18 Aralık 2021 Cumartesi

Ahmet Gökbayrak'ın Cevabı : 0 - 2 !!!

  Çok Mutluyum.
Hem ''kritik dönüm maçını '' kazandık,hem de haftalardır yazdığım iyi niyetli eleştirilerimde haklı olduğum ortaya çıktı.
Takımı,teknik heyeti,yönetimi emeği geçen kim varsa kutluyorum.
 Ben Nazillispor'luyum.
Ne hocanın, ne yönetimin düşmanıyım ne kimsenin adamıyım.
Sade,münferit  Nazillispor Aşığı bir Taraftarım.
  Haftalardır kendi futbol görüşüme göre oyun sistemi,oyuncu tercihleri,oyun içi hamleleler konusunda görüşlerimi yazıyordum çok şükür haklı çıktım.
Mütevazi olmayacağım bunun haklı gururunu yaşıyorum.
Yazdıklarımdan Hoca ve Futbol Aklı yöneticimiz ve diğer yöneticiler rahatsız oldular ve bana tavır koydular hatta fake hesaptan birini üstüme saldılar.
Kimse kusura bakmasın bugün benim konuşma günüm.

Eskişehirspor maçından sonra bir yorumda şöyle yazmıştım ''Kadir Kar in başladığı 11 ile 52 den sonra girenlerle bitirdiği 11 in performansları ortada.Basladigi 11 ,52.dk.ya kadar 6 net pozisyon verdi Eskişehir e,bitiren 11 hiç olmazsa oyunda biraz kıpırdama yarattı golü de bulabilirdik ''
*NOT : 56.dk.imiş 2 değişiklik yapılan dakika ben 52 yazmışım.

Neyse takımı çıkaranlar kim bilmiyorum ama aynen bu maçı bitiren 11 çıkmıştı bugün.Herhalde ilk kez sesimize kulak verdiler.
Belki de Al bak Güray hoca istediğin 11 çıktı demek istediler.
Yalnız şunu söyleyeyim benim kafamdaki 11 de bu değil.Hasan Demir yerine Berat Eyüpoğlu,Hasan Yurtseven yerine Mehmet Ersavaş ı her zaman tercih ederim.

Maça gidemedim maalesef çok istediğim halde kursum vardı.
Maçla ilgili bazı dostlarımdan bilgi aldım.
Bu ağır saha şartlarında iyi futboldan ziyade iyi mücadele,ayakta kalmak önemliydi ve takım bunu çok iyi yaptığı gibi Ahmet Gökbayrak ilkinde kornerden kafa golü ile ve ikinci de muhteşem bir şut ile golleri atarak öne geçmemizi sağlamış.
Ahmet Gökbayrak 'ı çok özel tebrik ediyorum zira herkes biliyor haftalardır bu forvet kısırlığında neden 11 de oynatılmadığını anlayamadığımı yazdığımı.
Çok şükür beni yanıltmadı Sağolsun.
İlk gollerini attığı maçta çift sarı kart tan Kırmızı kart görmesi de büyük talihsizlik olmuş.İlk sarı kartında golden sonra tribünlere gittiği için akabinde bir ikili mücadelede rakibinden topu çaldığı halde hakem faul çalmış,topa hafifçe vurduğu için Hakem çok ağır bir karar ile daha önce atamadığı Karacabey forveti Ömer Yıldız ın diyetini Ahmet e ödetmiş maalesef çok ucuz ikinci sarı kart göstermiş.
Tabii Ahmet in de tercübesizliği var henüz 22 yaşında ve haftalardır oynamıyor ilk kez böylesine bir şans geliyor ve baskı altında da hissediyor iyi şeyler yapmak istiyor ki yaptı zaten 2 gol atarak bunun da getirdiği istemsiz hareketler olmuş.
Böyle bir maçtan sonra Şanlıurfa maçında da bu moralle iç sahada çok lazım olacaktı ama kısmet değilmiş artık.

Yalnız herhalde artık gerek hoca gerek yönetim gerekse de bir kesim taraftarlarımız anlamıştır Ahmet in görmezden gelinecek,hafife alınacak bir forvet olmadığını.16.Haftada nihayet anlaşılmıştır Ahmet Gökbayrak.
Başlığı o yüzden ''Ahmet Gökbayrak'ın Cevabı '' attım.

Bu arada gollerin 2 asisti de sakatlanan Mehmet Özdıraz ın yerine giren Bünyamin den gelmiş.En çok eleştirdiğim oyunculardan biridir bu kez kutluyorum.
Kendisinden beklentim yüksek olduğu için eleştirdiğimi daha önce de yazmıştım.
Bünyamin 16.haftada daha ilk asistlerini yapabildi.Kırklareli maçında Mert Çapar ın attığı 3.gol de şutu direkten dönmüştü ona da asist yazmıştım gerçi ama bu 2 asisti asist gibi asist diyeyim.

Mehmet Özdıraz a da çok geçmiş olsun diyorum İnşaallah ciddi bir sakatlığı yoktur.
O da çıkana kadar oynamasını istediğimiz yerde iyi oynamış.
Yine oynamasını istediğimiz Mert Çapar da belki ağır sahanın etkisinden iyi değilmiş ama bunlar olabilir günlük performansları yazıyoruz zaten iyi veya kötü olarak.

Maça Ahmet Gökbayrak 2 golü (Kırmızı kartı ile de tabii ) ile damga vurdu ama diğer oyuncuların da hakkını yiyemem hepsine helal olsun.
Kadir Hoca da Ahmet in Kırmızı kartından sonra 77 de Mert Çapar ın yerine Sefa yı almış Ön liberoya bu da doğru hamle ama 57 ile 77 arasında 20 dakika var biraz gecikmiş o ara 1 gol yesek maç sıkıntılı hae gelebilirdi.

Neticede ; kritik virajı doğru tercihlerle ve doğru futbol felsfesi ile dönmeyi başardık.
Doğru tercihleri yazdım yukarıda doğru felsefe ile ilgili de şunu söyleyeyim.
Devreye 1-0 önde girmişiz ama ikinci yarı başında hiç çekilmeden skoru korumaya çalışmadan önde oynama felsefesi ile başlamışız ve 2.golü de bulmuşuz.
İşte Kadir Hoca ya haftalardır söylediğim bu idi biraz futbol anlayışını değiştir,
ezberlerinden kurtul,kalıplarından çık hocam diye programımızda da söylemiştim.

Bundan sonrası son maç Şanlıurfa maçını da kazanıp en kötü yenilmeden devre arasına girmek.
Devre arasında imkanlar ölçüsünde bir kaç nokta atışı takviye ile bu takım rahatlıkla Play Off oynar diye düşünüyorum.
Hep söylediğimiz bu takımın bazı yanlış ve eksiklere rağmen daha iyisini bu grupta yapabileceği idi zaten.
İlk hamle geldi zaten Cemal Şener.
Cemal Şener i yeni adı Bucaspor 1928 olan eski Tirespor dan itibaren takip ediyorum,çok beğendiğim kaliteli bir (8 numara) orta saha oyuncusudur.
Fethiyespor da sanırım Selahattin Dinçel i ile yıldızları barışmadı iyi de oldu bize yar oldu Mesut Toros döneminde çok katkı sağlamıştı Fethiyespor a.
İnşaallah bize de katkı sağlar.
Çok sevindim transferine.Hayırlı Olsun diyorum.

NOT : Video için resmi sayfaya Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder