4 Kasım 2019 Pazartesi

NAZ NAZ 4/4 LÜK LİDER : 4-0 !!!

1.GOL : İLYAS SARI 
ASİST : AZİZ KIZILGÜN
2.GOL : YUNUS ÜNSAL 
ASİST : SEDAT CENGİZ
3.GOL : SEDAT CENGİZ
ASİST : BURAK ÖZBAKIR
4.GOL : VOLKAN AKYILDIZ
ASİST : AZİZ KIZILGÜN
MAÇIN ADAMI : PROFESÖR SEDAT CENGİZ
   Takımı,teknik heyeti ve taraftarı hem galibiyet,hem Liderlik için Tebrik ediyorum.
 Takım Liderliği hak etti zira iyi de futbol oynuyorlar.
Tabii önemli olan Lider olmak değil Lider kalabilmek,
sezon sonunda orada olabilmek.
 Benim düşüncem sezon başından beri hep aynıydı
''Sezon sonuna kadar yukarıdan,ilk 5 hattından kopmamak ve son düzlükte zirveye ulaşmak'' 
 Herhangi bir aksilik olmazsa,ödemelerde sıkıntı,yönetim içinde zaman zaman duyduğumuz anlaşmazlıklar v.s gibi
-Bir yönetici hatta Muhasip Üye sanırım istifa etmiş -
Allah korusun kilit oyuncuların çok ciddi uzun sürebilecek sakatlıkları v.s olmazsa bu takım 2.Lig'e çıkacaktır.
 Maalesef yoğunluktan maçları düzgün bir şekilde izleyip yazamıyorum.Pazar günleri kursum var,bu maçın ikinci yarısını da yolda gelirken telefondan izledim,gece de ilk yarısını tekrar izledim.
 Takım zaten artık belli bir kadro istikrarı ve oyun şablonuna kavuştu.Zaman zaman oynayan oyuncuların form düşüş ve çıkışları oluyor bu da doğaldır.
Mesela Aziz de düşüş vardı ama Diyarbekir maçından beri toparladı bugün de 2 asisti var.
Aynı şekilde Yunus sezon başından beri gol de atamamış ve bir türlü sıçrama yapamamıştı O da Diyarbekir maçında attığı 2 golden sonra çıkışta,dün de iyi oynadı.
 Diğer oyuncularımızın zaten belli bir vasatın üstünde seyreden performansları var Kaleci Zekeriya, Polat, Sergen, Sinan,Ersavaş,Burak gibi.
Sol bek ve 8 numarada biraz sıkıntımız vardı.
İlyas Sol bek i iyi toparladı ve götürüyor,dün de çok iyi doğru yerde bindirmesini yaptı ve kilidi açan golü attı
Bravo İlyas.
Ama maalesef gol sevincinde sarı kart gördü ve cezalı
duruma düştü Karacabey maçında yok 4.sarı kartı oldu.
 8 numarada sezon başından beri Zafer,Ufukcan ve Fatih oynadı.Şu anda Fatih geç katılmasına rağmen formayı almış gözüküyor,daha iyi olacaktır zira alt liglerin en tecrübeli ve en iyi 8 numaralarındandır.
 Sedat için çok fazla bir şey demeye gerek yok.
Maşaallah nazar değmesin.
Ben Ona ''Profesör'' diyorum.
Takım Liderliğini aldı ve sırtlıyor ki ben bunu tahmin ediyordum zira iyi tanıdığım bir futbolcu idi.
Kaldı ki transfer olduğunda Gölcük taraftarları biraz da kendilerini bıraktı diye herhalde ''Klastır ama Koşmaz,sahada yürür,kilolu'' v.s yorumları yapmışlardı.
Valla Sedat ın koşmayan hali bu ise yani bal gibi de iyi koşuyor,mücadele ediyor,sahada her şeyi yapıyor.
Aferin Sedat devam.
 Takım genel olarak iyi,iyi de futbol oynuyor.
Santrfor bölgesinde hala herkesin kafasında olan oyuncular olmayan Yunus,Volkan ki 3 ve 5 gol attılar,
Oğuzhan bekleniyor v.s. buna rağmen 24 golle en fazla gol atan takımız,gol bulmakta sıkıntı çekmiyoruz.
Yozgat maçı haricinde gol atamadığımız maç yok zaten.
o maçta da baştan beri takımda bir isteksizlik vardı,olmayacak gibiydi ve yine de goller kaçırdık.
İlk kez 3 maçlık bir galibiyet serisi yaptık ve zirveye yerleştik averajla.
 Sergen in sakatlığı çok talihsiz idi maçın daha başında.
Çok geçmiş olsun umarım uzun sürmez.
Yunus a da geçmiş olsun başı yarıldı,ona rağmen oynadı.
  Osmaniye takımı evet önemli eksikleri vardı Kaleci İbrahim gibi,Ekrem Sütçü gibi,Ahmet Baykal o kadar değil ama tam kadro olsalardı da kazanırdık.
17 numaraları Sol kanat Metehan Mimaroğlu iyi oyuncudur takip ettiğim oyunculardan biri zaten.
 Şimdi zirvedeki paydaşımız Karacabey deplasmanına gidiyoruz.Zor maç olacaktır.
Bu maça gitmeyi çok istiyordum ama maalesef gidemeyeceğim zira hem 10 Kasım Törenleri var hem de
zaten Pazar günü kursum var 14.40 da çıkıyorum :(
Maalesef  İlyas golden sonra Osmaniye taraftarına karşı
sevinç hareketi nedeniyle gördüğü sarı kart ile 4.cü sarı
kartını gördü ve iyi de oynarken bu önemli maçta oynayamayacak.İsmail Oykun oynar ama O da en son
Darıca deplasmanında penaltıya sebebiyet vermişti.
Burak da 3 sarı kart ile sınırda dikkat etmesi lazım.
Karacabey in zirvede bulunması sürpriz gelebilir ama her sene Play Off lar oynayan veya kıl payı kaçıran,iyi oyuncular bulan bir takım.
İç sahada da gayet iyiler 5 maçta 4 galibiyet,1 beraberlikleri var,yenilmediler.
11 gol atıp,1 gol yediler.
Tek beraberlikleri ilk hafta çok gol kaçırdıkları Pazarspor maçında 0-0
Dikkat edilecek isimler,10 maçta 6 gol atan Santrfor Abuzer Gaffar Toplu ve 10 numara oynayan 11 maçta 3 gol atan Selçuk Kaban ve 11 maçta 3 gol ile oynayan 1997 doğumlu Arda Yılmaztürk.
Selçuk a rahat oynama şansı vermemek lazım.
Abuzer Gaffar Toplu bazen saç baş yolduracak goller de kaçırır,dileyelim bizim maçta da öyle olsun.
Darıca maçı gibi olmasın kaybetmeyelim,buradan en kötü kaybetmeden bir beraberlik ile dönmek lazım.
Sonra Nevşehir geliyor.
Bu 2 maç ilk yarının en zor 2 maçı,iyi atlatırsak ikinci yarıya çok avantajlı başlarız.
Son 2 notum var ; 
Birincisi taraftar veya seyirciler konusunda.
Stada gelen taraftarlar Sağolsunlar iyi destekliyorlar ama
ilgi,destek şehirde yeterli değil.Bu takım bu kadar az ilgi ve desteği hak etmiyor maalesef.
İkincisi de maalesef sahanın zemini çok kötü.
Nasıl bu duruma geldi bilemiyorum sıcakların etkisinden herhalde zira ben hatırlıyorum sahanın zemini çok iyi emeği geçenlere teşekkür ederim diye yazdığımı.
Kışın yağmur,çamur şartlarında maalesef bu zemin bize
handikap olacaktır :(
BAŞARILAR DİLİYORUM.
YOLUMUZ AÇIK,ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder