5 Aralık 2021 Pazar

1 PUAN İYİDİR. AMA ?

  Evet deplasmanda,üstelik Play Off mücadelesinde rakibimiz olan bana göre kadro olarak ta bizden iyi olan ki zaten bu takımı Şampiyonluk için kurdular,yüksek bütçeli bir takım Ankara DS den puan alarak dönmek iyidir,kaybetmemek önemliydi.

Ama açıkcası BAY geçtiğimiz haftadan sonra 15 günlük aradan sonra arada rotasyon yaptığımız Ankaragücü kupa maçı olsa da bu
maçta artık daha iyi bir oyun bekliyordum ama göremedim.
Evet yağış vardı,zemin kaygan ve çimler iyi değil v.s. ayrı.

Şunu kabul ediyorum,bu takımın patronu Kadir Kar Hocadır.
Takımı antrenmanlarda hazırlayan,oyuncularla yatıp kalkan kişi O dur.Biz hafta sonları önümüze sunulan tabloya göre gördüklerimizi kendi futbol bilgimiz doğrultusunda yorumlamaya çalışıyoruz.

Kadir Hocanın 11 tercihleri,oyuna müdahale anlamında oyuncu değişiklikleri,hamleleri elbette tartışılabilir.
Bana göre,Kırşehir maçında da aşağı yukarı aynısını yazmıştım ki zaten 14 haftadır aynı şeyleri yazmaktan da biraz sıkıldım.

Bu takımın en etkili / verimli olmuş 2 oyuncusu kimler ?
Mehmet Özdıraz : 3 Gol,4 Asist
Mert Çapar : 3 Gol,3 Asist
Ama bakıyoruz Mehmet Özdıraz Sol kanada çekilmiş adam kovalatılıyor ve 59.dk.da çıkarılıyor.
Mert Çapar ise yine yedek ve hamle oyuncusu (!) 59.dk.da Aytaç ın yerine giriyor.
Bilemiyorum ve anlayamıyorum Hoca ne düşünerek bunu yapıyor ?
Kırşehir maçında ikisi de yedekti sonradan girdiler ve ikisi de maçı çevirdiler.
Bu maçtan çıkardığı ve 15 gün hazırlıktan sonra çıkardığı ders ve taktik hazırlık
bu mu ?

Zaten hücumda zorlanan,kanat (Mert Çapar hariç) ve forvet pozisyonundaki oyuncularımızdan istediğimiz verimi alamamış bir takımız ve biz böyle bir takımda en verimli olmuş 2 oyuncumuzu kullanamıyoruz ben bunu anlayamıyorum,böyle bir lüksümüz yok.

Mehmet Özdıraz ın forvet arkasında verimli olduğu açık.
Ama bakıyoruz sezon başından beri bekleneni veremeyen Bünyamin bana göre tabii hoca çok memnun ki asla vazgeçemiyor ve Onu oynatmak için Özdıraz ı kesiyor veya kanada atıyor.

Artı Deplasman özürlü bir takımız malum.
8 Deplasmanda ki sadece ilk Kırklareli maçını kazandık adamlar hazır değildi bugün oynasak Onları da yenemeyiz.
Son 7 deplasmanda kazanamıyoruz.
Ve deplasmanlarda haliyle bekleyerek,kaptığımız toplarla çabuk,hızlı çıkıp geçiş oyunu kovalayarak oynuyoruz,bu oyun için en uygun isim Mert Çapar ı kenarda tutarak başlıyoruz.

Yani fazla uzatmayayım kısaca Kadir Hocanın bana göre bazı ezberleri,kimilerine göre takıntıları var ve bunlardan asla vazgeçemiyor.
Aynı sistem,aynı oyuncular,aynı dakikada aynı şekilde hamleler.
Mesela yine 14 haftadır bu santrforlu (Çoğunlukla Mali li Pivot.İlyas daha az oynadı) sistem işlemediği belli olduğu halde,bir alternatif hücum planı örneğin ön tarafa Çapar gibi,Berat gibi,hatta hiç beğenmediğim Hasan Demir gibi bir adam koyup defans arkasına atılacak toplarla sızma planı gibi bir şey hiç düşünülmez
mi ?
Ahmet Gökbayrak ı lig'te 11 de düşünmüyor bu net artık.
Bunu da anlamıyorum ya Mali den daha eksik ne yapar ?
İlyas olmadı zaten kadroda yok.
Mali ile her maç başlayıp geriden,Kaleden uzun Onun kafasına atıp Onun indirmesini beklemek tek hücum planımız ve her maç bu ezberi var.

Ya Hocam ne diyorsun takım puan cetvelinde iyi durumda Play Off hattına 2 puan var daha ne istiyorsun diyebilirler.
Tamam da Küme düşme hattı olan 16.Zonguldak Kömür ile de 3 puan fark var aramızda bunu da belirteyim.
Yani Allah muhafaza 2 maç kaybettin mi dibe iniyorsun.
Hep yukarı bakmak iyi güzel bir de aşağıya bakalım ki düşmeden tedbir alalım.
Dengeli bir gruptayız evet ama kaygan zeminli bir grup.

Kırmızı Grup böyle değil.
Bizim grupta Play Off ile küme düşme hattı arasında 5 puan var.
Kırmızı grupta ise 28-11 tam 17 puan fark var.
Şu 2 maç Kırşehir ve Ankara DS maçlarından şansımız ve Zekeriya nın katkısı ile 4 puan aldık.
Çekirge 2 kere sıçradı yani.
3.kez de sıçrar mı ?

Kağıt üstünde kolay gibi görünen,zayıf,genç küme düşme hattındaki Eskişehirspor maçında acı bir sürpriz ile karşılaşmamak için,3.kez de
sıçramak için lütfen teknik heyet analizlerini iyi yapsın.
Devrenin son 2 maçı Karacabey deplasman ve Şanlıurfa iç saha maçları da çok zor geçecektir,bu yüzden Eskişehir maçında aman ha
bir sürprize imkan tanımamak lazım.

Kadir Hoca Top Sizde.
Biraz kalıplarınızdan çıkın,ezberlerinizi bozun.
Evet bu takımın kimyasında,sezon başı mühendisliğinde eksikler,sorunlar var ama daha fazlasını yapacak bir takım yine de.
Bol Şanslar ve Başarılar Diliyorum.
NOT : Maç yayını için https://www.facebook.com/90nzlbllspor sayfasına Teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder