14 Kasım 2021 Pazar

SİZE İNANIYOR VE GÜVENİYORUZ.TOPARLAYACAK GÜCÜNÜZ VE KALİTENİZ VAR !!!

Evet Son 7 maçta 1 galibiyet aldık.
Evet 5 maçta ilk 10 dakikada gol yedik geriye düştük buna bir çare bulamadık.
Evet Kadir Kar Hoca ve futbolcularımızın çoğu formsuz.
Evet sezon başı kadro planlamasında bazı yanlışlar yapıldığı
görülüyor.
Evet iç ve dış transferde takıma kazandırılan oyuncuların çoğundan
verim alamadığımız da görülüyor.
Evet oyun olarak ta iyi değiliz.
Evet teknik ve mental olarak ta düşüşteyiz.
Evet bizden daha düşük bütçeli takımların altındayız.
Tablo - Fotoğraf bu.
Ancak henüz hiçbirşey kaybetmiş değiliz.
12 Maçta 16 Puanla Play Off hattının 2 puan gerisinde 11.sıradayız.
Tabii ki 2 maç daha kaybedersek alt sıralara düşeceğiz.
Yani çok kritik bir eşikteyiz.
Sezon başlamadan önce ''Bu sezon bu takım kümede kalsın yeterli'' demiştik
hedef olarak.
En azından benim kendi adıma beklentim böyleydi.
Ancak maçlar başladıktan sonra gördük ki grup çok enteresan bir grup ve biraz sağlam yürüdük mü pekala Play Off neden oynamayalım düşüncesi oluştu ve beklentiler yükseldi.
Ha ben Akhisar maçından sonra taraftara nacizane tavsiyem beklentiniz yüksek olmasın bu takım bu sezon 1 ileri,2 geri giderek orta sıralarda bitirir ligi demiştim bunu da belirteyim.
Ama işte gönül hep takımın başarılı olmasını istiyor,kaybetmesini istemiyor çünkü üzülüyoruz.
Tabii sadece biz taraftarlar değil,yönetim,teknik heyet,futbolcular herkes üzülüyor.Moraller bozuluyor,Modlar düşüyor,enseler kararıyor,başlar öne eğiyor.
Bunlara hiç gerek yok.
Paniğe,telaşa hiç gerek yok.
Lütfen itidalli bir şekilde,soğukkanlı davranarak yönetim,teknik heyet ve futbolcular bence bir araya gelerek teknik,sistem,mental ne sorun varsa konuşup,herkes eteklerindeki taşları döksün ve
çözüm üretsin.
Futbolda bunlar var.
Koskoca büyük takımlar Fenerbahçe,Galatasaray,Beşiktaş ta bazen türbülansa giriyor,düşüş dönemleri oluyor.
Her inişin bir de çıkışı vardır.
Bu takımın tekrar ayağa kalkacak,sorunları çözecek gücü ve kalitesi var.
Ancak biz taraftarların da,şehrin dinamiklerinin de,Nazillisporluyum diyen herkesin de Sen,Ben demeden destek olması lazım.
Biliyorum bu zor Nazilli de çünkü bire bir yaşıyorum ama gerçekten birlik olmadan,destek olmadan olmaz.
Geçen sezon özellikle ikinci devre birlik olarak Kütahyaspor a karşı başarılı olduk ve Şampiyon olduk.
Sadece takımın kendi başına ayağa kalkması yeterli olmaz bizler de koltuk çıkmalıyız.Yeri geldi mi eleştirilerimizi tabii ki yapacağız ama şu bilinsin ki eleştirilerimiz hep takımın iyiliği için.
Biliyorum bana yönetimden,hocadan,futbolculardan gönül koyanlar var eleştiri yaptığım da ama iyi niyetimden herhalde kimsenin kuşkusu olamaz.
Kırşehir maçı ile birlikte İnşaallah bir çıkış serisi yapacağız.
Devre arasında zaten bir değerlendirme,muhasebe yaparız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder