18 Şubat 2021 Perşembe

LÜTFEN SAKİN OLALIM !!!

LÜTFEN SAKİN !!!
Şampiyonluk yolunda beklemediğimiz bir yenilgi aldık,ciddi darbe oldu.
En azından yenilmemeliydik.
Rakibin pozisyonu yok.
2 topumuz direkten döndü.
Yine 1 kontradan en dikkat edilmesi gereken adam dediğimiz
oyuncu Melih Kılıç tan golü yedik.
Evet çok üzüldük ancak her şey bitmiş gibi yakıp yıkmayalım.
Daha 12 maç var geride.
Önümüzde çok kritik 4 gün var.
Pazar günü İskenderun Perşembe çok önemli Kütahya deplasman maçımız var.
Bu maçlar öncesinde bir an evvel moralleri düzeltip,ayağa kalkmalıyız.
Yakıp,yıkarak bir yere varamayız.
Destek olmalıyız.
1 maç kaybedince bu kadar kırılgan olursak nasıl Şampiyon
olacağız ?
Evet görüyorum yazılanları,bu paylaşımımın altına da yazacaksınız aynı şeyleri.
Hasan Şermet İstifa deniliyor.
Zaten kazandığı maçlardan sonra da deniliyordu.
Kendisi Babamın oğlu değil,arkadaşım değil,kardeşim değil.
Başarısız olursa gider zaten.
Bunun takdirini Nazillispor Yönetimi yapar.
Yönetim gerekli uyarıları yapar.
Şu 2 maçta zaten Allah korusun kötü sonuçlar çıkarsa gereğini hem Hoca yapar, hem yönetim yapar.
Hocam iş işten geçtikten sonra mı diyeceksiniz.
Umarım geçmez.
Ben bir taraftar olarak yönetime,teknik heyete,futbolculara kızsam da destek olmak zorundayım.
Herkes istediğini düşünmekte,yazmakta özgür bir şey diyemem.
Ancak birazcık bana değer veriyorsanız Sizden ricam hemen yakıp,yıkmayalım,destek olalım.
Lütfen İtidal,Sükunet.
Nacizane ricam budur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder