18 Temmuz 2014 Cuma

Nazillispor'un Yeni,Genç Gol Umudu Osman Doğru !!!!


    Nazillispor camiası çalkantılı ve sıkıntılı geçen 2013-2014 sezonunda tek güzel ve iyi konu olarak Osman DOĞRU isimli bir genci konuştu.
  Hazırlıkları şu günlerde başlanan 2014-2015 sezonunda
 da Osman DOĞRU kardeşimiz A Takım kadromuzdaki
şimdilik tek amatör (profesyonel yapılacağını Hilmi
Başkanımız bizzat söyledi) gelecek vaat eden yıldız golcü 
adayı olarak şimdiden daha yüksek sesle ve övgülerle
konuşuluyor 
(*Nazar değmesin tahtaya vurun veya dilinizi ısırın :)))
   
   Ben de camiamızın büyük ümit beklediği bu genç kardeşimize hem destek olmak hem de kendisini taraftarlarımıza,camiamıza daha yakından tanıtmak için
bu yazıyı kaleme almaya karar verdim.
  Bizzat kendi ağzından kısa hayat hikayesini ve hocalarından teknik ve kişisel özelliklerini dinledim.

  Osman kardeşim 10 Nisan 1995 tarihinde Ağrı'da 
doğuyor.11 kardeşler.Yoksulluktan 17 sene önce Söke'ye
göç ediyorlar.13 sene önce henüz 8 yaşındayken Babasını kaybediyor.Bu tarihten itibaren haliyle hayatları iyice zorlaşıyor.Zor bir yaşam geçiriyorlar.
 1 sene önce de maalesef Anneciğini kaybediyor.
Hem Babacığına hem Anneciğine Allahtan rahmet ve mekanlarının cennet olmasını diliyorum.


  Futbola Söke Gençlik takımında başlıyor.5 sene oynuyor
 ve yaklaşık 150 gol atıyor orada.Daha sonra çok sevdiği
Süleyman UZGUR hocası Onu Sökespor Altyapısına alıyor.
Orada da 30'a yakın gol atıyor.

Hocası Onu Aydınspor alt yapısına gönderiyor.
1 Ay idmanlara çıkıyor,tam o sırada Anneciğini kaybediyor.
1 hafta sonra tekrar döndüğünde ise kovuluyor.

    Ve belki de Osman kardeşimin kaderi bu noktada değişiyor/değişecek inşaallah.Çünkü Nazillispor A2 takımına
3 günlüğüne denenmeye geliyor.Alt yapı koordinatörümüz
Hasan Aygün ve A2 takım Sorumlusu Gürhan Sönmez hocalarımız kendisini beğeniyor ve takıma dahil ediyorlar.

Son 1 Ay ise A takım ile antrenmanlara çıkmış.

  Osman kardeşimiz geride bıraktığımız sezon hem Akif Kaya hocamızın çalıştırdığı U19 Akademi takımında hem Gürhan Sönmez ve Murat Angın hocalarımızın çalıştırdığı A2 takımında oynadı.

 Toplam 27 maçta 18 gol atma başarısını gösteriyor.

U19'da 5 maçta 6 gol,A2'de 22 maçta 12 gol.

 A2'de attığı 12 gol Onu Türkiye Genelinde 3.sıraya
oturtuyordu.Kaldı ki ilk devre maçlarında Santrfor olarak
8 gol atıyor,ikinci devre maçlarında Gürhan Hoca Santrfor 
da bir başka arkadaşına şans veriyor kendisini Sol açık oynatıyor orada da 4 gol atarak 12 gole ulaşıyordu.
Santrfor oynamaya devam etseydi rahatlıkla daha fazla
gol sayısına ulaşıp Türkiye sıralamasında 1.bile olabilirdi.

2013-2014 Sezonu Kariyeri ; 


  Anne ve Babasını erken yaşlarda kaybetmiş bir genç 
olarak haliyle oldukça duygusal.Öyle ki Şehir Stadımızda İsabeyli ile oynadıkları hazırlık maçında ikili mücadelede sert müdahalesinin ardından rakibinin vefat etmiş Annesine küfür etmesine, maçtan sonra uzun süre ağladığını ve güçlükle teskin edilebildiğini üzücü bir anektot olarak Murat Hocam
anlattı.
 Gene 2-0 galip geldikleri Akhisar deplasmanında attığı golü
''Akhisar belediye genclikspor-0 NAZİLLİSPOR-2

GOLLER:OSMAN,HUSEYİN

'BU GOLÜM CENNETTEKİ ANNE VE BABAMA HEDİYE EDİYORUM '' diyerek şu fotoğrafla paylaşmıştı ; 
Osman'ın ciddi ses getirdiği asıl maç ''Hat-trick'' yaptığı
4-0 kazandığımız Akhisar maçtı.
 Bu maçla ilgili başarılı Yerel muhabir kardeşimiz Ümit 
Özmen'in ve Osman kardeşimin kendi sayfasından paylaşımı şöyle ; 
MUHTEŞEM RÖVAŞATA GÖLÜ OSMAN DOĞRU'dan..

İlk yarının son saniyelerinde sahneye çıkan Osman Doğru soyunma odasına galibiyetle giden golü attı. 45+1’nci dakikada Berk’in sol kanattan açtığı ortasında 6 pas üzerinde topu kontrol ederek vuran Osman maçın ilk golünü attı. Devre arasında soyunma odasına mutlu giren Nazilli Belediyespor ikinci yarıya da hızlı başladı. 57. dakikada Selim’in sağ kanattan açtığı ortasında topa dokunan Osman takımının ve kendisinin ikinci golünü attı. 68. dakikada yeniden çıkan Osman muhteşem bir rövaşata ile takımının ve kendisinin 3. golünü atarak maçta hat-trick yaptı.78 Dakikada oyundan çıkarken yaklaşık 150 taraftar genç oyuncuyu ayakta alkışladı..
Haber= TC Ümit Özmen

Gol ve sevinç ALLAH'ım sana şükürler olsun
Nazillispor-4 Akhisar-0 GOLLER : ( 45.57.68 OSMAN)(90+4 FIRAT)

Hocalarından dinlediğim ve kendi kişisel gözlemlerimle
Kişilik ve teknik özellikleri ise şöyle ; 
- Bir kere tüm hocaları son derece iyi,efendi ve utangaç bir kişiliğe sahip olduğunu söylüyorlar ki ben de buna şahidim kendisiyle kurduğum diyalogda bunu rahatlıkla gördüm.

Hatta şöyle söyleyeyim bir grup taraftar olarak ilk gün
 Hayırlı olsun demek için tesislere gittiğimiz de antrenman bitiminde Hocamız ve oyuncularımzın çoğu önümüzden geçerken yanımıza gelerek teşekkür mahiyetinde bizimle tokalaştılar fakat Osman kardeşimiz yanında sanırım Yunus Emre Çabuker vardı ikisi birlikte yanımıza gelmeden direkt geçip gittiler :) Ben bunu hatırlattım ama biliyorum neden böyle yaptıklarını daha yeniler ve bizleri tanımıyorlar,utangaç ve çekiniyorlardı :) 
Osman kardeşim de tam da bunu söyledi ; 
''Abi ben de bayağı bir utangaçlık var selam vermek istedim ama  şimdi ayıp olur amatörüm gözüm yükseklerde değil,havaya girmedim hatam olduysa kusura bakmayın''
 Şu sözünden kişiliğinin,karakterinin ne kadar düzgün olduğunu rahatlıkla anlayabilirsiniz :))

  Teknik Özellikleri ; 
- Yaşına göre fiziği gayet iyi.Daha da gelişecektir..
- Her iki ayağını ve kafasını çok iyi kullanabiliyor.
-Çabukluğu,mücadelesi iyi.
- 3.bölge dediğimiz forvetin her hattında Santrforda ve
her iki kanat da aynı etkinlikle oynayabiliyor.
Santrfor da daha etkili.
- Bire bir de etkili adam geeçbiliyor.
- Aynen Mugdat da gördüğümüz gibi ilginç vuruşlarla :))
goller atabildiğini söyledi hocaları.
- Özgüveni çok yüksek antrenmanlarda gözlemledim
her yerden kaleyi gördüğünde sert şutlar atabiliyor.
Ben bunu kendisine söylediğim de
 ''Evet Abi bir Golcü de bu olması lazım zaten hocamız 
da her şut atışımızda Aferin diye teşvik ediyor.
Daha çok çalışarak kaleye isabet oranını arttıracağım'' 
dedi.

  Elbette daha eksikleri var henüz 19 yaşında ve 1 yıllık 
yüksek rekabet gerektiren bir lig de oynadı tecrübesiz.
Hocalarının sayesinde kendisi de çok çalışarak eksiklerini
kapatacaktır.Zaten Ahmet ve Gürhan hocaların olması
Onun için büyük şans.Ahmet Hocanın gençlere önem veren
bir hoca olduğu söyleniyor.Ki aralarda,antrenmanlarda çok ilgileniyor sohbet ediyormuş hepsiyle.

Gürhan Hoca kendisini buraya kazandırıp oynatan ve gelişiminde büyük emek sağlayan bir hoca.
Onun teknik kadroda olması Osman kardeşimiz için de 
büyük avantaj.

- Kısa vadeli hedefi ; 
Nazillispor'da formayı kapıp başarılı bir sezon geçirmek 
ve  kalıcı olmak.
- Orta ve Uzun vadedeki hedefi ;
 G.Saray'da ve Avrupa'da oynamakmış.
-Tabii Ben bir Fenerbahçe'li olarak buna
biraz üzüldüm :)) -

(Kendisini Nazillispor'umuza kazandıran Hasan Aygün,
Gürhan Sönmez ve Murat Angın hocalarımız)

Son olarak şunları söyledi ; 
''Buralara gelmem de büyük payı olan İdris Akça,Süleyman Uzgur,Gürhan Sönmez,Hasan Aygün,Murat Angın,Nuh İyikan hocalarıma çok teşekkür ediyorum.Hayallerimin peşinden durmaksızın koşmaya devam edeceğim ''

 Tabii Bana da kendisini tanıtma fırsatı verdiğim ve desteğim  için çok teşekkür ediyor.

   Ben de kendisine bana bu fırsatı verdiği için teşekkür ediyorum.Her zaman desteğim yanında olacaktır.

Bir Abisi olarak yaşanmış nice kaybolup giden yıldız 
adayı gençlerimizden birisi olmaması için tavsiyelerimi de
söyledim kendisine ve örneklerle daha da devam edeceğim.
  
Kendisi de bu tavsiyelerim için ; 
''Abi Allahın izniyle öyle biri olmadığımı göreceksin.Geçen sene yaptığım işleri tekrarlarlamak istiyorum.Verilen şansı 
iyi değerlendirip Nazillispor'a yakışan,taraftarları tarafından sevilen bir futbolcu olacağım inşaallah '' diyor.

 Tüm kalbimle buna inanıyorum.İnşaallah sözünü tutacak.
Yaşadığı zorluklar ve geldiği çetin yol belli.Kendisine de bunu hatırlattım zaten ve bunun farkında.

   Bitirirken ; 
Bugünlere gelmesinde emeği olan tüm hocalarına,
kadroya alınması kararını veren Başkan,yönetim ve 
teknik kadromuza şahsen teşekkür ediyorum.

  Kendisine başarılar diliyorum. Allah yardımcısı olsun
Şansı bol olsun.Umarım Nazillispor'umuz ve Türk Futbolu
pırıl pırıl yeni bir genç kazanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder