1 Aralık 2013 Pazar

Pazarspor - Nazillispor : 0-2 (Hayret Deplasmanda Galibiz) !!!!

Stat: Pazar İlçe
Hakemler: Emre Altun, Ozkan Yaşasın, Eser Eti
Pazarspor: M.Ceyhun, Erdinç, H.Şükrü (dk 46 Ercan), Feyyaz, Ulaş (dk 75 Ramazan), M.Burak, İbrahim, Mikail, İsmail, Aykut, Nezir (dk 61Aydın)
Nazilli BLD: Kurtuluş, Mehmet, Aykut (dk 73 Hasan), Muğdat (dk 72 Burhanettin), Tufan, Bora, Tunç (dk 51 Burhan), Hakan, Gökhan, Yusuf, Lider
Goller: Dk. 44 Tunç, dk. 50 Muğdat (Nazilli Belediyespor)

Nazilli Bediyespor ile karşılaşan Pazarspor, her iki yarıda yediği gollerle 2-0 mağlup oldu.

Maça iyi ve önde başlayan Pazarspor 44 dakika Nazilli sahasında oynadığı maçta bulduğu pozisyonlardan faydalanamadı.

44. dakikada ise sol kanattan gelişen atakta Tunç’un aşırma vuruşu ile konuk ekip 1-0 öne geçerek devreyi önde kapattı.

Pazarspor beraberlik için başladığı 2. yarının başında Muğdat’ın golüne engel olamayınca 2-0 yenik duruma düştü.

Kalan dakikalarda iyi kapanan Nazilli, sağanak yağmur ve aşırı bozuk saha koşullarında Pazarspor’a geçit vermeyince maç Nazillispor’un 2-0 üstünlüğüyle sona erdi.

Kare kare resimler ; 


(tff.org.tr)

****************
ÇOK ŞÜKÜR GALİBİYET HEM DE DEPLASMANDA :))

* Evet şükürler olsun Galip geldik hem de deplasmanda.
İnanamıyorum bu sonuca :)) en fazla beraberlik bekliyordum.
* Neyse bu beklenen yağışlı ağır saha şartlarında alınan 3 puan ve ortaya koyulan mücadele için takımı,teknik heyeti kutluyorum.Altın değerinde bir 3 puan bu.
* Ben maçı Pazar günü biliyordum o yüzden canlı skordan takip edemedim.NTV SPOR alt yazıda Pazarspor - Nazilli Belediyespor 0-2 maç sonu yazısını görünce çok şaşırdım ve çok sevindim tabii :))
* Hafta içi Gençlerbirliğı deplasmanı kupa maçımız yüzünden maç Cumartesi oynanmış onu unutmuşum.
Aslında Sosyal medyada takımın Cuma günü Dedeman otelinde kampta olduğunu okumuştum ama 2 gün önceden gidip kampa girmişler herhalde diye düşünmüştüm.

* İlk 11'imiz de sarı kart cezası biten Yusuf ve Aykut var.
Barış Bakır olmadığına göre çıkacak en iyi 11 bu.Ancak benim itirazım dizilişe.Sanırım gene Muğdat en uçta Sol kanatta Tunç Sağ da Aykut forvet arkası Tufan oynamış.
4-4-2 Sağ kanat Aykut,Sol kanat Tufan ileri ikili Muğdat - Tunç da olabilir ama sanmıyorum böyle oynattığına.
Zaten yukarıda maç yazısında Tunç sol kanattan gelişen atakta aşırtma vuruşla 1.golü attı yazıyor.Sanırım bu 
fotoğraf o gol ; 
* Pazar yerel basınının yukarıdaki kısa maç yazısında 44 dakika rakip sahada oynadık 44.dakikada golü yedik yazılmış.Demek ki iyi kapanıp iyi çıktığımız ilk kontrada golü atmışız.2.yarı başındaki gol de fişi çekmiş.
* Bu ağır sahada daha fazlası beklenemezdi zaten.Kaldı ki biz Taşkın Güngör'ün dediği gibi hücumda bireysel yeteneklerle gol bulmaya çalışıyoruz.Devre arasına kadar gideceğiz devre arasında bakacağız diyor.
Devre arası transferinde duyumlara göre Tunç'u gönderip Aydınspor'dan Mümin Aysever'i aldırmak istiyor.
http://www.mackolik.com/Player/Default.aspx?id=64157
İnegölspor'dan öğrencisi sanırım.Şu ana kadar 11 maçta 9 kez ilk 11 çıkmış 2 gol atmış.Attığı 2 gol de çok gol yiyen sondan 2.sıradaki Çankırıspor'a.Bu tercih için çok düşünülmeli.
* Neyse.2-0'dan sonra sanırım Muğdat'ın geçen haftadan da bir sakatlığı vardı 60'da onu çıkarıp Burhanettin'i almış.
(tff sitesine göre,pazar sitesindeki bilgiler hatalı)
* Bugünkü maçlar var tabii.Şu an maç fazlasıyla 22 puan 8.sıradayız.5.Tepecik ile sadece 2 puan var.Umarım Tepecik başta olmak üzere üstümüzdeki Altay da puan kaybeder.Bandırma Altınordu'ta 4-1 yenildi.4.Bugsaş ve 3.Ankaragücü'nün de puan kayıpları hatta Lider Alanya'nın da puan kaybetmesini bekleyeceğiz artık.
* Taşkın Güngör bu hafta da puan kazanamasaydık bırakmayı düşünmeliydi veya yönetim bir tasarruf yapmalıydı.Başarısızlığa tahammülümüz yok çünkü.
* Pazarspor da iyi gitmeyen bir takımdı.4 maçta 0 çekmişler 7 mağlubiyeti olan bir takımdı.Zaten maç sonunda 2.lige çıkaran hocaları Şevki Tonyalı vedalaşmış istifa edecekmiş.
Yorumlardan okuduğum çok tepki var.Valla biz de onlar kadar tepki yok ne yönetime,ne hocaya ne futbolculara.
Bunun kıymetini bilsin herkes.
* Hafta içi Gençlerbirliği kupa maçı var.Bence oynama az oynama fırsatı bulan oyuncularla çıkılmalı esas hafta sonu içerideki Bayrampaşa maçına bakılmalı.O maç daha önemli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder