27 Şubat 2021 Cumartesi

SAHA İÇİNDE VE SAHA DIŞINDA (!) KAYBETTİK !!!

  Evet saha içinde ve saha dışında yenildik.
Dün EGE TV deki programımızda Hakemin saymadığı nizami ve verilmeyen penaltımız haricinde her şeyi konuşmuştuk aslında o yüzden yazı yazmayacaktım.
Programda da mümkün olduğu kadar Objektif olmaya çalışıyorum,rakiplere saygı göstererek yorumlar yapıyorum.
Ayrıca Kütahyaspor'u da Hocaları ve oyuncuları nezdinde kutladım.
Ancak görüyorum ki Kütahyaspor sayfaları ve taraftarları bizi yenilgiyi hazmedememekle (!) itham ediyorlar,bana göre kendileri galibiyeti sindiremiyorlar.
Bunun sebebi ise herhalde hak etmedikleri bir galibiyetten olsa gerek.
Yanlış anlaşılmasın Kütahyaspor teknik heyeti ve oyuncularının emeklerine saygısızlık asla yapmıyorum ve hiçe saymıyorum.
Neden hak etmediklerini yazmaya çalışacağım.
Bu nedenle bazı şeyleri kayda geçirmek,arşive atmak adına bu yazıyı yazıyorum.

Birincisi ; Kütahyaspor Allah var saha dışında da bu oyunu çok iyi oynuyor.
Bir kere zaten maalesef bizde olmayan şehrin mülki erkanı Valisi,Belediye Başkanı,Spor İl Müdürü v.s.hepsi arkalarında.
Siyasi destek tam anlamıyla arkalarında.
Geçen hafta bir telefonla Çengelköy maçının oynanacağı sahayı temizlettiler.

Taraftarları da her yerde haftalardır müthiş bir pres ve algılarla gayet iyi çalışıyorlar.
Tutturdular haftalardır ''Penaltı Belediyespor (!) '' Zırvası ile algılara ve bunda da başarılı oldular (!)
Bu Ucuz Algı oyunlarına şöyle cevap vermeye çalışmıştım ;

 Galip gelmelerine rağmen hala daha bunlara devam ediyorlar.
Tabii yapabilirler yapmayan bizim sayfalar,bizim taraftarlar hatalı bence.
50 binlik Nazillispor Sayfamız var ne yapıyor bilmiyorum ?

Neyse gelelim maçtan önceki çalışmalarına (!) ; 
Bir kere Stad Kale arkalarında İnşaat çalışmaları nedeniyle maç oynamaya müsait olması tartışılır halde idi.
Yani şu stad tan galip gelseydik nasıl çıkabilirdik bilemiyorum ?

Bakın bizim 20 kişilik Listemiz bu.17.sıra Belediye Başkanımız gelirse diye ayrılmış.
Peki Kütahyaspor'un 20 kişilik Yönetim Listesi nasıldı bilmiyoruz ? (!)
Ve Stada 150-200 kişi hangi sıfatla (!) alındı ?
Kulüp Başkanımız Soner Yelkovan ın haklı serzenişleri ve itirazları ki maçtan önce TFF Temsilcisine,emniyet yetkililerine gerekli itirazlar da yapılmış ama planlı,hazırlanmış bir organizasyon (!) olduğu için sonuç alınamamış.
Şimdi biz bunları yazınca ''Hazmedemiyorlar '' oluyor (!) ama kendi Kulüp
Başkanları Cahit Özel in maçtan sonra yaptığı ''Nazilli nin bizi yenmeye hayali yetmez'' açıklaması kimin galibiyeti hazmediğini gayet iyi gösteriyor.

Bizim yönetimin hatası şu idi ''Orada 20 kişilik Yönetici Listesi haricinde herkesin stadı boşaltmadan maçın başlamasını istemiyoruz '' diye diretmemesiydi.
Ama sanırım ''saha içinde kalmak istediler,efendilik bizde kalsın'' dediler ama karşı tarafın ''Kazanmak için her yol mübahtır'' Makyavelist felsefesi güttüğü bir yarışta efendilik maalesef enayilik olarak algılanıyor kusura bakılmasın.

İçeri alınan taraftarın tıpkı Nazilli de Fethiye taraftarlarının olduğu gibi yaptıkları küfürler,çirkin davranışlar maçtan sonra saldırılarını herkes gördü.

Saha içine dönersek ;
Yazdığımız,konuştuğumuz gibi bu maça tek forvet ve 3 lü orta saha ile çıkmamız lazımdı,hoca iki forveti de oynatarak Murat Can ı forvet arkasında orta sahada adam kovalatarak (!) çıkmıştı.Hadi çıktın maçın gidişatında niye bu sistemi değiştirmedin,hatalı değişiklik yaptın,Şerifoğlu nun kaptırdığı topta Mardin deplasmanında olduğu gibi aynı şekilde kontra ataktan gol yemek,kaçan goller
1-1 e bile razı gelmezken 2-1 yenilmek kabul edilir bir şey değildi ama oldu.
Rakip Kütahya bu 11 ile çıkan Nazilli bizi oyun olarak döver o yüzden bekleyerek,kontraya çıkarak oynama stratejisi ile oynadı.
Bana göre nasıl neye göre çıkarlarsa çıksınlar çok kötülerdi.
3 Haftadır Çekirge misali sıçrıyorlar ama bir yerde patlayacaklar.
Her maçı kötü oynayarak kazanamazsın.
1.gol de Alican ın kafa ile aşırdığı topta bile bile en dikkat edilmesi gereken oyuncuları Erdem Onur Beytaş Polat ile Oktay ın bireysel hataları çarpışmasından yararlanıp golü attı.2.gollerini söyledik kontra ataktan.
86 da bir pozisyonları daha var yakın mesafeden atamadıkları o kadar.
2 tane de cılız şutları vardı.
Bizim ki kötü oynayan çok oyuncumuz olmasına rağmen daha 22.saniyede Murat Can ın soldan getirip Aytaç a çıkardığı atamadığımız,yine Sağdan getirip ortada Mali nin ıska geçmesi ,1-1 den sonra 4 pozisyonumuz vardı ve 2-1 den sonra
Hakemlerin sahne aldığı verilmeyen bir nizami golümüz ve penaltımızın olduğu
böyle bir maçı Şaka gibi kaybettik.

90+5 VERİLMEYEN BUZ GİBİ GOLÜMÜZ
Ben canlı izlerken bu pozisyonun gol olduğunu gördüm zira Berkay arka direkte geriden çıktı golü attı.Orta Hakem Erdem Mertoğlu önce golü veriyor Yardımcısı Ahmet Can Akkoyun veya Servet Bozkurt kim ise işte O bayrak kaldırarak golü iptal ettirdi.
Öyle ki Kütahyaspor Sağ beki İsmail Kayalı nın tepkisine bakın elini başına götürüyor bizim Berkay gibi.

Bu vahim hata (!) umarım Şampiyonluğun kaderini etkilemez çünkü vebali büyük olur zira rakip 3+Puan ve İkili averaj avantajı sağlamış oluyor bu haksız kararla.

İşin daha vahimi maçtan sonra oldu herhalde bu da organizasyonun parçası yayıncı kuruluş misli.com bu İptal edilen golümüzü 3 dk.lık özetlere koymuyor.
Daha doğrusu önce koymuşlar sonra nasılsa çıkarmışlar (!)
Maçtan önce bu maçın yayınlanması için Kütahyaspor taraftarı müthiş bir baskı yapmıştı misli.com'a ve sonuç almışlardı.Herhalde bunun diyetimi bilemiyorum ?
İptal edilmişte olsa gol özetlere koyulmuyorsa ben bunda kasıt ararım.

Ayrıca yine 90+5'te Sağdan yapılan ortada 4 numara Stoper Murat Demirezen Mali nin altına girerek rakibini bozuyor ve rahat kafa vurmasını engelliyor ve kafa vuruşu auta gidiyor.
Nizami golü saymayan Hakem bu Penaltıyı verir mi ? diyeceksiniz.
Ve yapılan Penaltı Belediyespor (!) Algı oyunlarının sonucu işte bunlar.
Kütahyaspor taraftarı şimdi bunu okursa bizim de penaltımızı vermedi diyecektir,
Alican Tez kendini bırakıyor orada alakası bile yok.

Neticede bir kez daha söyleyeyim ; 
Kütahyaspor Teknik heyetinin ve futbolcularının emeğine saygısızlık yapma ve galibiyetlerine gölge düşürme gibi bir niyetim yok,tebrik ettim de zaten,ama yönetimlerinin ve taraftarlarının galibiyeti hazmedememeleri karşı bunlar da 
bizim tespitlerimiz ve gerçekler.
Art niyetli biri değilim öyle olsam rakip takım teknik direktörlerini programımıza çıkarmazdım.Polat hocayı ben yayına davet ettim ben istedim.
Ve daha farklı konulara girip farklı yazardım.

Derdimiz şu ; ''Kimse kayırılmasın,haksız rekabet olmasın,maçları ve Şampiyonluğu ''Saha dışında değil saha içinde hak eden kazansın'' 
bu kadar basit.

Zaten adil yarış olmuyor.
Biz devre arası 40 bin liraya oyuncu alabilirken,Kütahya Alican Tez i 400 bin e
alıyor.Belediye 3,5 Milyon para aktarmış.
Nazillispor un şu şartlarda yarışta olması bile büyük başarıdır.
Bu da camia büyüklüğü ve kulüp kültüründen geliyor.
Zaten Kütahyaspor un bu galibiyeti neredeyse 40 gün 40 gece kutlayacak olması da bizim büyüklüğümüzü gösteriyor.

Gelelim bizdeki son duruma ; 
Öncelikle,Hasan Şermet hocama Baş sağlığı diliyorum.
Değerli Annesine Allahtan rahmet diliyorum,mekanı cennet olsun İnşaallah :(

Hasan Hoca ile yolların ayrılacağı duyumları,haberleri çıkıyor.
Sanırım Hoca ile oturulup konuşulacaktı ama özel durumu ortaya çıktı.
Böyle bir şey yapılacaksa bile düzgün bir şekilde helalleşilerek yapılmalı,öyle
tebligat gönderilerek falan gibi yakışıksız olmamalı.
Devam edilecekse de bir an önce camiaya açıklanmalı,bu iş sürüncemede bırakılmamalı zira futbolcular bundan etkilenir.
Benim görüşüm,programda da soruldu ''Kan değişikliğinin yararlı olacağı''
şeklinde.Hocayı severim insan olarak çok kaliteli,naif birisi ancak son düzlükte 
yani kalan 10 maçta yine ancak Play Off (ki biz Play Off a kalırsak ötesi de olmuyor) hocanın da yine makus talihinin devam edebileceği ötesi olmayacağı
gibi bir intiba var belki de yanılıyorum.
Zor karar,riskli bir karar.
Fethiyespor o riski aldı ve Mesut Toros Hoca ile Lider iken yolları ayırdılar.
Demek ki ilerisi için ışık göremediler.
Bahri Kaya ile anlaştılar ki bana göre yanlış tercih.
Bizimkiler bu riski alabilecek mi göreceğiz ?
Hasan Hoca ve ekibi gitse de kalsa da desteğim bu takıma bakidir.

İkincisi ; görüyorsunuz rakipler Valisinden tutun her türlü mülki amirlerine,esnafına v.s.ne kadar birlik halindeler.
Biz de böyle bir şey yok.
Ne Aydın Valisi ne BŞ Belediye Başkanının bir desteğini bir tebrik mesajını bile göremiyoruz.Kaymakamımız maçlara bile gelmiyor sanırım.
Nerede İbrahim Küçük Kaymakamımız şimdinin Valisi maalesef.
Emniyetimize de bir çift sözüm var.
Yıllardan beri aynı şeyleri görüyoruz bizim stad ta,anormal bir baskı var taraftarlarımıza,rakip şehirlerde hiç böyle bir şey yok.
Tamam görevlerini yapıyorlar da nedir bu baskı bilemiyorum.
Çatılardaki taraftarları bile indirmek için Polis gider mi ya.
TFF Gözlemcileri de nedense sadece bizim Stad ta Kaplan kesiliyorlar.
Bu konuda Belediye Başkanımız,Kulüp Başkanımız,İlçe Emniyet Müdürümüz
bir oturup konuşsunlar biraz tolerans biraz esneklik lütfen Nazillispor taraftarı başka bir ülkede yaşamıyor bu ülkenin taraftarı.
Aynı şekilde yönetim de kalan 5 iç saha maçında rakipler ne yapıyorsa aynısını
yapsınlar taraftar gruplarından taraftar alsınlar içeriye.

Netice ; 
Birlik olmadan olmaz.
Lütfen.
Mülki erkan,Sivil toplum kuruluşları,yerel basın,Nazillispor ile ilgili taraftar sayfaları (daha aktif olmalılar),taraftarlarımız,yönetim,takım tek yumruk olmalıyız.
Biz hala Hoca ile topçu ile uğraşırken adamlar atı alıp Üsküdar ı geçecek.
BAŞKA NAZİLLİSPOR YOK !!!
BEN İNANIYORUM BU TAKIM 10/10 BİLE YAPAR.
NAZİLLİSPOR TARAFTARIMIZIN DEDİĞİ GİBİ 
''YA SEVE SEVE YA ........ 2.LİG'E '' 
ÇI KA CAK !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder