25 Ocak 2016 Pazartesi

NOSTALJİ / TARİHİMİZ : EFSANE GOLCÜ BABÜR BENTÜRK



NAZİLLİSPOR'un Efsane Golcüsü BABÜR BENTÜRK'den Tüm NAZİLLİSPOR'lulara ve NAZİLLİ'li Hemşehrilerimize Selam Var.
Sayfamız daha önce örneklerini gördüğünüz üzere NAZİLLİSPOR / NAZİLLİ BELEDİYESPOR'umuzun kuruluşundan bugünlerine kadar az veya çok emeği geçmiş Başkan,yönetici,Menajer,futbolcu temas kurabildiğimiz her değerimizi eski,yeni kuşak sizlere,en azından selam ve sevgilerini ulaştırmaya çalışıyoruz.
Bu sefer ki konuğumuz NAZİLLİSPOR'umuzun kuruluş ve ilk
Şampiyonluk döneminde oynamış,attığı gollerle Efsane Golcü olarak Babalarımızdan ismini çok sık duyduğumuz BABÜR BENTÜRK.
Kendisi ile temas kurmamıza çok memnun oldu ve aracılığımızla
tüm NAZİLLİSPOR'lu ve NAZİLLİ'lilere çok çok Selamlarını ve Sevgilerini ilettti, NAZİLLİSPOR'umuzu ve NAZİLLİ'mizi hiç unutmadığını hala dostları aracılığıyla iletişiminin devam ettiğini
söyledi.
Kendisi şu anda İstanbul'da oturuyor.Telefon ile sohbet ettik,bu sohbet den aklımızda kalan notlar şöyle ;
''Kuleli Askeri Lisesinde okurken Ordu Milli takımında oynuyordum.
Askeri Lise den sonra Davutpaşa,Kasımpaşa da oynadım
Beşiktaş ile anlaşmıştım olmadı.Sonra Bursaspor ile anlaştım
75 bin Lira kapora da aldım ama o zamanın Başbakanı Süleyman Demirel ,Bakanlar ve Aydın Milletvekilleri İsmet Sezgin ve Nahit Menteşe araya girdi beni Nazillispor'a getirmek için
ve Bursaspor'a parayı iade ettim ve Nazillispor'a geldim.
1967,68,69,70 4 sene oynadım.Nazilli den ayrılmama sebep olan olay hoş olmayan olaydı haklıydım kararımda ama olay oldu bu
Bandırma'ya giderken Kaleci Oskay vardı yanımda otobüsü kurşunladılar yaralandı.Bileklerini bile kesen taraftarlar vardı
yıllar sonra Nazilli'ye geldiğimde tanıştım O taraftarımızla.
Çok Gol Kralı oldum hatta Trabzonspor da Necmi Perekli vardı Golcü Babür Abi bırak bir kez de biz olalım demiştir.
22,24 golüm vardı Son Kırıkkale maçında benim Gol Kralı olmamam için 6,7 gol attırdılar rakibime ve geçirdiler.
Sadece Nazilli değil,Aydın,Manisa,Muğla,İzmir tüm Ege'den Beni
izlemeye gelirlerdi.Nazilli'nin tüm İlçeler Atça, Sultanhisar, Bozdoğan,Yenipazar ve her yerde Bana taparlar.Özel maç,fuar şehirleri kupası v.s. hangi maç olursa olsun yenmediğimiz takım kalmadı tüm Ege de herkesi yendik.
Sadece futbol değil çok şey yaptım.
Tekel de Güreş ve Boks takımı kurduk Güreş Federasyonu Başkan
Yardımcılığı yaptım.
Özal zamanında Naim Süleymanoğlu'nu Avustralya'da kaçırdık
o yüzden Rusya ve Bulgaristan'a girmem yasaktır.
Renkli,çok yönlü bir kişiliğim vardır.
Çok şey var daha bir gün yüz yüze gelirsek anlatırım ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder