19 Ocak 2018 Cuma

ZORUNLU AÇIKLAMA : NAZİLLİ BELEDİYE BAŞKANI VE NAZİLLİ BELEDİYESPOR ONURSAL BAŞKANI Haluk Alıcık A CEVABIMDIR.

Nazilli Belediye Başkanı ve Nazilli Belediyespor Onursal Başkanı Haluk Alıcık bugün yapılan kongrede tek derdi benmişim ki yarım saat konuşmuş 20 dakikası ismimi vererek beni hedef göstermiş.
Benim olmadığım ve cevap hakkımın olmadığı yerde arkamdan konuşarak gıybet yapmasını,şov yapmasının ne kadar etik,ahlaki ve delikanlıca olduğunu Nazilli ve Nazillispor kamuoyunun takdirlerine bırakıyorum.
Ben Nazillispor ile ilgili düşüncelerimi,yapıcı eleştirilerimi buradan kendisinin de olduğu ve cevap hakkını kullanabildiği ki kullandı geçen gün bir mecrada yazıyorum.
Konuşmasını haber verdiler sonra izledim ve ''Vay beee Ben neymişim ne Güray Gürsoy muşum '' dedim 
Orada geldiği yeri unutup Öğretmenliğimi küçümsediği işte Bursa da oturan bir Fizik Öğretmeni (yanlışını düzelteyim Biyoloji öğretmeniyim) oturuyor Facebook ta yazıyor O kim falan filan gibi şeyler söylüyor.
Ben Kimim Güray Gürsoy kim önce kısa bir özet geçeyim aslında kendisi beni çok iyi tanır da işine gelmiyor şimdi ;
Öncelikle Ben 4 yıllık Fakülte Mezunu ve ''Öğretmen Yeterlilik Sınavını'' iyi bir puanla kazanmış yani ''Havadan Öğretmen olmamış (!) '' daha sonra yapılan Uzman Öğretmenlik sınavını da yine iyi bir puanla kazanmış,istese idarecilik yapabileceği ama öğretmenliği tercih eden 27 yılını bitirmiş,buralardaki ve sitemde yazdığım ve yaptığım çalışmalardan görebileceğiniz gibi işini iyi yapmaya çalışan bir Öğretmenim.
Burada bulunan idarecilerim,öğretmen arkadaşlarım ve öğrencilerim bunu en iyi şekilde takdir edeceklerdir Haluk Bey ve arkadaşlarına duyurayım.
Peki Spor,Futbol ilgim nedir,söylediği gibi bu kadar nasıl yazabiliyorum (!),nasıl bilebiliyor muşum (!) ?
Kendisinin de iyi bildiği gibi Arap Ali Abimin (Allah sağlık versin kendisine) keşfetmesi ile Pamukspor Genç Takımında lisansiye oldum ve Üniversite hayatıma başladığım 1985 yılına kadar oynadım eğitim hayatımı tercih ettiğim için futboldan koptum.
Öncesinde Turan Mahallesi,Kız Enstitüsü bahçesinde futbol geçmişimiz var 1978'li yıllarda Rıdvan Dilmen-Murat Dilmen Abi ile Sümerspor da oynadıkları yıllar ve Rıdvan Dilmen Abinin Muğlaspor'a gittiği dönemde mahallede Rıdvan Abiden sonra futbolcu olarak çıkacak 2.isim olarak görülüyordum.
Rıdvan Abi de Sağolsun Muğlaspor'a gittikten sonra beni de aldırmak için çok uğraştı hatta Murat Dilmen Abinin düğününe geldiği zaman beni gördü ve ısrarla Arap Ali Abine ismini yazdır demişti.Biz o zaman küçüğüz,ailemizden ayrılacağız,okul ne olacak,bir de Guatr hastalığımız var fiziksel gelişimimiz az gibi nedenlerle isteğini,ısrarını kabul edemedim.
Sonrasında 1985 de İzmir Ege Üniversitesinde Üniversite hayatım başladı.Bir gün Altay'ın Bornova da ki antrenman tesislerinde antrenman seyrediyorum bir baktım bizim Nazillispor'un yeniden kurulduğu sezonun hocası Rahmetli Hüseyin Barışcan hocamı gördüm hemen gittim elini öptüm beni tanıyordu,takip ediyordu zaten Pamukspor Genç takımı dönemimden hemen sordu futbolu ne yaptın devam ediyor musun ? diye ben 'Hayır hocam Üniversiteye başlayınca bıraktım' deyince çok kızmıştı neden bıraktın,tabii burada kızlarla gezip tozmak güzel geliyor değil mi  gibi bir ton fırça atmıştı nurlar içinde yatsın.
Futbol oynamaktan koptuk -bugünkü aklım olsa kesinlikle Rıdvan Abinin teklifini kabul eder Ben de Muğlaspor'a giderdim Onun gibi olabilirdim olamazdım ayrı mesele - ama futboldan takip etmekten kopmadık elbette.
Sadece futbol değil Sporun tüm branşlarını çok yakından takip ettim tam en az 40 yıldır.
Bu 40 yılın birikimini de çeşitli mecralarda,platformlarda yazarak,site kurup,yöneterek kullandım ve hala daha da kullanıyorum.Fenerbahçeliyim Fenerbahçe'nin İnternet'teki en büyük taraftar platformu antu.com da hem Ana Sayfada köşe yazdım hem Duayen üyelik yaptım hala daha da çeşitli platformlarda özellikle Twitter da aktif bir şekilde Fenerbahçe hakkında yazıyorum.
Futbolu,Sporun tüm branşlarını yakından takip ediyorum çünkü kötü alışkanlıkları olmayan bir Sporseverim.
Sanırım biraz kendimi anlatabildim.
Gelelim beni hedef gösterdiği,suçladığı suçlarıma (!) ;
*Evet Sayın Haluk Alıcık Senin de son 9 yılında dahil olduğun
son 15 yılda Nazillispor Altyapısından çıkmış 30 futbolcudan sadece 4 tanesinin kalıcı olabildiği için Ben Suçluyum (!)
*Aynı dönemde 260 transfer yaptığım için Ben Suçluyum (!)
*Evet Sayın Haluk Alıcık Son 6 sezonda 16 teknik adam
getirip,134 futbolcu alıp,194 futbolcu gönderdiğim için
Ben Suçluyum (!)
*Evet Sayın Haluk Alıcık bu sezon şu ana kadar 3 Teknik Direktör değiştirip,28 futbolcu transfer edip,31 futbolcu gönderdiğim için ve takımı 17.sıraya düşürdüğüm için Ben Suçluyum (!)
*Evet Sayın Haluk Alıcık sezon başında alt yapımızdan yetişmiş 21 yaşındaki Mert Çapar varken,Samsunspor dan 22 yaşındaki Burhan Arman'ı kiralayarak Mert Çapar'ın önünü kestiğim için Ben Suçluyum (!)
*Evet Sayın Haluk Alıcık devre arasında sakat Stoper Osman Berkay Özçelik'i transfer ettiğim geldiği takımda ilk devreyi sakat geçirdiği hala sakat olduğu için takımla çalışmasına rağmen Efecan Dilmen gibi alt yapımızdan yetişen gencimizin önünü kestiğim için Ben Suçluyum (!)
(Osman Berkay sakat olduğu için lisansı çıkmadı,o nedenle Efecan kadroya alındı,götürüldü şimdi Efecan kadroda derler)
*Evet Sayın Haluk Alıcık yine alt yapımızdan yetişen Serkan Güler varken ve başka orta saha oyuncularımız da olmasına rağmen gidip Abdülsamet Can'ı aldığım ve Serkan Güler'in önünü kestiğim için Ben Suçluyum (!)
*Evet Sayın Haluk Alıcık takıma Kurtarıcı olarak kariyerinde sadece 2 kez toplam 36 maç olan O da Genç Buca takımında olan bir hocayı getirdiğim için Ben Suçluyum (!)
*Evet Sayın Haluk Alıcık 4 senedir doğru dürüst maçı olmayan,futboldan kopmuş Samet Bülbül'ü piyangodan çıkaran Ben Olduğum için Ben Suçluyum (!)
*İlk devrede ''En Az Gol Atan'' ve ''En Fazla Gol Yiyen'' takım
olmamıza rağmen Stoper ve Golcü pozisyonlarına şu yaptığım-yapamadığım transferler için Ben Suçluyum (!)
özellikle Yıldıray Koçal,Timur Kosovalı,Berk İsmail Ünsal diye günlerce oyalayıp bugün Fenerbahçe Genç takımından 19 yaşındaki Görkem Bitin'i aldığım için Ben Suçluyum (!)
**Evet Sayın Haluk Alıcık Nazillispor'un 50 yıllık tarihini araştırıp,bir NAZİLLİSPOR TARİHİ KİTABI oluşturacak kadar arşivlik bilgiye ulaştığım,50 yıl içinde Nazillispor'da az veya çok süre almış insanları hatırlattığım için Ben Suçluyum (!)
*Uzar gider Evet Sayın Haluk Alıcık Nazillispor'un bugünkü durumunun tek sorumlusu ben olduğum için (!) kongrede yeni seçilmiş bir Başkan ve yönetime Başarılar dilenip,birlik beraberlik mesajlarını sözde değil özde vereceğime 'Güray Gürsoy olarak Günah Keçisi'' ilan edilmem gayet haklı (!)
*Evet Sayın Haluk Alıcık benim tanıdığım kardeşim,arkadaşım olan Haluk Alıcık değilsin Sen,çok değişmişsin.
Üzülerek söylüyorum ki tıpkı diğer ''Tek Adamlar'' gibi ''Güç
Zehirlenmesi'' yaşıyorsun.İstiyorsun ki tıpkı diğerleri gibi etrafında hep yalakalar olsun,hep Padişahım çok yaşacılar olsun,hiç bir eleştiri olmasın,hep şakşak tam şakşak olsun.
''11 transfer yapıldı çoğu vasat'' eleştirisine bile tahammül edilmeyecek ruh hali nedir diyeceğim de Senin yapamadığın empatiyi yapıyorum takımın haline üzüldüğün için diyeceğim ama bunu kan davasına çevirip kongrede ismimi gündem haline getirebilecek kadar gözünün döndüğünü bilmiyordum kusura bakma.
*Evet Sayın Haluk Alıcık Cüneyt Biçer'e Egosu yüksek diye eleştirip Egosu arşa uzanan Ben Olduğum İçin Ben Suçluyum (!)
*Ezcümle Sayın Haluk Alıcık ; beni 20 yıllık Diktatör Aziz Yıldırım bile susturamadı Haluk Alıcık hiç susturamaz.
Sen daha muhalefet nedir görmedin bilenler biliyor benim Aziz Yıldırım'a nasıl muhalefet yaptığımı
AMA Senden korktuğum,çekindiğim,beni herkese hedef gösterdiğin (ki bu suç kanuni hakkım saklıdır başıma bir şey gelirse sorumlusu Sensin) için değil Senin bizi gösterdiğin küme düşmemizi istiyor paranoyan gibi değil Nazillispor asla düşmeyecek,düşmesini isteyen de En Adi,En Şerefsiz,En Alçak Adamdır,Nazillispor'un düşmesini istiyorsam Allah belamı versin ancak Allah muhafaza Nazillispor küme düşerse Siz düşürdüğünüz halde ''BENİ SORUMLU TUTACAĞIN,GÜNAH KEÇİSİ BENİ GÖSTERECEĞİNİ % 100 BİLDİĞİM İÇİN ŞU SAATTEN SONRA SEZON SONUNA KADAR NAZİLLİSPOR İLE İLGİLİ BİR ŞEY YAZMAYACAĞIM.
Ha son bir iki şey,
Biz her yerde,her platformda Senin bu kulüp için yaptıklarını,ne anlam ifade ettiğini övgüyle anlattık ama yeri geldiğin de eleştireceğiz de.ÖVGÜ VARSA YERGİ DE VAR HAYATIN KANUNU BU.SADECE ÖVGÜ,ELEŞTİRİYE HELE DOST ELEŞTİRİSİNE TAHAMMÜL GÖSTERİLMEYEN BİR DÜNYA YOK.
Diyorsun ya bu kulüpte Başkanlık yapmış,ismi büyük koca koca adamlar seyrediyor niye bir şey demiyor,yazmıyor yani benim yazdıklarıma neden Sana destek mesajları yazmıyorlar diye ''İNSANLAR BENİM YAZDIKLARIMIN GERÇEK OLDUĞUNU BİLİYOR DA ONDAN''
İkincisi Sayın Haluk Alıcık dünya ve Nazillispor Senin küçük çevrende Yıldırım Demirören kankanla,Samet Aybaba ile bilmem kim ile dönmüyor.Benim de bu alt ligler camiasından pek çok Başkan,yönetici,teknik adam,futbolcu tanıdığım geniş bir çevrem var hep konuşuyorum maalesef herkesin söylediği Senin o küçük çevrende hoşuna gidenler gibi değil Nazillispor'un ve Senin imajın ne yazık ki hiç iyi değil bunu da bil.
Yazdıklarımın geniş çevreler tarafından okunduğunun ispatı;
Üçüncüsü hep 'Biz olmasak bu kulüp etrafımızdaki, komşularımızdaki kulüpler gibi oluruz, batarız, amatöre düşeriz diyorsun da peki hadi Alanya'yı geçtik onların özel konumu var neden hiç bizimle eşdeğer bir İlçe AKHİSAR gibi olmamız lazım diye örnek göstermiyorsun ben de bunu soruyorum ?
Son olarak;hediye ettiğin forma ve şortu da en kısa zamanda kargo ile geri göndereceğim.
NAZİLLİSPOR SENİN OLSUN.
RUH SAĞLIĞININ İYİLEŞMESİ DİLEĞİYLE
KAL SAĞLICAKLA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder