30 Haziran 2021 Çarşamba

ERKEN UYARI SİSTEMİ : KOD ADI : İSTİKRARSIZLIK !!!

Facebook'un bu Anılar Sistemi Çok Güzel.
4 Yıl Önce Yapmıştım Bu Çalışmayı.
Üst başlıkta düzenleme yapmadım o yüzden yeni paylaşım
yapıyorum.Çok önemli çünkü.
Görüldüğü gibi 2.Lig'te bulunduğumuz 5 Sezonda 106 Futbolcu Alıp, 92 futbolcu Göndermiştik.

Paylaşımın sonunda şöyle demişim '' Önümüzdeki 2017-18 sezonu için ise şu ana kadar resmi olarak yapılan açıklamalara göre 4 futbolcu transfer edildi,13 futbolcu gitti.Teknik Direktör Fatih Akyel'in 12-13 transfer yapacağız açıklaması var.
Konunun özeti : İSTİKRARSIZLIK
Teknik ve futbolcu kadrosunda bu kadar istikrarsızlık yaşayan bir takımın başarılı olma şansı azdır.
Başarılı olan,Şampiyon olarak bir üst lige çıkan takımlara baktığımızda teknik ve futbolcu kadrosunda istikrar görüyoruz.
Pek umutlu olmamakla beraber önümüzdeki sezondan itibaren artık özlenen bu teknik ve idari kadroda istikrarına kavuşuruz ''
Peki ne oldu ?
2017 - 18 Sezonunda yani küme düştüğümüz o sezonda
4 Teknik Direktör (Fatih Akyel,Orhan İbiş (3 Maç),Mustafa Bahadır,Ahmet Yavuz) değiştirdik.

Kaç transfer yaptık dersiniz ?
Sıkı durun ama.

Sezon başı : Gelen : 16 - Giden : 16
Devre Arası : Gelen : 12 - Giden : 15
Toplam : 28 Transfer yaptık ,31 futbolcu gönderdik.
SONUÇ : 4 Teknik adam,28 transfer ile küme düştük.
Hatta o sezonun devre arası yapılan kongrede ben yine bunları
yazdığım,transferleri eleştirdiğim için eski Belediye Başkanı
Haluk Alıcık direkt benim ismimi vererek yarım saat beni suçladı,
hedef gösterdi Klavye Delikanlısı falan dedi v.s.
Ben de buradan somut verilerle bu rakamlarla kendisine cevap vermiştim.
Sonuçta ne oldu küme düştük,ben haklı çıktık keşke haklı çıkmasaydım haklı çıktım diye sevinecek halim yok.
2.lig'te 6 sezon geçirmiş olduk ve 17 Teknik adam ile çalışıp,
134 Futbolcu alıp,123 Futbolcu gönderip küme düştük.
TOPARLARSAM ;
ERKEN UYARIMI YİNE YAPAYIM
YİNE 2.LİG'TEYİZ.
AYNI ŞEKİLDE,ÜRETMEDEN TÜKETMEYE DEVAM EDERSEK
YANİ TRANSFERLERLE,İSTİKRARSIZLIĞA DEVAM EDERSEK
SONUÇ YİNE BAŞARISIZLIK VE 3.LİG OLUR MAALESEF 🙁

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder