda Taraftar otobüsümüzde Stada girmişti.Kaza nedeniyle geciktiler.Girer girmez farklarını gösterdiler tezahüratlarla,davullarla.Maç sonrasında da takımla galibiyeti kutladılar.Bu kadar cefakarlığın mükafatını hiç olmazsa galibiyet sevinci ile almış oldular.
* 75'de çok üzüldüğümüz Yasin'in sarı kart gördüğü pozisyon oldu kendisi de çok üzüldü çünkü cezalı duruma düştü.Hakem ağır karar verdi sarı kart için.
* Sonra Caner'in bu kez yine sağdan girip çıkarmadan kendisinin vurduğu aut olan top vardı Halil ve Sedat boştu.
* İnegölspor iyice gerginleşmişti özellikle Sol bek Alişan Ural önce sarı kart gördü sonra kırmızı görmek için uğraştı ama hakem vermedi.Faul yaptığı yerde yatan oyuncumuza hala yüklenmeye çalışıyordu Sedat hemen geldi karşısına.Bu iyi bir şey sahiplenme,arkadaşını koruma adına.
* Ben gene Ümmet kardeşime tam Sedat'ın çıkıp Eren'in girme zamanı dedim kafayı döndürdüm Eren kale arkasından ısınmaktan oyuna girmek için geldi ve dediğim gibi 78'de Sedat'ın yerine girdi :)
* İnegöl bir karambolden gol bulmaya çalıştı ama defansımız iyi önledi.
* 85'de Ahmet hoca 3.değişikliğini Caner'in yerine Stoper Fatih Gültekin'i alarak yaptı.Bu durumda Zahid'i Caner'in yerine sağ tarafa,Fatih'i defansın önüne aldı.Bu skoru koruma adına iyi bir değişiklikti çünkü ağır sahada takım iyice yorulmuştu İnegölspor şuursuzca bastırıyordu hem takımın boyunu uzatmak hem de maç boyunca aut atışlarını bir türlü iyi kullanamayan Sofu'ya aut atışında yardımcı olmak için Fatih'i aldı sanırım.
* İnegöl iyice risk almıştı geride çok açık veriyordu ama son paslarda ve ofsayt da kalarak değerlendiremiyorduk.Gene birinde 90.dk.da Eren orta sahadan kaptı götürdü karşı karşıya tam gol vuruşu yapacakken yere düştü ve vuramadı pozisyonu harcamış oldu.Maç sonunda sordum bu pozisyonu Abi zemine takıldı ayağım dedi.Golünü gene atmış olacaktı.Sağlık olsun.
* 4.Hakem +4 dakika vermişti İnegöl hiç değilse 1 gol diye yükleniyordu bizimkilerde de maçın bitiş düdüğünü bekliyordu.Bu arada sağımda Ümmet solumda Mustafa kardeşlerim şimdi bir gol yersek diyorlardı ve yedirdiler golü :) kornerden gelen topu Stoperleri ve Kaptanları Kemal Özdemir kafa ile ağlara gönderdi.
* +4 verdi ama ulan kaç dakika kaldı ya diye panik olduk Stad skorbordu 90'da durmuştu 90+3'de atmışlar golü sonra TFF kayıtlarından öğrendim.
* Neyseki kalan 1 dakikayı onların korner çizgisi üzerinde korner ve taçlar kazanarak eritttik ve rahatlıkla 4-5 gollü kazanabileceğimiz maçı son dakika 1 dakikalık stres ile 1-2 kazandık.
* Teknik ekibi ve oyuncularımızı bir kez daha kutluyorum.
* Maçtan sonra soyunma odası koridorlarında yöneticilerimizi,hocayı ve futbolcularımızı tebrik ettim.Ahmet Hoca haklı olarak kızıyordu 4-5 farklı kazanabileceğimiz maçı neredeyse berabere bitiriyorduk diye.
* Genel olarak şunu söyleyeyim ; ayakta durmanın bile çok zor olduğu hatta dışarıda mecburi bir işinin olmadığı halde hiç bir vatandaşın evden dışarı adım atmaması gereken bir havada böylesine mücadele edip,iyi futbol oynayıp kazanmak her takımın yapabileceği bir şey değildi.
 * Gerçekten gözümle görmesem inanmazdım böyle söylense insanın iliklerine kadar işleyen dondurucu bir soğuk,sulu çok ağır bir zeminde tek yapılacak şey geriden uzun top şişirmektir ama bizim futbolcularımız böyle yapmadı mümkün olduğu kadar topları kendi arkadaşlarına ulaştırmaya çalıştılar bilinçli paslarla.Mücadele üst düzeydeydi Stoperlerimiz Bora Ersel'i,Gurur Mümin'i döndürmeden iyi marke ettiler.Beklerimiz Lider ve Hakan hem rakiplerini kontrol edip hem de ileri çıkmaya çalıştılar.Daha çok Lider ileri çıktı.Orta sahada Ersavaş ve Yasin muhteşem ikili atom karınca gibiydiler ikisi adeta Piranha balıkları gibi rakiplerine basıp top kazanıp kazandıkları topları iyi kullanmaya çalıştılar.Kanatlarda Halil ve Caner hem rakip stoperlerin sertliği ile boğuşup yılmadan atak yapmaya aynı zamanda adam kovalayarak arkalarındaki arkadaşlarına yardım etmeye çalıştılar.Ofansif Orta saha pozisyonunda başlayan ama sahanın her yerine körük gibi bir ciğer ile mücadele eden 1 gol atıp 1 asist yapan bir de penaltısı verilmeyen Tufan Zahid Arslan sahanın her yerindeydi bastı,koştu pas verdi.Öyle ki 90+'da Caner çıktıktan sonra sağ kanada geçmişti ama bir topta Santrfor mevkisinde gidip rakibe basıyordu bile.
* Kısacası nazar değmesin takımı çok beğendim.
* Hiç bir olumsuzluk yok muydu ? Sadece şunları söyleyebilirim.Yasin ve Ersavaş'ın maalesef sarı kart cezalısı duruma düşmeleri.Bir de Kalecimiz Sofu'nun bir türlü aut atışlarını yapamamasıydı.Sonra Bora sanırım Gurur ve Fatih de kullandı galiba ama Onlar da aynı şekilde iyi kullanamadılar :) Hoca da buna kızıyordu maçtan sonra :) Sofu'ya sordum Hocam dengede duramıyordum o zeminde dedi.
* Sevindirici olan bir diğer konu da bu şartlarda sakatlık vermememizdi.Doktorumuz İrfan Bey ile de bunu konuştum evet dedi Onunda korktuğu bu zeminde çapraz bağ sakatlığıymış çok şükür bir şey olmadı dedi.
* Tüm oyuncularımız üst düzey mücadele edip,iyi oynadılar hatta ekstra oynadılar.İlla bir kaç ismi ön plana çıkar denilse ;
1-Tufan Zahid Arslan 2-Yasin Yener 3-Bora Yelken 4-Gurur Yazar 5.Lider Koç sıralanıp giderler.
* Bana göre Maçın yıldızı da Tufan Zahid Arslan.Zaten 23.Hafta Değerlendirmesinde Haftanın Futbolcusu kendisini yağacağım.
Geçen sezon olduğu gibi 2.devre yine performansını arttırıyor.
  * Kafile otobüsü ayrılırken Başkanlarımız,yöneticiler,futbolcularımız ve bizim kafiledeki herkes ile vedalaşıp Hayırlı Yolculuk dileyerek ayrıldım.Özellikle de Yasin'i tebrik ettim kucakladım :) Yasin maçı beraber izlediğimiz Bursaspor U16 takımında oynayan Nazilli'li Burak Balkır kardeşimin (Milli takımda gol atan ilk Nazilli'li futbolcudur) dediği gibi ''Nazillispor'un Hazard''ı.
O da hayran kaldı.1,5 yıllığına anlaştık bence 3-4 yıllık yeni sözleşme yapılmalı kendisiyle.Onu takıma kazandıran Orhan İbiş hocaya da tebrikler.
Erdi ile konuştum son durumu,Arda'nın doğum gününü kutladım.Karşılaşamadığım dolayısıyla konuşamadığım 5 isim vardı Caner,Halil ,Emin,Fatih ve Kaleci İbrahim.
* Yasin ile Ersavaş'ın yokluğunda Sarıyer maçında orta sahada Ahmet Hoca bakalım kimlere şans verecek.Maç sonrası bu konuda oynamıyoruz diyorlardı işte fırsat dedi şans bulmayan oyuncularımız için.Tahminim Erdi ve Hüseyin Akoğlu şans bulabilir.
* İnegölspor'u hiç iyi bulmadım.Olmak ya da Olmamak maçında bu kadar kötü oynamalarını beklemiyordum.Elbette Raif'in,Emrah'ın,Muharrrem'in sakatlıkları ve Bilal Özdemir'in cezaları nedeniyle olmamaları takımı etkilemiş.Raif ile Bilal'i de gördüm maç öncesi ve sonrası.Ersel iyi bir yetenek ama fiziği çok zayıf.Bora'nın karşısında ezildi.Şaban hoca o yüzden onu tek forvet oynatmayıp Mümin ile birlikte oynattı ama bizim çocuklar fırsat vermediler.Cihan Yılmaz var mıydı yok muydu anlamadım.Ayakta kalan tek isimleri Kaptanları Kemal Hastürk'tü.Zaten maç sonrası taraftarları sadece Onu çağırdı alkışladı.
* Maç sonrası protokol tribününde yalnız başında oturup kalan Başkanları Eşref Güç için içim buruldu.Maçtan sonra şunları söylemiş ; 
PLAY-OFF HESAPLARI YAPMAMIZ LAZIM 
2-1 kaybedilen Nazilli Belediyespor maçının ardından konuşan İnegölspor Başkanı Eşref Güç, “Ligin bitmesine 11 hafta kaldı. Bundan sonra gerçekçi düşünmek lazım. Şampiyonluk baya uzak gibi görünüyor. Bu işin play-off ayağı var. İnegöl halkının daha çok kenetlenmesi lazım ve bu şansı kaçırmamalıyız. Geçtiğimiz sene lider durumdayken play-offlara gidemedik. Bundan sonra herkesin takıma daha çok sahip çıkması lazım. Bu maç bitti. Önemli olan bundan sonraki maçlarda kazanmak. Bugün oyun anlamında bir şey yapmadık ve galibiyeti hak etmedik. Bundan sonraki 11 haftayı en az kayıpla geçerek play-off hesapları yapmamız lazım. Şampiyon olarak üst lige çıkarız dersek abartmış oluruz” dedi. 
TECRÜBESİZLİKTEN ÇOK PUAN KAYBETTİK 
Üst üste alınan 2 mağlubiyeti değerlendiren Güç, “Sorun teknik heyette yada bizde değil. Ama bizim defansımız çok tecrübeli ancak orta saha ve forvetlerimiz tecrübesiz. Son dakikalarda çok gol yedik. Profesyonelce oynamıyoruz. Profesyonelce oynasak son dakika gollerini yemeden maçları istediğimiz gibi bitirebilirdik. Son dakikalarda yediğimiz gollerden 7-8 puan kaybettik. Çocuklar tecrübesiz. Ömürcan gibi, Mahmut gibi çocuklar tecrübesiz. Ben puan kayıplarını buna bağlıyorum” ifadelerini kullandı.
* Şaban Yıldırım da şunları söylemiş  ;
''Taraftarla gelmedim taraftarla gitmem
Son haftalarda yaşanan form düşüklüğünün çözümünü aradıklarını belirten Yıldırım, “Bunu çözmek için çalışıyoruz. Taraftarların üzgün olduğunu düşünüyorum ama ben buraya taraftarla gelmedim taraftarla da gitmem. Duygusal hareket etmek kimseye fayda sağlamaz bize zarar verir” ifadeleri ile taraftara göndermede bulundu.

PES ETMEYECEĞİZ

Üzgün olduklarını belirten Teknik Direktör Şaban Yıldırım “Beklemediğimiz bir yenilgi aldık. 1.lik hedefimizden 1 adım daha uzaklaşmış olduk. Matematiksel olarak şansımız bitmeden pes etmeyeceğiz ancak rakiplerimizden geriye düştüğümüzde gerçek. Bugün iyi oynamadık. 2. yarı tepki gösterdik ama yetmedi. Üzgünüz ve önümüzdeki maçlarımızda sorunlarımızı tespit ederek onların üzerinde çalışacağız” dedi.

MAZERETİMİZ YOK

Sakatlıkları mazeret olarak kabul etmediğini belirten Yıldırım, “Yedek bekleyen arkadaşlarımız kendilerine şan gelmesi için bekliyor. Bizim hiçbir mazeretimiz yok. İyi oynamadık ve yenildik. Mağlubiyetle ilgili bir mazeretimiz yok ''

* Neticede dondurucu soğukta güzel bir zafer ile içimizi biraz ısıtarak döndüm.Benim için harika bir gündü çok mutlu oldum her bakımdan.

Yazımın başlığını ''VEDİ VİDİ VİCİ '' koydum.Yani Latince  ''GELDİM GÖRDÜM YENDİM '' bu sözü kim söylemiştir onu da kısaca belirteyim.

 Julius Sezar Roma Senatosuna Zela savaşında Zaferini anlatırken yazdığı mektupta bunu söylemiş.Bende öyle dedim :)

* Son olarak takım kafilemiz dönüş yolculuğunda maalesef zorluklar yaşadı.
2,5 saat civarında yolda kaldılar ama keyifleri ona rağmen gıcırdı futbolcularımızın ;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder