3 Ocak 2016 Pazar

Futbolcularımızla Röportajlar Serisi : YASİN YENER !!!


- Merhaba Yasin Röportaj isteğimizi kabul ettiğin için
çok teşekkür ediyorum.
Önce güncel yerden başlayalım sezonun ilk devresini kısaca değerlendirir misin,ilk yarı performansından memnun musun ikinci devre daha iyi bir Yasin Yener görecek miyiz ?

- Merhabalar Sezonun ilk yarısı açıkcası lig de istediğimiz gibi gitmedi hedeflerimizin en az 10 puan gerisinde bitirdik bence tabi takım halinde arkadaşlık yönünden hiç bir sıkıntı yaşamamamıza rağmen sahada çok enteresan gerçekten hepimizin ilk defa yaşadığı olaylardan dolayı açıkcası futbol bu yüzden güzel bizim adımıza kötü olsa da kötü bitti.
İllaki hatalarımız yanlışlarımız oldu ama sonlara doğru düzeltdiğimizi düşünüyorum takım halinde.
Benim performansıma gelince de açıkcası oynadığım 18 maç var ama sadece 1 kez 90 dakika oynadım çoğu maçta 45 - 50 dakika oynadım.Ben Orta Saha oyuncusuyum ve oynadıkça ritm tutuyor kuvvetleniyorum bunu sonlar hariç yakalayamadım 2.Yarı tabi ki daha iyi bir Yasin görecekler.

- Takım olarak 2.devre ne yapabiliriz ,7 puan farkı kapatıp Play Off yapabilir miyiz ne dersin ?

- 7 puan fark kapanacak fark ama hedefimiz tek tek maçları ele almak hep önümüzdeki maça bakıyoruz kafamızda uzun vadede Play Off dan başka bir şey yok.

- Peki hem Sana bireysel olarak hem de takıma Başarılar dileyerek Klasik formatımıza geçiyorum.
Kısaca Seni tanıyalım.Ailen hakkında da kısa bir bilgi verebilir misin ? Ailen de başka futbolla ilgilenen var mı ?
Futbola nasıl başladın,ailen de yönlendiren oldu mu,
desteklediler mi ?

- Ailem de 2 Ablam var tek Erkek benim futbolla ailemin uzak dan yakından alakası yok.Sadece Ben varım futbol benim
için bir Aşk onun peşinden gittim,ailemde bu konuda her zaman destek oldular.Futbola İstanbul da Güngoren Belediye sporda basladım orada profesyonel oldum ve oynadım .

- Orta Saha oynuyorsun biraz futbolcu özelliklerinden bahsedebilir misin ? Başkalarının söylemesi daha doğru ama en kuvvetli ve zayıf yönlerin neler mesela bana göre koşu,mücadele,top çalma,pres,tekniğin,pasörlüğün gayet iyi ancak gol ,asist sayın daha fazla olmalı gibi.

- Ben Orta Saha oyuncusuyum çabuk bir oyuncuyum.İlk özelliğim Pasör olmam daha fazla sut atmalıyım Nazillispor da gecen sene 5-6 gol attırdım yarım devrede ama bu sene sadece kupada asist yapabildim daha fazla şut atmalıyım özelliğim olmasına rağmen çok az şut çekiyorum 2.yarı değişecek fakat ben zaten çok gol atan bir oyuncu olmadım orta saha oyuncusuyum asist özelliğim çok fazla benim ilk işim attırmak.


- Oynadığın mevkii de Dünyada ve Ülkemizde örnek aldığın isimler var mı ?

- Karakter olarak değil ama futbolcu olarak Emre Belözoğlu'nu örnek almışımdır,çok beğenirim.

-Bugünlere gelmende emeği olan hocaların kimler isimlerinden bahsedebilir misin ?
Ben de yeri ayrıdır diyebileceğin bir Hocan var mı ?

-Bana çok emeği olan Tokatspor da çalıştığım Namık Altınsoy hocam çok emeği vardır bende ve Ahmet Yıldırım Kocaeli Birlikspor da 2 sene çalıştık bana çok güvenen her zaman beni geliştirmiş bir isimdir.


- Bireysel ve takım olarak kariyerinde ödül ve başarıların var mı, Şampiyonluk yaşadın mı ?

- Şampiyonluk yaşadım Denizli Belediyespor da oynarken 3.Ligden 2.lige çıkmıştık.

-Unutamadığın maç var mı en çok sevindiğin ve en çok
üzüldüğün ?

- Diyarbakır'ı Penaltılarla yenmiştik en mutlu olduğum maçtı.
En kötüsü ise gecen sene Pazarspor maçı ve Kocaeli de son maç Çankırı'yı yenememiştik Play Off kaçtı o maç.

- Unutamadığın en çok Beğendiğin golün var mı ?

- En güzel golüm 2 sene önce Gaziosmanpasa da oynarken Göztepe'ye attığım gol aşırtma güzel bir gol atmıştım.
En anlamlı golüm de Tokatspor da oynarken dakika 90'da Çankırı'ya deplasmanda attığım gol Play Off'a gitmemize buyuk katkısı olmuştur.

- Forma numaran 10 ? Özel bir sebebi var mı bu rakamın ?

- Forma numaramın ozel bir anlamı yok Hakan Duran 23 numarayı istedi bende ona verdim.Bu numarada bana kaldı daha önce Kocaeli de 10 numara giydim. Normalde her zaman 23 numara giyiyorum.10 numara giyince Ben orta saha oyuncusuyum ama farklı beklentiler oluyor.

- Futbolun dışında hayatında neler var? Nelerden hoşlanırsın?
Boş zamanlarında neler yaparsın?

- Ben iş zamanı iş eğlence zamanı eğlenceyi düşünen bir adamım.Boş zamanlarımda bir gezginim dünyayı gezerim farklı kültürler farklı hayatlar görmeyi severim .
Antrenmanlar dışında tesisdeyimdir izinler dışında gezmeyı sevmiyorum.Ama izin günlerimi en iyi şekilde değerlendiririm .

- Herhangi bir Lakabın var mı arkadaşlarının ve yakın çevrenin Sana seslendiği ?

- Lakabım Süper Mario diyorlardı Kocaeli de.

- Korktuğun veya uğursuzluğuna inandığın şeyler var mı ?

-Herhangi bir totemim batıl inancım yoktur.Bence çalışarak ve inanarak başaramayacağın hiçbir şey yok

- Taraftarlara bir mesajın var mı ?

- Taraftara mesajım her zaman yanımızda ve anlayışlılar bu tutumları bizi mutlu ediyor ve güven veriyor bunu hiç bozmasınlar

- Bize vakit ayırıp sorularımızı içtenlikle cevapladığın için çok çok teşekkür ediyor futbol kariyerinde başarılar diliyoruz.

- Size de çok teşekkür ediyorum güzel sorularınız ve ilginiz için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder