5 Ocak 2014 Pazar

Nazilli Belediyespor'da Neler Oluyor ? (2) Son Durum Ne ?

    Bir önceki yazımız büyük ilgi gördü tam olarak 478 kez okunmuş.Haliyle taraftarlarımız kulübümüzde olan biteni merak ediyorlar ve sürekli sorular geliyor durum ne,ne olacak bundan sonra,var mı bir gelişme şeklinde.
  Gerçekten de sadece Nazilli'den değil Gurbetteki Nazilli'liler Giresun'da görev yapan Muharrem kardeşimizden,Avusturya'daki İbrahim kardeşime,Avustralya'daki Ahmet Abi'me kadar pek çok taraftar takımımızla ilgili bilgi almak için bizleri takip ediyor.
   Nazilli ve Nazillisporumuz Ortak Paydamız.Herkes sağolsun varolsun.
  Aslında bir daha bu konu ile ilgili yazı yazmak istemiyordum ama insanlar merak ediyor son durumu.o yüzden kısa bir özet geçeceğim.
  Şunu da belirtmeden geçmeyeceğim.Bir önceki yazımıza futbolcularımız da yönetimden bir değerli yöneticimiz de ortada objektif bir yazı olduğunu doğruları yazdığımı söylediler.
 İsim vermeyeyim değerli bir yöneticimiz şoyle dedi ;
  ''Yazınızı okudum. Son derece de objektif buldum.Ne doğruysa onu yazıyorsunuz zaten''
Bu beni çok memnun etti.Çünkü yazımda da belirttiğim gibi ''Ben taraf değilim sadece Nazillispor tarafındayım'' Sadece durumu 2 taraftan aksettirmeye çalıştım.
   Evet malumunuz olduğu üzere son yılların emniyet operasyonlarındaki popüler söylemlerindeki ''1.Dalga, 2.Dalga '' gibi biz de de 1.Dalga da 4 futbolcumuz kadro dışı bırakılmıştı.
  
Sular durulur,çözüm yolu,uzlaşma yolu bulunur derken maalesef daha üzücü 2.Dalga geldi ve 5 futbolcumuz daha aynı gerekçeler ile kadro dışı bırakıldı.
 “Bu sabah itibariyle 5 futbolcumuz daha kulüp menfaatlerimiz doğrultusunda kadro dışı bırakıldı. Toplam 9 futbolcumuz kulüpte kalarak çalışmalarını Esat Ergüler Tesislerinde sürdürecek. Onlara özel hazırlanan antrenman programını alt yapı hocalarımız nezaretinde sürdürecekler. Bunun yanı sıra yeni transferlerimizde dahil 17 mevcut futbolcularımız ve prensipte anlaştığımız ama kulüpleriyle olan ilişkilerini sona erdirmelerini beklediğimiz 3 futbolcuyu da kamp programımıza dahil ettik. Kamp süresince transfer çalışmalarımız sürecek ve kampa bu futbolcuları dahil edeceğiz. Kamp sonunda istediğimiz hedefe ulaşacak takımı oluşturmaya çalışacağız''

    Yalnız burada aldığım bilgi bu 9 futbolcunun tesislere girişinin yasak olduğu, zaten eşyalarını da aldıkları yönünde.Bu doğru ise çok yanlış.Haberde bahsedildiği gibi tesislerde alt yapı hocaları nezaretinde çalışma yapmalarının sağlanması yönetmelik gereği.

  Takım bu olaylara rağmen Cumartesi günü 13 kendi futbolcumuz : Ömer Kavurkacı (Kaleci),Ataberk Gürgen (A2'den Kaleci),Bora Yelken,Hüseyin Bülbül,Hakan Duran,Lider Koç,Muzaffer Taşkın,Mehmet Taş,Caner Hüseyin Bağ,Barış Bakır,Onur Yavaş,Selim Acar,Tolga Akyüz ve 7 yeni transfer -8 oyuncu var deniyor- (Tahminim bunlar Gaziosmanpaşa'dan Kaleci Sofu ve Sağ açık Hicabi,İnegölspor'dan İkizler İlker ve Soner,Erzurum BŞB'den genç çocuk ve 2 oyuncu daha  olabilir) toplam 20 oyuncu ile Antalya da kampa girdi.Burada 15 gün kamp ve 5-6 hazırlık maçı oynayacağız. Bu sabahta 11.30'da Derince Belediyespor ile bir hazırlık maçı oynayacaklardı aldığım bilgiye göre 2-1 kaybetmişiz.
* Burada Taskın Hocaya bir eleştirim var.Hocamız 1 hafta önce Yeni Asır gazetesine ''Transfer yapmayacağız A2 takımından takviye yapacağız '' demiş ben okumadım çünkü İnternet'te yok gazete de var sanırım.Eğer böyleyse Hocam bu kadar eksik varken kampa 13 oyuncumuzla gidiyorken neden A2 takımından sadece 1995 doğumlu Kalecimiz Ataberk ile gidiyorsun ? Neden 4-5 tane daha A2 oyuncusunu kampa götürmedin oradaki performanslarına göre profesyonel yapmayı düşünmedin ? Ki 1995 doğumlu Erzurum'dan bir transfer söyleniyorken bu durum benim kafama yatmadı doğrusu.

  Yukarıda verdiğim 13 kişi arasında kadro dışı bırakılan 9 oyuncumuz haricinde Burhanettin ve Fırat'ın takımdan ayrıldıkları,Tunç'un da sakatlığı nedeniyle olmadığı,Samet Bülbül'ün de (senetleri icraya vermiş) gönderildiğini belirtelim.
  Dün değerli yöneticimiz Gürdal bey  ve Onursal Başkanımız Haluk Alıcık ile görüştüm.

Zaten şurada Gürdal Beyin açıklamaları var ; 
 “Takım içinde Kamplaşmaya neden olan oyuncular bunu asla başaramayacaklardır. Bu güne kadar sustuk ancak, Bazı şeyler konusunda bizlerde artık taviz verme noktasında değiliz artık. Bu güne kadar hiçbir oyuncunun Alacağı Kulübümüzde kalmamıştır. Herkes eninde yada sonunda alacağını almış ve buradan Ayrılmıştır yada halen devam ediyordur. Ben buradan şunu açıkça belirtmek isterim ki Nazillispor’a zarar vermek isteyenlerin çabası beyhudedir. Bunu asla başaramayacaklardır. Bizim bir doğrumuz var o doğru da bu kulübün başarısıdır. Biz Kulüp olarak dimdik ayakta durmasını biliriz Bu gün Bizi TFF’ye şikayet eden Futbolcular bizim futbolcularımız da Etmeyenler bizim Oyuncularımız değil mi bu nasıl ayrışma ?Yok öyle bir şey Burada ekmek yiyeceksin sonra da kalkıp sen böyle bir hamle yapacaksın Kulüp içinde Kamplaşma yapacak Yönetimi yıldırmaya çalışacaksın.


Bizi Şikâyet eden Futbolcuların ve diğer oyuncularımızın tüm paraları ödenecek Bizim Maddi bir sıkıntımız yok bunu da kamuoyuna böyle göstermenin bir manası yok. Bizim paramız yok ise biz neden hala Transfer yapıyoruz? Demek ki ortada anlatıldığından farklı durumlar var. Yönetim Kurulu olarak biz bu kulübü en iyi yerlere taşımak adına bu insanlara taraftara Söz verdik. Sezon sonunda da bu takım istenilen yerde olacaktır. Yönetim Kurulu olarak sağda solda söylenenin aksine Taşkın Hocamıza sonuna kadar güveniyor ve aldığı kararlara saygı duyuyoruz.”

  Gürdal Bey çok üzgün olduğunu yukarıdaki gibi '' ne futbolcu,ne yönetici ne de herhangi birisi bu camiadan üstün değildir kulübün adını çıkarmaya hakkımız yok.Futbolcuya dayalı sistem olmaz.Maalesef futbolcular maksatlarını aştılar'' diyor.
Ki ben de katılıyorum buna.
   Haluk Başkan da ''Nazillispor'un büyük bir kulüp olduğunu kimseye malzeme yaptırmayacağını,futbolcuların büyük hata yaptığını geri dönüşün olmadığını yeni oyuncular almaya başladıklarını '' belirtti.
     Futbolcular cephesine dönüp bakıyoruz Onlar da kendi gerekçelerini ileri sürüyorlar ve geri dönüşün olmadığını söylüyorlar.
  Yani iki tarafta da  ''keskin bir inatlaşma var '' amiyane tabirle :((
Tabii bu durumdan zarar gören kim oluyor tabii ki Nazillispor'umuz.
   Bahsedildiği gibi pek çok yeni oyuncu alınacakmış bunların maliyetleri de 45-90 milyar arasında olacakmış.Zaten iddalardan biri buydu Hocanın yönetime ''Bu oyuncuların maliyetleri çok fazla ben size daha ucuz oyuncular bulurum.Seneye toplam 1,5 trilyonla Şampiyonluğa oynarız'' şeklinde konuştuğu.Tabii iddia diyorum fakat yapılanı görünce düşük maliyetli pek çok yeni transferle yeni bir takım oluşturma doğru olduğu anlaşılıyor.
 Tabii hedefin de revize edilerek  kamuoyuna anlatılması lazım. 
''Yaşanan olumsuz durumdan sonra böyle böyle yeni bir takım kurduk 2.devre amacımız ligde kalmak gelecek yıl Şampiyonluğa oynamak 'şeklinde.
Yoksa sezon başında hedef bilindiği gibi 1.Lig idi.
 Aslında yönetimimiz biraz daha bu şekilde şeffaf olsa kamuoyu aydınlatılsa daha iyi olur.

   Tabii yönetim ve teknik heyet devre arasında böyle bir operasyonla yani takımın iskeleti çökmüş yepyeni bir takım kurarak büyük risk alıyor.Bizim ülkemizde her şey sonuçlara endekslidir.Saha sonuçları iyi gittiği sürece sorun olmaz kötü sonuçlar olursa oklar şiddetli bir şekilde yönetim ve hocaya çevrilecektir haliyle.

Bizim için ''Asolalan Nazillispor'un başarısı'' diyen bizler için işlerin iyi gitmesi için dua etmek ve şans dilemekten başka bir çare yok.

  Dikkat edilirse artık tekrar krizin ayrıntılarına girmedim.
Yönetimin görüşünün özü ''Futbolcular yanlış yaptı.Futbolculara dayalı düzen olmaz.Kimsenin parası kalmaz kalmadı da.Ve hiç kimse biz dahil Nazillispor'dan büyük değildir'' şeklinde.

 Futbolcuların görüşünün özü ''Bizim Nazillispor ve yönetimle bir sorunumuz yok,paramızın ödeneceğini de biliyoruz ancak Hocamız ile güvensizlik problemimiz var'' şeklinde.

  İki tarafta şu durumda ''Geri dönüş yok '' dediğine göre artık her iki taraf için de kulübümüz ve futbolcularımız için Hayırlısı olsun demekten başka çarem yok.

   Ben sade bir taraftar olarak derin üzüntü duyduğum için sorunun çözülmesinde ufak bir katkım olabilir mi diye iyi niyetle bu işe girdim.Maalesef başarılı olamadım ancak en azından her iki taraftan da olumlu tepkiler almam tek teselli oldu.

  Futbolcu kardeşlerim  bana inanıp güvendiler bazı konuları paylaştılar ben de aktarmaya çalıştım.Bana teşekkür ediyorlar ben de onlara teşekkür ediyorum.
  Umarım ve dilerim ki hala bir çözüm, geri dönüş şansı olur.Olmazsa da ben kendi adıma bu kulübe,camiaya yaptıkları az,çok hizmetlerden dolayı teşekkür ediyorum.
Önlerindeki profesyonel ve özel hayatlarında sağlıklı,huzurlu günler ve başarılar diliyorum..
  Son bir ricam var onlardan ,girişte sosyal medyada paylaştıkları resimlerini koydum.
O resim ile ilgili yorum yaparlarken yanlış anlaşılacak,yanlış yorumlanacak,kulübü ve camiayı incitecek yorumlardan kaçınmaları.

Yönetim ve teknik heyetimize de desteğimizin sonsuz olduğunu,onların da zor bir iş yaptıklarını bildiğimizi biraz daha taraftarlarımıza ve Nazillispor kamuoyuna şeffaf olmalarını diliyorum.Onlara da Başarılar Allah yardımcıları olsun.

  Son olarak http://nazilliturkuaz.com/haberler-976-kimse-bu-kulubun-ustunde-degildir.html  şurada haberin altında imzasız bir Analiz okudum.İsim yok ama tahmin ediyorum kim olduğunu.
Kimseye gazetecilik öğretecek halimiz yok ancak son derece subjektif ve incitici bir dille yorum yapılmasını yanlış buluyorum.''Kurtuluş Efendi ,yok Özgen Türker Mugdat'a Altın alırken,Iphone 5 alırken iyiydi ....''v.s.bunlar kusura bakmasın ama son derece yakışıksız şeyler.Ayıplıyorum.
 Evet yanlış yaptıklarını,hata yaptıklarını düşünebilir yazabilirsin ama unutulmasın ki söz konusu futbolcularla Nazillispor'umuz Şampiyon oldu 2.lige çıktı,geçen sezon da Play Off oynarak 1.Ligin kapısından döndü.
  Bu sezon da hem de içeride kriz sürerken (4 Ay dır para alamama mevzusu) Taşkın Güngör geldikten sonra bu takım 13-14 maçtır yenilmedi,Kupada Son 16 takım arasına kaldı diye övünülüyorsa gene bu futbolcularla oldu.
  Bu kadar nankör olmayalım.Sözleşmelerinin karşılıklarını kimilerine göre az kimilerine göre çok vermişlerdir.

 EZCÜMLE ;
 ''ALLAH HERKESİN GÖNLÜNE GÖRE VERSİN HERKESİN YARDIMCISI OLSUN.
BİZİM İÇİN EN ÖNEMLİSİ YETER Kİ NAZİLLİSPOR ZARAR GÖRMESİN ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder