1 Ağustos 2021 Pazar

1.Hazırlık Maçı : Göztepe 3 Nazilli Belediyespor 1 !!!

*Öncelikle 2021-2022 Sezonu gayri resmi maç ile de olsa başlamış oldu. Sakatlıksız,kazasız,belasız,başarılı bir sezon diliyorum.

*40 derece sıcakta,tesislerde, antrenman maçı şeklinde geçen bir maça çok fazla anlam yüklemek te olmaz.Biz takımı özlediğimiz ve merak ettiğimiz için yakından takip etmeye çalıştık,tabii yayın yoktu.

*Takımı benim gibi merak edenler için ve arşive kayda geçirmek için bir kaç not eklemek istiyorum.

*Edindiğim bilgilere göre maça şu 11 ve 4-1-4-1 dizilişi ile başlamışız.

Aşağı yukarı ideal 11 ile çıkmışız.Bu 11 e Bünyamin Karataş,Stoper Onur Demir ve Sol bek Emre Toptan da girebilir.
*Dikkat çeken bir not 4-1-4-1 sistemi.Geçen sezon 4-3-3 - 4-2-3-1 gibi dizilişlerle oynuyorduk.Dizilişler çok önemli değil aslında zira top bizde iken ve rakipte iken değişebilir,önemli olan sistemin işlemesi.
*Şu 11 de 6 geçen sezondan,5 yeni transfer oyuncumuz var.Bu da kadro istikrarı açısından iyi bir şey.
*İkinci yarı fotoğraflardan görebildiğim kadarıyla diğer yeni transferlerimiz ile Tamer,Hasan Demir ve Kaan gibi eski oyuncularımız da oynamış.Mali yi göremedim.
Yeni forvet transferlerimizden Ahmet Gökbayrak tek golümüzü atmış.Buna da sevindim.
3.gol de frikikten gol yiyen de yeni transfer Kalecimiz Yunus Emre Genç imiş.
Yayın olmadığı için golü göremedik tabii Beykan ın frikik golünde hatası var mıydı yok muydu ? Bu goller yenebilir gayet doğal neden biraz üstünde durdum bunun çünkü bu Kaleci hakkında pek olumlu referanslar almadım.Bu Kaleciyi yine aynı Menajer aracılığıyla transfer edip Hasan Çayrak ı göndermek bana göre yanlıştı.
Şimdi Yönetim Güray Hoca başlamış hemen eleştirmeye diyeceklerdir biliyorum,çok fazla eleştirilecek bir şey yok aslında,bir kaç noktadan biri bu konu.
*Neticede 2 hafta sonra lig'e başlayacak Halil Akbunar haricinde ve yeni transferleri de oynayan ideal kadrosu ile maça çıkmış Süperlig takımı Göztepe ile iyi bir hazırlık maçı yapmış olduk. 
*Bir sonraki Hazırlık maçı sanıyorum değişmezse 5 Ağustos ta Nazilli de Turgutluspor da.Daha sonra Afyon kampına gidilip orada da hazırlık maçları yapılacak.9 Ağustos Bayburt,11 Ağustos Serik ve 16 Ağustos ta rakip belli değil.22 Ağustos ta da bir maç planlanıyor.
27 Ağustos gibi de Karşıyaka nın Sezon açılışı için İzmir de bir maç olacakmış.
*Bütün bu hazırlık maçların sonunda İnşaallah Kadir Kar hoca kafasındaki sistemin uygulanmasını test eder ve sezona iyi bir şekilde başlarız.
*Son olarak Hazırlık maçlarında giyilmek üzere Mor forma seçilmesi ''Kadına Şiddete Hayır'' Sosyal Sorumluluk Projesi '' kapsamında iyi bir jest olmuş.
*Göztepe dediğim gibi 15 Ağustos ta Süperlig'e başlıyor.Halil Akbunar haricinde ideal kadrosu ile çıkmıştı.2,7m.euro gibi kulübün en yüksek bonservis ücreti ödeyerek transfer edilen David Tijaniç,Dino Arslanagiç ve Makana Baku gibi yeni oyuncuları ile maça başlamış.
Göztepe ikinci yarıya İrfan Can Eğribayat, Kerim Alıcı, Kahraman Demirtaş, Erkam Kömür, Gökay Eser, Lourency Rodrigues, Yalçın Kayan, Efecan Saçıkara, Beykan Şimşek, Tibet Öniz, Brown Ideye 11'i ile çıkmış.
*Göztepe nin Golleri ; 

27' GOL Soner'in pasında sağ çaprazda topla buluşan Baku'nun şutunda top rakip filelerde: 1-0

28' GOL Baku'nun defans arkasına attığı pasta kaleci ile karşı karşıya kalan Adis durumu 2-0'a getirdi.

(*Burada defans arkasına atılan topta stoperlerimiz ağır mı kaldı 

acaba ? )

63' GOL Beykan'ın kullandığı serbest vuruşta top rakip ağlarda: 3-1

*Golümüz ; 

50' Göztepe 2-1 Nazilli Belediyespor GOL : Ahmet Gökbayrak

63' Göztepe de İrfan Can Eğribayat'ın yerine Eren Bilen oyunda.

69' Göztepe de Tibet Öniz'in yerine Ege Özkayımoğlu oyunda.

Maç Sonucu | Göztepe 3-1 Nazilli Belediyespor

Kaynak : https://goztepe.org.tr/

*Kardeş Kulübümüz Göztepe ye de Süperlig'te Başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder