19 Mayıs 2014 Pazartesi

Ofspor - Nazilli Belediyespor : 1-1 !!!


İlk 11'de tam 6 genç oyuncu çıktığımız sezonun son maçında deplasmandan galibiyet ile dönerek sezonu kapatmak istiyorduk ancak hatta ben maç 0-1 
galibiyetimizle bitti diye biliyordum sonucu 
maalesef 90+3'te beraberlik golünü yemişiz 
üzüldüm :((
 Pek çok şey yaşadık.Sezon direkt Şampiyonluk 
hedefi ile başladık ama türlü sorunlarla Play Off'a 
bile kalamadan 7.sırada tamamladık.
7.bitirmek başarı mı başarısızlık mı ?
Uzun uzun tartışılır.Sezon raporu / değerlendirmesi de yapmak istiyordum ama içimden 
gelmiyor.Harcanan rakamlara ve rakiplerin bütçelerine bakarsak başarılı değiliz.
    Öte yandan pek çok il takımına bakıyoruz Kocaeli,Sakarya,Zonguldak .v.s. 3.lig'lerde,amatör kümelerdeler ,onlara bakarsak halimize şükretmeliyiz.
 Gönül tabii taraftar olarak takımımızı daha üst liglerde
 istiyor hep söylediğimiz Akhisar gibi ama işte.
  5 Haziran'da Kongre var.Şu ana kadar Başkan 
Adayı çıkmamış.
Elbette kulüp sahipsiz kalmaz Onursal Başkanımız 
Haluk Alıcık kulübü sahipsiz
bırakmaz birilerini desteği ile göreve soyundurur.
 Dileyelim güçlü bir yönetim kurulsun ancak 
Teknik Direktör Taşkın Güngör ile yola devam edileceği görülüyor.Böyle olacaksa gene gelecek sezondan
 bir şey beklememek lazım kendi adıma 
görüşüm budur.
 Nazillispor camiasına geleceğin Hayırlı olması 
dileğiyle sezonu kapatıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder