27 Ocak 2014 Pazartesi

Nazilli Belediyespor :0 Alanyaspor : 0 (Gene Olmadı) !!!!

STAT: Nazilli Şehir Stadı
HAKEMLER: Volkan Şeker x, Mehmet Şengül x, Samet Çiçek xxx
NAZİLLİ BELEDİYESPOR: Sofu xxx, Mehmet xx, Yahya xxxx, Tufan xxx (Dk.75 Barış xx), Bora xxx, Hakan Duran xx, Hicabi xx (Dk.56 Onur xx), Gökhan xx, Yusuf xxx, Lider xx, Caner xxx (Dk.85 Oktay xx)
Teknik Sorumlu: Taşkın Güngör
ALANYASPOR; Ethem xx, Türker xx, Alper xx, Koray xx, Efecan ? (Dk.12 Kazım xx), Gökhan xxx, Timüçin xx (Dk.75 Şamil xx), Onur xx (Dk.83 Aydın x), Adem xx, Gökalp xx, Ali xxx
Teknik Sorumlu: Mehmet Altıparmak
GOLLER:
SARI KARTLAR: Mehmet Taş  Nazilli Belediyespor) – Ali, Kazım (Alanyaspor)
KIRMIZI KART: -
Haber Kaynağı: ÜMİT ÖZMEN
(Ayaktakiler Soldan Sağa : Kaleci Sofu Baykal,Yusuf Abdioğlu,Bora Yelken,Mehmet Taş,Yahya Alpaslan ve Lider Koç.
Oturanlar Soldan Sağa : Tufan Zahid Arslan,Caner Hüseyin Bağ,Hicabi Demir,Hakan Duran ve Kaptan Gökhan Çakır)


* ****************************
* Maalesef kazanamadık.Üst sıralara yükselmek hele ki üstümüzdeki rakiplerden biri ile oynadığımız maçları kazanmak 6 puanlık maçtır.Bu da öyle bir maçtı ancak olmadı ve iki takım da 2'şer puan kaybetti.
Alanyaspor'un 2 puan kaybı belki bizimkinden önemli çünkü Onlar direkt çıkmak istiyor.
* Aslında maç öncesinde kağıt üstünde beraberlik kokan bir maçtı öyle de oldu.Benim de beklentim böyleydi ancak takımla ilgili olumsuz eleştiriler,umutsuz yazıları görünce ''kazanacağımıza inanıyorum alacağız bu maçı '' şeklinde biraz da umut aşılayıcı yazılar yazdım sosyal paylaşım sitelerinde.Fakat olmadı.
* Maç öncesi yazımdaki kadrolar aşağı yukarı çıktı.Bizim takım da ben Barış Bakır'ı tahmin ediyordum Tufan Zahid'in yerine şu şekilde göstermiştim ;
Hatta ilginç bir şekilde sadece tahmin yaptığım halde Tufan Zahid'in kardeşi bana haksız bir eleştiri yapmış sosyal paylaşım sitesinde ''Belli ki nazilliyi ve futbolu takip eden bir futbolseversiniz. Ama sanirim bazi futbolcularin aldiklari sure ve performanslarini tam anlamiyla takip etmiyorsunuz. Yorum yaparken bunlarida goz onune alirsaniz ben de bi futbolsever olarak size saygi duyarim '' kendisine cevap verdim ben sadece tahmin yaptım bahsetmek istediği Barış ile Zahid'in aldıkları süre ve performanslarını da isterse yazabileceğimi de belirttim.Barış bilindiği gibi uzun süreli bir sakatlık geçirdi ki bu bize pahalıya mal oldu.O yüzden mecburen süre alamadı.Zahid ise 21 maç oynadı toplam lig ve kupada 19'u ilk 11'de 2 golü var sadece ki bence yanlış yerlerde oynatılıyor o yüzden verimi düşük.
Kendisiyle de konuştum O da kabul ediyor zaten. Zahid kardeşinin bu tepkisi için de incelik göstererek kusura bakma dedi önemli değildi aslında kardeşi biraz da Abisini koruma duygusu ile hareket ederek yanlış anlamış yazdığımı.Neyse geçelim burayı.

Dün şu kadro ile çıkmışız sonradan girenlerle birlikte ; 


  Alanyaspor ile ilgili şu kadro tahmini yapmıştım ; 
Bu kadrodan Kaleci Haydar serçe parmağında sakatlık vardı hazırlık döneminden ama yetiştirilmişti maça.Fakat Mehmet Altıparmak gene de Kaleyi 2.Kaleci Fenerbahçe maçında da oynattığı Ethem'e teslim etmiş.Stoper de As Stoper Süleyman Varlık yerine Fenerbahçe maçında da oynattığı yedek Stoper Gökalp Seçal'i oynatmış.Orta sahada da yeni transfer Şamil Ünal'ı bekliyordum Türker Toptaş oynamış.
  Şu kadro ile çıkmışlar dün ; 

* Maçla ilgili de izleyen çok kişiden edindiğim notlar şöyle ; 
Öncelikle ilk 11'de 3 yeni transferimiz vardı.Kaleci Sofu Baykal,Sağ Açık Hicabi Demir ve Santrfor Yahya Alpaslan.Onur Berber de 66.dk.da Hicabi'nin yerine girmiş.
Yeni transferleri ilk maçtan değerlendirmek aslında doğru değil belli bir intibak süresi lazım.Sofu iyi oynamış net bir iki pozisyon kurtarmış.
Hicabi ile Yahya ise maalesef etkili olamamışlar.Yahya pozisyonları değerlendirememiş.
Zaten kendisiyle ilgili yanında bir forvet ile daha etkili olur görüşleri de vardı.
Rakip 2 Stoper Koray Çölgeçen ve Gökalp Seçal Fenerbahçe maçında Emenike ve Webo'yu bile durdurmuşlardı.
Yahya ve Hicabi kötü oynamış.Dediğim gibi daha ilk maçları.
Onur Berber de etkili olamamış oynadı 24+3 dakikada.
Sofu Baykal ; 

Yahya Alpaslan ; 
Hicabi Demir ; 
Onur Berber ; 

Kendi oyuncularımızdan ise Kaptan Gökhan Çakır hafta içi hastalığı nedeniyle 3 gün yatmış ,antrenmanlara çıkamamış bol bol serum yiyerek maça çıktı.
Bora ise kasığında ağrıları olduğu halde maça çıktı.
Mehmet Taş sakatlıktan yeni çıktı.

* Caner Hüseyin Sol kanatta çok iyi oynamış.Tufan Zahid de etkisiz kalan isimlerden biriymiş.
En net gol pozisyonunda topu kalecinin kucağına vurmuş.
* Ben dediğim gibi Barış'ın oynamasını bekler ve isterdim.Çünkü Barış orta sahada veya forvet arkasında Tufan Zahid'e göre daha yaratıcı ve üretken bir isim.Tufan Zahid bence forvet oynamalı. İleri ikili de Yahya veya Onur ile birlikte oynamalı.
* Taşkın Güngör'ün sistemi zaten sağlamcı bir anlayışa sahip bir sistem.Önce iyi savunma yapayım,gol yemeyeyim sonra atarsam 1 gol atarım ve üstüne yatarım şeklinde.Bu şekilde evet ''yenilmiyoruz '' belki ama kazanamıyoruz da maalesef.Benim prensibim her zaman 'hücum futbolu'' olduğu için bu anlayışı benimsemiyorum ve hep eleştiriyorum.
* Şimdi takımın en önemli sorunu ''GOL'' olarak gözüküyor.Muğdat varken de bu böyleydi.
24 gol atmışız ilk yarıda 8 tanesi zaten Muğdat'dan dı.Diğer Gol beklediğimiz isimler Zahid 17 maçta 2 gol,Tunç 12 maçta 4 gol atmıştı.Yani gol sorunumuz vardı.
Şimdi Muğdat gitti gelen Santrforlardan Yahya 12 lig maçında 2 gol atmış,Onur Berber de 16 lig maçında golü yok,kupada 2 gol atmış.Tunç sakat ve durumu belli değil gidebilir de.
  Yani kısacası bize Adam gibi bir Golcü transferi şarttı.2 tane aldık attıkları goller ortada.
Transferin bitimine 1 hafta falan varken bir Golcü alınır mı bilemem alınmak istense nereden bulunur bu saatte o da ayrı mesele tabii ama ''Golcü şart'' gibi gözüküyor.
* Alanyaspor'da 12.dk.da Efecan'ın sakatlanıp çıkması da bence bize avantaj olmuş.
Zaten Kaleci Haydar ile birlikte Emre,Kerem ve Burak Uca 2 önemli ilk 11 oyuncusu eksikti.


* Neyse artık Lider Altınordu'nun Tepecikspor önünde 3-0 öndeyken 9 dakikada 3 gol yiyerek 
3-3 berabere kalarak puan kaybettiği,Diyarbakır BŞB'nin kendi sahasında sürpriz İskenderun DÇ  beraberliği,Bugsaş'ın ve Altay'ın kaybettiği haftada kazanarak avantaj sağlasak çok iyi olacaktı.Bandırma ve Ofspor ile Ankaragücü haftayı kazanarak karlı kapattılar.
* Haftaya Bozüyükspor deplasmanında muhtemelen ''Hükmen Galip '' geleceğiz.
Bozüyük bu hafta Körfez FK deplasmanına çıkmadı çünkü 6 profesyonel futbolcusu vardı.
Şu anda ise 4 tane  kalmış durumda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder