19 Eylül 2015 Cumartesi

Naz Naz 2.Yarıda Sonuca Gitti : 2-0 !!!

STAT: Nazilli İlçe
HAKEMLER: Emre Ambar **, Koray Can Karadeli ***, Yusuf Doğan ***
NAZİLLİ BELEDİYESPOR: Metin **, Yılmaz ** (Dk.64 Mehmet Ersavaş ***), Fatih **, Mutlu **, Adem ***, Yüksel ****, Zafer ***, Mehmet *** (Dk.72 Yasin ***), Halil **, Sabri ***, Caner * (Dk.64 Ertan ****)  
FETHİYESPOR: Metin Erol ****, Bayram ***, Onur ** (Dk.46 Oğuzhan **), Bilal ** (Dk.63 Hüseyin **), Onur Acar ***, Mert Er **, Salih **, Hakan * (Dk.70 Uğur *), Cenk **, Aytaç ***, Emre ***
SARI KART: Yüksel (Nazilli Belediyespor) –  Salih, Hakan (Fethiyespor)
GOLLER: Dk.66 Ertan, Dk.90+4 Zafer (Nazilli Belediyespor)
KIRMIZI KART: -
  YAZIK OLURDU
 * Çok şükür kazandık.Gerçekten de yine kazanamasaydık çok yazık olacaktı.
3 Puan Hayırlı olsun.Teknik heyet ve futbolcularımızı tebrik ediyorum.
* Takım iyi futbol oynamış bundan önceki iki maçta olduğu gibi.Yine bol
pozisyonlara girip çok gol kaçırmışız neyse ki bu kez golleri bulmuşuz.
 * Bu maçı izleyemedim ama Ümraniye maçını izlemiştim,aynı şekilde
iyi oynamışız hava sıcaklığı,rakibin yerden kalkmayıp oyunu soğutma
çabalarına rağmen sürekli rakip kalede tempolu atak bir futbol ama 
yine bitiricilik son vuruş sorunu yaşamışız edindiğim bilgilere göre ki
maçı an be an ''Nazilli Belediyespor '' sayfamızdan şu şekilde 
takip etmiştim.

* Bunlar kazandığımız serbest atışlardan derlediğim örnekler.
* Maça geçen haftaki Kırklarelispor maçı 11'inden 2 farklı isim ve ufak
bir diziliş farkı ile çıktık.
Sakatlığı nedeniyle yer almayan Stoper Nuh Aşkın'ın yerine geçen sezon
Fethiyespor'un Kaptanı olarak görev yapan Sabri Turgut, Yasin Yener'in 
yerine Fatih Üge şans bulmuştu.Fatih Üge Sağ kanat oynarken Caner 
Hüseyin  forvet arkasında oynamış.
* Fethiyespor da ise geçen haftadan 3 değişiklik vardı.
Stoperde değişiklik bekliyordum yazdığım gibi Murat Cömert'in yerine 
Aydınspor'dan aldıkları Bayram Çetin şans bulmuş,Sağ bek Tunay Acar'ın
yerine Mert Er Estik,sağ kanatda Uğur Erdoğan'ın yerine de Hakan Kutlu
forma giyiyordu.
* Çok fazla teknik analize gerek yok yukarıda kazandığımız serbest vuruşları
koydum,kaçan penaltıya ayrıca geleceğim,maçın başında 3.dk.da Halil'in
soldan kestiği topta Caner'in şutu yan direkten dönmüş,şunlar var ; 
''32’de Mehmet Fuat Gölbaşı’nın kafa vuruşunu Fethiyespor’un kalecisi 
Metin Erol mükemmel bir kurtarışla çıkardı. Kaleciden dönen topa tekrar 
Gölbaşı vurdu ve kaleci Erol yine çıkardı. Pozisyondan 3 dakika sonra 
Mehmet  Fuat Gölbaşı sağdan gelen güzel ortayı aynı güzellikte kontrol 
etti. Kaleye sert vurdu ama Fethiye kalecisi Metin Erol son anda kornere 
çıkardı '' 
Kaçan Penaltı
''29’da Fethiyespor ceza alanı içinde sert bir müdahaleye maruz kalan 
Halil yerde kaldı. Hakem penaltı noktasını gösterdi. Topun başına geçen 
Caner Hüseyin Bağ’ın şutunu Metin Erol kurtardı. Siyah-Beyazlı ekip 
penaltıdan yararlanamadı ''
Nihayet Goller !!!
GOLLLL !!!!
66'ıncı dakikada Fatih'in pasını Halil indirdi, Ertan gelişine bir şutla takımını 
öne geçirdi: 1-0
GOLLLL !!!
93'te Yasin'in orta sahadan defansın arkasına uzun pasında Ertan topla 
buluştu, Kaleci Metin'in ileri çıkması fırsat bilen Ertan topu Zafer'le 
buluşturdu. Zafer topu ağlara gönderdi: 2-0

* Tek tek isim belirtmek pek doğru değil çünkü takım halinde iyi oynamışız 
ancak 63.dk.da ilk kez forma giydiği maçı 1 gol 1 asist ile tamamlayan ve
galibiyet de ciddi pay sahibi olan aynı zamanda transferde istediğimiz
Golcü oyuncu alamadık,bu kadar gol kaçırıyoruz eyvah ne yapacağız
dediğimiz durumda ''son gün iyi ki Ertan Koç'u almışız'' ümidimiz O 
demiştik bizi yanıltmadığı için de ayrı sevinçliyiz o açıdan kendisine 
ayrı bu paragrafı açtım.HOŞGELDİN ERTAN KOÇ !!!
3 maçtır iyi futbol oynuyoruz ancak çok gol kaçırıyoruz diyoruz hep.
İyi futbol oynamamızda Ahmet Kazım Ertem ve teknik ekibinin hakkını da
vermek lazım (maalesef küfür,hakaret işitiyorlar üzücü) çünkü takımı
sezona iyi hazırladılar.Takımın fizik,kondisyonu çok iyi.Olmasa zaten bu
sıcaklarda yeni bir takım olarak rakiplerin sürekli yerde yatıp zamandan
çalıp oyunu soğutma girişimlerine rağmen oyunun kontrolünü alıp
devamlı hücum edip gol arıyoruz.Gerçekten de Ümraniye ve Fethiye
takımları bu dediğimizi yaptılar.Bir diğer konu ''yeni takımız '' diye
boşuna demiyorum bugünkü maçın 11'inde tam 9 yeni transferimiz
vardı sadece Halil Çelik ve Caner Hüseyin Bağ geçen sezondandı.
Diğer zirve adayı takımlara bakıyoruz iyi futbol yok,takım olamama
sıkıntısı çekiyorlar beklenmedik sonuçlar alıyorlar.Bugün 2 maç seyrettim
Bandırmaspor - İstanbulspor ve Bayrampaşa - Sarıyer.Bandırma 
grubun ağır favorisi müthiş kadrosu var ama çok kötü oyun,pozisyona
giremeden kendi sahalarında yenildiler.Sarıyer genç Bayrampaşa
karşısında hakeminde desteği ile kazandı ama hiç bir şey oynamadan.
Ayrıca bir diğer zirve adayı Pendikspor kendi sahasında genç Bugsaş'a
yenildi sürpriz bir şekilde.
 Yani pek çok kişi ile görüştüm maçtan sonra herkes takımın iyi futbol
oynadığını bu futbol ile Şampiyonluğun en güçlü adayı olduğumuzu,
tek eksiğimizin ''İyi bir Golcü'' gol noktalarında bitirici eksikliği olduğunu
söylediler.Bu sorun üzerinde eminim antrenmanlarda çalışıyoruzdur
kanatlardan ortalar,cepheden şutlar,üçgen kurup ver kaçlar daha da
çalışarak,işte bugün Fatih Üge ve Ertan Koç'un rekabete girmeleri ile
umarım Ömer Yalçın da girer inşaallah bu sorunu da çözeceğiz.
İyi bir kadromuz var Kalecimiz ve defansımız güven veriyor.Orta Sahada
Zafer ve Yılmaz gibi tecrübeli ve iyi pasör oyuncularımız,Yasin ve Ersavaş
gibi rakibi ısıran,top çalan dinamik oyuncularımız var.
Takımı iyi çalıştıran bir teknik ekibimiz var.
Bu takımı desteklemeliyiz.Gol kaçar,penaltı kaçar futbolda her şey var.
Yukarıda fizik gücümüz iyi o yüzden iyi futbol oynuyoruz dedik.Bakın
3-4 gün önceki Fenerbahçe - Molde maçına fizik gücü bitik Fenerbahçe
Köy takımı denilen rakibine teslim oldu Skandal bir yenilgi aldı.
Yani fizik gücün yerinde değilse istediğin kadar Süper yetenek yıldızların
olsun faydasız.Fenerbahçe demişken Ümraniye maçında arkamızda
oturan İstanbulda üniversite okuyan Fenerbahçe'nin maçlarına gidiyoruz
diyen takıma sürekli sallayan gençler geldi aklıma Molde maçına da
gitmişlerdir umarım (!) Bu arada bende Fenerbahçe'liyim belirteyim
yanlış anlama olmasın bu örnek.
* Fazla uzattım yine analizde olduğu gibi bir kardeşim hocam rakip
analizlerini uzun yapıyorsun kimse okumuyordur dedi haklı çıktı o 
konu ile paralel penaltı konusuna gelip onunla bitireyim.
Bir kere şunu söyleyeyim Ben Rakip Analizlerini çok insan okusun
bu blog,sayfaya rating olsun diye yapmıyorum Nazillispor'a ufak bir
faydası olabilir diye yapıyorum.Eminim teknik ekip de kendi analizini
yapıyordur belki bizim yaptığımızdan ufak bir ayrıntı işe yarayabilir.
Yaptığım analizi burada ve sayfamızda paylaşıyorum teknik ekipten
ve futbolculardan bilemiyorum okuyan oluyor mu olmuyor mu bazen
haber de veriyorum teknik ekipten bazı hocalarımıza.Bu maçtan 
önce de 2 yardımcı hocamıza linki attım okuyup okumadıklarını
bilemiyorum ancak okumamışlar şuradan belli (okuma zorunlulukları
yok yanlış anlaşılmasın) Fethiyespor 1.hafta 0-1 kazandığı Anadolu
Selçuklu maçında Kalecileri Metin atıştan önce 1 adım öne çıkarak
soluna yatarak penaltıyı kurtarmıştı.Bunun videosunu ve şu penaltı
anının görüntüsünü koymuştum ; 
Rakipten de okuyan olur diye ''sadece soluna yatıyor dikkat !!! ''
cümlesini eklememiştim.Bu maçta penaltı olursa bu ayrıntıya dikkat
edelim diyecektim aklıma gelmişti penaltıcımız kim bilmediğim için
iletememiştim geçen sezon penaltıcımız Eren Açıkgöz ve Kalecimiz
Sofu Baykal'a rakibin kazandığı ve kurtardığı penaltılarında ki
ayrıntıları iletmiştim bir kaç kez.Bu maçta penaltı kazandık ve
görüldüğü gibi Caner Kalecinin soluna vurdu Kaleci Metin aynı
şekilde kurtardı ; 
Maçtan sonra öğrendim ki bu konuda Caner'e kimse bir şey dememiş.
Kendisi de okumamış,görmemiş olsa gerek.Ki okuma zorunluluğu yok.
Ha Ben futbolcu ve teknik heyet den biri olsam rakiplerim ile ilgili
nerede ne bilgi var okurum,takip ederim işime yarayabilecek en basit
küçük bir bilgi bile olabilir diye.
Tekrar ifade ediyorum bunları yazdıklarımız okunsun diye dile getirmedim
okumaları,görmeleri,ilgilenmeleri,takip etmeleri şart değildir.
Ben zaman ayırıp bu gibi ayrıntılar Nazillispor'a yarayabilir diye analize
devam edeceğim hem de uzun uzun :)
* Ayrıca bu takımın artık güvenilir bir penaltıcı belirlemesi şart.
Antrenmanlarda çalışılıyormuş hatta Caner de iyi atıyormuş ama
sağlam penaltıcı şart.Bildiğim kadarıyla Fatih Üge iyi penaltı atar.
Ümraniye maçında Yılmaz'ın Anne Babası maça gelmiş diye,bu maçta 
Caner'in doğum günü hediye olsun diye penaltı attırıldı söylentileri
umarım doğru değildir yoksa böyle amatörce bir şey olamaz.
* Fethiyespor beklediğim gibi oynamış.Bizden daha fazla geçen sezondan
oyuncusu olmasına rağmen uyumsuz,henüz takım olamamış bir takım
görüntüsü sergilemişler.Yerden kalkmayıp oyunu soğutma çabaları,
ancak 70.dk.dan sonra bizim 2.golü bulamama stresi ile bir iki cılız
pozisyona girmişler.Bu görüntüleri ile ilk 5'e oynamaları çok zor.
* Maçtan sonraki olaylar çok gereksiz,anlamsız ve üzücüydü futbolcularımız
taraftarlarımızla haklı galibiyet sevincini bile yaşayamadılar.
Fethiyespor Teknik Direktörü Ahmet Yıldırım'ın olayları başlatan isim
olması bir futbol adamı olarak ne kadar ayıp ve utanç verici.
Seyirci ile teknik adam ve futbolcular arasında her maçta elektriklenmeler
olabilir bunu bir savaş haline getirmenin kime faydası oldu takımının
oynadığı kötü futbol ve düştüğü aciz durum gündemini değiştirmekten
başka ama zararı kendisine ve bize olacak ceza olarak maalesef.
Takım Kaptanı Emre Okur'un elinde bıçak ne arar ? Ahmet Yıldırım
korner bayrak sopasını söküp tribüne çıkmayı nasıl dener hayret.
Bir futbolsever olarak Fethiyespor ile iyi ilişkiler kurmak isteyen birisi
olarak bu kişileri kınıyorum.

Kaynaklar : 
sesgazetesi.com.tr,nazillihavadis.com,nazilliturkuaz.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder