10 Kasım 2014 Pazartesi

Nazilli Belediyespor - Bugsaşspor : 1-3 (Gene Hüsran)


STAT: Nazilli İlçe
HAKEMLER: Mesut Carık **, Mehmet Kağan Bingül *, Nurettin Taşkesen **
NAZİLLİ BELEDİYESPOR: Sofu *, Lider **, Bora **, Mehmet Ersavaş ***, Mustafa *** (Dk.58 Halil **), Erdi * (Dk.25 Eren **), Tufan Zahid ***, Hakan ***, Saffet Gurur **, Umut ** (Dk.37 Hüseyin Akoğlu **), Caner Hüseyin ****
BUGSAŞ SPOR A.Ş.: Ahmet Eyüp ***, Cebrail **, Volkan ***, Rahmi Muhammet ***, Osman ** (Dk.68 Selçuk **), Burak *, Tolgahan ***, Kudret *** (Dk.85 İsmail **), Mikail ***, Yavuz *** (Dk.73 Necati *), Şahin **
GOLLER: Dk.28 Caner (Nazilli Belediyespor) – Dk.15 Yavuz, Dk.17 Kudret, Dk.90+4 Mikail (Bugsaş spor A.Ş.)
SARI KART: Mustafa, Lider (Nazilli Belediyespor) – Osman (Bugsaş spor A.Ş.)
KIRMIZI KART: Dk.90+3 Mehmet Ersavaş (Nazilli Belediyespor)
(Ümit Özmen)

*****

* Maalesef gene kaybettik :((
Bu kez ipimizi hesapta olmayan vahim bireysel hatalar çekmiş.
Kalecimiz Sofu ve defansımızın bel kemiği Bora'nın 2 dakika yaptığı affedilmez hatalar birden skoru 0-2 yapmış açıkcası bu skoru görünce mackolik'de şok oldum inanamadım.Sonrasında 1-2'yi erken yakalasak da devamını getirememişiz.
* İki takım şu 11 ve dizilişlerle çıktı maça  ;
11'e baktığımızda son Bandırmaspor maçının aynısı olduğunu görüyoruz.
Tamam ''Kazanan takım bozulmaz '' prensibi vardır gerçi berabere kaldık da hoca beraberliği de kazanç olarak görmüş ve memnun olsa gerek ki 11'i bozmamış.Ben bunu anlayamadım açıkcası.

Lider takım ile deplasmandaki 11 ile 13.sıradaki Bugsaş ile kendi sahanda ''mutlak kazanmak zorunda olduğun '' bir maçın 11'i nasıl aynen olur ki.
Ama Hocaya göre oluyor çünkü  içeride dışarıda aynı mantalite ile yani 
''önce kaybetmeyeyim'' mantalitesi '' ile oynuyor.

Şöyle bir maça Golcüsüz,santrforsuz çıkıyorsun.Elindeki 3 adamdan Eren Açıkgöz yedek,Sedat Debreli - nesi var bilmiyorum - ve Osman Doğru - garibimin hiç bir şeyi yok sapa sağlam ama kadro yüzü göremiyor - 18'de bile yok.Ondan sonra Metafizik kuralı sanki 2 vahim hata ile 2 dakikada 0-2 yenik duruma düşünce Haydi hemen Golcü ara hadi Eren çabuk gir 24.dk.da Erdi'nin yerine giriyor belki de orada maç bitmiş o dakikadan sonra ne yapılabilir ki?

* Bugsaşspor 11'ine baktığımda maç öncesi beklentimden bir kaç değişiklik vardı.Tayfun Hoca büyük bir cesaret örneği göstererek - kutlamak lazım bunun için maç için de bire bir kendisini kutladım zaten - Kalede bu sezon ilk resmi maçına çıkan 20 yaşındaki Ahmet Eyüp Türkaslan'ı sahaya sürmüştü.
Bizim 32 yaşındaki tecrübeli Kalecimiz Sofu bir yanda diğer yanda 20'lik ilk resmi maçında Ahmet.Ne kadar ilginç değil mi ?
Santrfor Ahmet Baykal'ı kesmiş Şahin,Kudret,Yavuz gibi çabuk,hızlı genç oyuncuları ile deplasmanda kontra atak düşüncesini ortaya koymuştu.
Stoper de ise Baki Mercimek yerine Kaptan Volkan Altınsoy'u oynatmıştı.
Belki de bizim santrforsuz - Zahid'i tam bir Santrfor olarak görmüyorum - çıktığımızı görerek böyle bir hamle yaptı. 
Bugsaşspor 11'ini vermişken her ne kadar Osmanlıspor'un Pilot Takımı 
/ Proje Takım olsalar da oyuncuların yaşlarını da vereyim tam olsun ; 
Kaleci Ahmet Eyüp 20
Sağ bek Cebrail Karayel 20
Sol bek Osman Torun 24
Stoper Volkan Altınsoy 24
Stoper Rahmi Muhammet Akyazı 23
Orta Saha da Tolgahan Erbay 22
Mikail Koçak 21
Burak Altıparmak 24
Forvet de Yavuz Koç 19
Kudret İleri 18
Şahin Fıstıkçı 20
Görüyorsunuz değil mi en yaşlı oyuncular 3 futbolcu 24'er yaşında.

Bir de FEDA ve YAPILANMA sezonundayız dediğimiz bizim 11'e bakalım ;
Sofu Baykal 32
Lider Koç 26
Hakan Duran 27
Bora Yelken 29
Gurur Yazar 27
Erdi Zengin 26
Mehmet Ersavaş 23
Caner Bağ 24
Mustafa Öztürk 27
Umut Koçin 26
Zahid Arslan 29

Buradan nereye geleceğim ; Madem FEDA / YAPILANMA sezonundayız
''Biz niye böyle bir strateji,plan,proje yapmadık ? '' 
İkincisi evet hiç bir maça kaybetmek,berabere kalmak,puan kaybetmek için çıkmıyoruz da 6 maçtır kazanamayan,1 gol atabilen bir takımda keşke Osman Doğru'yu,Onur Yavaş'ı,Kalede Ömer Kavurkacı'yı oynatsaydık da öyle kaybetseydik hiç olmazsa gam yemezdik çocuklar tecrübe kazanırdı diyesi geliyor insanın.

* Maç öncesi Bugsaşspor Analizimin sonunda şöyle yazmıştım ; 
* ''Kısaca toparlarsak ; 
- Girişte dediğim gibi ''Tam bir Proje takımı'' 
Çok yetenekli genç oyuncuları var ancak tecrübeleri eksik.
Bunun sıkıntısını çekiyorlar ancak çok koşarak,maçı bırakmayarak ve yüksek
enerjileri ile bunu kapatmaya çalışıyorlar.
- Geçen sezon Keçiörengücü'nde birlikte oynayan 5 oyuncu var.Özellikle 
Orta saha göbeğinde oynayan Tolgahan Erbay ve Mikail Koçak bu uyumlarını
sürdürüyorlar.
-Forvet arkası ve forvetin her yerinde oynayabilen 10 Numara Yavuz Koç (19 yaşında),81 Numara Sol kanat Kudret İleri (18 yaşında) özellikle dikkat edilmesi gereken gençler ''
- 1.ve 2.golü atan isimler Yavuz Koç ve Kudret İleri :(( 
Özellikle dikkat edilmesi gereken gençler demişti goller hediye de olsa :((
* Neticede ''Kötü Gidişatımız'' devam ediyor.
Son 6 maçtır kazanamıyoruz ve sadece 1 gol atabildik.
Daha kötüsü artık kendi sahamızda da maç kazanamıyoruz.
Son 3 iç saha maçımız ; Hatayspor (0-1),Tepecikspor (0-0),Bugsaş (1-3)
* Haliyle bu kötü gidişatı durdurmak için ''bir şeyler yapmak lazımdı''
Tüm gün Hocanın artık istifasını vermesi gerektiğini - aslında dün maçtan sonra bu açıklamayı yapmasını bekliyordum - düşündüm ve bu yazıda bunu yazacaktım.Kaldı ki ben daha önce Tepecikspor maçını kazanamazsa bırakmalı demiştim ama yapmadı.
* Öğleden sonra Ümit Özmen kardeşim nazilliadalet.org sitesinde şöyle bir haber girdi ; 

Ertem’in istifasına veto

Spor Toto 2. lig kırmızı grup takımlarından Nazilli Belediyespor’un sahasındaki 3-1’lik Bugsaş mağlubiyeti istifa getirdi. Rakibine oranla baskılı ve etkili oynadığı karşılaşmada bireysel hatalarla kalesinde golleri gören Nazilli ekibinde Teknik Direktör Ahmet Kazım Ertem’in maç sonu verdiği istifası yönetimden veto yedi.

Mağlubiyet ve başarısızlıklarda ilk hedef noktasının takımın hocası olduğunu ifade eden Siyah İnciler’in Teknik Direktörü Ahmet Kazım Ertem; 

Nazilli ile gönül bağımız var, dostluklarımız var. Kulübümüzün zarar 
göreceği noktada bir dakika zaten durmayız. Yönetim kurulumuzun 
önünü açmak için maç sonrası istifamızı sunduk. 

Ancak sezon başında da göreve geldiğimizde arkadaşlarımızın söylediği 
uzun soluklu plan için istifamız kabul edilmedi. Yola devam ediyoruz 
kararı verdiler. Aslında önümüzde karamsar bir tablo yok. 

Şu anda grubumuzda herkes herkesi yenebilecek durumda ve sürpriz maçlar çıkabiliyor. Futbol hatalar oyunudur ve en az hata yapanda maçı kazanıyor. 

Sezona fizik ve mantalite olarak hazır girdiğimiz için ilk haftalara galibiyetle başladık ve lider olduk. Bu takımımıza olan güveni artırarak farklı beklentilere neden oldu. Sezon başında aslında yönetimimiz hedefimizi çizmişti ve biz bu çizgideyiz halen. 

Pazar günü sahadaki oyun iştahımız, arzumuz ve isteğimiz ile rakipten 
daha iyi olduğumuzu düşünüyorum. Her ne kadar iki bireysel hata dense 
de biz bunu takım olarak hata yaptık kabul ediyoruz. 

Sezonun muhasebesini sezon sonunda yapacağız. 

Biz bu nedenle play-off için gerekeni yapacağız. Kadromuzu en iyi 
şekilde değerlendirerek 3 puanları almak için mücadele edeceğiz”

* Açıkcası Hoca sanki kafamdan geçenleri okumuş ve adeta bana cevap 
vermiş :)) Ben ''Hocam olmuyor zorlamanın anlamı yok lütfen bırak ve yönetimin önünü aç '' yazacaktım yapmış :)) 
* Yönetimin aldığı bu karara saygı duyuyorum ama katılmıyorum.
Ben kusura bakmasın kendisi ama Ahmet Kazım Ertem'in bu takıma artık verebileceği fazla bir şey olduğunu sanmıyorum.
Umarım yanılırım ve bunu tüm kalbimle dilerim,özür de dilerim.
* Bazen ''kan değişimleri'' iyidir hava getirir takıma.Geç kalındığını ve şu 
karar ile uzatmaları oynadığımızı düşünüyorum.
* Tekrar altını çizerek söylüyorum ''Yönetimi eleştirmiyorum aldıkları karara saygı duyuyorum ama katılmıyorum ''
* Yönetimler Hocanın,teknik heyetin arkasında durmak zorundalar bu iyi bir şeydir.Gerçi bizim ülkemizde klasiktir  ''Başkanlar,yönetimler ne zaman Hocanın arkasındayız dese o hoca bilin ki gidicidir :)) '' 
Bunu defalarca bizim Fenerbahçe'de Aziz Yıldırım icraatlarında gördük :))
* Benim açıklamalardan çıkardığım yönetim kötü gidişat da hocadan ziyade futbolcular da hata buluyor.
- Basın Sözcümüzün beyanatını da gördüm ;
''Teknik direktör Ahmet Kazım Ertem ile yola devam edeceklerini anlatan   Erkoç, “Burada hocamızın yapacağı bir şey yok.Hocamızın  arkasındayız” diye konuştu''  (nazillihavadis.com) 
* Ahmet Kazım Ertem iyi insandır eminim bundan hiç şüphem yok.Takımı iyi çalıştırdığı da söyleniyor ben de şahit oldum buna ama oyuncularla iletişimi 
(Bir toplulukta Lider Kişi disiplin,otorite sağlamak zorundadır.Ancak bunu yaparken tatlı sert,Babacan bir tavırla yapmalıdır.Bu konuda sıkıntılar olduğu duyumları ve gözlemleri var.Zaten sahada oyuncuları hata yapmaktan korktuğu,hocanın tepkisinden çekindiği adeta baskı altında oldukları bu nedenle de istedikleri hareketleri yaparken hatalar yaptıkları dile getiriliyor)
taktik ve oyun sistemi konularındaki sıkıntıları sanırım son dönemdeki istikrarsız kariyerini gösteriyor.

Son 3 sezonda 6 takım çalıştırmış.Adeta 1 sezon da 2 takım.1.devre bir takımda,ikinci devre bir takımda.Bunu anlaşıldığı zaman da yazmıştım ; 
* Yukarıda hocanın açıklamalarında katılmadığım yerler de var.
Karamsar bir tablo yok diyor evet şu an yok ama Allah muhafaza 2 maç daha kaybedersek ( ki kalan 5 maçımızın 3'ü deplasmanda) düşme hattına gireceğiz.Karamsar tablo yok demesinin cevabını kendisi bir sonraki paragrafta vermiş zaten '' Şu anda grubumuzda herkes herkesi yenebilecek durumda ve sürpriz maçlar çıkabiliyor '' 
Evet işte bu yüzden 6 maçtır kazanamamamıza rağmen (Diyarbakır Bşb.nin 
2 maçı eksik) hala 8.sıradayız ve Play Off hattı ile sadece 1 puan fark var aramızda.Öte yandan da düşme hattı ile 5 puan farkımız var.
Böyle enteresan bir gruptayız bıçak sırtı yani.
* ''Sezon başında aslında yönetimimiz hedefimizi çizmişti ve biz bu çizgideyiz halen ''  diyor.
Evet doğru hala Play Off şansımız var oralardayız ama ne fırsatlar kaçırdık hocam bir de onu düşünün ?
  Bakın bu hafta Gölbaşıspor Lider Bandırma'yı yendi,Pazarspor Göztepe'yi Sakarya'da o kadar taraftarının önünde göstere göstere yendi.
Ya Biz ? Rakiplerimize saygım var asla ne Tepecik'i ne Bugsaş'ı küçümsemiyorum ama bunları bile yenemedik.Kaldı ki Gölbaşı,Pazarspor 
falan da bizim dengimiz takımlar değil.
* Neyse fazla uzatmak istemiyorum Hayırlısı Olsun 
Nazillisporumuz için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder