3 Ocak 2016 Pazar

ÖZEL RÖPORTAJ : İLK YARININ GOL KRALI FUTBOLCUMUZ FATİH ÜGE RÖPORTAJIMIZ !!!

- Merhaba Fatih Röportaj isteğimizi kabul ettiğin için
çok teşekkür ediyorum.Cevaplamak istemediğin soruları
geçebilirsin.Başlayalım ;
Önce en güncel yerden başlayalım sezonun ilk devresini ilk
başlarda düzenli oynamamana rağmen müthiş bir finish ile
7 gol ile ve Gol Krallığı sıralamasının en tepesinde bitirdin
duyguların neler,ilk yarı performansından memnun musun
ikinci devre daha iyi bir Fatih Üge vaat ediyor musun ?
- Aslında genel olarak baktığımızda memnunum fakat daha iyisi olabilirdi.   2.yarı performansımın üstüne koyarak devam edeceğim.
Tabii ki de gol atmak,attırmak çok güzel bir duygu hele ki en üstte
ismini gördüğünde insan mutlu oluyor.Ayrıca 2.yarı için şunu
söyleyebilirim gol atsam da atmasam da sahada bulunduğum süre
içinde formasını terleten bir Fatih Üge olacak.
- Takım olarak 2.devre ne yapabiliriz ,7 puan farkı kapatıp
Play Off yapabilir miyiz ne dersin ?
- 2.Devre biz takım olarak 7 puan farkı gözümüzde büyütmüyoruz
neden olmasın Play Off sonra PTT 1.Lig ama bunları söylerken de
ayaklarımız yere sağlam basacak.
- Peki hem Sana bireysel olarak hem de takıma Başarılar
dileyerek Klasik formatımıza geçiyorum.
- Futbola nasıl başladın,ailen de yönlendiren oldu mu,
desteklediler mi ?
- Futbola Bende çoğu meslektaşım gibi sokakta başladım daha sonra Babam çok destek verdi.
- Hangi Mevkii oyuncususun Kanat Forvet mi,Santrfor mu ?
En iyi nerede etkili oluyorsun Sana göre ?
- Futbolda Ben mevki ayırt etmiyorum hocalarım nerede uygun görürse en iyimi vermeye çalışıyorum biraz klişe olacak ama bahsettiğiniz mevkilerin hepsinde oynuyorum ne kadar etkili ne kadar kötü oynadığım hocalarımın takdiri.
- Oynadığın mevkii de Dünyada ve Ülkemizde örnek aldığın isimler
var mı ?
- Futbola Burak Yılmaz'ı çok beğeniyorum birde küçükken Fernando Torres,Brezilyalı Luis Ronaldo hastasıydım.
- Bugünlere gelmende emeği olan hocaların kimler isimlerinden bahsedebilir misin ? Ben de yeri ayrıdır diyebileceğin bir Hocan
var mı ?
- Futbola Bugünlere gelmemde Yıldızgücü'n de ilk etapta şu anda
kulübümüzde bulunan Cahit Hocam vardı,sonraki dönemde Nazilli
Belediyespor altyapısındayken Orhan İbiş hocam Altyapı koordinatörü idi bana çok faydası oldu mental ve fiziksel olarak,akabinde Gürhan Sönmez,Akif Kaya ve Utku Duru hocalarımın üzerimde emekleri vardır sağolsunlar.
- Futbolu meslek olarak seçtin ya futbolcu olmasaydın hangi mesleği seçmek isterdin ?
- Futbolcu olmasaydım küçük bir market açardım işletmeye çalışırdım smile ifade simgesi ya da Sivil Polis olmak isterdim Arka Sokaklar
hesabı smile ifade simgesi
- Bireysel ve takım olarak kariyerinde ödül ve başarıların var mı, Şampiyonluk yaşadın mı ?
- Bireysel olarak 3.Lig de biliyorsunuz Şampiyon olduk.2.Lig ve 3.Lig de Play Off oynadık.
- Nazilli Belediyespor'umuzla 3.Lig Şampiyonluk yaşadın 31 maçta
12 gol ile katkı yapmıştın nasıl bir duygu idi Şampiyonluk ?
- Gene bir klişe söz olacak ama ''Anlatılmaz yaşanır '' smile ifade simgesi
- Unutamadığın maç var mı en çok sevindiğin ve en çok üzüldüğün ?
- Unutamadığım maç malumunuz Aydınspor maçı.2.maçımda profesyonel ve o derbide benim golümle kazanmıştık.En sevindiğim maçta oydu.En üzüldüğüm maç Bayrampaşa maçı Play Off da elenmiştik ve Ben kötü oynamıştım,kendime çok kızmıştım maçtan sonra.
- Unutamadığın en çok Beğendiğin golün var mı ?
- Unutamadığım gol Aydınspor'a attığım gol en beğendiğim gol ise taraftarlarımız hatırlar mı bilmem Şampiyon olduğumuz sene Kilimli maçı vardı içeride benim gollerimle 2-0 kazanmıştık o maçta attığım ilk gol güzeldi bence aşırtma bir vuruşla gol yapmıştım.
Ayrıca Aydınspor golünü hayatım boyunca unutamam herhalde her şeyden önemlisi bende önemi yüksek bu goldü.
- Maçlara çıkmadan önce denediğin herhangi bir uğurun var mı ?
- Bol bol dua ederim.
- Takımda en iyi anlaştığın oyuncular kimler? Antrenman ve maçlar dışında boş kalan vakitlerini nasıl değerlendiriyorsun?
- Herkesle aramı iyi tutmaya çalışıyorum çok şükür boş vakitlerimde pes atarız bir de sevdiklerimle vakit geçirmeyi severim.
- Sence Türk futbolunun şu anki durumu nasıl ? En temel sorunlar
nelerdir ? Çözüm önerilerin var mı ?
- Şu an ki Türk futbolu iyi olma yolunda ilerliyor düzelen bazı şeyler var fakat tam anlamıyla Avrupa ülkeleriyle yarışabilmemiz için altyapı diyorum Ben her şeyin başı gelişmiş düzenli bir altyapı.
- Sence futbolu kim yorumlamalı? Eski futbolcular mı, eski hakemler mi, yoksa bu işe gönül vermişler mi?
- Sadece şunu söyleyebilirim meslek ayırt etmeden futboldan anlayan insanlar olmalı.
- Futbolun dışında hayatında neler var? Nelerden hoşlanırsın?
Boş zamanlarında neler yaparsın?
- Boş zamanlarımda sevdiklerimle vakit geçiririm Bana huzur veren pozitif insanlarla görüşmeye özen gösteririm.
Futbolun dışında hayatımda gene futbol var hayatım futbol çünkü mesleğim bu.
- Biraz da futbol dışındaki yönlerini konuşalım.
Bekarsın galiba nişan,evlilik planların ne alemde ?
Kız arkadaşın var mı smile ifade simgesi
- Nişanlıyım hocam şartlar oluştuğunda en kısa sürede evlenmeyi düşünüyorum Allah nasip ederse.
-Forma numaran 7 ? Özel bir sebebi var mı bu rakamın ?
- Seviyorum 7 numarayı Bana uğur getirdiğine inanıyorum
- Sosyal medya ile aran nasıl hesapların var mı düzenli takip eder
misin ?
- Aslında teknolojiyle pek aram yok Facebook,İnstagram hesabım var kullanmaya çalışıyorum.
- Bilgisayar açtığında mutlaka ziyaret ettiğin Web sitesi ve Sayfa
var mı ?
Onedio.com diye bir site var oraya bakıyorum bir de tabii takımımızla ilgili sizin Nazilli Belediyespor sayfasına bakıyorum.
- Tatillerini en çok nerelerde geçirmekten hoşlanırsın ? 
Tatillerinde gittiğin favori mekanların var mı ?
- Tatilde kafamın estiği huzur bulduğum yerlere gitmeyi seviyorum özellikle bir yer yok.
- Yemek yapar mısın, en iyi yaptığın yemek ?
- Aç kalmadığım sürece yapmam smile ifade simgesi ama biz erkeklerin milli yemeğimiz Menemeni iyi yaparım smile ifade simgesi
- En Sevdiğin yemek(ler) ?
- Yaprak Sarma
- Sıcak havayı mı seversin, soğuk havayı mı ?
- Sıcak havayı severim.
- Favori İçeceğin ?
- Ayran
- Giyimde tercih ettiğin özel marka nedir?
En Çok Beğendiğin Ve Kullandığın Futbol Ayakkabısı ?
- Adidas,Nike Alışverişte sevdiğim markalar.
- Ne tür Müzikler dinlersin ?
- Kulağa hoş gelen müzikleri dinlerim.
- Enstrüman Çalar mısın, Evet ise hangisi ?
- Enstrüman çalmıyorum ama çok isterdim çalmak.
- Hangi Dizileri takip edersin ?
- Poyraz Karayel
- Hayatında Seni En Çok Etkileyen Film ?
- En etkilendiğim film ''Evim Sensin''
Kitap okur musun, son okuduğun ve ayrıca en çok etkilendiğin kitap ?
- Elif Şafak ''Aşk''
- Koleksiyon merakın var mı, varsa nedir ?
- Koleksiyon merakım yok ama bozuk para biriktirmeyi seviyorum.
- Taraftarlara bir mesajın var mı ?
- Taraftarlarımıza çok Teşekkür ediyorum her şartlarda bizi destekliyorlar.2.yarı bizim içinde onlar içinde çok güzel olacak söylemeye gerek yok ama bizi desteklemeye devam etsinler.
- Son Soru da bu olsun.Keşke Yapmasaydım dediğin hata var mı ?
- Keşke yapmasaydım dediğim tek şey hayatımda yaptığım tercih hataları.Gençlik hatalarım var tabii fakat onlar benim için büyük tecrübe oldu.Tercih hataları diyelim.
- Bize vakit ayırıp sorularımızı içtenlikle cevapladığın için çok çok teşekkür ediyor futbol kariyerinde başarılar diliyoruz.
- Ben Teşekkür ederim hocam hepinizin işleri güçleri var buna rağmen bize kafa yorabiliyorsunuz gerçekten Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder