9 Ağustos 2019 Cuma

2.Hazırlık Maçı : Nazillispor Umut Saçtı : 3-1 !!!

  Naz Naz kendi evinde yaptığı 2.provadan da galip
çıktı.Sonuçtan ziyade ilerisi için umut saçtı.
 İlk maçtan sonra yazdığım gibi Hazırlık maçlarında
sonuç önemli değil ama yine de kazanmak moral
ve kazanma alışkanlığı getirir.
 Maçı KANAL 58 vermiş maalesef o saatte kursum
olduğu için canlı izleyemedim,daha sonra Facebook
yayınını izledim ama çok donuyordu adeta kare kare
izleyebildim,sağlıklı bir yayın değildi o nedenle
çok iyi bir değerlendirme yapma şansım olamadı.
Ama yine de genel bir fikir edindim.
  KANAL 58 demişken EGE TV yi de almışlar Hayırlı
Olsun.Lig maçlarımızı da iç sahadan yayınlayabilirlerse
çok makbule geçer.
Umarım dileğim gerçekleşir.
  Maça şu 11 ve Diziliş ile çıktık.
İlk hazırlık maçımız Bodrum maçına göre daha farklı
bir 11 vardı ki doğal olarak Yavuz hoca tüm oyuncularını görmek ve denemek istiyordu.
Bodrum maçında oynayan Stoper tandemi Polat ve Tayfun ile Sol bek genç İsmail Berkan,tecrübeli Kaptan
Zafer Özden ile Aziz Kızılgün bu maçta da 11 de idi.
Tek tek futbolcuların değerlendirmesine geçmeden önce
genel görüntü olarak şunu söyleyebilirim ; sıcak hava ve yüksek neme rağmen oyuncularımızın hırsı,isteği ve
birlikte hareket etme,çabuk düşünüp uygulamaya çalışma
takım savunması, topun arkasına iyi geçme gayet iyiydi.
 Takımın iyi çalıştığı da belli oluyor.
Oyuncuları kısa kısa değerlendirmek gerekirse ; 
Kale-Hasan Cayrak.
Takım savunmamızın iyi olması ile pek fazla iş düşmese de özellikle 12.dk.da Mithat Yaşar ın şutunda üst üste
iki kurtarışı dikkat çekici idi.Güven verdi.
Sağ bek-Sinan Akgöl.
Ç.Dardanel den yeni transfer oyuncumuz gayet diri ve
konsantre idi.Karşısında geçen sezon Yomra ve ikinci
devre Karaköprü de izlediğimiz başarılı kanat oyuncusu
Yasin Reis e adım attırmadı,33.dk.da Yasin kanat değiştirmek zorunda kaldı.
Sinan Akgöl ve Hasan Küçük Sağ bek rotasyonunda iyi
bir rekabete gireceklerdir.
Sol bek - İsmail Berkan Gürel
Henüz 17 yaşında ama sanki uzun yıllardır oynuyormuş
gibi sakin,soğukkanlı ve sol ayağı da çok iyi.
Beğendim Berkan ı.
Eskişehirspor dan İsmail Oykun yeni Sol bek transferi yapıldı.İsmail Berkan sanırım adaşına alternatif olacaktır.
-Stoper tandemi Polat Güren ve Tayfun Yanar ikilisi
2 maçtır güven veriyor.
İkisi de tecrübeli oyuncular,uyumları gayet iyi.
Sergen iyileşince ne olur bilemiyorum ?
Geçen sezon Ahmet Yavuz Polat ı Ön libero oynatıyordu.
Elinden geleni yaptı ama ben olsam oynatmazdım.
Sergen Ön libero oynayabilir.
-Orta Sahada Mehmet Ersavaş 6 numara oynadı,topu
defanstan alıp oyuna soktu.Mehmet e ''Atom Karınca''
derim,çok sevindim dönüşüne.
Takıma enerji katacaktır zira oyundan hiç düşmez.
Çok faydalı olacaktır,bana göre banko oynar.
Kaptan Zafer 8 numara oynadı.
Tecrübesi,futbol bilgisi ve aklı ile katkısı olacaktır,tek
sıkıntısı fiziksel açıdan güçlü olup olmaması.
Geçen sezon Ahmet Yavuz fazla şans vermemişti,bu
sezon Yavuz hoca daha fazla şans verecektir tahminim.
-Forvet arkası - Aziz Kızılgün.
Aziz normalde Sol kanat oyuncusu ama bu maçta forvetin arkasında oynadı,ilk maçta da zaman zaman orada oynamış.Açıkcası takımdaki forvet arkası -10 numara
oyuncusu eksikliğinden dolayı (Ufukcan Engin alındı yeni) kafamda nasıl olsa Sol kanatta Mert Çapar var
Aziz i forvet arkasında oynatmak lazım diyordum,
hoca da bunu deniyor.Aziz forvetin arkasında serbest
olarak her yere gitti,zaten çabuk,teknik bir oyuncu.
Birde Lider bir oyuncu profili var,duran topları kullanıyor,sorumluluk almaya çalışıyor.
Tabii Aziz i Sol kanat olarak ta izlemek isterim ona
göre forvet arkası mı yoksa kanat ta kalmalı da bakmak
lazım.
Daha önce dediğim gibi Aziz Kızılgün sezonun en iyi
transferi olarak görünüyor şu ana kadar.
3.Bölge - Forvet
Burada Sol kanatta bildiğimiz Mert Çapar oynadı,iyiydi.
Asıl beni sevindiren ve şaşırtan Can Ahmet Üstün ve
Santrfor Volkan Akyıldız oldu.
Şaşırdım çünkü kapalı kutu idi bu oyuncular.
Volkan ın videolarını izledim attığı golleri ama oradaki
maçlar ve gollerini ölçü almamıştım çok kolay atıyordu.
Ancak dün aynı şekilde çok rahat ve net vuruşlarla
goller attı.Eğer böyle devam ederse net olarak Yunus tan
formayı alır ve bırakmaz.
İnşaallah lig te de böyle görürüz.
Can Ahmet Üstün.
Osmanlıspor U21 takımında geldi,hakkında olumlu
referanslar vardı.Forvet ve Sağ kanat yazılmış mevkiisi.
Dün Sağ kanat oynadı ama Sol ayaklı gördüğüm kadarıyla yayın donuyordu.Fiziği de sağlam,güçlü.
Gol vuruşu da netti.
Umarım Can Ahmet te böyle devam eder.
İkinci yarıya Volkan ın yerine Yunus,Zafer in yerine
Serkan ve Can Ahmet in yerine Burak ile başladık,
daha sonra diğer oyuncularımızda girdi.
İkinci yarı giren isimlerden dikkat çeken sadece Burak
oldu.Sağ kanat ta çok etkili oldu ama Yunus servislerini
değerlendiremedi.
Yunus u ilk kez izledim maalesef pek dikkat çekmedi.
Biraz ağır kaldı,gol vuruşları da eksik.
Netice olarak ; ligin başlamasına daha 3 hafta var.
2.Hazırlık maçımızı yaptık,takım iyi sinyaller veriyor.
Eksik mevkiilere takviyeler devam ediyor.
Sol bek ve 10 numara da geldi.
1 Santrfor ki bu isim olabilirse iyi bir isim olmalı.
Ve çok elzem değil çünkü Ersavaş,Zafer,İlyas ta oynayabilir 8 numara da,fırsat doğarsa alınabilir.

Son olarak,sarı formaları beğenmedim ama sadece
hazırlık maçı içinmiş Allah tan.

Turgutluspor'a gelince ;
Eski hocalarımızdan Cüneyt Biçer i getirdiler takımın
başına.Yönetimlerinden 2.Başkanlarının açıklamasına
göre hedefleri ''Şampiyonluk'' imiş.
Yaptıkları transferler de bu doğrultuda zaten flaş transferler var.
Mithat Yaşar,Abdülkadir Akyıldız,Onur Garip,Yasin
Reis gibi.
Cüneyt hoca eski talebeleri Düzce den Mehmet Kuruoğlu,Altay dan bildiğimiz Hayrullah Çelik i
Erokspor dan,Sol bek Yiğit Yöney i Fethiye den ,
Kaleci Can Sevinç Altay dan,Başakşehir den 20
yaşındaki Ön libero Emre Keskin ile İstanbulspor da oynamış Sağ kanat Alperen Çoban gibi transferleri
ile çıkarmıştı 11 ini.İkinci yarıda Samet Günhan girdi
golü de O attı O da Menemen den yeni transfer.
Geçen sezondan Sağ bek Necmi Çoban
ve Orta Saha oyuncusu Mustafa Yılmaz vardı.
10 günlük Kocaeli Kartepe kampının ardından ilk
hazırlık maçlarıydı bu maç.
Hiç iyi görüntü vermediler özellikle defansta çok dağınıktılar.
Tayfun Yanar ı aramasınlar sonra :)
Beğenmedim ilk maçta takımlarını.
Yeni,iddialı ve iyi bir kadro.
Önlerinde 3 hafta var.
Daha iyi olacaklardır ama dün ilk sınavlarında
sınıfı geçemediler bunu da belirtmem lazım.
Başarılar diliyorum Turgutluspor a ve Cüneyt hocaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder