16 Ekim 2022 Pazar

İYİ DEĞİLİZ AMA MAĞLUBİYETİ DE HAK ETMEDİK. DEVRE ARASINA KADAR DESTEĞE DEVAM.

 Nazillispor ile ilgili belli nedenlerimden dolayı bir şey yazmıyor,konuşmuyordum.

Dün maça gittim,hem takımı yakından görmek hem desteklemek için.Malum uzakta olduğumuz için pek şansım olmuyordu.
Gözlemlerimi ve düşüncelerimi kısaca yazmak istiyorum.
İlk önce,sonuç iyi bitmese de 2-3 saat takımla olmak,takımı yaşamak,çok sevdiğim bazı kardeşlerimle görüşmek,konuşmak güzeldi.
Maçla ilgili çok fazla birşey de söylemek istemiyorum zaten hepiniz izlemişsinizdir.Sezon başından beri süregelen kronik bireysel hatadan iyi başladığımız maçta geri düştük,sonra eşitliği sağladık.
2.yarı kenardan yapılacak hamlelerle kazanırız diye düşünüyordum ama Cihan hocanın hamleleri tutmadı ve olmayacak bir şanssızlık golü ile 2.golü de yedik ve kaybettik.
Şanssızlık dedim 2.gole evet ama Hakkı Can'da müdahalede dikkatli olmalıydı.
Neticede, 2 takım da kötüydü,yetersiz kadrolardan oluşuyordu.
Şans Onlara güldü diyebiliriz.
Sezon başından beri üst üste yapılan yanlışların sonucu şu anda 17.sırada küme düşme hattındayız ve küme düşme endişesi taşıyoruz hatta bazı taraftarlarımız 'Bu takım kesin düşer ' demeye başladı.
En başta yeni yönetim daha ilk günden kendi içerisinde ayrıştı birbirleri ile mücadeleye başladılar (!)
Şöyle önemli bir maça 33 kişilik yönetimden 3 yönetici gelmişti.
Ünal Başkan özel durumu nedeniyle gelememişti.
Geçmiş olsun ve acil şifalar diliyorum buradan hastasına.
Gelen yöneticilerimiz de aynen bizim gibi maç boyunca dövünüp
durdular,oyunculara,hocaya serzenişte bulundular.
''Sevgili yöneticilerimiz bu takımı Siz kurdunuz maalesef 🙁
Şimdi dövünmek çare değil.
İkinci başlık olarak ; Taner Öcal ile devam edilmesi yanlıştı.
Daha sonra Cihan Erdil hoca seçimi doğru mu demiştik
bu lig'te tecrübe eksikliğinden dolayı.
Şu ana kadar belli bir dokunuş yapamaması,aynı oyuncularda
ısrar etmesi,Furkan,Berkay gibi genç oyuncuları devreye sokamaması v.s. gibi bu seçimin de pek doğru olmadığını
gösteriyor maalesef.Kendisini sever sayarım O da beni sever
sayar ama bu iş başka.Dün maçtan sonra kendisini göremedim
o yüzden konuşamadım.Söyleceği şey belli aslında ''Sezon
başında bu takım iyi çalışmamış,fizik gücümüzü arttırmak için
yoğun fikstürden çalışma da yapamıyoruz '' v.b. gibi.
Üçüncü olarak takıma gelince ;
Kısaca, takım kadro olarak yetersiz.
Sayısal olarak iki tane ilk 11 çıkarabilecek - hatta Ahmet Karadayı
gibi 'Mert Çapar'dan daha iyisi '' diye alınan bir oyuncumuz kadroya giremiyor - bir kadromuz var ama nitelik olarak yetersiz çok oyuncumuz var.En başta da defans oyuncularımız.
Bu yüzden sezon başından beri çok kolay goller yiyoruz,bireysel hatalar yapıyoruz.
Ben demiştim haklı çıktım demek istemiyorum ama sezon başı Takım İncelemem de Stoper konusunda şunları yazmıştım ;
*Stoper rotasyonuna baktığımızda ; Nuh,Hakkı Can ve Doğukan
3 ana parça.İhtiyaç olduğunda burada Çağrı,Fatih Tultak ve Furkan Apaydın değerlendirilebilir.
Stoper tandeminde genelde hocalar birbirini tamamlayacak
''1 Denge,1 Hamle Stoperi '' kullanırlar.
Denge stoperi ne yapar,ayağı düzgün,topu oyuna sokabilen, soğukkanlı,sakin,diğer kesici hamle stoperin santrforla mücadelesinden seken topları süpürür v.s.
Bakıyorum bizim 3 stopere ne Nuh,ne Doğukan ne Hakkı Can böyle değil bunları 3 ü de hamle,kesici,sert stoperler.
Hazırlık maçlarında da gördüğümüz üzere (Doğukan sadece Karşıyaka maçında oynadı izleyemedik) Nuh ve Hakkı Can ile burada oynayan özellikle Çağrı Denizli maçında güven vermediler.
Kısacası stoperde de sorun yaşayacağımızı düşünüyorum.
1 tane Lider özellikle defansın kaptanı Baba Stoper alınmalıydı.
Daha net,güvenilir stoperler alınabilirdi.Ha bütçe meselesi diyeceklerdir ama 3.lig te de bir çok iyi stoper vardı bunları yaptığım çalışmada listelemiştim ''
Maçtan sonra bazı oyuncularımızla konuştum nedir sorun, içeride sorunlar mı var,ödemeler mi yapılmıyor gibi.
Hayır abi ''tamamen şanssızlık '' dediler.
Maalesef oynamayan bazı oyuncuların vücut dilleri çok kötü.
Maç öncesi ısınmaya bible çıkmıyorlar.
Takımdaşlık duyguları bitmiş gibi.
Daha fazla birşey yazmak istemiyorum en azından devre arasına kadar bizim oyuncularımız bunlar ve öyle veya böyle yararlanmak zorundayız.
Prim meselesine de girmek istemiyorum.
Önemli bir maç öncesi prim konusunun bu şekilde gündeme getirilmesi yönetimsel bir hata ama '''topçu takım küme düşme hattındayken artık onurunu değil hala para düşünüyorsa ''
gerçekten işimiz çok zor.Evet profesyoneller de önce bir takımı
düzlüğe çıkarın ondan sonra zaten fazlası ile primlerinizi alırsınız.
Fazla uzattım toparlamam lazım.
Sorunlar belli,bir sürü madde tespit olarak yazabiliriz.
Ancak çözümü de sunmak lazım.
1-Yönetim devam kararı aldıysa ki öyleymiş o zaman ''bir an önce kendi içinizde birliği sağlayın '' ama öyle göstermelik olarak yemekte birlikte resim vermek ile değil.
Hep beraber hareket edin.
Küskün yöneticileri de kazanın,devreye sokun,Onlardan yararlanın.
2-Cihan Hoca ile devam edilecekse ;
Takımı çalıştıran,7/24 onlarla bir arada olan,Onları en iyi tanıyan hoca elbette bizim dışarıdan ahkam kesmemiz doğru olmaz
ama bir kaç nacizane tavsiye de bulunmak isterim.
Stoperlerde sorunumuz var bu çok açık.
Furkan Apaydın'ı deneyin hocam ne kaybederiz.
Dün gördük İnegöl'de kadro dışı kalan Ethem Pülgir'in yerine
2004 doğumlu 29 numara Yusuf Ziya Gümüş'ü oynattı adamlar
Hüseyin Çolak ile gayet iyi mücadele etti.
Yine mesela genç oyuncumuz Berkay Aydoğmuş'tan yararlanabiliriz.
Orta Sahada Cemal Şener iyileştiyse artık Ersavaş-Cemal-Gökhan Göksu üçlüsü ile başlamak lazım artık.
Dün geçen hafta gol atmış,moralli Gökhan Göksu'nun yerine
Mert Özyıldırım ile başladık.Çağrı ve Ersavaş iki 6 numara idi
Mert Özyıldırım forvet arkası gibi oynadı ama çok yyetersiz kaldı
buna rağmen Cihan Hoca göremedi 90 dk.yı tamamladı.
72'de Ersavaş'ı çıkarıp Nurettin'i aldı yani 6 numara çıkarıp
10 numara aldı.Mantık olarak doğru bir hamle idi ama isimler
yanlıştı.Ersavaş değil Çağrı çıkmalı,Nurettin değil Gökhan girmeliydi.
(Bu benim görüşüm tabii.Şimdi bunu yazdık Fake hesaplardan Gel Sen hocalık yap diyen kıt beyinliler çıkacaktır )
Kısacası ; Cihan Hocam birşeyleri değiştirmek lazım,dokunuş lazım.
Anlıyorum takımın fizik gücü olmayınca geride yan paslarla kontrol futbolu ile sonra Hüseyin Çolak'a veya Sağdan Mert Er'i kaçırmaya
dönük bir şablonla oynuyoruz.Statik santrforumuz olunca 1.80'lik
18 yaşındaki Stopere karşı bile etkinlik sağlayamıyoruz.
EZCÜMLE ;
Taraftarlarımızı anlıyorum haklı olarak içleri yanıyor,çok üzülüyorlar.
Dün 2 otobüs gelmişler ayaklarına,gırtlaklarına sağlık,o kadar küfür de yediler üzülüp döndüler.
NACİZANE RİCAM TARAFTARLARIMIZDAN DEVRE ARASINA KADAR BU TAKIMA SAHİP ÇIKALIM,DESTEKLEYELİM.
Yönetim şöyle zaafiyet içinde,Hoca şöyle eksik,takım böyle yetersiz.
Hepsine Eyvallah doğrudur.Ama bu takım tekrar o gayya kuyusu 3.Lig'e tekrar dönmemeli.
Bunun için de ÖNCELİKLE DEVRE ARASINA KADAR TOPLAYABİLDİĞİMİZ KADAR PUAN TOPLAMALIYIZ.
8 MAÇ VAR GERİDE.
EN AZ 20 PUANLA DEVREYE GİRMEMİZ LAZIM.
DEVRE ARASINDA DA ARTIK BU KEZ EN AZ 5 NOKTA ATIŞI
DİREKT KATKI VERECEK TRANSFER ŞART.
BÜTÇE MESELESİ V.S. ARTIK BİLEMEM.

BU TAKIM DÜŞ ME YE CEK !!!
Çarşamba Arnavutköy Kupa maçımız var.
Önemli değil.
Pazar günkü Erzincan maçı hayati önemde.
Tek yumruk tüm şehir bu maça odaklanalım.
Biliyorum lafta ''Birlik beraberlik '' klişesi.
Nazilli'de asla olmayacak birşey ama başka
şansımız yok.
Herkes egolarını,küçük hesaplarını bir kenara bırakmalı.
Şu Fake hesaplardan yazmayı bırakın artık.
Nazillispor'lu iseniz Nazillispor Sizin o 3 kuruşluk lanet
olası egolarınızdan küçük mü ?
Fake hesaplardan Bu yönetime çak,eski yönetime çak,Güray Gürsoy'a çak,Ergün Sert'e çak ne olacak başınız göğe mi
erecek egonuz tavan yapınca ?
NOT : Dünkü Nazillispor mesaimde ilgilerini eksik etmeyen
Ünal Önal Başkanıma,Hasan Aygün Hocama,Mehmet Koşar
yöneticimize ve bazı futbolcu kardeşlerime çok Teşekkür ediyorum Sağolsunlar.
Takımımıza Başarılar diliyorum.
Uzun süredir yazmayınca epey dolmuşum 🙂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder