12 Haziran 2019 Çarşamba

Nazillispor da Yeni Özkat Dönemi Başlıyor !!!


HAYIRLI OLSUN.
Nazilli Belediyespor'umuzda Olağanüstü Genel Kurulda
Başkan seçilen Nurettin Özkat ve Yönetimini kutluyor
ve başarılar diliyorum.
Hayırlı Uğurlu Olsun.

Allah utandırmasın.
Genel kurulla ilgili ise söyleyeceğim bir cümle var.
Nazillispor kongreleri bu şekilde adeta göstermelik,oldu
bitti şeklinde olmamalı,hesaplaşma olmalı.
Takım küme düşürülmüş,tekrar çıkarılamamış,borç
artmış (8 milyon değil 5,5 milyonmuş Özgen Türker'in
beyanına göre ama yine çok,1,5 sene önce borç 1,7 milyondu) 
ama olağan bir durummuş gibi kuru konuşmalarla geçilip gidiliyor.
Ya Özgen Başkan Sen hangi futbol aklı ile Ahmet Yavuz
gibi vasat bir hoca ve 4 yardımcısı ile 3,5 yıllık ve dolgun 
ücretlerle sözleşme yaparsan ve karşılığını veremezlerse tabii eleştirileceklerdir,
borç böyle artıyor işte.
Bunda darılmaca,gücenmece yok.
Bakın Hocanın hala kalan 2 yıllık sözleşmesi var,
yok hak etmediğim parayı almam falan diyormuş
bunları çok gördük.
Yeni yönetimin sırtına ciddi bir kambur değil mi bu ?
Şeffaf bir yönetim olmazsa dedikodular,laflar çok olur
sonra neden bunlar konuşuluyor,yazılıyor diye kızarsınız.
Haluk Başkan kendine göre haklı olarak iddialara üzüldüğünü,
kızgınlığını belirtti izledim konuşmayı ama işte şimdi söylediklerini yani kulübe 
bulduğu paraları prosedür gereği aktarma şeklinin öyle olduğunu öbür türlü makbuz 
kesecektik v.s. daha önce belirtseydi bunlar konuşulmazdı.
Kaymakam beyin de dediği gibi bundan sonra artık
her şeyin giren çıkan paraların kaydı kuydu olmalı ki
böyle dedikodular olmasın.
Haluk Başkan yine Klavye Delikanlılarına hakkımı helal
etmiyorum dedi,beni de kastediyorsa canı sağolsun.
Benim kendisini eleştirdiğim ve kızdığım konu şudur
öyle maddi konularda suistimaller falan değil öyle bir
şey asla beklemem 40 yıldır tanırım çocukluk arkadaşımdır,
benim kendisini eleştirdiğim,kızdığım ve başarısızlığa ortak ettiğim konu
''Özgen Türker e çok güvenmesi,yol açması ve gerekli uyarıları,
denetimleri  yapmamasıdır '' misal ya Özgen kardeşim
Sen bu Ahmet Yavuz a neden bu kadar güveniyorsun diye
sordu mu ?,takım küme düştüğünde hesap sordu mu ?
Neden tekrar Onunla devam edilmesine ses çıkarmadı ?
İşte o zaman ortada bir başarısızlık var Sorumluları da
Haluk Alıcık , Özgen Türker ve Ahmet Yavuz üçlüsüdür.
Bana göre böyle darılmaca,gücenmece yok.
Takımı nasıl Şampiyon yaptıklarında Haluk Başkan,
o zamanki Başkan Vahit Aysan ve yönetim kurulundaki
isimler yaptı diyor ve tebrik ediyorsak,takım küme
düştüğünde ve çıkarılamadığında da eleştirileceklerdir
futbolun doğasında var bu.
Bir cümle diye başladım 100 cümle oldu herkes gibi bende doluyum :)

Tekrar Hayırlı Uğurlu Olsun
Allah yardımcı olsun,başarılı kılsın İnşaallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder