2 Kasım 2020 Pazartesi

Deplasman Fatihi Nazillispor Yeni Lider : 1 - 2 !!!

Çok önemli 3 Puan aldık.
Emeği geçen herkesi Yönetim,teknik heyet,futbolcuları kutluyorum.
Yomra nın Fethiye deplasmanında kaybetmesi ile averajla ve maç fazlası ile
LİDER olduk.
Gizli Lider deplasmanda 4 attığımız İskenderunspor.
Çok önemli değil Liderlik aslında şu anda,önemli olan sezon sonunda Lider olmak.
Tabii deplasmanlarda başarılı sonuçlar alıp,kendi sahamızda puan kayıpları yaşamamızı iyi irdelemek lazım.
Deplasmanlarda oynamak daha kolay çünkü bekleyerek oynayabiliyorsunuz,rakip ev sahibi ekip kapanmıyor,o nedenle kontra atak ile gol bulabiliyorsunuz.İçeride kapanan rakiplere karşı kilidi açmakta çok zorlanıyoruz.
Bunun tedbirlerini almak,çözüm yollarını bulmak lazım.
Bir de içeride baskı oluyor bir şekilde bunu daha fazla açmayayım herkes düşünsün,ona göre davransın.
Neticede en etkili oyuncumuz Aytaç Deniz in olmadığı bir deplasmandan 3 puanla dönmek çok iyi.
Murat Can ın ve özellikle çok eleştirilen Ufukcan ın gol atmasına da ayrıca çok sevindim.
UFUKCAN ENGİN İN GOLÜ
HEASK galibiyetiyle liderliğe kurulan Nazilli Belediyespor’da yüzler gülüyor. Siyah-beyazlılarda karşılaşmanın ardından teknik direktör Hasan Şermet açıklamalarda bulundu. Şermet iç sahada alınan mağlubiyeti telafi ettikleri için mutlu olduğunu kaydetti.
İLK YARI ÇOK İYİYDİK
Maçın ilk yarısında çok iyi oynadıklarını ancak bunun ikinci yarıda tersine döndüğünü kaydeden Hasan Şermet, “Giderken galibiyet için gittik. Kütahya maçını telafi etmek istiyorduk. İlk yarı güzel bir oyun oynadık. Savunmada dikkatliydik, hücumda üretkendik, topa sahip olduk ama ikinci yarı için aynı şeyleri söylemeyeceğim. Penaltıdan sonra biraz panik yaptık. Topa sahip olamadık. Şişirme toplarla rakip üzerimize geldi. Üretim anlamında zayıfladık. Ama 3 puanı almak bizim adımıza önemliydi bunu da başardık” dedi.
“İÇERİDE DAHA ÜRETKEN OLMALIYIZ”
İç sahada alınan kötü sonuçlardan kendilerinin de memnun olmadıklarını belirten deneyimli çalıştırıcı, daha üretken olmaları gerektiğini ifade ederek, “Çocuklar da üzülüyor. Ben de üzülüyorum. Daha üretken olmamız lazım. Gelen takımlar hep kapanacak. Daha fazla efor sarf etmek zorunda kalacağız. Bunu biliyoruz ama bunu zaman zaman yapıyoruz. Üretken olduğumuz zaman dilimini genişletmemiz lazım. 5 dakika değil de 40 dakikaya çıkarmalıyız” diye konuştu.
“HERKESİN SÖYLEDİĞİ KENDİNİ BAĞLAR”
Son olarak kendisine yönelik eleştirilere de yanıt veren Hasan Şermet, şunları söyledi;
“Herkesin söylediği kendini bağlar. Ben o konuda bir şey demek istemiyorum. 10 kişiyi getir maça hepsi farklı şeyler söyler. Takımın başındaki insan benim. Futbolu bildiğim kadarıyla doğrularımı yapmaya çalışıyorum. Kim ne demiş diye bakarsak zaten işimizi yapamayız. Bazı yanlışlar yapıyorum ama bunu doğru adım atabilmek adına yapıyorum. Veya bir hamle yapmıyorum bekliyorum. Ama sonrasında bu yanlış olabiliyor. Maç sonunda konuşmak kolay. Bizim birlik ve beraberliğimiz iyi. Bu şekilde devam etmek istiyoruz. “Lider olmak güzel bir şey önemli olan kalıcı olmak. Sene sonunda orada olmak çok daha önemli. Biz yolumuza her zaman devam edeceğiz.”
Nazilli Manşet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder