25 Eylül 2018 Salı

Naz Naz Tokatspor u Ezerek 4.Tura Yükseldi : 5-0 !!!

   Nazillispor harika bir oyunla 2.lig ekibi Tokatspor u eze eze yenerek tur atladı.
Takımı,teknik ekibi kutluyorum.Özlediğimiz Nazillispor bu işte.
  Her iki takımda lig maçlarında oynattığı ideal 11 lerinden rotasyon yapmışlardı.
Nazillispor da Ahmet Yavuz ideal 11 inden defans dörtlüsü ile Önlibero Aykut
haricinde 6 isimle rotasyona gitmişti.
Tokatspor da ise Murat Yoldaş ideal 11 inden 8 ismi oynatırken sadece 3
değişiklik yapmıştı.Kalede Akın Köroğlu nun yerine Cüneyt Çelik,Stoper
Berat Çetinkaya nın yerine Hasan Erbey ve eski oyuncumuz Kaptan Barış
Bakır ın yerine de Ramazan Karaca oynuyordu.
Barış ikinci yarı başında oyuna girdi.
Lig teki 17.sıradaki konumları gereği bu maça fazla rotasyon yaparak
çıkacaklarını düşünüyordum ancak çok önem vermişler.
Fakat verdikleri önem kadar sahada görünmediler.
Hiç bir varlık gösteremediler,biz oynatmadık sahadan sildik.
Zaten Tire maçı yazımın sonunda yazdığım gibi sahalarındaki Menemen
maçlarını izlemiş ve defansta pek iyi görüntü vermediler demiştim ki
Kaleci Akın ve Stoper Berat varken bile.
Nitekim gördük tel tel döküldüler.
 Bize gelince , rotasyon çok işe yaramış.Berk Elitez,Ilyas Sarı gibi isimlerin
bu maçta oynaması gerektiğini yazmıştım.Zafer ve Mert Çapar zaten oynayacaktı.
Said Can da ilk alternatiflerdendi.Kalede zaten Onur Bulut a şans veriyor.
Bana göre bu 11 Kaleci Zekeriya hariç lig teki 11 den daha iyi oynadı.
Yasin i de hemen harcamış değilim elbette ama son maçta iyi değildi,o görüntüsü
ile kader arkadaşı Said Can a formasını kaptırabilir.
Gerçi Ahmet Yavuz Yasin den kolay vazgeçmez ama rekabete sokmak iyidir.
Sol kanatta Mert Çapar da etkiliydi,çok aktifti golünü de attı yalnız adam
geçmekte zorlanıyor bu konuda daha da çalışmalı.Bravo Mert.
Berk Elitez ilk kez 11 de şans buldu.Hemen birden harikalar yaratıp,goller
atması beklenemezdi.3.bölgedeki efektif oyunda payı da oldu.
Benim burada istediğim Görkem ile iyi bir rekabete girmeleridir.
Genç forvet Taylan Özgür ün de gol atmasına sevindim.
Kalede Onur a fazla iş düşmedi.
Defans dörtlümüz zaten artık oturdu.Gayet iyiler Maşaallah diyeyim.
Özellikle Sergen i çok beğeniyorum.Modern stoper özellikleri gösteriyor.
Güzel bir takip  kafa golü de attı.
Gelelim orta sahamıza.
En çok sevindiğim ve beni de haklı çıkaran yer oldu.
Ben ne diyorum ? Ahmet Yavuz u niye eleştiriyorum bu konuda ?
 Orta sahada Polat ve Aykut çift ön libero ile oynadığı için.
Yaratıcılık ve üretkenlik sadece Buğra ya kalıyordu.
Polat 6 numara,Aykut 8 numara oynuyordu.Aykut 6 numara olduğu için
8 numara da zorlanıyordu ben Aykut u sahada göremedim diyordum.
Bugün ise Aykut yerinde tek 6 numara oynadı.Ilyas 8 numara,Zafer de 10 numara.
Ve hepsi iyi oynadı.3.bölgeye daha çok yardım ettiler.
Aykut a geçmiş olsun diyorum sakatlanması üzücü.
Yani isimler değişebilir ama Orta saha üçlüsünde bana göre mutlaka tek
Ön libero yani 6 numara ve iki top yapabilen oyuncu olmalı.
Üretkenliğin anahtarı bu bence.
Mesela Pazar günü Nevşehir maçı orta sahası Polat Buğra Zafer olmalı.
3.bölgede Yasin ve Görkem i mutlaka oynatacaktır,bence Burak ın yerine
Said Can olabilir zira göz doldurdu.
Ama Ahmet Yavuz Burak ı oynatacaktır.
Kadro tercihlerine saygı duyuyorum tabii neticede patron kendisi.
Yalnız bilemiyorum sanki yazdıklarım okunuyor bazı yazdığım şeyleri
görebiliyorum,şayet doğru ise esnek olması adına iyi bir şey.
Birde orta saha konusunda yazdığım gibi tek ön libero oynatma esnekliğini
gösterebilse :)
 Sonuç olarak; kupada yolumuza devam ediyoruz.
Para,prestij,tanınırlık ve alternatif oyuncularında rekabete katılması konularında
çok faydası oluyor.
4.turda Süperlig i 5-13.sıralarda bitiren takımlarda katılacak.
Bir Süperlig takımı yine iç sahada çekersek Nazilli ye gelebilir.
Bana kalırsa tur atlayabileceğimiz bir takımın çıkmasını isterim.
Hayırlısı bakalım.
Pazar günü ise Nevşehir ile zorlu bir maçımız var.
Kazanmamız lazım.
Nevşehir 9 gol ile en çok gol atan takım.
Bunda eski oyuncularımız Tunç Murat Behram ve Metehan Andaç Özlü nün önemli payları var.
Ikisine dikkat etmek lazım
Tabii defanslarında sıkıntı var.
Inşaallah iyi değerlendiririz.

BAŞARILAR DİLİYORUM.
ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder