21 Aralık 2020 Pazartesi

Naz Naz 3 Puanla Geri Döndü : 0 - 1 !!!

MURAT CAN BÖLÜKBAŞI'NIN PENALTI GOLÜ
 MAÇIN ÖZETİ
Çok Önemli Galibiyet.
Yönetim,teknik heyet ve futbolcuları kutluyorum.
Ancak rahat kazanacağımız bencillik,beceriksizlik ve biraz da laubalilik yüzünden diken üstünde bitirdik acaba bir kaza golü yer miyiz diye.Çünkü futbolun altın kuralı ''Atamayan Atarlar'' işleyecekti çünkü çok kaşındık neyse ki futbolun Şans melekleri sayesinde yemeden bitti.
 Son maçımızı 2 Aralık'ta 11 eksik ile Darıca da oynamıştık,18 gün sonra pek çok eksiği tamamlayarak çıktık ancak tabii fiziksel eksikleri olan oyuncularımız ve Kırmızı Kart cezalısı Oktay dan yararlanamadık.
 Maç öncesi 11 e baktığımızda Murat Can ve Muhammet Ali nin aynı anda olduğunu görünce herhalde Çift Santrfor oynayacağız diye düşünmüştüm ama gördük ki Murat Can Sağ kanat ta oynuyordu.Buraya döneceğim sonra.
Ev sahibi ekip ise son 3 maçtaki aynı 11 ile çıktı sadece Santrfor Emrah Şenol yoktu sanırım Covid ama açıklamadılar,yerine 9 numara Mehmet Çağlar Çavdar vardı.Dizilişte ise ufak bir değişiklik vardı,7 numara Enes Şimşek i herhalde bizim Selçuk u düşünerek Sağ açık'a almış,Ramazan Üzer i merkez Orta Saha olarak oynatmıştı.Bu açıkcası işimize geldi zira Enes Orta Sahada etkiliydi,Sağ kanat ta pek etkili olamadı zaten 58 de de hızlı çıkışımızda Bünyamin'i gole giderken düşürdü ve Kırmızı kart gördü.
 Tekirdağspor da 10 Numara Kaptan Fatih Çakır'ı Beğendim.
Maçtan önceki yazımda belirttiğim gibi beklentim kazanacağımız yönünde idi zira Tekirdağ bizim ayarımızda veya bizi zorlayabilecek bir kadro kalitesinde değildi.
Nitekim bunu gördük ama biz sayısız kaçırdığımız gollerle rakibe direnç sağladık.
Sadece Kaptan Fatih ile direndiler diyebilirim Zekeriya başarılı idi.

 Murat Can ve Muhammet Ali nin birlikte oynamasına daha doğrusu Murat Can'ın Sağ açık oynamasına dönersek,bana göre yanlış bir karardı.Senin elinde Gol Kralı Golcü oyuncun var ama Sen onu gol noktalarından uzaklaştırıp rakip Sol beki kovalatıyorsun,hücumda da zaten Soldan Çapar ile oynadığın için fazla top gelmediği için o şekilde de yararlanamıyorsun.Hasan Hoca “Fiziksel yeterliliği nedeniyle tercih ettim. Gayet verimli oynadı. İkinci yarı fiziksel olarak düşüş yaşadığı için çıkarttım. Elinden geldiğince mücadele etti” diyor saygı duyuyorum tabii ama katılmıyorum.Sanırım Sağ kanat ta oynatacak oyuncu da Aytaç hazır olmadığı,Kaan Covid ten çıktığı için antrenmansız,Hasan formsuz olduğu için böyle bir seçenek düşündüler ama o zaman 4-4-2 yapıp Bünyamin i Sağ tarafa kaydırabilirdik.Tabii bu benim düşüncem,teknik heyetin düşüncesine de saygı duyuyorum fakat umarım dediğim durumlarda iyileşme olur da bir daha Murat 
Can ı Sağ kanat ta harcamayız.

 Maça gol kaçırarak başladık ve 90+ da gol kaçırarak bitirdik.Maçın Özeti.
12.dk.da Mali indirdi Mert Çapar golü kaçırdı.
90+3'te Hasan Demir karşı karşıya kaçırdı.
Aradakileri yazmayayım 8-9 gol pozisyonu,2 tane frikik'ten yararlanamadık ve
açıkcası bir şey göremediğim nasıl oldu anlamadığım pozisyonda Kaleci Süleyman 'ın Polat'a müdahalesine Hakemin verdiği Penaltı golü ile kazanabildik.
Ya o Penaltı olmasaydı ?

 Özellikle Mert Çapar'a çok kızdım,şu an sakinim ama maç sırasında saçımı başımı yoldum.Neyi atacaksın be kardeşim ? Ben bu kadar top alıp bu kadar efektiflikten yoksun oynayan bir oyuncu az gördüm.Bal yapmayan Arı gibi.Evet iyi bir özelliği var seri.çabuk dikine gidebiliyor rakibin üzerine falan ama sonuç yok.
Biraz dikkat kardeşim kendi çocuğumuzsun, oynaman bizi mutlu ediyor ama daha efektif olmalısın.Gol ve Asist yapman lazım.

Eğer şu maçta hazır bir Aytaç olsaydı zaten rahat rahat kazanmıştık.
Mali de iyi mücadele etti tamam ama formayı bir daha kaptırmamak için olsa gerek gol atmak için biraz bencil davrandı bazı pozisyonlarda ve gergindi de Ufukcan ile tartışmasını da gördüm.
Gerginlik demişken,hakem Penaltı vermiş Kaptan Zafer neden orada gergin tartışmanın içine girdi onu da anlamadım,bırakın çekilin kenara işte.
Zafer gibi tecrübeli bir Kaptan ı anlayamadım.
Tabii hırslı,istekli olmalarını da gösteriyor bu gerginlik ama takıma zarar vermemesi lazım.

 Murat Can ve Mali yi 11 de görünce orta sahada Zafer-Ufukcan-Bünyamin üçlüsünün biraz yumuşak kalabileceğini düşünmüştüm ama iyi mücadele ettiler.
Yalnız bu üçlü aynı zamanda top yapabilen de oyuncular fakat özellikle rakip 58 de 10 kişi kaldıktan sonra (63 te Bünyamin-Akif değişti Akif te pas yapabilen biri) pas yaparak oyunu kontrol edebilirdik,daha sakin kalarak pozisyonları değerlendirebilirdik ama inanılmaz bir şekilde çok pas hatası yaptık.
 Neyse çok fazla da yüklenmeyeyim,neticede zor bir süreçten çıktık hala hazı olmayan oyuncularımız var bu maçta ''önemli olan 3 Puan'' idi onu da aldık ama
oyunumuzu irdelemez,hatalarımızı,eksiklerimizi analiz etmezsek,kazandık bitti diye es geçersek ilerleyemeyiz o yüzden bu kadar irdeliyorum.

 Bireysel olarak ta ; Kaleci Zekeriya,Polat,Tamer ve Sefa yı beğendim.
Özellikle Sefa da ilerleme var,Tamer de aynı şekilde üstüne koyuyor.
Bünyamin de iyiydi.

*Maçla ilgili bir notum var,Protokol tribününe veya tribüne kaç kişi alınıyor acaba benim bildiğim yönetici 20 kişi girebiliyor maçlara ama bakıyoruz her maçta bir dünya insan sesi geliyor.Dünkü maçta çocuk sesi bile vardı ve ağır küfürler,hakaretler kimse bir şey demiyor ama bizim Nazilli de en ufak bir şey de emniyet hemen işlem yapıyor tamam görevlerini yapıyorlar ama bu kadarı fazla.

  Şimdi önümüze bakalım ; 
Kalan 4 Maçımızın 3'ü kendi sahamızda.
24 ARALIK KARAMAN
30 ARALIK TEPECİK (DEPLASMAN)
03 OCAK YOZGAT
06 OCAK YOMRA 
 13 Günde 4 Maç oynayacağız Allah'tan 3'ü içeride seyahat yorgunluğu falan da olmayacak bu iyi.

FETHİYE'nin Maçlarına bakıyoruz.
24 ARALIK TOKAT (DEPLASMAN)
30 ARALIK AĞRI 1970
06 OCAK ÇENGELKÖY (DEPLASMAN)

Fikstür avantajı da bizde görünüyor.
Ancak değerlendiremezsek kağıt üstünde kalır.
Maç maç bakmak gerekse de 4 Maçtan en kötü 10 Puan çıkarmak iyidir.
Zira Tepecik sezon başında beklediğim kafaya oynayacak takımlardan biriydi ancak toparlandılar ve çıkışa geçtiler.
İçerideki 3 maçı ne yapıp yapıp almamız lazım.
Kendi sahamızda zorlandığımızı düşünürsek bunun üzerinde o yüzden Tekirdağ maçını o kadar irdeledim işte.Eksiklerimizi,hatalarımızı görüp düzeltmemiz lazım.
Mesela ; Murat Can ve Mali yine birlikte oynayabilir ama Çift Santrfor,Murat Can Sağ açık değil bu benim düşüncem tabii ısrarla altını çiziyorum.
Gol Kralı Golcü oyuncumuzu kaleye uzakta oynatma lüksümüz yok.

Önce Perşembe günü Karaman maçında,daha sonra da diğer maçlarda takımımıza üstün başarılar,bol şanslar diliyorum.Allah yardımcımız olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder