8 Eylül 2013 Pazar

Alanyaspor 2 Nazilli Belediyespor : 1 (Kötü Başlangıç) !!!!


Spor Toto 2'nci Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden temsilcimiz Alanyaspor, sahasında Nazilli Belediyespor'u konuk etti etti. ilk yarıda bulduğu gollerle mücadeleyi 2-1 kanandı.


HAKEMLER: Serdar Akkoçoğlu (xxx), Candaş Elbil (xxx), Ali Balsatar (xxx)

ALANYASPOR: Haydar (xxx)- Alper (xxx), Kerem (xxx), Koray (xx), Süleyman (xx), Onur (xxx), Timuçin (xxx) (Dk.77 Gökhan x), Emre (xxx), Efecan (xxx), Aydın (xx) (Dk.87 Mertgül), Ekrem (xxx) (Dk.64 Kağan xx)

NAZİLLİ BELEDİYESPOR: Kurtuluş (x)- Mehmet (x) (Dk.62 Samet xx), Aykut (xx), Muğdat (xx), Barış (xx), Kemal (x) (Dk.46 Tufan xx), Bora (xxx), Tunç Murat (xx), Hüseyin (xx), Gökhan (xx), Yusuf (xx)

GOLLER: Dk.36 Emre, Dk.42 Ekrem(Alanyaspor), Dk.74 Bora (Nazilli Belediyespor)

SARI KARTLAR: Timuçin(Alanyaspor), Gökhan (Nazilli Belediyespor)




Maçtan Resimler ; 
Kaynak :  Nazillispor 
Kaynak :    Siyah İnciler / Efe Yürekler
13 Dakikalık Maçın Özeti
Kaynak : www.nazillispor.org
https://www.facebook.com/SiyahBeyazNazNaz
 — Nazilli Sayfası'da.

1.HAFTA SONUÇLARI VE PUAN DURUMU


*********************************************

KÖTÜ BAŞLANGIÇ 
 * Öncelikle Geçmiş Olsun demek lazım.
* Mağlubiyeti beklemiyordum maç öncesi yazımda da şöyle yazmıştım ; 
''....yarıştaki rakibine deplasmanda kaybetmeden sezona başlamakta iyidir.
  O yüzden en az 1 puan diyorum ve kaybetmeden döneceğimizi tahmin ediyorum.
Galibiyet olursa tabii çok çok iyi bir avantaj olur'' 
maalesef olmadı o yüzden çok üzüldüm.  
* Aynı maç öncesi yazımda iki takım kadrosu hakkında da şöyle yazmıştım ; 
*  Bu kadro ışığında şu şekilde bir 11 ile çıkacaklarını düşünüyorum.
'' Ellerinde 4 tane Santrfor var.2 tanesi oynayacak.Ekrem Sarıçam ve Aydın Çetin'in başlayacağını düşünüyorum.Geçen yıldan kalan Ünal Noyan ile takıma 20 gün geç katılan ve hazır olmayan Gökhan Kaba'nın ise yedek bekleyeceğini tahmin ediyorum''
Ve aynen bu 11 ve diziliş ile çıktı Alanyaspor.
Gene mesela şöyle yazmıştım ; 
''Santrfor Ekrem Sarıçam'a yalnız Yusuf ve Bora'nın veya Hasan'ın çok dikkat etmesi gerekiyor '' maalesef korktuğum başıma geldi ve Golcü Ekrem Sarıçam golünü attı :((

* Bizim 11 ve diziliş ile ilgili de şöyle yazmıştım ; 

Şöyle bir 11 ile çıkacağımızı tahmin ediyorum ;
 *Gökhan'ın yanında Mehmet Taş defansif açıdan daha iyi olabilirdi benim düşüncem ama hoca Samet Bülbül'ü tercih edecek sanırım''
 Evet Hoca düşündüğüm gibi Mehmet Taş'ı tercih etmiş diğer 10 isim aynı.Ben de Mehmet Taş diyordum ancak son Akhisar hazırlık maçında Samet Bülbül'ü tercih ettiği için belki bu bu maçın provasını yapmıştır diye Samet'i koymuştum kadroya.Hoca doğruyu yapmış.
* Maçı canlı skor sitesi ve sosyal paylaşım sitesinden takip ettim son yarım saate kadar.Son yarım saat internetten çıktım totem yapmak için belki işe yarar diye (laf aramızda Fenerbahçe'nin maçlarında çok yapıyoruz bunu bazen işe yarıyor bazen yaramıyordu :)))
Maç bittikten sonra direkt açıp sonuca baktım ; 2-1 :((
* Sosyal paylaşım sitesinde maçı aktaranlar hakemin kötü yönetimine rağmen takımın iyi oynadığını söylüyorlardı.Maçın başında Tunç'un düşürülmesine hakem penaltı verilmemiş,28.dakikada Aykut'un ceza sahası dışından şutu üst direkten dönmüş derken
Alanyaspor 3 kere kalemize geldi 2 gol attı denildi.Devre 2-0 bitti.
Alanyaspor'un gollerinde futbolcularımıza yapılan faulleri görmeyip oyunu devam ettirdiği yazıldı.
Şimdi Alanya yerel sitelerine bakıyorum onlar çok pozisyon kaçırdıklarını yazmışlar.
* İkinci yarı başında 51.dakikada Aykut'un attığı golü hakem saymamış izleyemediğimiz için haklı mı haksız mı bilemiyorum.Sonrasında dediğim gibi son yarım saat kapattım zaten.
* Hoca ikinci yarı 2-0'dan oyunu çevirebilmek için Sol bek Kemal'in yerine Tufan Zahid'i almış.
Maçı izleyemediğim için saha içinde ne gibi değişiklik oldu bilemiyorum belki de 3'lü defansa döndük.62.dakikada ise Mehmet Taş'ın yerine Samet Bülbül'ü ,72.dakikada ise Tunç - Burhanettin değişikliği ile skoru dengelemek için hamleler yapmış ancak sadece Bora ile tek gol bulabilmişiz.
* Neticede hakemin hataları,iyi oyun (Alanyalılar bile bunu söylüyor) v.s.tamam ama mağlup dönüyoruz.
Geçen yıl da bu şekilde hakem hatalarından çok puanlar kaybetmiştik ama artık bu sezon haklı da olsak bu bahanemiz olmamalı aksi takdirde kaybediyoruz.
* Alanyaspor şu anda kağıt üstünde Şampiyonluk adayı ve rakibimiz.Yani bu maçlar tabiri yerindeyse ''6 puanlık'' maçlar ve biz maalesef kaybettik.O yüzden beraberliği de bu açıdan ve ligin ilk maçlarının zor olmasını da düşünerek makul görüyorduk.
* İlk maçtan hemen fazla yüklenmek,eleştirmek istemiyorum ama Alanyaspor yeni bir takım ve geçen yıl ki kadrodan sadece Sağ bek Alper (O da yedek Sağ bek) oynadı tam 10 yeni oyuncu vardı ilk 11'lerinde.Bizim takım ise oturmuş kadrosu ile çıktı.9 tane geçen yıldan oyuncumuz vardı 11'de sadece Barış ve Tunç yeni isimlerdi.Bu avantajımızı bile kullanamadık.
* Ayrıca yönetim imkan sağlıyor 2 gün önceden iklime,şartlara alışmak için gidiyoruz en iyi Otel'de kalıyoruz karşılığını da vermek lazımdı.
* Bir diğer konuşulan konu 11 transfer yapıldı hala aynı isimler ve sistem ile oynuyoruz.
Muğdat ve önünde tek santrfor.Bana kalırsa Muğdat'ın önünde oynayacak Santrfor isim olarak Golcülüğü ile kendisini ispat etmiş birini almalıydık.Gökhan Kaba işi keşke direkten dönmeseydi.Bakıyoruz rakiplerimize Alanya Ekrem Sarıçam'ı aldı biz niye kaçırdık bu adamı diye hayıflanıyorum.Artı Gökhan Kaba'yı aldı.Altınordu'ya bakıyoruz Gökhan Karadeniz'i alıyor golünü de atmış,Doğan Karakuş'u alıyor,Altay'a bakıyoruz Murat Uluç varken Adem Sarı'yı alıyorlar bunlar Golcülüğünü ispatlamış isimler.Biz ise Tunç'u aldık bir üst lig'ten tamam ama 2 gol atmış geçen sezon.Ha ilerleyen maçlarda faydalı olacaktır ,goller atacaktır ancak demek istediğim başka bu lig'te golcülüğü tescilli bir adam almalıydık.
* Artık haftaya kendi sahamızda oynayacağımız Bozüyükspor maçı ile Lig bizim için başlıyor diyelim.
* Alanya da takımımızı münferit taraftarlarımızla birlikte 50 kişi civarında bir grupla destekleyen 
 taraftar gruplarımızdan Siyah İnciler / Efe Yürekler 'e teşekkür ediyorum.

Fotoğraf Aşkın Duru'dan ;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder