25 Haziran 2016 Cumartesi

Karşıyaka'dan Kaleci Ersin Aydın Nazilli Belediyespor da !!!

  -26 yaşında,1.85 boyundaki Ersin Aydın futbol kariyerine 11 yaşında
İstanbul Güngörenspor'da başladı.
 -2008-2009 sezonu başında 18 yaşında iken İstanbulspor'a 4 yıllık 
profesyonel sözleşme ile transfer oldu.
-İstanbulspor'da Alioum Bouker  ve G.Saray'da oynamış Mehmet 
Bölükbaşı'nıın arkasında 3 sene bekledi sadece 8 resmi maça çıkabildi.
 -2011-2012 sezonu başında Darıca Gençlerbirliği'ne 3 yıllığına imza attı.
İlk sezonunda 17 maç oynadı ve 19 gol yedi.6 maçta gol yemedi.
-2012-2013 sezonu daha başarılı geçti.16 hafta lider götürdükleri
normal  sezonu Altınordu'na geçilerek 2.bitirdiler ve Play Off oynamak
zorunda kaldılar.Play Off finalinde Gümüşhane'ye 2-0 yenilerek bir kez
daha 2.ligin kapısından döndüler.Ersin Lig,Play Off,ZTK 33 maçta oynadı.
-2013-2014 sezonunda kıl payı Play Off'a kalamadılar Ersin 30 maç oynadı
ve 19 gol yedi.
-Bu sezon bir ara Türkiye'nin en aaz gol yiyen kalecisi olmuştu.

Ersin Aydın Türkiye’nin en az gol yiyen kalecisi

129 kaleciyi sollayan Darıcalı kaleci Ersin Aydın, Türkiye’nin en az gol yiyen kalecisi unvanını ele geçirdi
Darıca Gençlerbirliği’nin 23 yaşındaki genç kalecisi Ersin Aydın çıktığı 19 resmi maçta kalesinde yalnızca 9 gol görerek, Türkiye profesyonel takımlar arasında en az gol yiyen kaleci unvanına sahip oldu. Altınorduspor’un kalecisi Ramazan’ın bu hafta kalesinde 3 gol birden görmesiyle zirveyi ele geçiren başarılı eldiven, duygularını şöyle ifade etti: “127 profesyonel takım kalecisi arasında benim en az gol yiyen kaleci olmam gurur verici. Umarım bu başarım sezon sonuna yansır. Darıca Gençlerbirliği şampiyon olur. O zaman daha anlamlı olur”.
-2014-2015 sezonunda Şampiyon olan Tuzlaspor'un ardından 2.olarak
Play Off oynadılar ancak Yarı finalde Çorum Belediyespor'a elenerek
bir kez daha 2.lig kapısından döndüler.
10 maçta sadece 2 gol yiyerek sadece Türkiye'nin değil Dünyanın
en az gol yiyen kalecisi olmuştu.
Zonguldak maçından kurtarışları 

-2015-2016 sezonu başında 4 sezonluk dikkat çekici bir Darıca GB performansından sonra pek çok teklif arasından Konyaspor'un ısrarlı 
teklifini ''3.kaleci olmak istemiyorum'' diyerek reddetmiş ve değişik 
kaynaklara göre 120-130-150 bin TL.bonservis bedeli ile 2 yıllığına 
Karşıyaka'ya  transfer oldu.Göztepe de diğer tercihi idi.
-Ligin ilk yarısında Azeri Kaleci Kamran Agaev'in ardında beklemesine 
rağmen şans bulduğu 5 lig ve 4 kupa 9 maçta başarılı
kurtarışları ile dikkat çekti buna rağmen Yusuf Şimşek'in Behram'ı
transfer ettirmesinin ardından kadroda düşünmemesi sonucu devre 
arası transferinin son gününde Konya Selçukspor'a kiralandı.


Bu ekipte bir tanesi deplasmanda 1-1 berabere kaldığımız maç olmak 
üzere 11 maçta forma giydi.
 -26 yaşındaki file bekçisi 70 bin TL.lik alacağı ödenmediği için TFF'na
başvurdu ve serbest kaldı.
 -Karşıyaka cephesi bu duruma şöyle tepki gösteriyor.
Aynı Nakarat
Karşıyaka'nın sezon başında Darıca Gençlerbirliği'nden transfer ettiği Ersin Aydın, kulübe para kazandırmadan Süper Lig'e gidiyor. Yeşil-kırmızılı kulüple, geçen sezon başında 120 bin lira bonservis bedeli karşılığında 2 yıllık sözleşme imzalayan 26 yaşındaki file bekçisi, 70 bin liralık alacağı ödenmediği için federasyona başvurmuş, ödeme yapılmayınca da mayıs ayında serbest kalmıştı.
Yeni Asır
Süperlig'den ve 1.lig  den pek çok takımın takibinde idi.Örneğin
Konyaspor,Kayserispor ve Altınordu gibi.

 -transfermerkez dergisi Darıca da oynadığı dönemde kendisiyle güzel
bir röportaj yapmış şuradan okuyabilirsiniz ;

http://www.transfermerkez.com/2013/10/roportaj-ersin-aydn-darca-genclerbirligi.html

Bir kaleci olarak en beğendiğin ve örnek aldığın isimler kimler?

       Iker Casillas'ı çok beğeniyorum, sürekli onu izliyorum neler yapıyor maç esnasında nasıl pozisyon alıyor gözlemliyorum. Bir de Atletico Madrid'in kalecisi Courtois'i beğenerek izliyorum.

Kariyerinde bundan sonraki hedeflerin ve gelecek için planların neler?

       Her profeyonel futbolcunun hayalidir Süper Lig'de oynamak. Ben de oralarda oynamak istiyorum, bunun için çalışıyorum. İnşallah bir gün kısmetse oralara giderim..


 -Hırsı,kazanma arzusu,yeteneği ve kalitesi ile başarılı bir transfer kesinlikle.
-Hiç beklemiyordum zira yukarıda bahsettiğim gibi Süperlig ve 1.lig
kulüplerinin listesindeydi sanırım yedek beklemek istemediği,oynamak
istediği için bizi tercih etti.
-Metin ile sıkı bir rekabete girecekler benim şahsi kanaatim ve tercihim 
1.Kaleci olacağı şeklinde.
-Kurtuluş Yurt gibi satışından para da kazanabileceğimiz bir Kaleci.

-Kendisine Hoşgeldin,Hayırlı olsun ve Başarılar diliyorum.
Yönetimimizi de kutluyorum bu transfer için.

Sıcağı sıcağına duygularını aldım şöyle ;
 'Nazillispor un bu seneki hedefe 
yönelik transferleri ve benimde hedeflerime uygun oldugunu 
düşündüğüm tesis yapısı yönetim yapılanması ve Cahit hocanın 
yaklaşımları diğer teklifleri gözardı edip buraya gelmeme neden oldu. Şampiyonluk yaşayacağıma inandığım camiaya geldim ve 
inşaaallah da olacağız''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder