25 Mart 2018 Pazar

HÜSRAN :0-3 !!! ÇARE AHMET KAZIM ERTEM !!!

HÜSRAN 
Bandırma'nın 3 golünü atan oyunculara bakın.
Peki biz ne yazmışız ? 
''Maçla ilgili ise maçın şifresi şudur ;
''Forvette (20) Erhan Şentürk'ü durdur,Orta Sahada (6) David Deniz Kılınç'ı oynatma,Stoper (23) Berkay Can Değirmencioğlu baskı yap,çok hata yapıyor çünkü pres yediğinde ''
Resmen Harakiri yaptık.
Kendi ayağımıza kurşun sıktık.
Geçen hafta Silivri maçı ile ilgili yazımda şöyle giriş yapmıştım ve devam etmiştim '' Şans kapıyı kaç kere çalar bilemiyorum, şimdiye kadar 3 kez çaldı ikisini değerlendiremedik  .... ''
Evet şans kapıyı 4.kez çaldı yine değerlendiremedik
maalesef 
Israrla adeta (Allah korusun) biz düşeceğiz diyorsunuz 
Yazmayalım olumsuz bir şey destek verelim,sezon sonu konuşuruz diyoruz olmuyor bu gidişle herhalde düştükten sonra yazacağız o zaman da bir anlamı kalmayacak.
''İkinci yarının Lideri biz olacağız'' diyerek başladınız en önemli rakibin Fethiye'yi sahanda yenemedin,küme düşmüş Silivri'yi yenemedin,rahat konumdaki ligi bitirmiş Kırklareli'ni yenemedin ve Bandırma maçı ile tüy diktin.
6 MAÇ VAR VE FARK 2 PUAN.
RADİKAL ÇARE LAZIM.

Yönetim ne yapar,ne düşünür bilemem bir Nazillispor Sevdalısı olarak tamamen şahsi düşüncemi yazıyorum.
ÇARE AHMET KAZIM ERTEM dir.
Bu cümleyi taaa Fatih Akyel gittiği zaman da yazdım.

(Aslında Ahmet Kazım Ertem ile devam edilmeliydi.
Edilecekti de son anda işi bozanlar şimdi kına yakabilirler)
Kapıldılar bir Ahmet Yavuz Sevdasına gittiler.
Sonuç ortada.
Ahmet Yavuz iyi insandır ayrı ama maalesef takıma bir şey veremedi.

Verdiği demeçler hayaller ama gerçekler ayrı.
Sezon başından beri yanlış yanlış üstüne yapıldı,Fatih Akyel seçimi,Mustafa Bahadır seçimi ve Ahmet Yavuz seçimi hepsi yanlıştı.
İş işten geçmeden yanlıştan son kez dönünüz yoksa köprüden önceki son çıkıştayız.
Ahmet Kazım Ertem şu durumda bile şöyle konuşuyor
''Bizim kendimize inancımız sonsuz,hayatımızda hiç takım düşürmediğimiz gibi 4 takımı da kümeden kurtardık.
Biz işimize adımızı ve kariyerimizi,antrenörlüğümüzü her zaman koymuşuz ve koyarız''

Benim bir taraftar olarak önerim budur.
Gerisi yönetimin işidir.
(Yönetimin işine karışmıyorum asla)
NAZİLLİSPOR HAKKINDA HAYIRLISI OLSUN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder