9 Ocak 2014 Perşembe

Nazilli Belediyespor'da Kadro Dışı Krizinde Mutlu Son !!!!


''Geçtiğimiz günlerde 11 oyuncumuzun alacakları sebebiyle Türkiye Futbol Federasyonu'na başvurması ile başlayan kriz bugün sona erdi.

Başkan Haluk Alıcık'ın olaya el koymasıyla yaşanan kriz 6 futbolcunun affedilmesiyle sona erdi.Bir haftadır yapılan görüşmelerin ardından takım kaptanlarından Gökhan Çakır ve Muğdat Çelik'in yanısıra  Yusuf Abdioğlu, Tufan Zahid Arslan,Aykut Yenen ve bugün 2. lig karmasında forma giyen kalecimiz Kurtuluş Yurt yönetim kurulu tarafından affedildi.Sitemize açıklamada bulunan Basın Sözcüsü Gürdal Yüzügüler ''oyuncularımız yarın Antalya'ya giderek diğer oyuncularımızla birlikte kampa katılacak.Artık sadece en iyi şekilde sezonun 2. devresine girmeyi istiyoruz.Yaşanan bu süreçte sabırla olayın çözülmesini bekleyen  gerek yönetim gerek futbolculara moral depolayan taraftarlarımıza teşekkür ediyoruz'' dedi.
Antalya'da kampına 19 kişi ile giden Nazillispor'umuzda Tunç Behram'ın katılımının ardından sayı 20'ye yükselmişti.Aldığımız bilgilere göre Nazillispor'umuz bugün bir oyuncu daha transfer etti.Transfer bir iki güne kadar yönetim tarafından duyurulacak...''

http://www.nazillispor.org/haber/300-6-futbolcu-affedildi.html

********************************************************

  * Ohhh Çok şükür diyorum :)) 
 * Akşam eve geldiğimde Olumlu haberler olduğu içeren mesajlar gördüm sonrasında da bazı futbolcu kardeşlerimle görüşerek durumu sordum ''Neredeyse oldu gibi ufak pürüzler var bazı arkadaşlarımızın mutsuzlukları var halletmeye çalışacağız'' dendi.
 Sonrasında da yukarıdaki haberde görüldüğü gibi yönetimimizden resmi bir açıklama geldi.
* Kamp dönemi sona ermeden bu işin çözülmesi çok iyi oldu herkes için özellikle takım için.
* Bu tatsız durumun çözülmesinde başta büyük emeği olan BÜYÜK BAŞKAN HALUK ALICIK'a, yöneticilerimize, futbolcularımıza ve taraftarlarımıza teşekkür ediyorum.

* Evet Değerli Onursal Başkanımız Haluk ALICIK öncesinde ''Rahmetli Babamdan kalma evi ortaya koyuyorum size garanti veriyorum'' demesine rağmen futbolcuların TFF'ye şikayetlerine çok üzülmüştü.Ancak işte ''Büyük yöneticilik,idarecilik örneği göstererek büyüklüğünü göstererek bu işi çözdü'' Helal Olsun diyorum.

* Futbolcu kardeşlerimiz de özellikle Gökhan Çakır'ın çabalarıyla geri adım atarak doğruyu buldular ve ortak noktada buluşularak iş tatlıya bağlandı.
* Gönül hepsinin kazanılmasından yanaydı ancak sanırım Hakan,Kemal ve Hasan Demir kardeşlerimiz ile performansları nedeniyle yollar ayrılmış.Yeni transferler olduğuna göre birileri gidecekti haliyle.
  Kendi adıma bu 3 futbolcu kardeşimize formamızı terlettikleri,az -çok katkılar nedeniyle teşekkür ediyorum.Yolları açık olsun. 
Hayırlısı neyse herkes için öyle olsun.
* Tabii bu krizden çıkarılması gereken dersler olmalı.

Benim çıkardıklarım maddeler halinde şöyle ; 
1-NAZİLLİSPOR BÜYÜK BİR AİLEDİR.
2-NAZİLLİSPOR'da kimsenin parası kalmaz.
3-Sağlıklı diyalog - iletişim kurmak şart.
  Bu konuda yönetim - hoca - futbolcular arasında başından beri sağlıklı bir diyalog,iletişim kurulabilseydi iş bu noktalara gelmezdi.Bundan sonra iletişim kanallarını açık tutarak işi buralara getirmeden çözmek lazım.
4-Nazillispor Ulusal Kulüp Lisansı almış bir Kurumsal Kulüp.Herkesin görev tanımı,iş tanımı bellidir.Herkes buna uymalı.Yöneticilerimizin görevi İdari anlamda kulübün işleyişini sağlamak,maddi kaynak sağlamak,futbolcunun sahada en iyi performansı vermesini sağlamak.
Futbolcuların görevi de antrenmanlarda ve Sahada çıkıp en iyi performanslarını vermek.
Hoca ve teknik heyetin görevi de takımı en iyi şekilde müsabakalara hazırlamak.
Taraftarlarımızın görevi takımı en iyi şekilde desteklemektir.
  O yüzden futbolcular artık kulübün,teknik heyetin işlerine karışmadan sahada görevlerini en iyi şekilde yapmalılar.Yani krizde yönetimin önemli argümanlarından olan ''futbolcuya dayalı düzen olmayacak'' sözünü bir daha söylettirmemeliler.
  Yöneticilerimiz de yukarıda bahsettiğim görev tanımlarını yerine getirmeliler,verdikleri sözleri tutmaya çalışmalı ve en önemlisi futbolcularla iletişimi canlı tutmalılar.
Hocamız da artık para işlerine yani prim,alacak dağıtmak girmemeli kendi görev tanımı neyse teknik olarak takımı en iyi şekilde müsabakalara hazırlamalı.
5-Taraftara diyecek bir şey yok.Sağolsunlar maçlarda en iyi şekilde desteklerini veriyorlar.
Kriz sürecinde de genelde sağduyulu yaklaştılar.Sadece olayın tam anlaşılmamasından dolayı sosyal medyada özellikle genç taraftarlarımızdan yönetime tepkiler oldu doğaldır.
  Bizim gibi sade,münferit taraftarlarımızdan da  çözüm için ufakta olsa bir katkı olursa diye çaba gösterenler çok oldu.
  Nacizane benim de zerre kadar katkım olduysa ne mutlu bana.Ki futbolcu kardeşlerimiz olduğunu söyleyerek teşekkür ediyorlar.Ben de onlara teşekkür ediyorum bir kez daha.
6-Yerel basından da bir kişi hariç soğukkanlı,sabırlı hareket edenler oldu.O 1 kişiyi de ciddiye alan yok adeta yangına körükle gitti.Ben kendisini ciddiye alma gafletinde bulundum ve nacizane uyarmaya çalıştım ama nafile.
 Daha da ileri giderek ''Yazdıklarından dolayı Yönetim hakkında yasal işlem başlatacakmış '' diye gözdağı bile vermeye kalktı.Güya konuşurlarken duymuş.
Bazı yöneticilere sordum davadan çekindiğimden falan değil çünkü ne yazdığımı biliyorum yazdıklarım ortada herhangi bir suçlama falan yoktu.Böyle bir şey mi var diye.
Hayır bizim haberimiz yok dediler :))
* Özellikle 5.ve 6.maddeyi de kattım  işin içine.Neden ?
Çünkü 1.madde de ne dedim 
''NAZİLLİSPOR BÜYÜK BİR AİLEDİR''
  Bu Büyük Ailenin içine Başkanlarımız,yöneticilerimiz,teknik heyetimiz,futbolcularımız,personelimiz,taraftarımız ve basınımız girer.
Yani herkes sorumluluğunu bilerek ''ASLOLAN NAZİLLİSPOR'dur.ÖNCELİK NAZİLLİSPOR'UN MENFAATİ VE BAŞARISIDIR '' şeklinde davranmalı.
  Bir daha böyle bir kriz yaşanmaz inşaallah.Yaşanırsa da bu dediklerim gibi Aile içinde herkes sorumlu davranarak ''Kol kırılır yen içinde kalır '' hesabı sorun aile içinde çözülmelidir.
* Şimdi hepimize düşen görev takımımızın 2.devre en iyi performansını gösterebilmesi sezon başında koyduğu 1.Lig'e çıkma hedefine direkt veya Play Off'tan çıkması için her türlü desteği vermektir.
* İnşaallah NAZİLLİSPOR'umuz bu hedefine ulaşacaktır en azından çaba gösterecektir.
* 2.devre ve Yeni transferlerle yeni dönem ile ilgili daha sonra bir yazı yazacağım.
* ŞİMDİDEN BAŞARILAR DİLİYORUM.
HAYIRLI OLSUN !!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder