24 Ocak 2018 Çarşamba

Fenerbahçe'nin Genç Santrforu Görkem Bitin Nazilli Belediyespor da.

19 Yaşında.Fenerbahçe U21 takımından geldi.
Bu sezon U21 liginde 10 kez ilk 11 de 13 maç oynamış,1 gol
atmış.Geçen sezon ise 16 maçta 11 gol atmış.

Oyuncu hakkında Fenerbahçe'nin tüm alt yapı maçlarını TV den izleyen ve kendisini de küçük yaşlardan itibaren takip eden bir Abime sordum şu bilgileri verdi 
''Hocam Hayırlı olacağı kesin bir transfer.Görkem İzmir'li.14 yaşında Altay dan bize geldi.
Tekniği üst düzey Solak.Oyun görüşü yaşına göre mükemmel.Frikik,penaltı atar.Hareketli toplarda bitirici plaseleri,asistleri,kafa vuruşları etkili.
Boyu çok uzadı biraz ağırlaştı.İyi pas alırsa kolay gol atar.Artık Nazilli de takip ederim Onu.
Son zamanlarda oynamıyordu tahmin etmiştim bir takıma gönderildiğini.Uyum açısından iyi olmuş Ege'ye gelmesi.
İlk kez profesyonel oynayacak o yüzden acemilik çekebilir.
Yalnız oynar da tutturursa çok faydalı işler yapabilir.
Süratli değil ama ceza sahası içinde duracağı yeri bilir.
Şenol hoca geçen yıl ara ara Orta saha oynattı bana göre asıl yeri Santrfor.
Çocukluğundan beri santrfor oynadı.İlk profesyonel deneyimi olacak.U15 takımında iken en ümit var oyuncuydu.Gelişi biraz yavaş oldu.
Ama kalitesi tartışılmaz.
Tekrar Hayırlı olsun.Başarılar ''
Ben de Hayırlı Olsun Başarılar diliyorum.
İlk Profesyonel deneyimini doğrudan 2.Lig'te ve kümede kalma mücadelesi veren yani stres yüklü maçlar oynayacak bir takımda yaşaması dezavantaj ama inşaallah tutturur ve faydalı olur. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder