2 Temmuz 2014 Çarşamba

Nazillispor'da Gene Kriz.Taner Gülleri İstifa etti !!!


   Önce konu ile ilgili 2 görüşü koyuyorum.
Taner Gülleri'nin 2 yerel gazetemize 
yaptığı açıklamalar ve Değerli Gazeteci kardeşim 
Ümit Özmen'in açıklamalarını ; 

******************

Gülleri’den itiraf: Kulübün tek şansı Alıcık

Nazilli Belediyespor ile 20 gün önce bir yıllık sözleşme imzalayan Teknik Direktör Taner Gülleri, “Nazilli Belediyespor’un en büyük şansı Haluk Alıcık gibi bir belediye başkanının takıma sahip çıkmasıdır. Diğer yöneticiler olsa da olur olmasa da” dedi.

Görevinden ayrılma kararını yapılan toplantıda Kulüp Başkanı Dr. Hilmi Volaka’ya ilettiğini açıklayan Taner Gülleri, istifa kararının ardından yaptığı açıklamada transfer konusunda yöneticilerden bir ışık göremediğini ve kulübün en büyük şansının Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık olduğunu söyledi. 

Gülleri, “Diğer yöneticiler olsa da olur, olmasa da” dedi. Taner Gülleri, “Ben hedefleri olan bir antrenörüm, ancak yönetimde 20 günde bir ışık göremedim. Aksine beni karartmaya çalıştılar, ben bir şeyleri başaralım diye uğraşıyordum. Ancak uyuşamadık, Nazilli Belediyespor’un en büyük şansı Haluk Alıcık gibi bir belediye başkanının takıma sahip çıkması, diğer yöneticiler olsa da olur olmasa da. Daha fazla konuşup camiaya zarar vermek de istemiyorum, bu nedenle Allah işlerini rast getirsin ifadelerini kullandı. Gülleri ayrıca, iç transferde bir sıkıntı yaşanmadığını belirterek, “Dış transferde almak istediğim futbolcular bu ligin profesyonel futbolcularıydı. Ancak yönetim bu futbolcuları almak istemedi. Ben büyük düşünüyorum, profesyonelce düşünüyordum. Ama bu şartlar altında daha fazla kalamazdım” diye konuştu.

http://www.nazillihavadis.com/gulleriden-itiraf-kulubun-tek-sansi-alicik-15093h.htm

*****

GÜLLERİ," VOLAKA, KÜME DÜŞELİM" DİYOR

Dük akşam saatlerinde şok bir kararla Nazilli Belediyespor teknik direktörlüğü'nden istifa eden Taner Gülleri açtı ağzını yumdu gözünü.



20 günlük Nazilli Belediyespor serüvenin neden bittiğini Çizgi Haber ekibine anlatan Taner Gülleri,’’ Ben hayatımda böyle bir şey görmedim. Transfer döneminde bir adım hedefimize ulaşamadık. Bunu alalım diyorum yönetim karışıyor. Kampa gidelim diyorum, kamplarımızı burada yapıyoruz diyorlar. Böyle bir şey var mı. 45 derece sıcaklıkta ben oyuncularıma fizik, kondisyon çalışıracağım Allah korusun sıcaktan bu çocuklar etkilenirse bunun vebalini kim alacak.’’

‘’KÜME DÜŞELİM’’

Nazilli Belediyespor’un bu yönetimle gelecek sezonda başarıyı yakalayamayacağını belirten Gülleri,’’ Kulüp Başkanı Hilmi Volaka küme düşelim diyor. Böyle bir zihniyet var mı ya biz nasıl takım olacağız. Ben geçtiğimiz Cuma günü istifa etmeyi düşünüyordum. Haluk Başkanla görüşeyim dedim. Haluk başkan tarafından hiçbir sıkıntı yok ama yönetim başka alemde’’ dedi.

‘’5 BİN TL İÇİN OYUNCU GİTTİ’’

Transferlerde sıkıntı olduğunu ve dış transferde de zorlanıldığını ifade eden Gülleri,’’ Dış transferde bir oyuncuyla 2 yıllık sözleşme imzalanacaktı. Birinci yılında para konusunda anlaşıldı.  İkinci yıl mukavelesinde 5 bin TL için anlaşılamadı. Bir profesyonel takım 5 bin TL veremiyor’’ diye konuştu.

HABER: MEHMET ALİ CİNTOSUN
http://www.cizgigazetesi.com/haber_detay.asp?haberID=4495

****************************

Nazilli Belediyespor'da FEDA yılı denecek 
**sonra BİLİNMEYEN bir hoca transfer edilecek.
**hoca 300-500 bin tl arası futbolcular isteyecek.
**sözleşme imzalamadan maaşımı yatırın diyecek.
**12 kişilik listesi Bank Asya çıkması olacak.
**Sona yönetim küme düşelim diyor diyecek.
**Konuştukça konuşacak, sonra kulübe zarar gelmesin diyecek.
**Alıcık'a methiyeler düzecek, en azından referansım bozulmasın diyecek.
**Eee be yöneticiler sizde bu saatten sonra ya PTT'ye çıkacağız ona göre iddialı hoca ve futbolcular alacağız deyin yada ALT YAPI hocalarımızla bu yola çıkıyoruz deyin...
********YOKSA SİZDE İSTİFA EDİN, GİDİN***********
FEDA'ya varız diyen taraftara JEST yapın getirin AKİF / UTKU / GÜRHAN / AYHAN / HASAN hocaları.....

Taraftar olarak görüşümdür........................
*****************************************


    Maalesef takımımızda kriz bitmiyor.
Bu nedeni aslında çok açık
'Profesyonelce yönetilmesi gereken kulüp amatörce yönetiliyor'' 
 Yöneticilere kızmakta faydasız çünkü bu Başkan ve 
yönetim bıraktı kimse talip olmayınca mecburen devam ediyorlar.İçlerinde çok değerli kişiler var onları 
tenzih ediyorum ancak yetersiz,amatör ve vizyondan 
eksik olan çok kişi var. 
 Hal böyle olunca kısır döngü devam ediyor.
  20 gün önce sürpriz bir şekilde Taner Gülleri ile 
anlaşıldığı açıklandı.
Çok şaşırdım Taner Gülleri nereden çıktı FEDA 
dediğiniz bir sezonda ilk kez tek yetkili Teknik Direktörlük yapacak bir hoca büyük risk demiştim ve yazmıştım.

   Taner Gülleri'nin dediklerini ve Ümit kardeşimden 
hocanın dediklerini çürüten açıklamaları verdim.
Transfer konusunda Taner Gülleri ve Yönetimin anlaşamadığı açık.
Hoca 1.lig'ten 300-500 TL'lik 12 oyunculuk bir liste 
yapmış alınmalarını istemiş öte yandan Hoca istediğim transferler yapılmadı diyor.

 Burada anlamadığım bir nokta var yalnız.
Taner Gülleri ile anlaşma masasına oturulurken
biz bu sezon FEDA yılı diyoruz bak Hoca ona göre 
kadro oluşturacağız,transfer yapacak hedef 
belirleyeceğiz denmemiş mi ? 
 Denmiş de Hoca ona rağmen hala 1.lig'ten 
300-500 B.TL'lik 12 oyuncu istiyorsa haksız.
Denmediyse de yönetim yanlış yapmış Hoca haklı demektir.Sıkıntı burada.

 Taner Gülleri'nin açıklamalarında Hilmi Başkan küme düşelim dedi diyor böyle demiştir dememiştir bilemem
ama meşhur bir yöneticimiz Play Off sıralarında 
''Play Off'a kalsak ne olacak 300-500 B.TL.daha 
masraf istemiyoruz o yüzden Play Off'a kalmak istemiyoruz '' demiş ama neyse de Taner Gülleri'nin açıklamalarında kamp isteyip biz burada kamp 
yapıyoruz denmesi doğrudur yalnız çünkü geçen 
sezonda kampa gitmedik  tesislerde çalıştık.
 Bir Hoca mutlaka sezon başı en iyi şekilde 
hazırlanmak için kamp ister.

  Her ne olursa olsun şu durumdan kim zarar gören 
kim elbette NAZİLLİSPOR'umuz.
Bugün 2 Temmuz tüm takımlar transferde yol aldılar 
kamp çalışma programlarını yaptılar biz de ayrılan 
önemli isimler oldu kalan 5-6 futbolcu var dış transferde alınan 1 tane futbolcu yok.
Tam bir kriz,kaosun ortasındayız.

  Eğer başta Haluk Başkan olmak üzere ki Ona da 
yazık tek başına mücadele ediyor şehrin dinamikleri bu takıma sahip çıkmazsa Hilmi Başkan ''Küme düşelim''
sözünü söylemiş/söylememiş bile olsa o olay ne yazık ki gerçekleşir.
  Yapılacak olan öncelikle madem FEDA sezonu 
dedik kendi öz değerlerimiz hocalarımız Akif,Gürhan,Utku,Hasan Hocalar,Murat hocalardan 
bir teknik kadro oluşturup hemen iş koyulmak.

  Bununla birlikte şehrin dinamikleri kaymakam,partiler,
sivil toplum kuruluşları,esnaf, ticaret odaları bu şehirden çıkmış Dünya markası Uğur Soğutma AŞ.gibi markalar
artık SİYASET ÜSTÜ bir durumla bu şehrin temsil 
markası NAZİLLİ BELEDİYESPOR'a sahip 
çıkmaları lazım.

Aksi takdirde düşen sadece NAZİLLİ BELEDİYESPOR değil tüm Nazilli şehri oluyor.

Çok yazık çokkkk :(((((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder