31 Temmuz 2016 Pazar

1.Hazırlık Maçı : Nazilli Belediyespor 1 Bergama Belediyespor 1

 İlk hazırlık maçımızı eski hocalarımızdan Murat Gürkan Zora'nın 
çalıştırdığı 3.lig 3.grup takımlarından Bergama Belediyespor ile yaptık 
ve 1-1 berabere kaldık.
 Neticede hazırlık maçı bunlar ölçü olmaz,üzerinde çok fazla yorum,
analiz yapmaya da gerek yok sadece bazı notları,ilk izlenimleri kayda
geçirmek istiyorum.
- İlk yarıyı bazı arkadaşların canlı yayını ile izlemeye çalıştım.
İkinci yarıyı ise yayınlar kesildiği için çok kısa anlar dışında izleyemedim.
Yayın yapan arkadaşlara Teşekkür ediyorum.
-Cüneyt hoca bu ilk sınavda kamptaki çift kaleler dışında ilk kez bir rakibe
karşı hafif sakatlıkları olan Mehmet Ersavaş ve Serkan ile Kaleci Metin
dışında tüm oyuncularını görmek istemiş.
-Bu doğrultuda başlangıç 11'i olarak oldukça farklı bir 11 gördük.
Diziliş de şöyleydi ;
Alt yapımızdan yetişme 5 oyuncumuzla birlikte 5 yeni transfer ve geçen
sezondan devam eden Ramazan Işık.
-Çift forvetli bir sistem Melik ve Osman 3.bölgede yer aldılar.
-İlk yarının ortalarına doğru 4 değişiklik oldu Efecan,Serkan,Mert ve
Osman'ın yerine Hüseyin Bülbül,Fatih,Halil ve Burak girdi.
Daha sonra kaleci değişikliği oldu Ömer girdi.
-2.yarıda ise Yüksel,Hakan,Sabri,Mert Çakar,Doğancan,Zafer,Murat,
Ali Akburç,Atilla ve Ersin oynadı.Çıkmayan tek isim Hüseyin Bülbül oldu.
-Yoğun kamp çalışmalarının yorgunluğu,maç sabahı bile antrenman
yaptılar ve hava sıcaklığı nedeniyle düşük tempoda bir maç oldu.
-Golümüzü Kaptan çıkan Gökhan Çakır kalecinin de hatasını iyi
değerlendirerek güzel bir vuruşla kaydetti.
-Gökhan Çakır takımın liderliğini üstlenmiş,defanstan topu alıp oyunu
kurmaya çalıştı,iyiydi.
-Sol bek Gökhan Dinçer'i beklediğim gibi iyi buldum.
-Genç Kaleci Hasan da gayet iyiydi,yerinde kurtarışları oldu.
-Genç Stoper Efecan'ı da beğendim fiziğini size olarak da geliştirdiği
takdirde önü açık iyi bir sol stoper olabilir.
-Yeni transfer Cankut'u ise biraz ağır buldum ilk izlenim olarak.
-Burak Taşdemir oyuna girer girmez klasını gösterdi rakibi bir hazırlık
maçında görülmemesi gereken sert bir faul ile durdurdu.
-İkinci yarıda oyuna giren forvet oyuncularımız gol atamamalarına rağmen
bol bol şut atarak ve önemli pozisyonlara girerek etkili olmuşlar.
Atilla bu pozisyonu değerlendirememiş ancak öz güveni yüksek deniliyor.
-Geçen yıldan farklı olarak bol bol şut atmamız dikkati çekiyor.
-Orta saha ve forvet oyuncularımızın bireysel oynamaları biraz daha
takım oyununa geçmeleri gerektiği de dikkati çekiyor.
-Gelecek haftaki Fethiye maçı biraz daha fikir verebilir 2.hazırlık
maçı gerçi ama Fethiye asılacaktır dün Aydın'da Aydınspor'u 3-1
yenmişler.İyi bir hazırlık maçı olacaktır.
-NOT: Bu maç Fethiyespor'un kampı erken bitirmesi nedeniyle
iptal edilmiş,yerine 7 Ağustos Pazar günü 18.00'da Denizli'de
Denizlispor ile oynayacağız.
-Son olarak formaları hiç beğenmedim.Ben gole kadar beyaz formalılar
bizim takım diye bakıyordum hatta eyvah Kaleci Hasan hatalı gol yedi
dedim içimden yayını yapan Mehmet Çevik kardeşim Gol Gökhan
Çakır 1-0 deyince anladım şaşırarak.
Forma tedarikçisi firmalar böyle farklı renklerle forma üretip,gönderiyorlar
her sene forma satılması için (genel olarak) endüstriyel futbol gereği
ama bu biz taraftarları zaman zaman hayal kırıklığına uğratabiliyor.
Neyse ki bu formalar yeni ama sadece hazırlık maçlarında giyilecekmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder