9 Ocak 2016 Cumartesi

NAZ NAZ Antep'i Elinden Kaçırdı : 0-0 !!!



HAKEMLER: Volkan Bayarslan **, Salim Şanlıer **, Habip Tiryaki **
NAZİLLİ BELEDİYESPOR: Metin ***, Yüksel **, Nuh ***, Sabri ***, Mehmet ***, Hakan **, Zafer -** (Dk.81 Yasin *), Yılmaz *, Fatih ** (Dk.73 Mutlu*), Ömer *, Caner ** (Dk.60 Halil **)
GAZİANTEPSPOR: Karcemarskas **,Vranjes **,Erdem **, Camara **, Chibuike ***,Larsson *, Orkan **(Dk.66 Ferhat **), Mustafa **(Dk.90 Abdülkadir *), Abuda **(Dk.77 Anton Putsila **), Barış **,İlker **
SARI KART: Halil (Nazilli Belediyespor)
(nazillihavadis)



YAZIK OLDU (VERSİYON 12525252..)

Şu başlığı kaçıncı kez atıyorum bu kaçıncı Versiyon bilemiyorum :((
Gerçekten yazık oluyor emeklere.İyi oyunlarımızın karşılığını alamıyoruz.
En son mesela Adanaspor maçı için de aynı şeyleri yazmıştım.

Sonuçtan memnun değilim Süperlig takımı 1,2 isim hariç 6 (+1) 7 
yabancılı as kadrolu Gaziantepspor'u elimizden kaçırdık.

Subjektif davranmıyorum zira Gaziantepspor'un hocası Mutlu Topçu 
''Nazilli ekibi maçı hak etti,daha iyi oynadı '' demiş.
Gaziantepspor taraftarı da oynadıkları futbol yüzünden takımlarını
eleştiriyor örneğin ; 

Pekala Adana ve bu maçı kazanabilirdik şimdiye 1 yerine en az 4 veya
6 puanımız olabilirdi ama ''kronik son hareket / bitiricilik'' sorunumuz
yüzünden olmadı.

 Yine de iyi oyunumuz ve ilk puanımız için takımı,teknik heyeti kutluyorum.

Maça şu 11 ile çıktık ; 

(nazillimanşet)
Dizilişimiz de şöyle idi ; 
Kalecimiz Metin ikinci yarıda Gaziantep'in bir kaç önemli atağında
çok iyi refklekslerle golü önledi,başarılı idi.

Defansta Sabri ve Nuh daha dikkatli idiler,iyi oynadılar.
Sabri Camara ile iyi savaştı topu oyuna sokuşları da iyiydi.
Hakan her zamanki gibi sağlam ve dengeli idi.
Yüksel hücuma çıkışlarda ve paslarda biraz etkisizdi.

4-1-2-3 gibi bir diziliş ile defansın önünde Mehmet Ersavaş tek Ön libero
olarak gedikleri kapatmak,defansa yardım etmek,Yılmaz ve Zafer ise
hücuma servis ve rakibe basarak iki yönlü oynamaya çalıştılar.

Kanatlarda Fatih ve Caner gibi 2 iyi oyuncumuz var pozisyonlara da
girdiler özellikle Caner o pozisyonda golü atmalıydı,pozisyonlarda
hazırladılar ancak diğer maçlardaki gibi mesela Fatih Trabzon,Caner
Adana maçındaki gibi etkili değildi.
Santrfor da Ömer Yalçın her zamanki gibi çalıştı,didindi,hava toplarını
aldı,indirdi ama fizik dezavantajı nedeniyle ağırlığı yüzünden gol
yollarında etkili olamadı.

Benim düşüncem Santrfor mevkiinde daha hareketli,mobil,hızlı
bir forvetin oynaması.Umarım transfer edilen Gökhan Demir ve
prensipte anlaşılan Murat Tosun bu tip forvetlerdir.
Keşke Gökhan Demir cezalı olmasaydı da bu maçta oynayabilseydi.
Hatta bu maçta ikinci yarı başında Gaziantep ilk kez 55 ve 60.dk.lar
arası bir kaç pozisyonlar yakalayıp biz oyundan düşmeye başlayınca
Ben olsaydım kendi kendime oyuna nasıl müdahale edebilirim diye 
düşündüm Ömer Yalçın'ı çıkarıp Halil Zeybek'i alıp Fatih'i Santrfora,
Halil'i Sağ kanada alırım derken Alaaddin Hoca da hamlesini yaptı 
Halil Zeybek'i Caner'in yerine aldı kurguyu bozmadı tabii saygı 
duyuyorum.
Benim düşüncem Fatih Ömer'den daha sprinter,alıp götürebilecek
patlayıcı kuvveti olan bir forvet olduğu için oraya çekerdim.

Halil Zeybek demişken klasını hemen gösterdi.Önce Caner'in yerine
Sol kanat da başladı daha sonra 75'de Alaaddin Hocanın ikinci
hamlesi Fatih'in çıkıp Mutlu'nun Sol kanada geçmesi ile Halil Sağ
kanada geçti ve mesela 85'de sağ kanat dan kopup götürüp ortaya
çıkarması müthişti.Bu enstantaneleri çok göreceğiz ikinci yarı
tribünleri ayağa kaldıracaktır.

Alaaddin Hoca'nın 3.hamlesi 83'de Zafer'in çıkıp Yasin'in girmesi ile
geldi.Bence Yasin geç girdi ki bu şekilde verimli olamıyor kendisinin de
belirttiği gibi.

Yukarıda umarım Gökhan Demir ve Murat Tosun ağır değillerdir dedim.
Gol ve bitiricilik sorunumuzu çözebilirlerse takım ivmelenir zira çok
fazla bir sorunu yok iyi bir takıma sahibiz.
Ömer Yalçın beğenilmiş taraftarlarımızca evet faydalı bir oyuncu ama
sonradan kilidi açmak için doldur boşalt oynadığımız maçlarda veya
oyunu rakip ceza alanına yıktığımızda iş yapabilir.
Veya arkasında çok iyi sızma yapan,gol koklayan bir forvet arkası 
olması lazım Ona yakın oynayan,indirdiği topları değerlendirebilecek.
Mesela Muğdat böyle bir profildi.Burhanettin de Ömer Yalçın gibi 
ağır biriydi ama indirdiği,duvar olduğu topları Muğdat çok iyi değerlendirebiliyordu.Tabii bir Muğdat daha bulmamız imkansız.
Zaten Muğdat'ın gidişi ve Onun skorerliğini dolduramadığımız için
hala üst lige çıkamıyoruz kalsaydı ve o gol üretkenlikte birini 
bulabilseydik şimdiye çıkmıştık 1.Lige.

Hala şutlarda isabet bulma,duran topları iyi kullanma sorunlarımız
devam ediyor.

Bu maçta öne çıkan 4 isim saymak istersem Metin,Zafer,Sabri ve 
Ömer diyebilirim.

Yedek kulübesinde yeni profesyonel yapılan Mert Çapar kardeşim
(Kendisine Hayırlı Olsun Başarılar Diliyorum) ve Doğancan Koca'yı
görmek de sevindirici.Fatih ve Ersavaş 11'de,Mert ve Doğancan
18'de 4 alt yapı oyuncumuz olması Benim için gerçekten önemli.

Tribünleri daha dolu görmek isterdim maalesef seyircimiz TV'dan 
izlemeyi tercih etmiş bu üzücü çünkü hava güzel,hafta sonu saat
uygun sayılır,bilet fiyatı bir Süperlig takımı maçına göre normaldi.
Bugün İnegöl-Konya maçını da izledim TV'dan ve tribünler dolu idi.

Gaziantepspor'u hiç beğenmedim bu kadar kötü beklemiyordum ki
kendi taraftarları da ağır eleştiriyorlar zaten.Kaleci Karcemarskas'ın
topu oyuna sokarken vakit geçirmesi çok garipti doğrusu.

Yukarıda dedim şu anda en az 4 veya 6 puanımız olabilirdi ve
gruptan çıkmak için büyük şansımız olabilirdi.
Gaziantep maçları bu konuda durumumuzu belirleyecekti.
Bu maçı alsaydık şansımız artacaktı şimdi Salı günü orada en azından 
yenilmemek ve burada Adana maçını almayı düşünmek lazım.
Tabii kupa ilk hedefimiz değil toplayabildiğimiz kadar puan toplayıp
para kazanmak lazım, olursa da gruptan çıkarsak süper olur.

Maç trafiğimiz sıkışık Ocak Ayında 22 günde 7 maç oynayacağız.
Kadromuzda bir yandan daralıyor,bir yandan gençlerimize şans
doğabilir öte yandan yaş ortalaması yüksek oyunculara fazla yük
binebilir.Allahtan 10 gün iyi çalıştık,antrenmanlarımız sıkı geçti.

Sezonun ikinci devresi başlamış oldu bu maçla Hayırlı Olsun.
Sakatlıksız,kazasız belasız Başarılı bir İkinci dönem olmasını diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder