7 Ekim 2021 Perşembe

Naz Naz Tek Attı 3 Puanı Kaptı : 1-0 !!!

     Takımı,teknik heyeti,yönetimi,taraftarı kutluyorum
Üst üste aldığımız 2 deplasman mağlubiyetinden sonra kritik bir maçtı.
Çok şükür takılmadık ve kazandık.
Maç hafta içi mesai saati içinde olduğu için canlı izleyemedim,biraz önce tekrarını izledim ve o şekilde yorum yapma şansına sahip olabildim.

Maça her iki takım şu 11 leri ile başladı.
Son Zonguldak maçından 2 değişiklik vardı.
Sol bek te Selçuk Hakalmaz ın yerine Emre Toptan,Sağ kanat ta Mehmet Özdıraz ın yerine Aytaç Deniz yer almıştı.
Bucaspor da ise kendi sahalarında kaybettikleri son Kırşehir maçında 4 farklı isim vardı.Mehmet Fuat Gölbaşı,Ufuk Er,Metin Yüksel ve Abdullah Balıkuv un yerlerine,Yusuf Yıldırım,Alper Kadir Duruk,Ahmet Aktaş ve Saruhan Fındıkçı vardı.
En önemlisi Tolga Doğantez ilk kez (Önceki Uğur Balcıoğlu da aynı) Mehmet Fuat Gölbaşı ve Tunç Murat Behram ı birlikte oynatmaktan vazgeçip sadece Tunç Murat Behram ile çıkmıştı.
Hiç beğenmedim Buca yı Onlar bizim gösterdiğimiz reaksiyonu gösteremediler.
Kadroları bence gayet iyi.Bu kadrodan böyle etkisiz,silik oyun göstermeleri Onlar adına çok kötü idi.

Açıkcası bu maçı kazanacağımızı beklemiyordum,berabere biter diye düşünüyordum.
Bir diğer beklentim takımın mücadele olarak beğenmediğim son Zonguldak maçına göre daha iyi mücadele etmesi ve karakter koyması,reaksiyon göstermesi idi ki bunu gördüm diyebilirim.İyi mücadele ettik.

Tabii Zonguldak maçında performansını yetersiz gördüğüm bazı isimlerin yerine artık İlyas gibi,Sefa gibi,Efe Binici gibi,Ahmet Gökbayrak gibi isimlerin de şans bulmasını bekliyordum ama Kadir Hoca benimle aynı düşünmüyor olsa gerek ki sadece yukarıda söylediğim gibi 2 değişiklik yapmıştı Emre Toptan ve Aytaç Deniz i 11 de başlatmıştı.Aytaç ta Zonguldak ta sonradan girmesine rağmen etkisiz kalan isimlerden biri idi.

İlk yarıda istediğimiz pozisyonları bulduk aslında ama hep aynı kronik hale gelen son vuruş eksikliği ve son paslarda pasın şiddetini ayarlayamama sorunlarından üstün oynamamıza rağmen ki bazı başka eksiklerimiz de var tabelayı değiştiremedik.

Kadir Hoca bana göre maça başlaması gereken 11 i 61.dakikada yaptığı 3 değişiklik ile buldu.Mali,Bünyamin ve Aytaç ın yerlerine İlyas,Efe Binici ve Mehmet Özdıraz girdi.
Oyunda üstünlük arayışlarımız zaten vardı ,ikinci yarı başında Sağ dan yapılan ortada Mali kafayı iyi vuramadı gibi pozisyonlarımız vardı.
Ve bence bizim adımıza Maçın Adamı Mert Çapar soldan kendi yarattığı pozisyonda iyi kesti ve Mehmet Özdıraz çok iyi takipçilikle golümüzü attı.
Başka pozisyonlarımız da vardı,korumayı da bildik.
Buca nın maç boyunca net pozisyonu yoktu.Bir Tunç un ilk yarıda Penaltı almak için düştüğü bir pozisyon,bir kaç şut ve son 90+3 te doldurdukları duran topta kafa vurdurduk Allah tan gol olmadı,bunlar vardı sadece.

Oyun olarak geliştirmemiz gereken noktalar var.
Orta sahada geniş boşluklar veriyoruz ve ön alanda mesela Mali önde tek başına basıyor arkadaki isimler 10 metre geride kalıyor.Hep birlikte basılacaksa basılmalı yoksa Mali de geriye çekilip takım boyunu kısaltmalı.
Yani kompakt ve yakın oynamalıyız.
Zaten bence Orta Sahamız Ersavaş-Sıddık ve Bünyamin ile biraz yumuşak kalıyor.
Sıddık ve Bünyamin daha teknik,top yapan oyuncular mücadele güçleri düşük,sadece Ersavaş a kalıyoruz mücadele kısmında.
Artı Bünyamin sadece mücadele değil,oyunu yönlendirme,pas yapma kısmında da bence yetersiz kalıyor.Efe Binici bana göre daha çok şans bulmalı.
Veya eğer Sefa tam hazır hale gelip 11 e girecekse Onur Demir i de Orta Sahada Ersavaş ın yanında değerlendirebiliriz mücadele gücü anlamında o zaman Ersavaş biraz daha öne ve oyunu yönlendirme anlamında Sıddık a yardımcı olabilir.
Hoca 79 da Sıddık ı çıkarıp Sefa yı Önliberoya koydu bir deneme yaptı aslında.
Hazır bir Sefa eğer Onur Demir - Koray tandemi bozulmayacaksa zorluk derecesi yüksek mesela Pendik,Tarsus,Ankara DS,Şanlıurfa gibi deplasmanlarda bu şekilde Hocanın denemesi uygulanabilir zira dediğim gibi bu deplasmanlarda yumuşak kalır bu orta sahamız.

Bireysel performans anlamında ; 
TOP 3
1-MERT ÇAPAR
2-KORAY BAYKARA
3-MEHMET ÖZDIRAZ
Özdıraz ı oyuna sonradan girip sonuca etki ettiği için aldım,yoksa Ersavaş,Emre Toptan ve bazı taraftarlarımızın nedense beğenmediği Sıddık ta iyi oynadı.
Ben Sıddık ı beğeniyorum,bu maçta daha çok ofansif orta saha gibi oynadı ve bütün aksiyonlarda vardı,evet kaçırdığı goller de oldu ama önemli olan maçın içinde olması.

Gelelim Muhammet Ali Aydın - Mali - konusuna ;
İyi niyetinden,çabasından,özverisinden (Sakat sakat oynadığı maçlar olmuş) hiç bir şüphem yok,gol atamadığı için üzerinde baskı da var bunu da görebiliyorum.
Mesela şöyle bir pozisyon vardı,soldan Emre Toptan dı galiba iyi getirdi ve kesti
Mali rahat pozisyonda kafayı vuramadı ıskaladı.
Normal şartlarda bu kafayı vurur ve golü atardı ama dediğim gibi üzerinde baskı hissettiği için diye düşünüyorum atamadı.
DÜZELTME : Bu pozisyonda rakip oyuncu son anda topa dokunmuş o yüzden Mali topa ondan vuramamış onu düzelteyim.
1 gol atsa bundan kurtulacaktır.
Her oyuncunun böyle dönemleri olabilir,bazı Golcülerin de uzun süre gol atamadığı dönemler oluyor mesela bizim İlyas ta Sakarya da 8 maç gol atamamıştı.
Bu yüzden kenarda Ahmet Gökbayrak varken Ona da şans verilebilirdi diyorum.
Bu çocuk hazırlık maçlarında iyiydi ve 2 golü vardı yanlış hatırlamıyorsam.
Ama bugüne kadar 2 maçta 3 dakika süre alabildi.
Hoca belki İlyas ta yok iken Mali yi kazanmak istiyor oynatıyordu ama bazen kenardan getirip katkı almak ta var ki Mali bunu çok yaptı geçen sezon.
Önemli olan oyuncudan katkı almak değil mi ?
Umarım bu yazdıklarımdan sonra Mali yine beni arkadaşlıktan çıkarmaz :)

Toparlayacak olursam ; şu ana kadar yeni transferler ve eski oyuncularımızdan yeterli performansı alamadığımız oyuncularımız olsa da elimizde fena olmayan bir kadro ve her takımın her takımı yenebildiği,her hafta sürpriz sonuçların alındığı bir gruptayız.Bu nedenle oyunumuzu biraz daha geliştirip,performans alamadığımız oyuncularımızın performanslarını biraz arttırırsak,biraz daha forma adaleti sağlarsak kimsenin hesap etmediği bu takım bambaşka hedeflere yelken açabilir.

Bütün derdim takımın iyi olması.
Yaptığım eleştiriler yapıcı,iyi niyetli eleştirilerdir ama bakıyorum çok sevdiğimiz,bizi tanıyan kardeşlerimiz bile bunu anlamıyor eleştiri yapıyoruz diye yanlış düşüncelere kapılıyorlar.

Pazar günü Konya ya gidiyoruz.
İnşaallah Puan ya da Puanlarla döneriz.
1922 Konya takımı çok genç,koşan,mücadeleci,enerjik ve ne zaman ne yapacağı belli olmayan bir takım.2 maçtır hocaları ayrıldıktan sonra alt yapı hocası Devriş Deniz ile 2/2 yaptılar en son dün Kırşehir i deplasmanda 2-1 yendiler.
Devriş (Derviş değil öyle yazıyor) Deniz de İddialı,Nazilli'yi yenersek Hedef Play Off olur diyor.

Devriş Deniz: "Şansı iyi değerlendirdim, kalmayı hak ediyorum" 
1922 Konyaspor ile çıktığı 2 maçta 2 galibiyet alarak yeşil-beyazlı takımı alt sıralardan uzaklaştıran teknik direktör Devriş Deniz, takımda kalmayı hak ettiğini belirterek, “Bu şansı iyi değerlendirdiğimi düşünüyorum. Kendimizi de kanıtlamış ve görmüş olduk.
FATİH ŞEKER 
İlk 4 haftada 2 puan alabilen Karatay Termal 1922 Konyaspor, teknik direktör değişiminin ardından son 2 haftada 2 galibiyetle çıkışa geçti. Yeşil-beyazlı ekip, teknik direktör Devriş Deniz idaresinde önce sahasında Uşakspor’u 5-1 mağlup etti, son olarak da deplasmanda şampiyonluk adaylarından Kırşehir Belediyespor’u 2-1 mağlup etti. 
Yavru Kartal’da durumu henüz kesinlik kazanmayan teknik direktör Devriş Deniz, Anadolu’da Bugün’e çarpıcı açıklamalarda bulundu. Göreve geldikten sonra takımda bazı dokunuşlar yaptıklarını kaydeden Deniz, “Oyuncuların istek ve arzusu ile psikolojik durumlarını düzelttik. Mental olarak takımı yukarı çektik. Oyun yapısında biraz değişiklik yaptık. Takımın hücumsal anlamda daha iyi duruma gelmesi adına bazı dokunuşlar yaptık. Bu da bize olumlu cevap verdi ve iyi sonuçlar geldi. Takımı zaten tanıyordum ve takım hakkında bilgilerim vardı. İç saha ve deplasmanda her maçına gittim. Takımla da frekansımız tuttu. Organ nakli gibi oldu” dedi. 
NAZİLLİ’Yİ YENERSEK HEDEF PLAY-OFF OLUR 
Kırşehir galibiyetini değerlendiren 50 yaşındaki teknik adam, şunları söyledi: “Çok zor bir maça çıkacağımızı biliyorduk. Kırşehir bizi yenseydi lider olacaktı. Tempolu, mücadele gücü yüksek, kora kor bir maç oldu. Bizim başladığımız ve devamında oyuna attığımız isimler katkı sağladı. Oyuncularım çok istekli ve arzuluydu. Önemli bir galibiyet. En büyük sevinçlerimizden biri de genç bir takımla 1-0 geriye düşüp maçı lehimize çevirmemiz oldu. Daha önceki maçlarda geriye düşünce moral olarak düşüp maçı çeviremiyordu. Genç oyuncularımız yavaş yavaş ligin sertliğine alışıyor. Gelişime açık oyuncular. Oyuncularımızın sadece özgüven ve oynatılmaya ihtiyacı var. Bu haftaki Nazilli maçını alırsak artık hedefimiz play-off olur, yukarılara oynarız. Eşik maçı olabilir bizim adımıza.
” ŞANSI İYİ DEĞERLENDİRDİM ''
Takımda kalmayı hak ettiğini belirten Devriş Deniz, “1922 Konyaspor’da daha önce de çalıştım. Salih Eken hocanın yardımcılığını yaptım. Ligi ve oyun formatlarını biliyorum. Bu benim için büyük avantaj. Böyle bir yetki almak bizim için de iyi oldu. Bize ihtiyaç vardı ve göreve geldik. Böyle bir şans verildiği için memnun oldum ve keyif aldım. Bu konuda müteşekkirim. Çok teşekkür ediyorum. Bu şansı da iyi değerlendirdiğimi düşünüyorum. Kendimizi de kanıtlamış ve görmüş olduk. Takımda kalmayı hak ettim ama yönetimin vereceği karara da saygılıyım. Ben bana verilen görevi yapmaya çalışıyorum. Bekliyorum şuan. Başarılı bir teknik direktör olarak Konya futboluna ve Türk futboluna hizmet etmek istiyorum” ifadelerini kullandı. 
AHMET ÖNAY VE CAN DEMİR BÜTÜNLÜĞÜ SAĞLIYOR 
Takım kaptanları Ahmet Önay ve Can Demir Aktav’ı takım için önemine vurgu yapan Deniz, “İkisi de takımın belkemiği. Çok büyük destek veriyorlar hem şahsıma hem de takım içi birlikteliğine. Takımın bütünlüğünü sağlıyorlar. Hem ağabeyliklerini yapıyorlar hem de oynadıkları futbolla örnek gösterilecek durumdalar” şeklinde görüş belirtti. 
MUSTAFA APARDI'DAN BEKLENTİ BÜYÜK 
Son 2 karşılaşmada 3 gol atan 23 yaşındaki forvet Mustafa Apardı hakkında da görüşlerini paylaşan deneyimli teknik adam, “genç ve gelecek vadeden bir oyuncu. Bonservis bizde. inşallah Konyaspor seviyesinde oynayabilecek bir oyuncu haline getirebiliriz.Beklentimiz yüksek Mustafa dan '' değerlendirmesinde bulundu.

http://www.anadoludabugunspor.com/devris-deniz-sansi-iyi-degerlendirdim-kalmayi-hak-ediyorum-62885h.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder